Най-четени
1. zahariada
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. kvg55
9. zaw12929
10. hadjito
11. sparotok
12. bosia
13. getmans1
14. rosiela
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. kvg55
9. zaw12929
10. hadjito
11. sparotok
12. bosia
13. getmans1
14. rosiela
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Постинг
08.02.2016 09:59 -
Време е да престанем да се наричаме роби
Уф, как мразя да ми се натрапва тъпата идея,че 500 години народът ми е бил нечий роб! Това ме кара да се чувствам пълна мижитурка, да съм потисната, плаха и нерешителна.
Още, това повдига самочувствиета на хората,чиито роби сме били. Ако аз съм на тяхно място, ще бъда горда, смела и решителна, защото зад гърба си имам славната история на моята империя....и т.н. разсъждения днес ми действат кофти.
Време е, отдавна е време да престанем да се наричаме роби на турците, да престанем да живеем с робско самосъзнание, т.е. - единствената ни грижа да е оцеляването.
Време е българите да заживеят като знаещи, можещи, интелигентни и културни съвременни хора.
Още, това повдига самочувствиета на хората,чиито роби сме били. Ако аз съм на тяхно място, ще бъда горда, смела и решителна, защото зад гърба си имам славната история на моята империя....и т.н. разсъждения днес ми действат кофти.
Време е, отдавна е време да престанем да се наричаме роби на турците, да престанем да живеем с робско самосъзнание, т.е. - единствената ни грижа да е оцеляването.
Време е българите да заживеят като знаещи, можещи, интелигентни и културни съвременни хора.
читав човек ще ти отговори, че Индия е била колония на Англия. И ще бъде прав.
А ние пък сме били колония на Османската империя. Защо не се възприеме веднъж завинаги тази терминология и на цялата идиотщина не се тури край?!
цитирайА ние пък сме били колония на Османската империя. Защо не се възприеме веднъж завинаги тази терминология и на цялата идиотщина не се тури край?!
apostapostoloff написа:
читав човек ще ти отговори, че Индия е била колония на Англия. И ще бъде прав.
А ние пък сме били колония на Османската империя. Защо не се възприеме веднъж завинаги тази терминология и на цялата идиотщина не се тури край?!
А ние пък сме били колония на Османската империя. Защо не се възприеме веднъж завинаги тази терминология и на цялата идиотщина не се тури край?!
.....................
Не зная защо не се тури край на тази идиотщина, наистина. Някои просто си умират от кеф да ги наричат роби. За мен "османско владичество" е най-вярното и компетентно определение за периода. Ама не, има хора дето мнооого държат на робското си самосъзнание.
Поздрави, Толи!
мизерните заплати на повечето българи къде ги поставят?
мизерията в която живеят повечето българи как им се отразява?
и защо живеят мизерно? От колко години живеем мизерно населението на България заради тази мизерия намалява с всяка година. И в Турция има мизерия, но турците поддържат една добре охранена армия, а нашите какво направиха с авиацията и армията си, къде са парите за поддържката им? Бедни сме не защото нямаме пари, а защото съзнанието ни все още е обременено, зависими сме от Брюксел, нямаме суверенитет, нямаме закони, които да ни пазят от чужди нашественици.
Какво, миличка, имаме което да ни прави горди и независими?
цитираймизерията в която живеят повечето българи как им се отразява?
и защо живеят мизерно? От колко години живеем мизерно населението на България заради тази мизерия намалява с всяка година. И в Турция има мизерия, но турците поддържат една добре охранена армия, а нашите какво направиха с авиацията и армията си, къде са парите за поддържката им? Бедни сме не защото нямаме пари, а защото съзнанието ни все още е обременено, зависими сме от Брюксел, нямаме суверенитет, нямаме закони, които да ни пазят от чужди нашественици.
Какво, миличка, имаме което да ни прави горди и независими?
dalida написа:
мизерните заплати на повечето българи къде ги поставят?
мизерията в която живеят повечето българи как им се отразява?
и защо живеят мизерно? От колко години живеем мизерно населението на България заради тази мизерия намалява с всяка година. И в Турция има мизерия, но турците поддържат една добре охранена армия, а нашите какво направиха с авиацията и армията си, къде са парите за поддържката им? Бедни сме не защото нямаме пари, а защото съзнанието ни все още е обременено, зависими сме от Брюксел, нямаме суверенитет, нямаме закони, които да ни пазят от чужди нашественици.
Какво, миличка, имаме което да ни прави горди и независими?
мизерията в която живеят повечето българи как им се отразява?
и защо живеят мизерно? От колко години живеем мизерно населението на България заради тази мизерия намалява с всяка година. И в Турция има мизерия, но турците поддържат една добре охранена армия, а нашите какво направиха с авиацията и армията си, къде са парите за поддържката им? Бедни сме не защото нямаме пари, а защото съзнанието ни все още е обременено, зависими сме от Брюксел, нямаме суверенитет, нямаме закони, които да ни пазят от чужди нашественици.
Какво, миличка, имаме което да ни прави горди и независими?
...............
За всички тези проблеми, на които обръщате внимание, не ни е ЕС крив. Ние самите нямаме правосъдие, което да накаже циганите крадци, нямаме закони, които да наказват работодателите, които осигуряват работниците си на минимална заплата, нямаме система за контрол на харченето на държавни пари...и куп други неща, които правят живота ни тъжен и беден. С тези проблеми трябва да се справим сами. Не ни е нужна армия или военни самолети ,та да озаптим престъпниците, наркотрафикантите и мафиите. Никой не е хукнал да ни превзема, та да се защитаваме от външни врагове. Враговете на нашия просперитет са сред нас, те са българи, не са чужденците. Знаеш ли чуждите фирми в България колко коректни работодатели са? Сега младежите се стремят само към това - да си намерят работа в чужда фирма в България. Защото ,пази, Боже, от български работодател-ни заплата плаща на време, нито пък заплатата е повече от минималната в България.
Такива разни...
5.
appen13 -
Ха-ха-ха...Рядко тъпо инкомедийно СЛУГИНСКО офисно планктонче си joysii
08.02.2016 11:27
08.02.2016 11:27
Типичен продукт няа помощното училище за лица с тежки ментални проблеми и евтина слугинска анти-българска НПО-прислуга "Нов български университет" !
Който не познава и отказва да знае Историята е ОСЪДЕН да я повтори !
Да, 500 години твоите предшественици си обитавали РОБСКАТА ТЕРИТОРИЯ на Турската империя и си била РОБИ !
