Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2014 13:50 - Граховото зърно. Има снимки.
Автор: joysii Категория: Забавление   
Прочетен: 8183 Коментари: 40 Гласове:
6

Последна промяна: 10.04.2014 14:26


    Чудят ми се защо понякога се разярявам и ставам супер зла. Ми защото простотията ми боде. Като.....като грахово зърно през десет пухени постели...ми боде, блоговата простотия.
   За да не съм голословна - ето на: изплющяла Гина /axlaxl/ пак тъп,че тъп постинг за това с какво се тъпче. Някакви си гнусни мръвки от пиле, маруля, ряпа, краставица и картофи. Мноооого изискано и стилно меню, няма що.
  Сервирането пък - пълна скръб-на дървена селска маса, без покривка и забележете - вилица - вдясно от чинията. Нож - съвсем липсва. Съдовете-от всичко по лев.

image
    Гинооо, Гино-селенията те мъчи без да забелязваш!
    Голямата дама-храниш се като свиня в кочина.


  Ето една по-стилна маса, която предпочитам аз.

image



Гласувай:
14



1. joysii - Сега остана да снима какво закусва, ...
10.04.2014 14:01
Сега остана да снима какво закусва, обядва, хапва на крак, да снима кафето и да пльосне всичко това в блогбегето.
цитирай
2. joysii - Предлагам да заформим рубрика:...
10.04.2014 14:03
Предлагам да заформим рубрика:"Всеки един миг от живота на Гина -поднесен ни тук на самоснимачка".
цитирай
3. ivoki - Мила joysii,
10.04.2014 16:54
Баща ми , Бога да го прости. беше мъдър човек..... Той казваше:
"Не стъпвай в лайно, , защото само само ще се омърсиш и окаляш !"
Много беше прав......... Не се окалвай с тази "личност"..... Така е правиш по популярна.....
цитирай
4. joysii - Ха-ха!Джойска, гаднице!Ела да те ...
10.04.2014 17:19
sanyko написа:
Ха-ха!Джойска,гаднице!Ела да те гушна:)

==========
Сани,виж я само-шибнала във фурната малко кокошки и картофи и брей-голямата сензация и невиждана вкусотия. Мухла.
цитирай
5. joysii - Баща ми, Бога да го прости. беше м...
10.04.2014 17:21
ivoki написа:
Баща ми , Бога да го прости. беше мъдър човек..... Той казваше:
"Не стъпвай в лайно, , защото само само ще се омърсиш и окаляш !"
Много беше прав......... Не се окалвай с тази "личност"..... Така е правиш по популярна.....

..............
Бог да прости баща ти. Правилно те е съветвал.
Но и моята позиция си я бива-Гина става популярна, вярно-всички виждат каква простакеса е.
цитирай
6. joysii - Тая мухла с пилето, марулята и ка...
10.04.2014 17:24
Тая мухла с пилето, марулята и картофите, върху голи дъски да спи, пак ще й хареса.
цитирай
7. hristo27 - " Ми защото простотията ми ...
10.04.2014 17:46
" Ми защото простотията ми боде... "
........................................................

Ако си искала да покажеш собствената простотия - граматически много правилно се е получило. Защото Простотията МИ боде е все едно да напишеш: " МОЯТА простотия ме боде. " А и с тези две МИ в изречението, рибата е избита напълно! До тук вдяваш ли?
А ако си искала да кажеш, че чуждо явление оказва въздействие върху теб, трябваше да напишеш: " ... защото простотията МЕ боде!
Един съвет от мен - преди да напишеш нещо тук, не е е лошо да си припомниш основни неща от учебника по Български език от основния курс на обучение на децата.
В случая, не е толкова важно колко стилно е подредена масата ти, а какво излъчват сивите ти клетки, когато искаш да изкажеш мнение по някой въпрос или събитие!
цитирай
8. joysii - " Ми защото простотията ми ...
10.04.2014 18:57
hristo27 написа:
" Ми защото простотията ми боде... "
........................................................

Ако си искала да покажеш собствената простотия - граматически много правилно се е получило. Защото Простотията МИ боде е все едно да напишеш: " МОЯТА простотия ме боде. " А и с тези две МИ в изречението, рибата е избита напълно! До тук вдяваш ли?
А ако си искала да кажеш, че чуждо явление оказва въздействие върху теб, трябваше да напишеш: " ... защото простотията МЕ боде!
Един съвет от мен - преди да напишеш нещо тук, не е е лошо да си припомниш основни неща от учебника по Български език от основния курс на обучение на децата.
В случая, не е толкова важно колко стилно е подредена масата ти, а какво излъчват сивите ти клетки, когато искаш да изкажеш мнение по някой въпрос или събитие!

