Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2014 10:27 - Каква ти Исабел Кастилска...
Автор: joysii Категория: Забавление   
Прочетен: 6635 Коментари: 28 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Нито един филм за кралски особи няма да гледам, докато не напиша тук тъп поситнг за тях и някой, в коментарите, не ме светне, що за крале и кралици са. Първо трябва хууубаво да се изложа, да се види колко ми е акъла и какви са ми познанията  свързани с популярни исторически личности, и като ми обяснят тук хората, кой кой е, тогава да си кажа едно ХМММММ, па да взема да гледам някой и друг добре издокаран историчски филм.
  Така разсъждава една блогбегейска ДАМА.
Тази изискана дама вероятно няма да гледа филма за Елизабет, за Хенри VІІІ, за Екатерина Велика, за китайските императори и още, и още...
  Много ще пропусне, вЕрвайте ми. :):):):)

   Дали госпожата ще посмее да гледа поне филмите за Аспарух, Иван Асен ІІ, Борис...чудя се, така съвсем добронамерено....

image





 



Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. freeoldmen - Ново Лудо Гинче на хоризонта?
08.08.2014 12:47
Или си е старото?
цитирай
2. hristo27 - А знаеш ли най-важното историческо ...
08.08.2014 13:28
А знаеш ли най-важното историческо събитие, което се е случило по времето на Исабел Кастилска?
цитирай
3. joysii - 1. freeoldmen - Ново Лудо Гинче на хоризонта?
08.08.2014 14:06
Или си е старото?
===========
Фри, то гинки, като нарицателно за тип простовата жена, има много, особено в блогбегето. Нищо ново под небето. Но виждам,че въпросната бъзлива дама се е споделила като ЛЕКАР!?!? А е плашлива. Нещо не ми се връзва, нали се сещаш.
И що ми казва Радостина, хич пък идея си нямам.
Поздрави за теб. :):):)
цитирай
4. joysii - А знаеш ли най-важното историческо ...
08.08.2014 14:17
hristo27 написа:
А знаеш ли най-важното историческо събитие, което се е случило по времето на Исабел Кастилска?

.......
Много неща са се случили, и все значими. Ти кое събитие би определил като най-важно?
цитирай
5. freeoldmen - 2. hristo27
08.08.2014 14:45
Изгонването на евреите, разбира се.
Почти мигновено след това Испания се превръща в една от най-мощните империи, съществували някога...
цитирай
6. tit - При управлението на Фердинанд Арагонски и Изабел Америка е била посетена от флотилия кораби, плаващи под флага на техни величества.
08.08.2014 15:55
Командващ плаването е бил небезизвестният също Х. Колумб.
Ако "умницата", подвизаваща се под ника, публикувал постинга, благоволи да гледа, вероятно ще схване, че откриването на Америка е било възможно тъкмо поради падането на книгите и картите на арабите в ръцете на испанците.
Инквизицията е нещо страшно...Все още!
Щото властта използва приомите й, все така!:))
Но това не е повод да не гледаме филма.
Това по-скоро е повод да не съдействаме на властта!:))
цитирай
7. joysii - Командващ плаването е бил небез...
08.08.2014 16:41
tit написа:
Командващ плаването е бил небезизвестният също Х. Колумб.
Ако "умницата", подвизаваща се под ника, публикувал постинга, благоволи да гледа, вероятно ще схване, че откриването на Америка е било възможно тъкмо поради падането на книгите и картите на арабите в ръцете на испанците.
Инквизицията е нещо страшно...Все още!
Щото властта използва приомите й, все така!:))
Но това не е повод да не гледаме филма.
Това по-скоро е повод да не съдействаме на властта!:))

................
Тити, тя тази няма да гледа и" Шогун", щото пък там какви мъчения има...ох, испанската Инквизиция, ряпа да яде и всичките гадости са ги измислили японци, китайци..и.т.н....нито един далекоизточен филм не бива да се гледа, в знак на блогбегейски протест!!:):):):)
..............
Колумб, обединението на Испания, развитие на корабоплаването, опознаване на нови земи....много неща са се случили по време на нейното владичество.Затова не отговорих конкретно на Христо.
цитирай
8. sulana - Командващ плаването е бил небез...
08.08.2014 17:07
tit написа:
Командващ плаването е бил небезизвестният също Х. Колумб.
Ако "умницата", подвизаваща се под ника, публикувал постинга, благоволи да гледа, вероятно ще схване, че откриването на Америка е било възможно тъкмо поради падането на книгите и картите на арабите в ръцете на испанците.
Инквизицията е нещо страшно...Все още!
Щото властта използва приомите й, все така!:))
Но това не е повод да не гледаме филма.
Това по-скоро е повод да не съдействаме на властта!:))