А днес срещу заплащане изпадаш в оргазъм, че си наследница на РОБИ и си жалък евро-унтерменш обитаваш колониалното евро-германско гау"България", подложено на брутален евроГЕНОЦИД и предоставено за доразграбване на една туземна окупационна администрация от Герб-евромутри и евромутреси, и криминално-олигархични групи и кръгове от типа на "Капитал", който те е наел !
И как Иво Прокопиев, офшорния му съдружник и паркинг "президент" на колониалната територия "България", гнусния и продажен Любо Пъпката и фалиралата "бизнес-дама" Саша Безуханова, която е всичко друго но не и "дама", ви наемат такива евтини клоунеси-парвенюта ?
цитирайКойто не познава и отказва да знае Историята е ОСЪДЕН да я повтори !
Да, 500 години твоите предшественици си обитавали РОБСКАТА ТЕРИТОРИЯ на Турската империя и си била РОБИ !
А днес срещу заплащане изпадаш в оргазъм, че си наследница на РОБИ и си жалък евро-унтерменш обитаваш колониалното евро-германско гау"България", подложено на брутален евроГЕНОЦИД и предоставено за доразграбване на една туземна окупационна администрация от Герб-евромутри и евромутреси, и криминално-олигархични групи и кръгове от типа на "Капитал", който те е наел !
И как Иво Прокопиев, офшорния му съдружник и паркинг "президент" на колониалната територия "България", гнусния и продажен Любо Пъпката и фалиралата "бизнес-дама" Саша Безуханова, която е всичко друго но не и "дама", ви наемат такива евтини клоунеси-парвенюта ?
точно обратното е!!!!!!!!
цитирайappen13 написа:
Типичен продукт няа помощното училище за лица с тежки ментални проблеми и евтина слугинска анти-българска НПО-прислуга "Нов български университет" !
Който не познава и отказва да знае Историята е ОСЪДЕН да я повтори !
Да, 500 години твоите предшественици си обитавалаи РОБСКАТА ТЕРИТОРИЯ на Турската империя и си била РОБИ !
А днес срещу заплащане изпадаш в оргазъм, че си наследница на РОБИ и си жалък евро-унтерменш обитаваш колониалното евро-германско гау"България", подложено на брутален евроГЕНОЦИД и предоставено за доразграбване на една туземна окупационна администрация от Герб-евромутри и евромутреси, и криминално-олигархични групи и кръгове от типа на "Капитал", който те е наел !
И как Иво Прокопиев, офшорния му съдружник и паркинг "президент" на колониалната територия "България", гнусния и продажен Любо Пъпката и фалиралата "бизнес-дама" Саша Безуханова, която е всичко друго но не и "дама", ви наемат такива евтини клоунеси-парвенюта ?
Който не познава и отказва да знае Историята е ОСЪДЕН да я повтори !
Да, 500 години твоите предшественици си обитавалаи РОБСКАТА ТЕРИТОРИЯ на Турската империя и си била РОБИ !
А днес срещу заплащане изпадаш в оргазъм, че си наследница на РОБИ и си жалък евро-унтерменш обитаваш колониалното евро-германско гау"България", подложено на брутален евроГЕНОЦИД и предоставено за доразграбване на една туземна окупационна администрация от Герб-евромутри и евромутреси, и криминално-олигархични групи и кръгове от типа на "Капитал", който те е наел !
И как Иво Прокопиев, офшорния му съдружник и паркинг "президент" на колониалната територия "България", гнусния и продажен Любо Пъпката и фалиралата "бизнес-дама" Саша Безуханова, която е всичко друго но не и "дама", ви наемат такива евтини клоунеси-парвенюта ?
===============
Алооо, с този просташки тон ще говориш на жена си вкъщи!
Налудничавите паранои по-добре си ги споделяй с комшиите на пейката пред къщи.
За мен, европейският път на развитие е единственото ни спасение.
Самият Левски го е казал: "...да бъдем равни с другите европейски народи, зависи от нашите собствени задружни сили." Още тогава е било наложително да се стремим да достигнем по манталитет и култура европейските народи.
Ако ще ми пишеш пак коментар, промени тона, простаци не понасям!
minevv написа:
точно обратното е!!!!!!!!
....
Обратното на кое, Минев? Би ли пояснил,моля те?
9.
appen13 -
Ха-ха-ха...Освен, че си рядко тъпо инкомедийно СЛУГИНСКО МУТРО-ГЕРБ офисно планктонче joysii
08.02.2016 12:28
08.02.2016 12:28
...си и уникално нагла, като всички от АНТИ-БЪЛГАРСКАТА криминална шайка, наета и подбрана от нео-нацистката германска колониална фондация "Ханс Зайдел", МУТРО-Герб !!!
То бива СЛУГИНСКА ПРОДАЖНОСТ, но Герб-евромутрите и евровутресите са вече нарицателно за АНТИ-БЪЛГАРЩИНА и евро-колаборационизъм и готовност ВИНАГИ ДА ПРОДАДАТ и ПРЕПРОДАДАТ България и българите на своите КОЛОНИАЛНИ РАБОТОДАТЕЛИ от Берлин и Брюксел, и да ги обслужат като всяка наемна прислуга all inclusive !!!!
цитирайТо бива СЛУГИНСКА ПРОДАЖНОСТ, но Герб-евромутрите и евровутресите са вече нарицателно за АНТИ-БЪЛГАРЩИНА и евро-колаборационизъм и готовност ВИНАГИ ДА ПРОДАДАТ и ПРЕПРОДАДАТ България и българите на своите КОЛОНИАЛНИ РАБОТОДАТЕЛИ от Берлин и Брюксел, и да ги обслужат като всяка наемна прислуга all inclusive !!!!
Влез в блога ми:
-колкото повече роби-толква повече сме се освободили, и аз съм горд Българин-самоосвободил се роб, потомък на оживели и борили се!!!!!
-оплюването на историята, ще доведе до повторението и
-и виж кои повдига тезата ти=??????
цитирай-колкото повече роби-толква повече сме се освободили, и аз съм горд Българин-самоосвободил се роб, потомък на оживели и борили се!!!!!
-оплюването на историята, ще доведе до повторението и
-и виж кои повдига тезата ти=??????
Джойси, симпатична рошло, след като ме светна с един материал, как се купува кола в България, сега ми обясняваш, че е нямало пет вековно робство. Та на въпроса:
КАК НАРИЧАШ ТОЗИ ПЕТ ВЕКОВЕН ПЕРИОД?
Понеже знам йезуитски отговори по темата питам в добавка:
- Равноправни ли са били българите и турците пред закона и институциите?
- Имало ли е еничарство?
- Равни ли са били данъците за българи и турци?
- Могли ли са българи да заемат същите служби като турците (полицаи, политици, съдии и т.н.?)
