Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2014 23:22 - Есенно странно отнесено
Автор: joysii Категория: Забавление   
Прочетен: 4141 Коментари: 20 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Спонтанен полъх ме докосна с  аромат на хризантеми. Погали лицето, побутна косите ми. Засмях се. Звездите, не са само в тъмното небе, те са в очите ми. Не нося в себе си мисълта за теб, а следи от  докосване. Стига ми.image



Гласувай:
20



1. анонимен - хай ,захарче ...
30.09.2014 23:38
що не спиш ,милооо...
мечтаеш ли ,или зааради Гина са появи на Екрана ...
мога ли ,да си пусна при теб комента ...
Джинджи ..ма отрязаа ;(((

23:12 - Ooo, Гине ...добре заварили , мила...
Викам остави ме сама ,сред Вълци тук.....
помагай....и аз ша ти помагам....
започвам ,да броя от утре лампите...и аз ,
от тук ..до Брюксел, ще мина и през Франция
...да не изтърва нещо...
КЪде ...ще си чукнем рандеву ,шери ?

Коментарът чака одобрение
Постинг: За лампите по пътищата на Белгия :)
Автор на постинга: axlaxl
цитирай
2. joysii - що не спиш, милооо. . . мечтаеш ли, ...
01.10.2014 00:02
normalna написа:
що не спиш ,милооо...
мечтаеш ли ,или зааради Гина са появи на Екрана ...
мога ли ,да си пусна при теб комента ...
Джинджи ..ма отрязаа ;(((

23:12 - Ooo, Гине ...добре заварили , мила...
Викам остави ме сама ,сред Вълци тук.....
помагай....и аз ша ти помагам....
започвам ,да броя от утре лампите...и аз ,
от тук ..до Брюксел, ще мина и през Франция
...да не изтърва нещо...
КЪде ...ще си чукнем рандеву ,шери ?

Коментарът чака одобрение
Постинг: За лампите по пътищата на Белгия :)
Автор на постинга: axlaxl

..................
Виж сега, понеже Гина е куха, лесно се предвиждат реакциите й - ако кажа,че коментарът ти ще чака одобрение до второ пришествие, тя ще го пусне веднага, само за да ме обори.Но ми се струва,че истината е друга- axlaxl се плаши от прями и истински мадами и не пуска коментарите им.:):)
При мен си пиши каквото искаш. Аз коментари не трия, както и никога не гласувам с минус на някой постинг.
Поздрави!:):):):):)
цитирай
3. joysii - Гина се върна за да лъже, да ми при...
01.10.2014 00:04
Гина се върна за да лъже, да ми приписва нечия самоличност.
Тя друго в блогбегето не прави. Само лъже.
Много е досадна.
цитирай
4. joysii - Ароматът на хризантеми е така не...
01.10.2014 00:06
Ароматът на хризантеми е така нежен, почти като целувките на.....след бурен секс :):):):)
цитирай
5. joysii - Някои бродят самотни по Брюксел, ...
01.10.2014 00:10
Някои бродят самотни по Брюксел, други трупаме вълнуващи преживявания...хи, хи...
Лека нощ, че съм уморена.
Утре ще намина да видя какви лъжи е надрънкало за мен онова нещастно същество Гина.
цитирай
6. joysii - нидей си лягаа, моляя тееее. . . аз ...
01.10.2014 09:48
milady написа:
нидей си лягаа ,моляя тееее ...
аз съм нощнаа...ей ся изпратих Биг Боса
с една дългаа влажна френска цалуфка...
стой при нас ..виж и лудата лидис ,
самотнУту куку са домъкна ..
А ,бе за Ибане и хризантеми ,кЪт Чуя ..мммммм...

==========
Хахахаха...добро утро!
ВЕрно си на кеф тия дни.
Лидис е сладур,бе! Много ме кефи. Личи й,че не е захлюпена комплексарка живуркаща едва, едва в България.
........
И...не, па и с дъх на хризантеми....малиииии, да знаеш!!:):):):)
цитирай
7. makont - Лаконично, но силно въздействащо!
01.10.2014 16:10
Умееш го, Джойс! Поздрави!
цитирай
8. joysii - КЪде затри ЛУдата Лудис. . . нъл ти е ...
01.10.2014 19:11
unarosa написа:
КЪде затри ЛУдата Лудис ...
нъл ти е баш Аверкаа ....

=======
Наспах се какааа, и се наработих даже.
Ей ме на - тук съм, да подхвана простакесите.
Ти как си?
Лиди ми е аверка. Да. Харесвам я.
Поздрави!
цитирай
9. joysii - Умееш го, Джойс! Поздрави!. . . . . . . ...
01.10.2014 19:19
makont написа:
Умееш го, Джойс! Поздрави!

..................
Маки, пиле, здрасти.
Оф, в това забързано ежедневие, нямам време да се отдам на леност и меланхолия,да преживея пълноценно красивите мигове....и да ги разкажа подобаващо.
цитирай
10. анонимен - джойси
01.10.2014 22:59
ДжоЙси, аз съм тЪпатА офцЪ Юлия, многУ съм задРъстена ша знайш, кат сифон съм
цитирай
11. joysii - парцал. . . . . . . . Гина проста, ама ти ...
01.10.2014 23:17
maleidi46 написа:
парцал ........
Гина проста ,ама ти си....долна....
лъжкиня .Не ма трий, 4е още има....
за утре ...

