Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2014 11:18 - Иде ми да им отрежа езика
Автор: joysii Категория: Забавление   
Прочетен: 4638 Коментари: 24 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    На хората, които непрекъснато ми врещят, че не може да говоря с тях, не може да  кажа какво мисля, не може да се изразявам в стила, който считам за уместен в опредлен случай, не може да пребивавам в интернет както аз пожелая...не може това...не може онова....ми се иска просто да им отрежа езика.
    Що за наглост и самочувствие е това - да седнеш да налагаш свои правила и своя философия на всички наоколо!
    Аз съм човек свободолюбив и с волен дух. Никой не може да ме постави  в някакви рамки, да ме приклещи в собствените си ограничени схващания за човешки взаимоотношения.
    Сори, но е истина - хленчи, трие коментари и мрънка само глупакът, който няма акъл да отговори или да защити своята позиция. Да не изреждам сега, кой в блог.бг. постъпва така, защото всички сме наясно със стокицата тук.
    Известно е, че най-големите мрънкала в сайта, извън него, въртят възможно най-гадните номера - крадат лични данни от интернет, злоупотребяват с тях, злепоставят, заплашват, интригантстват – изобщо – занимават се само с това да вгорчават живота на хората, които не им играят по свирката.
    Така че, скъпи ми приятелчета, за мен, всеки който посяга към опция „изтрий” при коментарите е мижитурка и тъпанар. „Чисти блогове”, „хигиена” на блога, хейтъри-мейтъри...не на мен тия.
    Точно хигиенистите имат най-мръсни усти тук, и най-курвенско поведение, знаем се.

image   




Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - Аз изведнъж се превърнах в трол к...
17.05.2014 11:18
Аз изведнъж се превърнах в трол когато оборих фантасмагориите на Спароток.
цитирай
2. joysii - Станах хейтър и недоебана, веднага ...
17.05.2014 11:20
Станах хейтър и недоебана, веднага след като споделих,че глупостите на местните драскачи нямат нищо общо с поезия и качествена проза. Но какво съм виновна аз,че моите критерии и моята култура по отношение на литературата са на по-високо от тукашното ниво!
цитирай
3. joysii - Няма да изреждам пък как ме нарича ...
17.05.2014 11:22
Няма да изреждам пък как ме нарича Гина, понеже не си падам по ексхибиционистичните й прояви в сайта и по безрезултатните й напъни за писане на смислен текст.
цитирай
4. joysii - 2/3 от ползвателите на блог. бг. се ...
17.05.2014 11:27
2/3 от ползвателите на блог.бг. се СТРАХУВАТ да бъдат откровени и непосредствени в постингите си, защото знаем,че няколко гнусняци дебнат, и после се заемат с изнудване и шантаж. Точно тези гадняри са НАЙ-ПРОТИВ анонимността в сайта, понеже тя по някакъв начин затруднява любимото им занимание - да разконспирират и после да изнудват жертвите си.
цитирай
5. joysii - Джойс, наритваш им задниците, у...
17.05.2014 12:33
sanyko написа:
Джойс,наритваш им задниците,усмихваш се и ги оставяш дгд.Поздрави скъпа:)

===============
Да, това е начинът, ама после оревават орталъка.
Това - тъпо, страхливо и с мижитурски нрав - е супер кофти съчетание.
Ама някои тукашни са си баш такива.
Поздрави, Сани.
цитирай
6. aip55 - Кеф ми е да те чета
17.05.2014 16:10
joysii ! Този път направо разигра топката на гаднярите. Извинявай, че рядко коментирам при тебе, но пък винаги те чета. Стана ми любима от полемиката ти със Спароток (Паток). Много живинка и динамика има в думите ти. Поздрав и бъди това, което си......
цитирай
7. joysii - joysii ! Този път направо разигра ...
17.05.2014 21:11
aip55 написа:
joysii ! Този път направо разигра топката на гаднярите. Извинявай, че рядко коментирам при тебе, но пък винаги те чета. Стана ми любима от полемиката ти със Спароток (Паток). Много живинка и динамика има в думите ти. Поздрав и бъди това, което си......