- Свободно ли са изповядвали религията си и дали е имало ограничения? Защо се налага султаните да издават две заповеди известни като хатишериф и хатихумаюн? Как мислиш, дали в една толкова изкривена верски и правово империя те са се спазвали?
- Могли ли са да носят оръжие българите, да яздят пред турци, да ходят неканени в къщите на турците, да ги наричат неверници открито?
- Имало ли е насилствена промяна на религията на българското население?
- Защо българския народ е чакал като "месия" да дойде "Дядо Иван"? Нали е било ясно, че "който ни освободи, той ще ни завладее"?
........................................
Въпросите са много, но един последен въпрос:
Как би трябвало според теб да променят историята, литературата и фолклора ни, за да се напаснат към твоето желание за неползване на злощастната дума определяща злочестото ни минало?
ОЧАКВАМ ОТГОВОР ОТ ЕДНА ДУМА. ДЖОЙСИ НАРИЧА ТЕЗИ ПЕТ ВЕКА:..............................
цитирайКАК НАРИЧАШ ТОЗИ ПЕТ ВЕКОВЕН ПЕРИОД?
Понеже знам йезуитски отговори по темата питам в добавка:
- Равноправни ли са били българите и турците пред закона и институциите?
- Имало ли е еничарство?
- Равни ли са били данъците за българи и турци?
- Могли ли са българи да заемат същите служби като турците (полицаи, политици, съдии и т.н.?)
- Свободно ли са изповядвали религията си и дали е имало ограничения? Защо се налага султаните да издават две заповеди известни като хатишериф и хатихумаюн? Как мислиш, дали в една толкова изкривена верски и правово империя те са се спазвали?
- Могли ли са да носят оръжие българите, да яздят пред турци, да ходят неканени в къщите на турците, да ги наричат неверници открито?
- Имало ли е насилствена промяна на религията на българското население?
- Защо българския народ е чакал като "месия" да дойде "Дядо Иван"? Нали е било ясно, че "който ни освободи, той ще ни завладее"?
........................................
Въпросите са много, но един последен въпрос:
Как би трябвало според теб да променят историята, литературата и фолклора ни, за да се напаснат към твоето желание за неползване на злощастната дума определяща злочестото ни минало?
ОЧАКВАМ ОТГОВОР ОТ ЕДНА ДУМА. ДЖОЙСИ НАРИЧА ТЕЗИ ПЕТ ВЕКА:..............................
Джойси, да не би да те е било яд на себе си та си пуснала този постинг, така елегантно и фино отбягваше и отбиваше такива теми?!
Но така и така си започнала дай да им припомним и едно друго робство 2+5 века и то със любезното съдействие на Османците.
Е, аз го правя, нека се чувстват още по-щастливи роби ако и това им е малко за десерт им добавям и Руското.
Точно такива щастливи робове се радват на това което вършат гръцките по границата.
Чел съм, че точно гърците са поканили османците на отсамния бряг, да им помогнат в разрешаването на някакви техни вътрешни проблеми.
Е, решили ги, и техните и нашите, че и на една трета от Европата.
Приятна вечер!
цитирайНо така и така си започнала дай да им припомним и едно друго робство 2+5 века и то със любезното съдействие на Османците.
Е, аз го правя, нека се чувстват още по-щастливи роби ако и това им е малко за десерт им добавям и Руското.
Точно такива щастливи робове се радват на това което вършат гръцките по границата.
Чел съм, че точно гърците са поканили османците на отсамния бряг, да им помогнат в разрешаването на някакви техни вътрешни проблеми.
Е, решили ги, и техните и нашите, че и на една трета от Европата.
Приятна вечер!
appen13 написа:
Типичен продукт няа помощното училище за лица с тежки ментални проблеми и евтина слугинска анти-българска НПО-прислуга "Нов български университет" !
Който не познава и отказва да знае Историята е ОСЪДЕН да я повтори !
Да, 500 години твоите предшественици си обитавали РОБСКАТА ТЕРИТОРИЯ на Турската империя и си била РОБИ !
А днес срещу заплащане изпадаш в оргазъм, че си наследница на РОБИ и си жалък евро-унтерменш обитаваш колониалното евро-германско гау"България", подложено на брутален евроГЕНОЦИД и предоставено за доразграбване на една туземна окупационна администрация от Герб-евромутри и евромутреси, и криминално-олигархични групи и кръгове от типа на "Капитал", който те е наел !
И как Иво Прокопиев, офшорния му съдружник и паркинг "президент" на колониалната територия "България", гнусния и продажен Любо Пъпката и фалиралата "бизнес-дама" Саша Безуханова, която е всичко друго но не и "дама", ви наемат такива евтини клоунеси-парвенюта ?
Който не познава и отказва да знае Историята е ОСЪДЕН да я повтори !
Да, 500 години твоите предшественици си обитавали РОБСКАТА ТЕРИТОРИЯ на Турската империя и си била РОБИ !
А днес срещу заплащане изпадаш в оргазъм, че си наследница на РОБИ и си жалък евро-унтерменш обитаваш колониалното евро-германско гау"България", подложено на брутален евроГЕНОЦИД и предоставено за доразграбване на една туземна окупационна администрация от Герб-евромутри и евромутреси, и криминално-олигархични групи и кръгове от типа на "Капитал", който те е наел !
И как Иво Прокопиев, офшорния му съдружник и паркинг "президент" на колониалната територия "България", гнусния и продажен Любо Пъпката и фалиралата "бизнес-дама" Саша Безуханова, която е всичко друго но не и "дама", ви наемат такива евтини клоунеси-парвенюта ?
=============
Абе ти кьорав ли си или не можеш да четеш? Нали ти казах, простотиите и несвързаните каламбури ще ги редиш на хамавото си обкръжение! Когато пишеш при мен ще подреждаш/ако можеш/ смислени изречения и няма да ме обиждаш, че да не те почна и аз с квалификациите. От самолет си личи колко ти е пилешкият мозък. Празноглави плямпала не са ми по вкуса. Ясно?
Заради готиното "симпатична рошло" ще се опитам накратко да споделя своята позиция.
Разбира се, равноправие между българи и турци по време на Османското владичество в България не е имало. Но не е имало и робство, според съдържанието на термина "робство". Не казвам, че сме си живели щастливо през тия пет века. Но също поддържам и мнението,че сами сме си криви за това. Освен това, не мисля,че заможните и напредничави българи по онова време са имали робско самосъзнание. Не е нужно ние сега да ги наричаме роби. И конкретно, аз самата, за себе си, не бих искала да говоря непрекъснато, че принадлежа към робска нация. Това ме обижда.