Тутко,не си по-умна от шуменската даскалица!
цитирай
9. joysii - Командващ плаването е бил небез...
08.08.2014 17:12
sulana написа:
tit написа:
Командващ плаването е бил небезизвестният също Х. Колумб.
Ако "умницата", подвизаваща се под ника, публикувал постинга, благоволи да гледа, вероятно ще схване, че откриването на Америка е било възможно тъкмо поради падането на книгите и картите на арабите в ръцете на испанците.
Инквизицията е нещо страшно...Все още!
Щото властта използва приомите й, все така!:))
Но това не е повод да не гледаме филма.
Това по-скоро е повод да не съдействаме на властта!:))

Тутко,не си по-умна от шуменската даскалица!

................
Какво общо имат тук учителите?
Трябвало е да ги слушате повече в училище, мадам, че да не се излагате така като станете голяма.
И...Вие сте лекар, колкото аз съм египетска принцеса.
Ще ми е приятно да си поговорим с Вас. може ли?
цитирай
10. tit - но съм по-умна и решителна от теб, Сульо!:)))
08.08.2014 17:33
sulana написа:

Тутко,не си по-умна от шуменската даскалица!

Не се нуждая от нови профили, за да казвам това, което мисля. Не се страхувам да го кажа и когато го правя, го правя добре!:Р

Само една група тук продължава да се помпи...личите си отдалеч, нещастници!

Кастилска, м?!:)))))))
Виждал/а си аристократи през крив макарон!:):))
цитирай
11. makont - Боже,
08.08.2014 17:33
чета последният коментар на въпросната дама, съжалявам, но един уважаващ себе си (поне) човек, никога няма да започне директно да говори с прякори, умалителни имена, камо ли на ти. Тонът, който използва, ме навежда на мисълта, че е някой с нов ник, който се опитва да се възпроизведе като красива и умна дама, добра домакиня, естествено, и всички да кажат "ах", т.е. вече дава резултат, втори постинг, а е звезда. Това се казва "възпалено его". Усмивки, Джойс, не е нужно да се демонстрира самочувствие, важното е да го имаш, нали?
цитирай
12. tit - няма да може, Джойдс - те говорат само за да квалифицират!:))
08.08.2014 17:36
joysii написа:
sulana написа:
tit написа:
Командващ плаването е бил небезизвестният също Х. Колумб.
Ако "умницата", подвизаваща се под ника, публикувал постинга, благоволи да гледа, вероятно ще схване, че откриването на Америка е било възможно тъкмо поради падането на книгите и картите на арабите в ръцете на испанците.
Инквизицията е нещо страшно...Все още!
Щото властта използва приомите й, все така!:))
Но това не е повод да не гледаме филма.
Това по-скоро е повод да не съдействаме на властта!:))

Тутко,не си по-умна от шуменската даскалица!

................
Какво общо имат тук учителите?
Трябвало е да ги слушате повече в училище, мадам, че да не се излагате така като станете голяма.
И...Вие сте лекар, колкото аз съм египетска принцеса.
Ще ми е приятно да си поговорим с Вас. може ли?


въздържах се да напиша Адмирал...Колумб е бил адмирал, мисля.

Баста!
Няма да коментирам постинги на тютнати гербери повече - ако всички го правят, ще успеем да ги заврем там, където им е място.
цитирай
13. joysii - Тутко, не си по-умна от шуменс...
08.08.2014 17:52
tit написа:
sulana написа:

Тутко,не си по-умна от шуменската даскалица!

Не се нуждая от нови профили, за да казвам това, което мисля. Не се страхувам да го кажа и когато го правя го правя добре!:Р

Само една група тук продължава да се помпи...личите си отдалеч, нещастници!