============
Много благодаря. Радвам се на тези, които ме четат, разбират, притежават близко до моето мислене и възприемане на света.
Поздрави от сърце.
цитирай
8. born - Адмирации ! Право в десятката ! П...
18.05.2014 00:13
Адмирации ! Право в десятката ! Поздрави.
цитирай
9. joysii - Адмирации ! Право в десятката ! П...
18.05.2014 08:55
born написа:
Адмирации ! Право в десятката ! Поздрави.

===========
А дано. Всичко това се знае, но е добре да се повтаря, защото в един момент,тъпаците започват да прекаляват.
Поздрави, хубава неделя! :):):):)
цитирай
10. tit - сега ще ти излезе име на езикорезачка!:):))
18.05.2014 09:55
Като им обръщаме внимание ги храним, Джойс.
Провокацията олеква, когато я оставиш без отговор.
цитирай
11. joysii - иска ми се, да те подкрепя, нооо. . ...
18.05.2014 10:49
blondie007 написа:
иска ми се, да те подкрепя, нооо..
Темата с Гина, ве4е така ми втръсна ,че
нямам желание и да чета блог а ,а камо ли
да пиша .Дори и аз се примирих с моята Сага с Гошо..
Бъди весела, неделя ее :) :) Ю.

..................
Споко,бе. Разбирам,че става досадно. Но тя трябва да си знае,че веднъж като се е заяла с мен, повече бял ден няма да види тук, пачата.
Поздрави за теб. Много си ми сладичко!
цитирай
12. joysii - Като им обръщаме внимание ги хра...
18.05.2014 10:50
tit написа:
Като им обръщаме внимание ги храним, Джойс.
Провокацията олеква, когато я оставиш без отговор.

................
Да ми излезе. И да съм един от кошмарите им.:):):):):)
Поздрави, Тити! :):):)
цитирай
13. ivoki - СМИРЕНИЕТО Е ЧУДНО ЛЕКАРСТВО. М...
19.05.2014 16:08
СМИРЕНИЕТО Е ЧУДНО ЛЕКАРСТВО.
МОЖЕШ ДА СЪДИШ САМО АКО СИ БЕЗГРЕШЕН!
ИМА ЛИ ТАКЪВ МЕЖДУ НАС?

ДА СЕ ЗАМИСЛИМ И НА ГОСПОДА ДА СЕ ПОМОЛИМ
ДА НИ ДАДЕ МИР В ДУШИТЕ.

ИНАЧЕ МНОГО ЩЕ СТРАДАМЕ И НЕ САМО
НИЕ, НО И НАЙ-БЛИЗКИТЕ НИ !
БОГ НИ ДАВА УРОЦИ, ОТ НАС ЗАВИСИ ДАЛИ
ЩЕ ГИ НАУЧИМ......
цитирай
14. joysii - СМИРЕНИЕТО Е ЧУДНО ЛЕКАРСТВО. М...
19.05.2014 18:00
ivoki написа:
СМИРЕНИЕТО Е ЧУДНО ЛЕКАРСТВО.
МОЖЕШ ДА СЪДИШ САМО АКО СИ БЕЗГРЕШЕН!
ИМА ЛИ ТАКЪВ МЕЖДУ НАС?

ДА СЕ ЗАМИСЛИМ И НА ГОСПОДА ДА СЕ ПОМОЛИМ
ДА НИ ДАДЕ МИР В ДУШИТЕ.

ИНАЧЕ МНОГО ЩЕ СТРАДАМЕ И НЕ САМО
НИЕ, НО И НАЙ-БЛИЗКИТЕ НИ !
БОГ НИ ДАВА УРОЦИ, ОТ НАС ЗАВИСИ ДАЛИ
ЩЕ ГИ НАУЧИМ......