...............
Ти попрочети повече книжки за да схващаш правилно фразите.
Едно е "ми боде", съвсем друго е "ме боде".
Може да изкоментираш още " ястието ми люти", или "питието ми горчи".
Ристеее, голямо значение има как изглежда трапезата у дома. Това е част от културата и манталитета на човека.
Достатъчно ми беше да забележа при Гина липсата на покривка, нож и....ужас - вилица в дясна ръка!!!Че и в интернет изплющяла снимките.Смях!
Още веднъж се уверих, че е истинска мутреса-простакеса.И ти си като нея-галош.
цитирай
9. joysii - Ще си копна тук коментарче от при готвачката, че е от тия дето тя ги трие в несвяст.
10.04.2014 19:01
Гинооо, трябва можеш да си отговориш на въпроса:"За какъв дявол докато готвиш крила с картофи,снимаш?"
И в храната, и в приготвянето няма нищо забележително или интересно.
Че ти ако наистина СГОТВИШ нещо по-специално, трябва да поканиш телевизионен екип,бе!
Голям резил си,честно. Ууууф, да пази Господ от излагация като твоята!
цитирай
10. rustam - Всичко,
10.04.2014 20:32
което е свързано с Гинка Аврамова е свещено и трябва да бъде запечатано за поколенията! Тези постингчета с трътки, мазнотии и мизерии само показват и документират как една велика писателка, фотографка, моделка може да живее обикновено и непретенциозно.
Това в кръга на иронията. Иначе: вари го-печи го, мастията нюхач си остава мастия.
цитирай
11. joysii - което е свързано с Гинка Аврамова е ...
10.04.2014 20:50
rustam написа:
което е свързано с Гинка Аврамова е свещено и трябва да бъде запечатано за поколенията! Тези постингчета с трътки, мазнотии и мизерии само показват и документират как една велика писателка, фотографка, моделка може да живее обикновено и непретенциозно.
Това в кръга на иронията. Иначе: вари го-печи го, мастията нюхач си остава мастия.

...........
Така си е - манталитетът на парцалеса е непоклатим и не подлежи на промяна.
Очаквам сега купища постинги как сутрин или вечер отива в тоалетната, в банята...понеже всичко останало вече го видяхме в детайл и миг по миг.
цитирай
12. hopfen - joysii, стилът ти е неподражаем
10.04.2014 22:22
жесток, явно това грахово зърно ти е влязло много надълбоко...
Благодаря, че ни светна как се аранжира Новогодишна трапеза, тази пласмасова бутилчица вдига с няколко октана стилът при подредбата и предава пълно съвършенство и хармония на аранжировката:)
цитирай
13. joysii - жесток, явно това грахово зърно ти е ...
11.04.2014 06:40
hopfen написа:
жесток, явно това грахово зърно ти е влязло много надълбоко...
Благодаря, че ни светна как се аранжира Новогодишна трапеза, тази пласмасова бутилчица вдига с няколко октана стилът при подредбата и предава пълно съвършенство и хармония на аранжировката:)

============
Жесток? Така ли изглежда? Сори. Мислех само да се позабавлявам.
Граховото зърно е под десет пухени постелки, твърде далече, но то, както и местната простотия, не могат да останат незабелязани от мен.
........
Трапезата ми не е съвършена, но поне приборите са на местата си...:):):)
цитирай
14. vmir - Вероятно българските мъже носим вината за това,
11.04.2014 08:36
но за мен е нелепо огромната част от жените да смятат за първа женска добродетел готвенето и приготвянето на яденето. По зодия минавам за абсолютния зодиакален чревоугодник, но въпреки това готвенето е едно от последните неща, които ме впечатляват. А видя ли старателно подредена маса в домашна обстановка, ми идва да побягна, защото ми намирисва на трепане на голяма скука, и някаква женска матрица, в която трябва да вляза и после да гадая как най-успешно да си изкривя душата, за не оскърбя, огорча или разочаровам престаралата се домакиня... Чудя се колко ли мъже мислят като мен, че старателно подредената маса в къщи е гадост и отврат?
цитирай
15. axlaxl - Простотията ме боде!Коя МЕ* б...
11.04.2014 12:24
"Чудят ми се защо понякога се разярявам и ставам супер зла. Ми защото простотията ми боде."

МИ, МИ, МИ.....МИкай си колкото ти се МИКА!