Кастилска, м?!:)))))))
Виждал/а си аристократи през крив макарон!:):))

===============
Тити, скъпа, нека дадем възможност на дамата да каже какво мисли и чувства.Диалогът с нея ще е интересен, повярвай ми.:):):):) Аз добре познавам културата, маниера и стила на лекарите.:):):):):)
цитирай
14. joysii - чета последният коментар на въп...
08.08.2014 17:55
makont написа:
чета последният коментар на въпросната дама, съжалявам, но един уважаващ себе си (поне) човек, никога няма да започне директно да говори с прякори, умалителни имена, камо ли на ти. Тонът, който използва, ме навежда на мисълта, че е някой с нов ник, който се опитва да се възпроизведе като красива и умна дама, добра домакиня, естествено, и всички да кажат "ах", т.е. вече дава резултат, втори постинг, а е звезда. Това се казва "възпалено его". Усмивки, Джойс, не е нужно да се демонстрира самочувствие, важното е да го имаш, нали?

.............
Маки, никой не може да презентира човека по-добре от самия него. Изглежда дамата е една комплицирана личност, с която ние с удоволствие ще се запознаем. А?:):):):):)
Слънчице, много се радвам да те видя при мен!
цитирай
15. joysii - 12. tit - няма да може, Джойдс
08.08.2014 17:57
Що,бе Тити, аз обичам да общувам с лекари. :):):) Те са интелигентни хора, често - забавни и интересни.
Но...защо ми се струва,че тази няма да посмее да си поприказва с мен...
цитирай
16. анонимен - Извинете ме за намесата ,и ..острия Език,но Коя Е тъз Сулана повлекана !!!!
08.08.2014 19:23
15. maleidi46 - сениора ,Аз не съм Гошко, да ме будалкате !!!!!!
18:42
Нооо, налага се да се намеся ..
Защооо сте ми откраднали
паспортната снимка ,м ?
Ше ви съдя ..ще свикам
Международния ТРибунал ...
Хааа ,а пък Европейския Съд ми е до ГЪьзаа.;))))
Засрамете се образована жена сте ???????

пс извинете ме за острия Език ,...на мен не ми пречи ...
цитирай
17. joysii - 16. maleidi46 - Извинете ме за намесата ,и ..острия Език,но Коя Е тъз Сулана повлекана !!!!
08.08.2014 20:45
Лейди, таз повлекана е някоя нова умница. Макар че нещо познато ми е нейното звучене, стил и маниер на общуване....не мислиш ли? :):):):)
цитирай
18. анонимен - Axxx ,джойси, дете мое!!
08.08.2014 21:06
Аз ,къто та видя самооо онлайн и
започваам и ... Акашовите записи да разчитаам;))
Цунки ,милооо P;
цитирай
19. elinora - Сулана повлекана
08.08.2014 21:55
най-вероятно е поредното женско профилче на стониковия шизофреник Тутьо.
цитирай
20. tit - момичета, я - игнор!:))
09.08.2014 00:44
да си се тютка самичка!
Ааайде!:)))
цитирай
21. joysii - най-вероятно е поредното женско ...
09.08.2014 08:18
elinora написа:
най-вероятно е поредното женско профилче на стониковия шизофреник Тутьо.

==============
По женски ми звучи. Женски раздвоен език долавям.
Освен ако господин Тутьо не е врътнал резбата, но не ми се вярва - той се изживява като интелигентен и забавен МЪЖ.
Поздрави, Ели,как си?
цитирай
22. joysii - да си се тютка самичка! Ааайде...
09.08.2014 08:20
tit написа:
да си се тютка самичка!
Ааайде!:)))

.............
Аааа, тя това иска - да я игнорираме и оставим на мира, щото видЕ дебелия....демек, разбра,че не й стига акъла за разговор с нас ,дори само с мен.
Тити, здрасти! :):):):)Добро утро.
цитирай
23. joysii - Аз, къто та видя самооо онлайн и ...
09.08.2014 08:25
maleidi46 написа:
Аз ,къто та видя самооо онлайн и
започваам и ... Акашовите записи да разчитаам;))
Цунки ,милооо P;

............
Лейди, виждаш ли човешката простотия, мила. Аз за кино постинг правя , а веднага започват да ме обиждат.За съжаление тая Сулана е поредната/или старата/ простакеса дето няма смелост да размени и две изречения с мен щото си знае,че ще я завра....т.е.-тя сама ще се завре там, показвайки акъла си. Виж,че млъкна и веднага се омете с подвита опашка. Скука ,беееее!
Поздрави!:):):)Ти как си?
Аз отивам на плаж. Ще се поразвеем днес на юг.
цитирай
24. apostapostoloff - Гина Ловешка е проста продавачка
09.08.2014 18:19
с килийно образование и пилешки мозък. Нещо се умълча тая селска турта...
цитирай
25. анонимен - Етоо наа , мила ,Тъз к„вито ,и Лайна ,да напише ,се №1 !!!!
09.08.2014 22:35
Написах в гугъл ''джойси'' и ето какво излезе!

