Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2014 10:24 - Знам коя си! О,Ужас!
Автор: joysii Категория: Забавление   
Прочетен: 4143 Коментари: 25 Гласове:
10

Последна промяна: 13.10.2014 10:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Не разбирам каква е тази истерия по повод на профил Джойси в блог.бг. И защо някои местни глупаци си мислят, че изразът:"Млъквай,знам коя си!" ме плаши до смърт. Споко,бре тъпанарите, никой в този сайт не знае кой точно стопанисва профил Джойси. И никога няма да разбере, докато аз самата не реша да кажа. А това просто никога няма да се случи в сайт като този.
   Тези, които злоупотребяват с крадени от интернет данни (включително и снимки на деца), те да примират от страх пред израза:"Знам коя си!", нали Гина.


image

Тази снимка от интернет, ми е една от любимите.



Гласувай:
16



1. milady - смотан ПУТАран ...аре скрий са ,бе...
13.10.2014 10:27
баасси...да ти пратя 1000€ да изчезнеш за малко ,поне...
цитирай
2. minevv - hahahhaa
13.10.2014 10:30
да не ти пука дьойсии
дерзай
А снимката си е връх ;-)))
цитирай
3. joysii - 1. milady - смотан ПУТАран ...аре скрий са ,бе...
13.10.2014 10:32
milady написа:
баасси...да ти пратя 1000€ да изчезнеш за малко ,поне...

...............
О, здрасти лейди, пращай,пращай...аз ще изчезна за малко-за ден,два-докато ги похарча, и после пак ще нацъфтя тук, за ужас на кретените!
Поздрави.
цитирай
4. joysii - Тук е мястото да поздравя Златцето ...
13.10.2014 10:39
Тук е мястото да поздравя Златцето за новия термин ПЕДЕРАЦИЯ, вместо МОДЕРАЦИЯ.
Да осветля темата - това се забелязва когато някоя тукашна отворка направи тъп постинг за мен, а НЕ ПУБЛИКУВА моите коментарите под него.
Има цял постинг посветен на Джойси(мерси) наречен грешно "Модерация". Може би ще потърсите коментарите под него. Ееее, няма да ги намерите, нито там, нито под някой друг постинг на дамата, в който тя си позволява да ръси купища лъжи.
Да живее ПЕДЕРАЦИЯТА в блог.бг., понеже тя донякъде е тест за липса на акъл.
цитирай
5. joysii - да не ти пука дьойсии дерзай А ...
13.10.2014 11:09
minevv написа:
да не ти пука дьойсии
дерзай
А снимката си е връх ;-)))

===========
Мерси, minevv.
От какво да ми пука,бе? Елементарно е да си мисли някой,че може да ме сплаши по някакъв начин тук.
Поздрави,Минев!Хубав ден!:):):):)
цитирай
6. blackpredator - е, ади сега, пИдирация
13.10.2014 16:06
не че е мой патент, ама отдавна го препродавам много пъти на пазара
далеч преди изтрития ми коментар от миладинка
http://blackpredator.blog.bg/zabavlenie/2013/10/25/kakvo-e-da-se-izjiviavash-kato-esmeralda.1196615

и тук
8. blackpredator - хаха, педерация!!!
07.03.2012 15:50
Смяташ ли, че коментара ми, няма да види бял свят?!
цитирай
7. joysii - не че е мой патент, ама отдавна го ...
13.10.2014 18:34
blackpredator написа:
не че е мой патент, ама отдавна го препродавам много пъти на пазара
далеч преди изтрития ми коментар от миладинка
http://blackpredator.blog.bg/zabavlenie/2013/10/25/kakvo-e-da-se-izjiviavash-kato-esmeralda.1196615

и тук
8. blackpredator - хаха, педерация!!!
07.03.2012 15:50
Смяташ ли, че коментара ми, няма да види бял свят?!

================
Блеки, ти пък винаги ръсиш такива бисерчета, защо ти ги трият! Много ми е забавно да чета коментарите ти.
цитирай
8. asthfghl - :)
13.10.2014 20:04
Интересно, а защо някой изобщо би си помислил, че някого особено много го интересува кой или коя се крие зад тоя или оня профил?
цитирай
9. joysii - Интересно, а защо някой изобщо би си ...
14.10.2014 09:59
asthfghl написа:
Интересно, а защо някой изобщо би си помислил, че някого особено много го интересува кой или коя се крие зад тоя или оня профил?