Колкото до литературата и фолклора бих казала че те отразяват твърде субективно действителността. Не са достоверни исторически източници.
Накрая - 500-те години за мен са Османско владичество.
ОК?
цитирайРазбира се, равноправие между българи и турци по време на Османското владичество в България не е имало. Но не е имало и робство, според съдържанието на термина "робство". Не казвам, че сме си живели щастливо през тия пет века. Но също поддържам и мнението,че сами сме си криви за това. Освен това, не мисля,че заможните и напредничави българи по онова време са имали робско самосъзнание. Не е нужно ние сега да ги наричаме роби. И конкретно, аз самата, за себе си, не бих искала да говоря непрекъснато, че принадлежа към робска нация. Това ме обижда.
Колкото до литературата и фолклора бих казала че те отразяват твърде субективно действителността. Не са достоверни исторически източници.
Накрая - 500-те години за мен са Османско владичество.
ОК?
getmans1 написа:
Джойси, да не би да те е било яд на себе си та си пуснала този постинг, така елегантно и фино отбягваше и отбиваше такива теми?!
Но така и така си започнала дай да им припомним и едно друго робство 2+5 века и то със любезното съдействие на Османците.
Е, аз го правя, нека се чувстват още по-щастливи роби ако и това им е малко за десерт им добавям и Руското.
Точно такива щастливи робове се радват на това което вършат гръцките по границата.
Чел съм, че точно гърците са поканили османците на отсамния бряг, да им помогнат в разрешаването на някакви техни вътрешни проблеми.
Е, решили ги, и техните и нашите, че и на една трета от Европата.
Приятна вечер!
Но така и така си започнала дай да им припомним и едно друго робство 2+5 века и то със любезното съдействие на Османците.
Е, аз го правя, нека се чувстват още по-щастливи роби ако и това им е малко за десерт им добавям и Руското.
Точно такива щастливи робове се радват на това което вършат гръцките по границата.
Чел съм, че точно гърците са поканили османците на отсамния бряг, да им помогнат в разрешаването на някакви техни вътрешни проблеми.
Е, решили ги, и техните и нашите, че и на една трета от Европата.
Приятна вечер!
===========
Гети, здрасти. Наистина ми писна да чета глупости по темата за робството и накрая реших да не мълча като.....ами да споделя едно интелигентно виждане.
Прав си, след турското, идва руското робство, ако ще си играем на робства.
Онова дето си го чел/ за гърците/ ,също е вярно.
Поздрави, лека вечер.:):):):)
Само, "съвместното съжителство" не ми изнася..!
цитирайgosho568 написа:
Само, "съвместното съжителство" не ми изнася..!
===========
Факт е ,че тук са съжителствали българи и турци, но терминът, като определение на тези злощастни 500 години, и на мен ми идва в повече.
Владичество си е най-точно.
Сега ще бъда малко по-рязък. То може да не е имало робство в смисъла, в който думата е записана в речниците, но алегорията, свързана с титаничното безправие ни отвежда до това понятие. Аз те попитах, как ще определиш този период на унижения, подтисничество, безправие, през който българите не са издържали и са жертвали всичко - спокойствие, имот, семейство, живот за да отхвърлят този ужас, който е тегнел над тях. Спомняш ли си последните две серии от филма "Записки по българските въстания"? А спомняш ли си епизода в който всичко с пола беше ебано (това е най-точния вулгаризъм) и клано от де що се завърти покрай него турчин? Е .... ще ти кажа, че е било по-лошо, отколкото е пресъздадено във филма. Как мислиш, че е "съжителствала" Райна Попгеоргиева с турците след въстанието? Знаеш ли колко са й се изредили само на нея? Ами порови се. Прочети. Разбира се това не определя единствено понятието робство. Посочвам ти го, за да разбереш, какво е крайно безправие.
цитирайapostapostoloff написа:
читав човек ще ти отговори, че Индия е била колония на Англия. И ще бъде прав.
А ние пък сме били колония на Османската империя. Защо не се възприеме веднъж завинаги тази терминология и на цялата идиотщина не се тури край?!
А ние пък сме били колония на Османската империя. Защо не се възприеме веднъж завинаги тази терминология и на цялата идиотщина не се тури край?!
ЗА ПЪРВИ ПЪТ СЕ СЪГЛАСЯВАМ, ЧЕ СТЕ НАПИСАЛИ СПРАВЕДЛИВ КОМЕНТАР . ОСВЕН ТОВА, АКО ТРЯБВА ДА СЕ СРАВНЯВА ПОЛОЖЕНИЕТО НИ- ТО Е НАЙ БЛИЗКО: ИМЕННО С ВЪЗПИТАВАНЕ И ОБУЧАВАНЕ НА ДЕЦА/ КЪРВАВ ДАНЪК/ СУЛТАНА СЪЗДАВА СИЛНА АДМИНИСТРАЦИЯ, ОБУЧЕНА В КОРАНА. Е НЕ СА БИЛИ САМО БЪЛГАРЧЕТА, А СА ВЗЕМАНИ И ОТ МЮСЮЛМАНСКИ СЕМЕЙСТВА. нО ДОКАТО СПАХИИТЕ СА СЪБИРАЛИ ВОЙСКА ЗА СУЛТАНА- ХРИСТИЯНИТЕ НЕ СА ВЗЕМАНИ ЗА АСКЕРИ, ЗАЩОТО СА РАЯ / НЕ МОХАМЕДАНИ НЯМА КАК ДА СЕ БИЯТ ЗА АЛЛАХ...
БЪЛГАРИТЕ СА БИЛИ ДАНЪКОПЛАТЦИ, МЮСЮЛМАНИТЕ- ДАВАЛИ ВОЙНИЦИ
СОБСТВЕНИК НА ВСИЧКО В ДЪРЖАВАТА Е БИЛ СУЛТАНА. ТОЙ РАЗДАВАЛ НА СПАХИИТЕ СИ ИМОТИ, НО ПРИ СМЪРТ ДЕЦАТА НА СПАХИИТЕ НЕ НАСЛЕДЯВАТ ТЕЗИ ИМОТИ, А ОТИВАТ НА ОПАШКА ПРИ СУЛТАНА. СПАХИИТЕ ИСКАТ И ТЕХНИ ДЕЦА ДА СЕ ОБУЧАВАТ В СУЛТАНСКИЯ ДВОР, ЗА ДА СТАНАТ ЕНИЧАРИ, ИМАМИ ИЛИ СЪДИИ/ КАДИИ / - АДМИНИСТРАЦИЯТА НА ДЪРЖАВАТА. НЕ КАЗВАМ, ЧЕ ТОВА Е БИЛО ДОБРО ЗА БЪЛГАРИТЕ- ЗАТОВА ТЕ ПОСТОЯННО СА СЕ БУНТУВАЛИ, ЗА ДА ИМАТ СВОЯ ДЪРЖАВА. НО НЕ СА БИЛИ РОБИ.
