Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2014 09:55 - Да опитаме да станем европейци
Автор: joysii Категория: Забавление   
Прочетен: 3827 Коментари: 21 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Каквото избрахме - избрахме. Сега - на работа!
  Дай Боже високи заплати, хубави пътища, развитие на селското стопанство и туризма, качествено медицинско обслужване и....всичко ще е наред.
  Само да не докажем за пореден път, че сме прост народ, както ни нарича онзи англичанин.


image

Разбирателството е добро начало!



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Хай ,ku4ke blogova , kotaranke.diva ;)))
06.10.2014 10:22
искаам ,да ти кажа нещоо на уше,
дай си бързоо..скайпа ...

цитирай
2. joysii - искаам, да ти кажа нещоо на уше, дай ...
06.10.2014 10:46
normalna написа:
искаам ,да ти кажа нещоо на уше,
дай си бързоо..скайпа ...


==============
Скайп не давам на никого в този хахав сайт.Фейсбук нямам.
Казвай всичко тук, че да става веселбата.
цитирай
3. joysii - Кой ми гласува с минус, бе, да го. . . . ...
06.10.2014 10:52
Кой ми гласува с минус, бе, да го.........!
С какво в постинга ми не е съгласен?Нека сподели.
цитирай
4. milady - како джойсо, що не си намериш некое ..
06.10.2014 10:58
друго хоби, м?
от ден на ден, по големи глупотевини ги снасяш..
освен за чат с Гана за нищо не ставаш,булка..
извини ме,но...факт!
цитирай
5. milady - хахахха, веселба ли му викаш...
06.10.2014 11:09
ПатКе Тъпа с едно кРило ,слушай сега по старите,
човек или се ражда с ценности,
или никой не може да му ги насади, и да го “ спаси “.
Камо ли Тиквоча , Гейчо или ..Болен ,
или ....Баба Меркел ..ххиих

Аре бегай ,да го Духаш на дедо Толи .
цитирай
6. joysii - друго хоби, м? от ден на ден, по ...
06.10.2014 11:41
milady написа:
друго хоби, м?
от ден на ден, по големи глупотевини ги снасяш..
освен за чат с Гана за нищо не ставаш,булка..
извини ме,но...факт!

.....................
Лейди, къде ти бърка моето присъствие в богбеге, бе скъпа? Що се косиш толкова?
Знаеш ли, не мисля,че пиша тук глупотевини. По-скоро-публиката е до голяма степен глупашка. Моите глупотевини все на някого се харесват. Това ми носи удовлетворение.
Колкото до чат с Гана-нямам нищо против да водим с нея диалог тук, но тя все се дърпа-не ми публикува коментарите, трие ги. Това не може да се нарече диалог, а по-скоро голЕм страх. Гина се страхува да говори с мен открито - пред всички в блог.бг.
цитирай
7. joysii - ПатКе Тъпа с едно кРило, слушай сега ...
06.10.2014 11:44
milady написа:
ПатКе Тъпа с едно кРило ,слушай сега по старите,
човек или се ражда с ценности,
или никой не може да му ги насади, и да го “ спаси “.
Камо ли Тиквоча , Гейчо или ..Болен ,
или ....Баба Меркел ..ххиих
Аре бегай ,да го Духаш на дедо Толи .

..............
Ех, Лейди, патке стара с две крила,
хич не се натискам някой да ме спасява или да го духам на Толи.Мерси за съветите, но не възнамерявам да се възползвам от тях.
Хубаво ми е да си лафим с теб така непринудено в късния предиобед, знаеш ли?
Де да можеше така и с Гина Аксела Лъжлата....


цитирай
8. joysii - Пишеш ми, че за нищо не ставам. Аа...
06.10.2014 11:48
Пишеш ми, че за нищо не ставам.
Ааааа, аз съм и умна и Убава. Много ставам.
Поздрави.
И ти си готина, по един особено странен начин.
Отивам да си полея цветята и да се чуя по телефона с децата и мама.
цитирай
9. gosho568 - Ще минеме покрай европейци с тази ...
06.10.2014 16:39
Ще минеме покрай европейци с тази Тиква... или със Свободниците, проповядващи ислямизъм! Поздрави, Джойси!
цитирай
10. joysii - Ще минеме покрай европейци с тази ...
06.10.2014 16:47
gosho568 написа:
Ще минеме покрай европейци с тази Тиква... или със Свободниците, проповядващи ислямизъм! Поздрави, Джойси!