.................
Би си го помислила някоя местна простакеса с наклонности към злепоставяне и шантаж. Това е причината да се издирват по цял интернет лични данни на блогъри.
И като не намери нищо, сън не спи, ама съшива с откраднати случайни данни, цяла житейска история.
..................
Нормалните хора просто четат постинги и ги коментират. Не им дреме какъв човек ги пиша.
Шантавите-клюкарят, беснеят, истерясват.
цитирай
10. asthfghl - 10.
14.10.2014 10:23
А тези, които хранят троловете, като им отвръщат подобаващо и така занимават целокупната аудитория с иначе безполезни междуличностни препирни - тях към кои ги причисляваме? Към наивниците, дето лековато се подвеждат по провокации, или също към троловете, но от породата, която само на думи претендира да не е трол, но всъщност е?

Накратко, въпросът ми е защо занимавате читателите с безполезните си дрязги? Толкова ли няма нещо смислено, което да предложите?
цитирай
11. joysii - А тези, които хранят троловете, ...
14.10.2014 19:06
asthfghl написа:
А тези, които хранят троловете, като им отвръщат подобаващо и така занимават целокупната аудитория с иначе безполезни междуличностни препирни - тях към кои ги причисляваме? Към наивниците, дето лековато се подвеждат по провокации, или също към троловете, но от породата, която само на думи претендира да не е трол, но всъщност е?

Накратко, въпросът ми е защо занимавате читателите с безполезните си дрязги? Толкова ли няма нещо смислено, което да предложите?

============
Да, има резон във въпроса Ви.
Но аз присъствам в този сайт с определена мотивация, която няма нищо общо ни с тролове, ни с хейтъри, ни с разни други дрън-дрън истории. Тук съм за да споделям мнения, впечатления.
Този постинг е отговор на хилядите лъжи, които се издрънкаха за мен и които танцуваха доста времена Първа. Все пак, става дума за Джойси, налага се да се затворят някои гадни усти, които си позволяват твърде много-тази на Гина Аксела Лъжлата, например.
Това е.
цитирай
12. joysii - 11. asthfghl - 10.
14.10.2014 19:08
"Толкова ли няма нещо смислено, което да предложите?"
----------------------
Извинете, за Вас, кое е смислено четиво? Какви са Вашите интереси?
цитирай
13. asthfghl - 12.
15.10.2014 10:41
Целият списък с категории:

Новини
Забавление
Лайфстайл
Бизнес
Хоби
Технологии
Музика
Спорт
Видео
Изкуство
Лични дневници
Политика
Тя и той
Регионални
Туризъм
Други
Поезия
История
Рецепти

Хайде сега си сложи ръката на сърцето и ми кажи, че личните ви грозни дрязги с тоя или оня кретеноид в блога са по-смислени от коя да е от гореизброените теми.

Поглеждам на 1-ва страница на Блог.бг и почти 1/3 от всички постинги там представляват обяснения на някой комплексиран фотьойлен боец с прекалено много свободно време как някой друг нему подобен фотьойлен боец е по-голям кретен от него. Докато стигна до момента на четене, в който осъзнавам, че това е поредният безсмислен постинг, който е пълна загуба на време, вече около стотина мозъчни клетки безвъзвратно са загинали в главата ми.

Още веднъж питам: кое ви кара да сте толкова убедени, че читателите държат да разберат колко се мразите с някой друг блогър, с който дори не сте се и срещали?
цитирай
14. joysii - 13. asthfghl - 12.
15.10.2014 20:49
Всички тези категории са пълни с глупости. Най -големите простотии са в история и поезия-боза до бозата, посредственост и липса на професионална компетентност.Така че не ме укорявайте. Аз поне понаписвам нещо с акъл и малко талант.:):):) На който не му е интересно и му е скучно да върви да чете останалите глупащини и да не раздава много акъл.
Погрижете се Вашият блог да звучи интересно и интригуващо, за мен не се тревожете.
Поздрави.
цитирай
15. asthfghl - 14.
16.10.2014 09:23
И все пак това са категориите в блог.бг, а не "Взаимно оплюване" или "Всички са маскари" например.