ДА СПРЕМ ДА НАСАЖДАМЕ ОМРАЗА...
minevv написа:
Влез в блога ми:
-колкото повече роби-толква повече сме се освободили, и аз съм горд Българин-самоосвободил се роб, потомък на оживели и борили се!!!!!
-оплюването на историята, ще доведе до повторението и
-и виж кои повдига тезата ти=??????
-колкото повече роби-толква повече сме се освободили, и аз съм горд Българин-самоосвободил се роб, потомък на оживели и борили се!!!!!
-оплюването на историята, ще доведе до повторението и
-и виж кои повдига тезата ти=??????
....................
Самоосвободили!?
Кога сме се САМОосвободили? С помощта на РУСКО-ТУРСКАТА война ли?
Нас ни бива само да бъдем под нечия зависимост. Я виж фактите от историята-половината период от съществуването на държавата ни е под чуждо владичество - византийско, османско. За руското...хич дума да не отварям.
Сега сме почти под европейско, ама аз нямам нищо против него.
Сами сме за ниииикъде, Минев, приятелче.
Никой не оплюва историята. Там фактите са неоспорими. Аз точно това искам да кажа с постинга си - да сме наясно с историята, а не да се поддаваме на емоции провокирани от литературата. Знаем и помним. Но все пак, това е минало, не настояще.
А най- важното е да знаем и помним, че не сме велики и недостижими. Ние, българите, не сме световен фактор в развитието на човечеството. В това няма лошо. Нека ,според силите и възможностите си, да се опитаме да подредим едно мирно и проспериращо съвремие.
Пак здрасти. Сам го каза-алегория. Алегорията е литературен похват.
Изкуството е емоция,импресия, експресия, дар слово, талант....
В историята се борави с точния научен смисъл на термините.
Господин Вазов, при всичкото ми уважение към ума и таланта му, неповторимо е описал "игото", ама облечен в луксозен костюм, с подреден и безпроблемен живот, образован, информиран, светски мъж, нали? Нито той, нито цялата му голяма фамилия имат вид на страдащи роби.
Ако наричаме роби всички онеправдани от обществото, бедни и потиснати хора, всички убити и изнасилени/не дай, Боже/, то и днес има роби.
цитирайИзкуството е емоция,импресия, експресия, дар слово, талант....
В историята се борави с точния научен смисъл на термините.
Господин Вазов, при всичкото ми уважение към ума и таланта му, неповторимо е описал "игото", ама облечен в луксозен костюм, с подреден и безпроблемен живот, образован, информиран, светски мъж, нали? Нито той, нито цялата му голяма фамилия имат вид на страдащи роби.
Ако наричаме роби всички онеправдани от обществото, бедни и потиснати хора, всички убити и изнасилени/не дай, Боже/, то и днес има роби.
С цялото ми уважение, но в тази област си промит мозък:
-преди освобождението, с помощта на образованието, труда и предприемчивото си / борейки се с поробителя/ ние сме имали вече импулса за свобода, което за малко други народи е в сила.А и с ме били икономическа сила.
-мястото е хубаво, затова и всички се опитват да ни поробят
-винаги след това сме се освобождавали
-Европейското е доста лиши-проми мозъка на народа. и на теб
-миналото е основата на настоящото. Ако ти не четеш и не търсиш, не мисли че и другите са така - от моя род са загинали в Копривщица, Батак , после в Перник и т.н.
Фактите са ... относителни- спрямо гледащия./ ;-)/
А какъв фактор?!?!?! зависи от нас.
|да подредим едно мирно и проспериращо съвремие| - как да стане това, ако нямаме визия откъде и закъде, без философия и самозаблуждаващи се?
дълга тема - но това което искаш е деспотизъм!!!
Да ти припомня и шегата- която империя се е захванала с нас- все е загивала.
цитирай-преди освобождението, с помощта на образованието, труда и предприемчивото си / борейки се с поробителя/ ние сме имали вече импулса за свобода, което за малко други народи е в сила.А и с ме били икономическа сила.
-мястото е хубаво, затова и всички се опитват да ни поробят
-винаги след това сме се освобождавали
-Европейското е доста лиши-проми мозъка на народа. и на теб
-миналото е основата на настоящото. Ако ти не четеш и не търсиш, не мисли че и другите са така - от моя род са загинали в Копривщица, Батак , после в Перник и т.н.
Фактите са ... относителни- спрямо гледащия./ ;-)/
А какъв фактор?!?!?! зависи от нас.
|да подредим едно мирно и проспериращо съвремие| - как да стане това, ако нямаме визия откъде и закъде, без философия и самозаблуждаващи се?
дълга тема - но това което искаш е деспотизъм!!!
Да ти припомня и шегата- която империя се е захванала с нас- все е загивала.
zaw12929 написа:
ЗА ПЪРВИ ПЪТ СЕ СЪГЛАСЯВАМ, ЧЕ СТЕ НАПИСАЛИ СПРАВЕДЛИВ КОМЕНТАР . ОСВЕН ТОВА, АКО ТРЯБВА ДА СЕ СРАВНЯВА ПОЛОЖЕНИЕТО НИ- ТО Е НАЙ БЛИЗКО: ИМЕННО С ВЪЗПИТАВАНЕ И ОБУЧАВАНЕ НА ДЕЦА/ КЪРВАВ ДАНЪК/ СУЛТАНА СЪЗДАВА СИЛНА АДМИНИСТРАЦИЯ, ОБУЧЕНА В КОРАНА. Е НЕ СА БИЛИ САМО БЪЛГАРЧЕТА, А СА ВЗЕМАНИ И ОТ МЮСЮЛМАНСКИ СЕМЕЙСТВА. нО ДОКАТО СПАХИИТЕ СА СЪБИРАЛИ ВОЙСКА ЗА СУЛТАНА- ХРИСТИЯНИТЕ НЕ СА ВЗЕМАНИ ЗА АСКЕРИ, ЗАЩОТО СА РАЯ / НЕ МОХАМЕДАНИ НЯМА КАК ДА СЕ БИЯТ ЗА АЛЛАХ...
