Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2014 15:47 - Поносимо дъждовен следобед
Автор: joysii Категория: Забавление   
Прочетен: 3057 Коментари: 19 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Вятърът издуха чадъра от ръцете ми и всичко мокро, светлосиво, красиво се разпиля върху мен. Капки по миглите, по косите, по раменете ми. Вали-дребен дъжд, упорит и последователен в намерението си да попие навсякъде. Предавам се-нека сивкавата влага ме охлади, защото до преди миг се въргалях в жарава. Мммммм тялото цялото ме боли, но закачлива радост блести в очите ми. Нека вали.


image



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivoki - ОБИЧАМ ДЪЖДА........
26.04.2014 16:46
ОБИЧАМ ДЪЖДА........
цитирай
2. joysii - ОБИЧАМ ДЪЖДА. . . . . . . . ========...
26.04.2014 17:02
ivoki написа:
ОБИЧАМ ДЪЖДА........

===========
И аз. Много. Кара ме да се чувствам свежа, жизнена, позитивна и спокойна.
Поздрави.
цитирай
3. lidislidis - Щастливо дъждовно! :)
26.04.2014 23:09
Прекрасно си го написала! Нека е! :))
цитирай
4. joysii - Прекрасно си го написала! Нека е! ...
27.04.2014 14:01
lidislidis написа:
Прекрасно си го написала! Нека е! :))

==========
Мерси, Лиди.
Радвам се, че хората, които харесвам ме четат и написаното им допада.
Поздрави,мила!
цитирай
5. tit - дъждовеее...гонят ме през нощниге клади!;):))
27.04.2014 14:21
Без ветрове!
Като ти е гот - всяко време е хубаво!:))
цитирай
6. mileidi - Привет , joysii !
27.04.2014 14:43
Така де , всички пишат за дъжда , аз си мисля за закачливата радост която блести в очите ти .... Нека пламъчето никога не угасва , очите ти да греят от щастие :))
цитирай
7. joysii - 5. tit - дъждовеее...гонят ме през нощниге клади!;):))
27.04.2014 14:47
tit написа:
Без ветрове!
Като ти е гот - всяко време е хубаво!:))

................
Хахахаха...нощните клади....!! Не,бе! Следобедни жаравиииии...различно е! :):):):):)
Тити, поздрави, слънце!
цитирай
8. joysii - Така де, всички пишат за дъжда, аз си ...
27.04.2014 15:12
mileidi написа:
Така де , всички пишат за дъжда , аз си мисля за закачливата радост която блести в очите ти .... Нека пламъчето никога не угасва , очите ти да греят от щастие :))

========
Ох, мерси, миличка, толкова лъчезарен коментар си ми написала!
И ти бъди радостна. Не позволявай тъга или униние да превземе мислите ти.
цитирай
9. axlaxl - Пак курвенски истории, а от 54 го...
27.04.2014 18:06
Пак курвенски истории, а от 54 годишна звучи извратено! Мъжът ти- археолога как приема твоите "еротични танци"? Или като не знае може...пък и публика има коврата Радостина! Пляскат на плющенето и с чужди мъже...
цитирай
10. joysii - Ще си постна тук коментарчето от при ...
27.04.2014 18:38
Ще си постна тук коментарчето от при axlaxl ,за да се чете макар и изтрито от нея ,под глупавия й постинг "Трерия пол"
"Коя е Радостина,скъпа?
Ти сама ли си говориш вече?
И не преставаш да злоупотребяваш с чужди имена.
Внимавай!
Гина, не ми приписвай несъществуващи действия. Никога в този сайт аз не съм проявявала малодушие и не съм ревала.
Ти правиш това пред модераторите и затова всички, които те намират за мухла, каквато всъщност си, са наказани.
Ревлата и глупачката тук си ти."
...................................
Ей сегичка ще ми го делне! не е от тези, които тя публикува.:):):)
цитирай
11. joysii - Пак курвенски истории, а от 54 го...
27.04.2014 18:39
axlaxl написа:
Пак курвенски истории, а от 54 годишна звучи извратено! Мъжът ти- археолога как приема твоите "еротични танци"? Или като не знае може...пък и публика има коврата Радостина! Пляскат на плющенето и с чужди мъже...