Акъл и талант? Смях...
цитирай
16. joysii - И все пак това са категориите в блог. ...
16.10.2014 09:52
asthfghl написа:
И все пак това са категориите в блог.бг, а не "Взаимно оплюване" или "Всички са маскари" например.

Акъл и талант? Смях...

........................
Радвам се, че успях да Ви разсмея. Ето, все пак проявихте отношение и може да се включите към рубрика:"Взаимно оплюване"...струва ми се...
цитирай
17. asthfghl - 16.
16.10.2014 10:23
Не мисля, че ще сляза чак дотам.
цитирай
18. joysii - Козата Гина axlaxl пак писала по...
16.10.2014 20:16
Козата Гина axlaxl пак писала постинг, в който отново ми яде ушите с някаква класация.Ей, тая не може и ден без да пише за мен.Коментирах й поредната простотия, но понеже зная,че не публикува мои коментари под постинги, в които ме клюкари, ще си го постна тук.

"Продължаваш да си глупава и ужасно досадна като постоянно хленчиш по повод на профил Джойси, в блог.бг.
................
Виждам,че споделяш, че за теб нямало анонимни. И що така? Ти само с това ли се занимаваш-търсиш данни на хората по интернет, а? Проучваш ги? Малеееее!
А като не намериш нищо и какво-започваш с опашатите лъжи, нали?
................
Не ми трий коментара и не го слагай в Педерацията си. Тук му е мястото."
.........................................................
Пак ще го изтрие, зная.Страхува се до смърт от моите коментари.:):):):):):)
цитирай
19. joysii - Не мисля, че ще сляза чак дотам. . . . . ...
16.10.2014 20:17
asthfghl написа:
Не мисля, че ще сляза чак дотам.

......................
Да слезете?? Вие къде сте качена?
цитирай
20. asthfghl - 19.
16.10.2014 23:35
Защо в женски род?
цитирай
21. apostapostoloff - Гана пак се разбесня и
17.10.2014 07:39
започна дори да поставя диагнози. Аз и отговорих, но тъй като няма да публикува коментара ми, аз го публикувам тук:

"Апостолов пет пари не дава за нищожни дрисли като теб. И смешни, и жалки, защото с килийното си образование поставят диагнози и учат другите на ум и разум.

Освен това ти си и една напълно пропаднала фльорца, която хукна да гони Михаля и си заряза децата в Бълария. Гано, с боклук като теб, човек като мен няма да си избърше и гъза.

Ти не си ми на интелекта, на образованието, на общественото положение, на парите. Ти си една долнопробна мръсница и цял живот ще си останеш там, където си- долу, в калта."
цитирай
22. joysii - Защо в женски род? ==========...
17.10.2014 10:35
asthfghl написа:
Защо в женски род?

===========
О, извинете! Съжалявам.
Може би защото разсъжденията Ви са ми прозвучали като поредното женско умуване по повод на моите постинги.
Наистина-много се извинявам.
цитирай
23. joysii - 21. apostapostoloff
17.10.2014 10:38
Добре дошъл, Толи.
Да, истеряса отново.Красота.
Лъже,че сме й досаждали с коментари. Елементарно. Аз й написах само ЕДИН коментар към постинга с кретенската класация и тя, както можеше да се очаква-веднага го изтри с треперещи от страх пръсти.Смешна.
цитирай
24. asthfghl - 22.
17.10.2014 11:15
Рядко се среща жена да ползва такива сексистки обобщаващи определения като "женско умуване". Но никога не е късно да видиш някой и друг прецедент, предполагам.
цитирай
25. joysii - Рядко се среща жена да ползва такива ...
17.10.2014 11:42
asthfghl написа:
Рядко се среща жена да ползва такива сексистки обобщаващи определения като "женско умуване". Но никога не е късно да видиш някой и друг прецедент, предполагам.

..............
Признавам си,че ние жените, понякога сме истински гъски.:):):):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2408961
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930