БЪЛГАРИТЕ СА БИЛИ ДАНЪКОПЛАТЦИ, МЮСЮЛМАНИТЕ- ДАВАЛИ ВОЙНИЦИ
СОБСТВЕНИК НА ВСИЧКО В ДЪРЖАВАТА Е БИЛ СУЛТАНА. ТОЙ РАЗДАВАЛ НА СПАХИИТЕ СИ ИМОТИ, НО ПРИ СМЪРТ ДЕЦАТА НА СПАХИИТЕ НЕ НАСЛЕДЯВАТ ТЕЗИ ИМОТИ, А ОТИВАТ НА ОПАШКА ПРИ СУЛТАНА. СПАХИИТЕ ИСКАТ И ТЕХНИ ДЕЦА ДА СЕ ОБУЧАВАТ В СУЛТАНСКИЯ ДВОР, ЗА ДА СТАНАТ ЕНИЧАРИ, ИМАМИ ИЛИ СЪДИИ/ КАДИИ / - АДМИНИСТРАЦИЯТА НА ДЪРЖАВАТА. НЕ КАЗВАМ, ЧЕ ТОВА Е БИЛО ДОБРО ЗА БЪЛГАРИТЕ- ЗАТОВА ТЕ ПОСТОЯННО СА СЕ БУНТУВАЛИ, ЗА ДА ИМАТ СВОЯ ДЪРЖАВА. НО НЕ СА БИЛИ РОБИ.
ДА СПРЕМ ДА НАСАЖДАМЕ ОМРАЗА...
apostapostoloff написа:
читав човек ще ти отговори, че Индия е била колония на Англия. И ще бъде прав.
А ние пък сме били колония на Османската империя. Защо не се възприеме веднъж завинаги тази терминология и на цялата идиотщина не се тури край?!
А ние пък сме били колония на Османската империя. Защо не се възприеме веднъж завинаги тази терминология и на цялата идиотщина не се тури край?!
ЗА ПЪРВИ ПЪТ СЕ СЪГЛАСЯВАМ, ЧЕ СТЕ НАПИСАЛИ СПРАВЕДЛИВ КОМЕНТАР . ОСВЕН ТОВА, АКО ТРЯБВА ДА СЕ СРАВНЯВА ПОЛОЖЕНИЕТО НИ- ТО Е НАЙ БЛИЗКО: ИМЕННО С ВЪЗПИТАВАНЕ И ОБУЧАВАНЕ НА ДЕЦА/ КЪРВАВ ДАНЪК/ СУЛТАНА СЪЗДАВА СИЛНА АДМИНИСТРАЦИЯ, ОБУЧЕНА В КОРАНА. Е НЕ СА БИЛИ САМО БЪЛГАРЧЕТА, А СА ВЗЕМАНИ И ОТ МЮСЮЛМАНСКИ СЕМЕЙСТВА. нО ДОКАТО СПАХИИТЕ СА СЪБИРАЛИ ВОЙСКА ЗА СУЛТАНА- ХРИСТИЯНИТЕ НЕ СА ВЗЕМАНИ ЗА АСКЕРИ, ЗАЩОТО СА РАЯ / НЕ МОХАМЕДАНИ НЯМА КАК ДА СЕ БИЯТ ЗА АЛЛАХ...
БЪЛГАРИТЕ СА БИЛИ ДАНЪКОПЛАТЦИ, МЮСЮЛМАНИТЕ- ДАВАЛИ ВОЙНИЦИ
СОБСТВЕНИК НА ВСИЧКО В ДЪРЖАВАТА Е БИЛ СУЛТАНА. ТОЙ РАЗДАВАЛ НА СПАХИИТЕ СИ ИМОТИ, НО ПРИ СМЪРТ ДЕЦАТА НА СПАХИИТЕ НЕ НАСЛЕДЯВАТ ТЕЗИ ИМОТИ, А ОТИВАТ НА ОПАШКА ПРИ СУЛТАНА. СПАХИИТЕ ИСКАТ И ТЕХНИ ДЕЦА ДА СЕ ОБУЧАВАТ В СУЛТАНСКИЯ ДВОР, ЗА ДА СТАНАТ ЕНИЧАРИ, ИМАМИ ИЛИ СЪДИИ/ КАДИИ / - АДМИНИСТРАЦИЯТА НА ДЪРЖАВАТА. НЕ КАЗВАМ, ЧЕ ТОВА Е БИЛО ДОБРО ЗА БЪЛГАРИТЕ- ЗАТОВА ТЕ ПОСТОЯННО СА СЕ БУНТУВАЛИ, ЗА ДА ИМАТ СВОЯ ДЪРЖАВА. НО НЕ СА БИЛИ РОБИ.
ДА СПРЕМ ДА НАСАЖДАМЕ ОМРАЗА...
...............
Ааа, Толито е умен мъж.
И аз бих казала - няма полза от омраза днес.
Защото ако трябва да се поддаваме на емоции от миналото, аз, например, трябва да проследя и да убия наследниците на тези новоизлюпени след девети септември комунисти, които са убили по най-жесток начин вуйчото на мама.
Да спи зло под камък, казват мъдрите хора. И аз съм съгласна с тях.
Поздрави.
Минев, дали моят мозък е промит или не, няма такова значение. Отдавна вече никой не промива мозъци, приятел. По време на комунизма гледах да не се предавам на промиването. Но това е друга тема.
В шегата за империите и нас има много мъдрост.
Така е. Всяка империя е загивала защото ние носим разруха, липса на организираност, ред, дисциплина, последователност, логика и култура. За съжаление, ние българите, в основата си сме едни простовати кожогризци. Ама това е истината. Не може да се избяга от нея. Нека сега, като сами сме си стопани, с повече ум и разум, да се опитаме да направим живота си хубав.
Историята е доказана истина. Тя трудно се променя. Но трябва да се познава. А смело мога да заявя, че малко от тези дето мнооого плямпат на историческа тема, наистина познават българската история.
цитирайВ шегата за империите и нас има много мъдрост.
Така е. Всяка империя е загивала защото ние носим разруха, липса на организираност, ред, дисциплина, последователност, логика и култура. За съжаление, ние българите, в основата си сме едни простовати кожогризци. Ама това е истината. Не може да се избяга от нея. Нека сега, като сами сме си стопани, с повече ум и разум, да се опитаме да направим живота си хубав.
Историята е доказана истина. Тя трудно се променя. Но трябва да се познава. А смело мога да заявя, че малко от тези дето мнооого плямпат на историческа тема, наистина познават българската история.
точно обратното- като роби, сме със свободен дух и погубваме поробителя.
Всеки е промиван/ и аз съм промит.... от обучение, срещи и книги/,, просто който има мозък може да е промит
Историята я пишат победителите.... уви
Ето ти и тема за размисъл- демокрацията е само малко по-добра от диктатурата , и води до анархия и диктатура.
А и колкото повече работя с чужденци и чета, толкова повече виждам че сме велики... Малоценността ни се нахвърля, за да сме послушни....
