Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2015 10:15 - Лежерно, като за една кротка неделя
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2161 Коментари: 11 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Нещо като Ико на вилата. Ама аз вила нямам. Имам апартамент в града, с три тераси. На едната има малко цветя-теменужки, мушкато и здравец. Малко. Не обичам големи храсталаци. Кафенце с много мляко, без захар и "Танцувай с мен до края на любовта" с Ленард Коен.     Мммм, така приятно се лее тази мелодия. Що ли винаги ми се плаче като я слушам. Днес няма за какво да рева. Слава Богу, децата са добре - имат си работа, прилични доходи, гаджета. Милото е здраво. Мама и тати - както винаги - сранно енергични и организирани. Аз - пак странно, но наистина - в едно приятно разположение на духа. Може би защото най- сетне се наспах. Брей, много бачкане в работата напоследък. Бях изнемощяла. Дори отслабнах с три килограма.
   Иииии, това неделята...готино, бре!!


image



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - Поразходих се из сайта. Днес имам ...
10.05.2015 10:56
Поразходих се из сайта. Днес имам малко време за това.
Уверих се, че правилно съм подбрала любимите си. Също така - никак не съм сбъркала в преценката си за местните звезди.Същите тъпотии си пишат.
Една пък, дълго поживя в Брюксел ама как пък хич не закачи и милиметър европейска култура и маниер, ами си остана същата простакеса.
цитирай
2. apostapostoloff - Е, това вече е знак на съдбата!
10.05.2015 11:00
И аз съм влюбен в тази песен. И на мен ми се плаче, като я слушам. Имам основание, защото бях голям любовчия и преживях края на много любови. За добро или за зло...
цитирай
3. joysii - И аз съм влюбен в тази песен. И на мен ...
10.05.2015 12:49
apostapostoloff написа:
И аз съм влюбен в тази песен. И на мен ми се плаче, като я слушам. Имам основание, защото бях голям любовчия и преживях края на много любови. За добро или за зло...

==========
Даа, Толи, всяка преживяна любов ни е правила щастливи, но и ни е наранявала донякъде, откраднала е частица от сърцето. Било за добро. Аз вярвам в това.
Танцувай с мен...притварям очи пред мен се изнизват образите на хора, с които съм танцувала точно до края на любовта...
Други още са наоколо и танцът продължава.:):):)
Поздрави, Толя!
цитирай
4. joysii - Наминах при Гина. Понеже не ми пу...
10.05.2015 13:02
Наминах при Гина. Понеже не ми публикува коментарите, ще си позволя да ги лепна отново тук.
Ето това й написах. Нито е цинично, нито е вулгарно, ама тя пак ще излъже,че й пиша мръсотии и ще ги изтрие.
"Ооф, познатата песен - за чистата кочина. Като нямаш акъл да водиш диалог, изведнъж стана голяма чистница.
И не лъжи. Никой не ти пише просташки коментари, нито пък цинизми. Казваме ти истини, които ти не желаеш да придобиват публичност.Затова триеш коментари. Особено моите. А после лъжеш, че ти пиша цинизми. Какво в този коментар, например, е цинично,че ще го изтриеш отново? "

"Пишеш, че в този сайт си попаднала в психиатрия, на злобари...
Би ли ми казала, кой от тези злобари и луди си позволи да краде от интернет лични данни на хората и после да ги лепва тук, приписвайки им разни блогови самоличности?Аз не познавам друг такъв луд злобар, освен теб.
И още по-гадното - кой ,освен теб, в този сайт си позволява да се подиграва с хорските деца? Това е непростимо, гнусно. После ревеш, че не те харесват и ти пишат недостатъчно любезни коментари."
цитирай
5. dinkov - Динков
10.05.2015 14:03
Аз пък с прахосмукачката правих малко фитнес :). Съпругата все обещава да ми купи "Румба" (децата имат, казват и Румяна), онази джаджа където чисти сама, ама все отлага с довода, че нейната "Румяна" т.е. аз имала повече функции. Могла да минава с палката и да мие чинии :). Ама не се оплаквам, ще има награда. Ще ми сготвят "манджа" :). А пък и фитнеса, тъй де прахосмукачката раздвижва кръвта и ускорява метаболизма. Я да си пийна едно коняче с цигарка за да засиля ефекта :)
Ицко
цитирай
6. rustam - Чудесно!
10.05.2015 18:02
Чудесно!
цитирай
7. joysii - Аз пък с прахосмукачката правих ...
10.05.2015 19:11
dinkov написа:
Аз пък с прахосмукачката правих малко фитнес :). Съпругата все обещава да ми купи "Румба" (децата имат, казват и Румяна), онази джаджа където чисти сама, ама все отлага с довода, че нейната "Румяна" т.е. аз имала повече функции. Могла да минава с палката и да мие чинии :). Ама не се оплаквам, ще има награда. Ще ми сготвят "манджа" :). А пък и фитнеса, тъй де прахосмукачката раздвижва кръвта и ускорява метаболизма. Я да си пийна едно коняче с цигарка за да засиля ефекта :)
Ицко

===========
Ааа, Ицко чудесно. Хубаво е, че помагаш на съпругата. Това прави хубаво впечатление на дамите в сайта.Ето виж - струва си, ще имаш и манджичка за награда.
Поздрави,Ице!
цитирай
8. joysii - Чудесно! ===== Русти, здра...
11.05.2015 09:10
rustam написа:
Чудесно!

=====
Русти, здрасти!
цитирай
9. apostapostoloff - Гана все ме споменава в
11.05.2015 13:27
постингите си. И лъже, разбира се. Много лоши отзиви имало за мен в Нета? Лъже тъпо и несръчно, защото всеки може да провери. Освен един тъповат текст на мой конкурент в някакво сайтче dreal (ако не се лъжа), няма никакви отрицателни коментари.
цитирай
10. joysii - постингите си. И лъже, разбира се. ...
11.05.2015 18:26
apostapostoloff написа:
постингите си. И лъже, разбира се. Много лоши отзиви имало за мен в Нета? Лъже тъпо и несръчно, защото всеки може да провери. Освен един тъповат текст на мой конкурент в някакво сайтче dreal (ако не се лъжа), няма никакви отрицателни коментари.

...................
Лъже непрекъснато. То няма лошо да лъжеш, ама това да не обижда и злепоставя някого. Нека си лъже там за живота в Белгия, за голямата любов...и.т.н. И без това никой не й вярва вече. Тя се излигави тук с доста хора и сама се оклепа с това поведение.Вече не е интересна на никого, не е забавна и залезе от сайта.Като Спарчо. Нали виждаш - наивитетие дето им вярваха, свършиха и хайдеее-нашите умници-където им е мястото - в махленската клюкарница. За там стават.
цитирай
11. joysii - Оооо, Гина най-после се прибра на ...
11.05.2015 18:44
Оооо, Гина най-после се прибра на удобно и сигурно място. Направила е специален постинг със снимка на клиниката, в която се намира.Явно, на влизане е снимала табелката на входа.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2412304
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930