...................
Споко,Гош, те и тиквите и мюсюлманите в България искат да са европейци.
цитирай
11. joysii - Ох, само да споделя нещо, че ме сърби ...
06.10.2014 16:50
Ох, само да споделя нещо,че ме сърби езикът.
Ристьо Умното разправя, че съм се "изходила" в блога на любимата му Гина Аксела Лъжлата. Ми то човек в тоалетната се изхожда обикновено.
Христаки най-сетни разкри истината - блогът на приятелката му е оригинал клозет!
Щом хората там се изхождат....нали?
Логика!Хихихихи...!
цитирай
12. aristotelis - Добро настроение да има и всичко ще стане. Тази песен е красив спомен от моето детство.....
06.10.2014 17:43
https://www.youtube.com/watch?v=bKVblYzWo0M

БЕЛИ, ЧЕРВЕНИ, ЖЪЛТИ, СИНИ
муз. Димос Муцис
текст Янис Логотетис
Бели, червени, жълти, сини
корабчета, на пътешествие няма ли
да ме вземете
Няма ли да ме вземете
до Галаксиди няма ли да ме вземете ?
Една и две броя вълните
раз-два
Кой ще ме доведе при теб, сърчицето ми
в твоите прегръдки.
Една и две вести изпращам
Да, и се прекръствам
Ако не ме вземеш при теб, сърчицето ми,
да го знаеш, ще умра.
Бели, червени, жълти, сини
Корабчета, на пътешествие няма ли
да ме вземете
Бели, червени, жълти, сини
Корабчета в Егейско море, не ме ли виждате
не ме ли виждате
Че ден и и нощ плача,
не ме ли виждате ?
цитирай
13. joysii - 12. aristotelis
06.10.2014 21:06
Аристотелис, приятелю, много ти благодаря.
Красива песничка, и мил жест от твоя страна.
Прав си-доброто настроение и позитивизмът в мислите са половин успех. Останалото е лесно-работа и компетентност.
Поздрави!
цитирай
14. apostapostoloff - Джойси, всеки съди за другите по себе си-
07.10.2014 18:51
Юлия е ялова парясница; тя няма ни дом, ни семейство, ни дете, ни нищо. Тя е една напълно пропаднала джадия и точно тя е тази, която за нищо не става. Затова се е запиляла в Германия, където е чистачка. Колкото и да ни будалосва тук, личи си, че е с килйно образование, сиромашката. Дори и образование няма, тоя джурулек!

Мен нарича дядо, макар че съм на 56 г. и съм в разцвета на силите си. Докато тя е дъртофелница, която гони ШЕЙСЕТАКА!. Жените на тази възраст са си бабички. Които НАИСТИНА за нищо не стават.
цитирай
15. joysii - 14. apostapostoloff
07.10.2014 21:49
Толи, вЕрно, не е много стока, но поне е почтен човек. Нейните диалози и дрънканици са в рамките на шантавото блогбеге, в което всички сме леко куку. Нали?
Докато Гина Аксела е истинска гаднярка. Тя краде данни от фейсбуците и ги лепва на хора от блог.бг. Виж какъв цирк разигра с мен. Приписа ми и професия, и местоживеене, и съпруг, и деца. Открадна нечия личност от фейс и хоп-изтипоса ме мен с нея.Не ебава ни деца, ни дявол.Напляска ги тук без да й мигне окото. Освен това, аз не съм единствената, която е била обект на гинините шантажи и заплахи на ЛС.Това за мен е истинска низост.
А Юлия...тя просто е човек на настроенията и явно в блог.бг се забавлява без задръжки. Никому не вреди, Толи. Съгласен ли си?
цитирай
16. анонимен - последната дума е на Обвиняемата ....
07.10.2014 22:00
4. normalna - како джойсо, един въпрос ....
21:11
мa мъчи отколе....
Кой е по прост. Ти, или дедо Толи ;))
цитирай
17. joysii - 4. normalna - како джойсо, един в...
08.10.2014 10:28
normalna написа:
4. normalna - како джойсо, един въпрос ....
21:11
мa мъчи отколе....
Кой е по прост. Ти, или дедо Толи ;))

============
Не се мъчи с подобни въпроси, скъпа. Бъди себе си.
Поздрави.
цитирай
18. apostapostoloff - Дебелата баба Юла Яловицата е
08.10.2014 12:59
най- проста. Затова е чистачка в Германия.
цитирай
19. joysii - 18. apostapostoloff - Дебелата баба Юла Яловицата е
08.10.2014 21:20
най- проста. Затова е чистачка в Германия.
=================
Набрал си й яко. Няма лошо.Можеш да казваш всичко каквото си мислиш, да споделиш мнение и впечатления. Този сайт е за това.Моят блог, пък, е отворен за всички. Така че, пиши си при мен спокойно.
цитирай
20. анонимен - Off, Булка джоЙсо...намери КОЙ ,да ми го кажее ...
08.10.2014 22:09

“ Не се мъчи с подобни въпроси, скъпа.
Бъди себе си.
Поздрави.“...................
пс .Защо не искаш ,да духаш на Толи, кажи де ..
тайно ,бе мила ..на скайпа....;)))
цитирай
21. joysii - “ Не се мъчи с подобни въпроси, ...
08.10.2014 22:35
normalna написа:

“ Не се мъчи с подобни въпроси, скъпа.
Бъди себе си.
Поздрави.“...................
пс .Защо не искаш ,да духаш на Толи, кажи де ..
тайно ,бе мила ..на скайпа....;)))

......................
Норми, не завързвам лични контакти с хора от този откачен сайт.
Нямам намерение да се срещам на живо с никого.
Толито е сладур, но за съжаление едва ли ще стигнем с него до кревата.
По принцип нямам нищо против духането, но предпочитам по-...хард секс.
Дано отговорът ми да те удовлетворява.
Питай още. Готино ми е да си говорим с теб.
Поздрави.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2412897
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930