цитирайВсеки е промиван/ и аз съм промит.... от обучение, срещи и книги/,, просто който има мозък може да е промит
Историята я пишат победителите.... уви
Ето ти и тема за размисъл- демокрацията е само малко по-добра от диктатурата , и води до анархия и диктатура.
А и колкото повече работя с чужденци и чета, толкова повече виждам че сме велики... Малоценността ни се нахвърля, за да сме послушни....
Минев, слънце, че кой е послушен, бе! :):):):)
Ти ли , аз ли....?
Историята я пишат победителите...ОК, ама то в България едни победителиии...да ти падне шапката.
Виж, аз живея сред археолози и историци. Такова е моето обкръжение откъм професии. Сега никой не налага мнение, не подкупва и други от сорта-щуротии. Учените си правят изследванията и проучванията. Правят ги със знания, отговорност и огромно желание наистина, в един момент да се намери някакво доказателство за нашето грандиозно минало величие. Ама- няма. Няма ни ги царските гробове дори. Измислихме да се самозалъгваме с един Калоян, но това е доста спорно сред историците.
Тук не става въпрос за малоценност. Нищо не ни пречи, днес, да си имаме самочувствието на знаещи и можещи хора. То това се забелязва и цени винаги.
Просто е малко наивно да се опитваме да лежим на отминало величие, защото такова почти няма.
Изместихме темата от робите на към дуене с великобългарско настроение.
:):):):)
цитирайТи ли , аз ли....?
Историята я пишат победителите...ОК, ама то в България едни победителиии...да ти падне шапката.
Виж, аз живея сред археолози и историци. Такова е моето обкръжение откъм професии. Сега никой не налага мнение, не подкупва и други от сорта-щуротии. Учените си правят изследванията и проучванията. Правят ги със знания, отговорност и огромно желание наистина, в един момент да се намери някакво доказателство за нашето грандиозно минало величие. Ама- няма. Няма ни ги царските гробове дори. Измислихме да се самозалъгваме с един Калоян, но това е доста спорно сред историците.
Тук не става въпрос за малоценност. Нищо не ни пречи, днес, да си имаме самочувствието на знаещи и можещи хора. То това се забелязва и цени винаги.
Просто е малко наивно да се опитваме да лежим на отминало величие, защото такова почти няма.
Изместихме темата от робите на към дуене с великобългарско настроение.
:):):):)
МДААААААА
та за робите...
били сме. ама сме оживели и сме свободни. Самата дискусия го доказва. ;-))
С което малко народи могат да се похвалят!! ;-))
а за историята.. нека ти предложа .. новата история на света 'съждадена' от руснаците.. не помня имената м,, но ще потърся...
Историята учи, че никои не се е научил..
и винаги обслужва силните на деня..
Аз пък като информатик и образован... познавам историята на науката и мога да ти кажа--- всичко е човешко незнание...
Но има обективна истина, пречупена през призмата на приетата парадигма.
цитирайта за робите...
били сме. ама сме оживели и сме свободни. Самата дискусия го доказва. ;-))
С което малко народи могат да се похвалят!! ;-))
а за историята.. нека ти предложа .. новата история на света 'съждадена' от руснаците.. не помня имената м,, но ще потърся...
Историята учи, че никои не се е научил..
и винаги обслужва силните на деня..
Аз пък като информатик и образован... познавам историята на науката и мога да ти кажа--- всичко е човешко незнание...
Но има обективна истина, пречупена през призмата на приетата парадигма.
Джойси, Джойси, Джойси... Избягваш отговора. Явно твоите предци са от тези дето са съжителствали с турците. Моите са се борили за свободата си, за българщината и са били клани за това. На такова "съжителство" аз кърваво робство му казвам.
Пишеш: "Ако наричаме роби всички онеправдани от обществото, бедни и потиснати хора, всички убити и изнасилени/не дай, Боже/, то и днес има роби."
Отговарям: Ако днес, след някой протест изколят в някоя църква всички протестиращи, като в Батак, ще кажа, че и днес българинът живее в робство.
цитирайПишеш: "Ако наричаме роби всички онеправдани от обществото, бедни и потиснати хора, всички убити и изнасилени/не дай, Боже/, то и днес има роби."
Отговарям: Ако днес, след някой протест изколят в някоя църква всички протестиращи, като в Батак, ще кажа, че и днес българинът живее в робство.
kpd написа:
Джойси, Джойси, Джойси... Избягваш отговора. Явно твоите предци са от тези дето са съжителствали с турците. Моите са се борили за свободата си, за българщината и са били клани за това. На такова "съжителство" аз кърваво робство му казвам.
Пишеш: "Ако наричаме роби всички онеправдани от обществото, бедни и потиснати хора, всички убити и изнасилени/не дай, Боже/, то и днес има роби."
Отговарям: Ако днес, след някой протест изколят в някоя църква всички протестиращи, като в Батак, ще кажа, че и днес българинът живее в робство.
Пишеш: "Ако наричаме роби всички онеправдани от обществото, бедни и потиснати хора, всички убити и изнасилени/не дай, Боже/, то и днес има роби."
Отговарям: Ако днес, след някой протест изколят в някоя църква всички протестиращи, като в Батак, ще кажа, че и днес българинът живее в робство.
==============
При всичкото ми уважение към миналото, но не може тези които са се клали преди, да се колят и днес. В историята на много европейски народи има кланета, конфликти, войни с много повече жертви, но днес те не налитат да враждуват отново.
Освен това, терминът "робство" и това че въстанието е жестоко потушено са различни теми. Не ги смесвай. По време на превратите в България също е имало доста избити. При това, не от турци.
minevv написа:
МДААААААА
та за робите...
били сме. ама сме оживели и сме свободни. Самата дискусия го доказва. ;-))
С което малко народи могат да се похвалят!! ;-))
а за историята.. нека ти предложа .. новата история на света 'съждадена' от руснаците.. не помня имената м,, но ще потърся...
Историята учи, че никои не се е научил..
и винаги обслужва силните на деня..
Аз пък като информатик и образован... познавам историята на науката и мога да ти кажа--- всичко е човешко незнание...
Но има обективна истина, пречупена през призмата на приетата парадигма.
та за робите...
били сме. ама сме оживели и сме свободни. Самата дискусия го доказва. ;-))
С което малко народи могат да се похвалят!! ;-))
а за историята.. нека ти предложа .. новата история на света 'съждадена' от руснаците.. не помня имената м,, но ще потърся...
Историята учи, че никои не се е научил..
и винаги обслужва силните на деня..