============
Лейди, парцал си ти.
Не трия.НИКОГА. Публикувам всички коментари.
Не лъжа за нищо. В този сайт лъже само Гина-измисля ми имена и самоличности.
цитирай
12. joysii - Що копираш. . всички коменти. . . за ...
01.10.2014 23:21
maleidi46 написа:
Що копираш ..всички коменти...
за трафика ли...
Ехх, пусти бетон по 10 часа на ден !

...................
Алооооо, Лейдито, зАпри се,че много се разпеняви!
Какво копирам???
Мухла нЕма да ми викаш,че ще ти изсъхне езика. Мухли казвам само АЗ тук на местните пачи.

цитирай
13. milady - Алоо... .каката от Шуменскоо ...
01.10.2014 23:31
Нали Учителка беше ,бе ...
СРам ме хвана....
ЩО не спиш, къде е Дядо Археолог ....

цитирай
14. joysii - 15. milady - Алоо... .каката от Шуменскоо ...
02.10.2014 10:46
[quote=milady] Нали Учителка беше ,бе ...
СРам ме хвана....
ЩО не спиш, къде е Дядо Археолог ....
............................................................
Лейди, сладурче, не зная за какво те е хванало срам. Сигурно си направила нещо от което се срамуваш. Сори.
За каква учителка от Шуменско ми говориш, нямам представа. Кой е дядо археолог пък, съвсем не ми е ясно. Да вземеш да ме светнеш, а?
Струва ми се,че за някои неща сляпо си се доверила на онова куку Гина, която си има мания и проблем с тази мания-умре да "разконспирира" непознати. Но...горката...често послъгва...какво да се прави...толкова й е акълът.
Поздрави,Лейди.С теб се контактува забавно.
цитирай
15. apostapostoloff - И ти май се писа
03.10.2014 18:05
пУетеса...
цитирай
16. joysii - 17. apostapostoloff - И ти май се писа
03.10.2014 20:19
пУетеса...
=========
Моето е проза. Но само по форма. Иначе - опитвам се да кажа красиви неща, които да са чувствени, а не да звучат сухо.Не зная дали успявам.И...най-вече - старая се животът ми да не е прозаичен...:):):)
Поздрави, Толи.
цитирай
17. apostapostoloff - Най- интересното е това, че
04.10.2014 06:38
и теб, и мен- хора с добре подреден и уютен живот, не ни обичат тримата глупаци на блогбегето, които напразно търсят щастие зад грнаица.

Това са, разбира се, проснонсираният дегенерат Бале, гъбясалата простакеса Гана и дъртофелницата Юлия, която все се прави на любовчийка. Любовчийка на 60 години- с гъз като тупана на 6- ти полк, провиснали до корема цици и огромен минет- сурат.
цитирай
18. joysii - Толи, като си говорим тук за любов, ...
04.10.2014 12:27
Толи, като си говорим тук за любов, та...да цитирам "разбирачката"
axlaxl написа:
Преди време този Апостолофф ми пишеше същите предложения и на мен....после видя, че не поддавам и обърна отношението-станах Гана и буля, селянка, грозна, ужасна, тъпа, без интелект и т.н.
Съветвам те да се загаджиш с него, иначе те чакат люти клетви и обиди....само ти казвам да си знаеш!

================
Еееее, че то цялото блог.бг я намира за гаднярка, тъпа и.т.н....всички ли й писаха предложения, пък тя не поддаде??:):)
Май е пуснала само на Ристьо, Тутана и Катана...а...и на Пискова, щото единствено те мнооого те си падат по нея. Страхотен вкус и стил! Ми да беше поддала и на Ико, поне, щото той е супер готин.
Хахахаха...и какво-цялото блогбеге я сваля, пък тя е твърда като скала, и затова, като откаже - я намразват....брей!
цитирай
19. joysii - и теб, и мен- хора с добре подреден и ...
04.10.2014 12:29
apostapostoloff написа:
и теб, и мен- хора с добре подреден и уютен живот, не ни обичат тримата глупаци на блогбегето, които напразно търсят щастие зад грнаица.

Това са, разбира се, проснонсираният дегенерат Бале, гъбясалата простакеса Гана и дъртофелницата Юлия, която все се прави на любовчийка. Любовчийка на 60 години- с гъз като тупана на 6- ти полк, провиснали до корема цици и огромен минет- сурат.

...................
Хаххаххахааа!То не е проблемът зад границата, а в главите на хората.
Какво описание само си издокарал....хихихихиии!
цитирай
20. apostapostoloff - Така е- животът е такъв, какъвто
04.10.2014 18:22
си го направиш. А 11-та Божа заповед гласи: "Бедният е беден, защото е прост. Или мързелив. Или и двете, взети заедно."
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2411163
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930