Автор: sulana Категория: Лични дневници
Прочетен: 318 Коментари: 4 Гласове: 6

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bgПостингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
цитирай
26. hristo27 - Или си е старото?===========...
10.08.2014 10:14
joysii написа:
Или си е старото?
===========
Фри, то гинки, като нарицателно за тип простовата жена, има много, особено в блогбегето. Нищо ново под небето. Но виждам,че въпросната бъзлива дама се е споделила като ЛЕКАР!?!? А е плашлива. Нещо не ми се връзва, нали се сещаш.
И що ми казва Радостина, хич пък идея си нямам.
Поздрави за теб. :):):)

.................................................
Ей, Боклук, защо не отговориш на въпроса ми? Толкова ли ти е умствения багаж? Какви евреи, какви 5 лв, Мухльо? Нещо по-съществено се е случило.
Поредният идиот в Блог.бг!!!
цитирай
27. hristo27 - А знаеш ли най-важното историческо ...
10.08.2014 10:17
joysii написа:
hristo27 написа:
А знаеш ли най-важното историческо събитие, което се е случило по времето на Исабел Кастилска?

.......
Много неща са се случили, и все значими. Ти кое събитие би определил като най-важно?

ПОМИСЛИ.
Другите ти подсказаха. Експедицията на Колумб, която открива съвсем нов континет.
цитирай
28. joysii - Командващ плаването е бил небез...
11.08.2014 19:34
joysii написа:
tit написа:
Командващ плаването е бил небезизвестният също Х. Колумб.
Ако "умницата", подвизаваща се под ника, публикувал постинга, благоволи да гледа, вероятно ще схване, че откриването на Америка е било възможно тъкмо поради падането на книгите и картите на арабите в ръцете на испанците.
Инквизицията е нещо страшно...Все още!
Щото властта използва приомите й, все така!:))
Но това не е повод да не гледаме филма.
Това по-скоро е повод да не съдействаме на властта!:))

................
Тити, тя тази няма да гледа и" Шогун", щото пък там какви мъчения има...ох, испанската Инквизиция, ряпа да яде и всичките гадости са ги измислили японци, китайци..и.т.н....нито един далекоизточен филм не бива да се гледа, в знак на блогбегейски протест!!:):):):)
..............
Колумб, обединението на Испания, развитие на корабоплаването, опознаване на нови земи....много неща са се случили по време на нейното владичество.Затова не отговорих конкретно на Христо.

===============
Ристю да си отвори зъркелите и да ме чете внимателно!
цитирай
29. hristo27 - Колумб, обединението на Испания, развитие на корабоплаването, опознаване на нови земи....много неща са се случили по време на нейното владичество.Затова не отго
12.08.2014 15:04
joysii написа:
joysii написа:
tit написа:
Командващ плаването е бил небезизвестният също Х. Колумб.
Ако "умницата", подвизаваща се под ника, публикувал постинга, благоволи да гледа, вероятно ще схване, че откриването на Америка е било възможно тъкмо поради падането на книгите и картите на арабите в ръцете на испанците.
Инквизицията е нещо страшно...Все още!
Щото властта използва приомите й, все така!:))
Но това не е повод да не гледаме филма.
Това по-скоро е повод да не съдействаме на властта!:))

................
Тити, тя тази няма да гледа и" Шогун", щото пък там какви мъчения има...ох, испанската Инквизиция, ряпа да яде и всичките гадости са ги измислили японци, китайци..и.т.н....нито един далекоизточен филм не бива да се гледа, в знак на блогбегейски протест!!:):):):)
..............
Колумб, обединението на Испания, развитие на корабоплаването, опознаване на нови земи....много неща са се случили по време на нейното владичество.Затова не отговорих конкретно на Христо.

===============
Ристю да си отвори зъркелите и да ме чете внимателно!

.................................

Ех, Радке, Радке! Защо не написа, че си копирала /почти/ коментара на ТИТка, за да си "призная", че не съм чел внимателно?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2408970
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930