..............
Оооо, здрасти.
Ти как така се престраши да пишеш при мен?
Не те ли е страх,че ей сега те сдъвквам, бе Гина?:):):):)
цитирай
12. joysii - Пак курвенски истории, а от 54 го...
27.04.2014 18:41
axlaxl написа:
Пак курвенски истории, а от 54 годишна звучи извратено! Мъжът ти- археолога как приема твоите "еротични танци"? Или като не знае може...пък и публика има коврата Радостина! Пляскат на плющенето и с чужди мъже...

................
Нечие име...нечий мъж...добре си ги съчинила нещата и ги повтаряш като папагал, вероятно съобразявайки се с максимата,че една лъжа повторена сто пъти се превръща в истина.
Е, да ,ама тука не вървиш. Сред мутрите - по-може, че те са безмозъчни и податливи на манипулация.
цитирай
13. joysii - 9. axlaxl
27.04.2014 18:44
Само да те питам, ти как така си позволяваш да злоупотребяваш със снимки на деца от интернет? Не намираш ли това за леко крими, малко первезно? Май си от онези педофили дето се кефят да правят мизерии на деца,а? Гнусно,бе!
цитирай
14. joysii - Сега пък защо ме баннаха? Изобщо не ...
27.04.2014 18:50
Сега пък защо ме баннаха? Изобщо не разбрах. Изведнъж постингът ми изчезна от популярните, издухаха се и грамотичките....
Гина голям рев му е дръпнала заради онзи постинг за злоупотребата с лични данни. Шубето я е подгонило здравата. Има защо.
.............
Ама тук сега за дъжд пиша,бе.
Няма нищо страшно за мухлата.
цитирай
15. susona - ...
28.04.2014 08:53
axlaxl написа:
Пак курвенски истории, а от 54 годишна звучи извратено! Мъжът ти- археолога как приема твоите "еротични танци"? Или като не знае може...пък и публика има коврата Радостина! Пляскат на плющенето и с чужди мъже...


като набор на джойси
да ти кажа
секса е хубаво нещо
и като го правиш
не се нагласяш
като за снимка
демек секак и секога си става
дори да си с криви крака
и мустаци и древна като тина търнър:)
а за курвите...
мъжете ги обичат и има защо:))
цитирай
16. joysii - Пак курвенски истории, а от 54 го...
28.04.2014 22:48
susona написа:
axlaxl написа:
Пак курвенски истории, а от 54 годишна звучи извратено! Мъжът ти- археолога как приема твоите "еротични танци"? Или като не знае може...пък и публика има коврата Радостина! Пляскат на плющенето и с чужди мъже...


като набор на джойси
да ти кажа
секса е хубаво нещо
и като го правиш
не се нагласяш
като за снимка
демек секак и секога си става
дори да си с криви крака
и мустаци и древна като тина търнър:)
а за курвите...
мъжете ги обичат и има защо:))

...............
Мхммммм, хубаво нещо е......:):):):):)
Поздрави.
цитирай
17. joysii - Само да те питам, ти как така си по...
28.04.2014 22:54
sanyko написа:
joysii написа:
Само да те питам, ти как така си позволяваш да злоупотребяваш със снимки на деца от интернет? Не намираш ли това за леко крими, малко первезно? Май си от онези педофили дето се кефят да правят мизерии на деца,а? Гнусно,бе!

О господи!Джойси не знаех,че тази е педофилка!Чак сега си обяснявам защо постоянно нервничи и се държи просташки.Най-вероятно е незадоволена.Пази се скъпа!Пяздрави за хубавата публикация:)

................
Няма от какво толкова да се пазя. Да се пази тя,че нагази в кофти води-нарушава закони свързани с личния живот на хората.
Ама колкото и да разследва страдайки от манията си, има неща, които не знае и точно те ще я закопаят.
Тъпачката изобщо не допуска,че всеки представя в публичното пространство факти, които няма нищо против да се знаят.Ако има съкровени лични тайни, то никога няма да ги сподели в интернет.
..........
Гина съвсем превъртя - гаври се със снимки на непознати деца, не само на непознати възрастни хора.Гадост!
цитирай
18. makont - Джойс, неповторима си в тези кратки
30.04.2014 14:30
романтични изповеди. Много емоции с малко думи и точно намясто. Усмивки, нека да вали!
цитирай
19. joysii - романтични изповеди. Много емоции ...
30.04.2014 18:11
makont написа:
романтични изповеди. Много емоции с малко думи и точно намясто. Усмивки, нека да вали!

===========
Къде на място, къде-не...радвам се,че се приемат добре.
Маки,чета твоите постинги с интерес и винаги ми харесват.
Поздрави,мила!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2409338
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930