=============
Смирението. То до голяма степен е залегнало в характера на българина.Няма лошо. Само че трябва да е преценено и с мярка. Да не се отъждествява с примирението. За мен смирението е по близко до мъдрото търпение и много трудно за осъществяване. Необходимо е човек да е твърде зрял, доста умен, да притежава воля и мъдрост.
Благодаря за коментара. Накара ме да се замисля.
Поздрави.

цитирай
15. joysii - 15. ivoki - СМИРЕНИЕТО Е ЧУДНО ЛЕКАРСТВО.
19.05.2014 18:03
Този мой постинг е само възмущение. Нищо повече. Мисля че проявата на смиреност и разум НЕ ИЗКЛЮЧВА проява на възмущение и споделяне на собствено мнение. Нали?
цитирай
16. ivoki - ЗА СМИРЕНИЕТО И БОЛКАТА И БИТКАТА С НАС САМИТЕ.
19.05.2014 22:02
Бях пуснал един такъв постинг.

Смирението не е примирение.

http://ivoki.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/12/28/za-smirenieto-i-bolkata-i-bitkata-s-nas-samite.1223090
цитирай
17. ivoki - СМИРЕНИЕТО Е СИЛА И БЛАГОРОДСТВО ...
19.05.2014 22:04
СМИРЕНИЕТО Е СИЛА И БЛАГОРОДСТВО НАДДЕЛЯВАНЕ НАД СОБСТВЕНОТО НИ ЕГО, КОЕТО В ПОВЕЧЕТО СЛУЧАИ ВОДИ ДО КОНФЛИКТИ. ВАЖИ ЗА ВСИЧКИ НАС.
цитирай
18. joysii - Бях пуснал един такъв постинг. С...
20.05.2014 15:44
ivoki написа:
Бях пуснал един такъв постинг.

Смирението не е примирение.

http://ivoki.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/12/28/za-smirenieto-i-bolkata-i-bitkata-s-nas-samite.1223090

===============
Да, да видях този Ваш постинг. Четох го и ми хареса.
цитирай
19. joysii - СМИРЕНИЕТО Е СИЛА И БЛАГОРОДСТВО ...
20.05.2014 15:46
ivoki написа:
СМИРЕНИЕТО Е СИЛА И БЛАГОРОДСТВО НАДДЕЛЯВАНЕ НАД СОБСТВЕНОТО НИ ЕГО, КОЕТО В ПОВЕЧЕТО СЛУЧАИ ВОДИ ДО КОНФЛИКТИ. ВАЖИ ЗА ВСИЧКИ НАС.

...............
Така е, но аз се поддавам на спонтанните емоции,които доста често ме обсебват. Такъв ми е нравът. :):):) Обуздавам всичко това с разум и култура....доколкото мога...
Поздрави.
цитирай
20. apostapostoloff - Повтаряй си все това:
26.05.2014 18:32
Кой ни мисли зло, на майка му у г..о!
цитирай
21. joysii - Кой ни мисли зло, на майка му у г. . о!. ...
26.05.2014 20:05
apostapostoloff написа:
Кой ни мисли зло, на майка му у г..о!

...............
Хахахаха....абсолютно!!!
Толи, здрасти! :):):):):)
цитирай
22. apostapostoloff - Здрасти! Има и още
27.05.2014 03:39
един девиз: "Който ни мрази, под нас да лази!"
цитирай
23. joysii - един девиз: "Който ни мрази, ...
27.05.2014 15:10
apostapostoloff написа:
един девиз: "Който ни мрази, под нас да лази!"

................
Който ни мрази е прост и не ни разбира. Той и бездруго си лази някъде под нас.:):):):)
цитирай
24. apostapostoloff - Ама е редно да се замислиш и над
28.05.2014 05:42
упрека, че си недоебана. Помисли и си дай сметка за следното: чукат ли те всеки ден по два пъти? Ако това не е така- два оргазъма на ден- ти ежедневно пропускаш много радост и удоволствие. Ти си, казано другояче, недоебана. Трябва сериозно да се замислиш над това и да вземеш съответните мерки. Взимай пример от мен- аз задължително се цъкам два пъти дневно. Ежедневно!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2409229
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930