Аз пък като информатик и образован... познавам историята на науката и мога да ти кажа--- всичко е човешко незнание...
Но има обективна истина, пречупена през призмата на приетата парадигма.
.....................
Да. Сега сме свободни. Освободихме се от разните му там владичества-византийско, османско, руско, комунистическо/то си беше баш робство/...Сега поне сме свободни по дух хора. С изключение на блогбегето, дето ни налагат тук разни тъпи ограничения , наказания и забрани.:):):):):)
apostapostoloff написа:
читав човек ще ти отговори, че Индия е била колония на Англия. И ще бъде прав.
А ние пък сме били колония на Османската империя. Защо не се възприеме веднъж завинаги тази терминология и на цялата идиотщина не се тури край?!
А ние пък сме били колония на Османската империя. Защо не се възприеме веднъж завинаги тази терминология и на цялата идиотщина не се тури край?!
Пак се преде кукувича прежда за ланския сняг.
Живейте тук и сега бе, ахмаци! Какво значение има как ще се нарече един отминал исторически момент?!
Ровейки се в тези дивотии, забравяте за настоящето. Я вижте dalida какви дивотии е нацвъкала! Така и не е разбрала, сиромашката, че българските заплати вече са най- високи в целия ЕС. Защото е важен не нелепият междубанков курс, а ПОКУПАТЕЛНАТА СИЛА на парите.
Средната работна заплата у нас е вече 1000 лева, които имат покупателната сила на 2500 евро. А горките испанци, например, взимат ЧИСТО между 300 и 500 евро. А трябва да плащат и наеми, защото не са така БОГАТИ като нас. Повечето от тях нямат НИЩИЧКО!
Така и не е разбрала нашата, че от заплата никой не е забогатял. Добри пари се печелят само с бизнес. Живеем в чудесна капиталистическа държава, в която всеки може да печели колкото си ще. А за заплати и пенсии разсъждават само отрепките, некадърниците, лумпените и простаците.
цитирайЖивейте тук и сега бе, ахмаци! Какво значение има как ще се нарече един отминал исторически момент?!
Ровейки се в тези дивотии, забравяте за настоящето. Я вижте dalida какви дивотии е нацвъкала! Така и не е разбрала, сиромашката, че българските заплати вече са най- високи в целия ЕС. Защото е важен не нелепият междубанков курс, а ПОКУПАТЕЛНАТА СИЛА на парите.
Средната работна заплата у нас е вече 1000 лева, които имат покупателната сила на 2500 евро. А горките испанци, например, взимат ЧИСТО между 300 и 500 евро. А трябва да плащат и наеми, защото не са така БОГАТИ като нас. Повечето от тях нямат НИЩИЧКО!
Така и не е разбрала нашата, че от заплата никой не е забогатял. Добри пари се печелят само с бизнес. Живеем в чудесна капиталистическа държава, в която всеки може да печели колкото си ще. А за заплати и пенсии разсъждават само отрепките, некадърниците, лумпените и простаците.
Толи, хубаво си го написал. Така си е.
цитирай
34.
zaw12929 -
apostapostoloff - Пак се завъртял празната воденица на пшашати лъжи.
22.02.2016 05:34
22.02.2016 05:34
Може да стане, но няма у нас "Средната работна заплата у нас е вече 1000 лева" има 1 милиом с минимална заплата, 2 милиона пенсионери до 160 лева и това не са доходи за развитие има и 350 000 безработни и престани с идиотските си лъжи...
цитирайДнес "турското робство, каквото не е имало, ни пречи, ако насажда омраза, каквато чужди сили насаждат
Днес лошото е неразбирането, че сме задния двор на ЕС, който ни превърна в колония в роби, каквито не сме били и при султана
ЕС не ни дава равнопоставеност- това е шапка на най корумпираните чиновници, които умишлено съсипаха икономиката ни, за да сме пазар на техните вредни стоки, те с банки, примамват изучените ни деца за имигранти ЕРП-та , молове изсмукват печалбите и ни правят най бедни, най болни и се опитват да предадат територията ни на Турция.. който не го вижда е политически слепец
Ако изучените ни деца са имигранти- по какво се отличава това от кръвния данък и кога ще имате съвест и обич към българската си същност.
цитирайДнес лошото е неразбирането, че сме задния двор на ЕС, който ни превърна в колония в роби, каквито не сме били и при султана
ЕС не ни дава равнопоставеност- това е шапка на най корумпираните чиновници, които умишлено съсипаха икономиката ни, за да сме пазар на техните вредни стоки, те с банки, примамват изучените ни деца за имигранти ЕРП-та , молове изсмукват печалбите и ни правят най бедни, най болни и се опитват да предадат територията ни на Турция.. който не го вижда е политически слепец
Ако изучените ни деца са имигранти- по какво се отличава това от кръвния данък и кога ще имате съвест и обич към българската си същност.
josiii - malko ama mnogo malko sa horata kato tebe koito se opalchvat sreshtu tova da kajesh bil sam rob bili sme veliki balgari a ne robi , no idi im kaji na tezi koito shtavqt ot tova da ni natrapvat postoqno tova robstvo - te imat izgodata , polzata i izvlichaneto na oblagite ot tova- podkrepqm te napalno milichka
цитирайkpd написа:
Сега ще бъда малко по-рязък. То може да не е имало робство в смисъла, в който думата е записана в речниците, но алегорията, свързана с титаничното безправие ни отвежда до това понятие. Аз те попитах, как ще определиш този период на унижения, подтисничество, безправие, през който българите не са издържали и са жертвали всичко - спокойствие, имот, семейство, живот за да отхвърлят този ужас, който е тегнел над тях. Спомняш ли си последните две серии от филма "Записки по българските въстания"? А спомняш ли си епизода в който всичко с пола беше ебано (това е най-точния вулгаризъм) и клано от де що се завърти покрай него турчин? Е .... ще ти кажа, че е било по-лошо, отколкото е пресъздадено във филма. Как мислиш, че е "съжителствала" Райна Попгеоргиева с турците след въстанието? Знаеш ли колко са й се изредили само на нея? Ами порови се. Прочети. Разбира се това не определя единствено понятието робство. Посочвам ти го, за да разбереш, какво е крайно безправие.
kak go vidq tova jertvane ne mi e qsno - istoriqta e dpokumenti a ne hudojestvena izmislica , a znaesh li zashto e stanalo klaneto v batak - priqtel i kak ei taka ot vsichkite kosti na martvite -mir na prha im i moeto sardechno i istino uvajenie kam tqh 80% ot tqh sa obgoreni , ako ne si naqsno trqbva da znaesh koi e i podpalil carkvata.
Търсене
За този блог
Гласове: 15249