Простотията ме боде!
Коя МЕ* боде?
****
На мен ми боде простотията!
На кого му боде?
НА МЕН МИ* БОДЕ!
****
Простотията МИ* боде?
Кое боде ПРОСТОТИЯТА МИ*- ТВОЯТА ПРОСТОТИЯ!
****
Както си го написала Начална Учителко, излиза че Твоята простотия ТИ БОДЕ:)
На какво ги учиш тези деца не знам?:)
цитирай
16. hristo27 - " Ми защото простотията ми ...
11.04.2014 13:22
joysii написа:
hristo27 написа:
" Ми защото простотията ми боде... "
........................................................

Ако си искала да покажеш собствената простотия - граматически много правилно се е получило. Защото Простотията МИ боде е все едно да напишеш: " МОЯТА простотия ме боде. " А и с тези две МИ в изречението, рибата е избита напълно! До тук вдяваш ли?
А ако си искала да кажеш, че чуждо явление оказва въздействие върху теб, трябваше да напишеш: " ... защото простотията МЕ боде!
Един съвет от мен - преди да напишеш нещо тук, не е е лошо да си припомниш основни неща от учебника по Български език от основния курс на обучение на децата.
В случая, не е толкова важно колко стилно е подредена масата ти, а какво излъчват сивите ти клетки, когато искаш да изкажеш мнение по някой въпрос или събитие!

...............
Ти попрочети повече книжки за да схващаш правилно фразите.
Едно е "ми боде", съвсем друго е "ме боде".
Може да изкоментираш още " ястието ми люти", или "питието ми горчи".
Ристеее, голямо значение има как изглежда трапезата у дома. Това е част от културата и манталитета на човека.
Достатъчно ми беше да забележа при Гина липсата на покривка, нож и....ужас - вилица в дясна ръка!!!Че и в интернет изплющяла снимките.Смях!
Още веднъж се уверих, че е истинска мутреса-простакеса.И ти си като нея-галош.

....................


Е, наистина си безнадежно проста!
Нищо не си разбрала каквото написах. Дано влезе в постинга ти някой, който е поне едно ниво над твоето и да е разбрал за какво става въпрос? А дано, ама надали?... А до тогава - можеш да си МИ-каш на воля! И да се гордееш колко стилно си наредила трапезата си. :)))

Ако /както твърдят някои блогери тук/ наистина си била или в момента си даскалица - Бог да прости българското образование!!!

Нека плюенето започне сега!!!
цитирай
17. joysii - но за мен е нелепо огромната част от ...
11.04.2014 13:33
vmir написа:
но за мен е нелепо огромната част от жените да смятат за първа женска добродетел готвенето и приготвянето на яденето. По зодия минавам за абсолютния зодиакален чревоугодник, но въпреки това готвенето е едно от последните неща, които ме впечатляват. А видя ли старателно подредена маса в домашна обстановка, ми идва да побягна, защото ми намирисва на трепане на голяма скука, и някаква женска матрица, в която трябва да вляза и после да гадая как най-успешно да си изкривя душата, за не оскърбя, огорча или разочаровам престаралата се домакиня... Чудя се колко ли мъже мислят като мен, че старателно подредената маса в къщи е гадост и отврат?

===========
Вмири, а да ми кажеш колко от моите постинги са посветени на готвене, манджи и маси, моля те! Виж хубаво какво пиша аз.
После, да отидеш в блога на Гина /axlaxl/ и да обърнеш внимание на това колко често тя пише, говори и слага снимки на сготвено от нея, ядено от нея, маси разни и т.н. - от сорта.
Тази снимка на маса, в този постинг, сложих само за бегло сравнение.
Поздрави.
цитирай
18. joysii - "Чудят ми се защо понякога се ...
11.04.2014 13:38
axlaxl написа:
"Чудят ми се защо понякога се разярявам и ставам супер зла. Ми защото простотията ми боде."

МИ, МИ, МИ.....МИкай си колкото ти се МИКА!

Простотията ме боде!
Коя МЕ* боде?
****
На мен ми боде простотията!
На кого му боде?
НА МЕН МИ* БОДЕ!
****
Простотията МИ* боде?
Кое боде ПРОСТОТИЯТА МИ*- ТВОЯТА ПРОСТОТИЯ!
****
Както си го написала Начална Учителко, излиза че Твоята простотия ТИ БОДЕ:)
На какво ги учиш тези деца не знам?:)

.............
На коя учителка говориш, нямам идея.
..........
Аз възнамерявам да си "микам" колкото си искам.
Все пак, микането не е като любимото ти гнусно занимание - да развяваш лични данни на хората по интернет, без тяхно знание, нито пък - като да лъжеш, нито пък -като да си прост галош.
Ти мисли за проблемите си. Моето микане е бял кахър в сравнение с твоята простащина.
Защо МИ триеш коментарите, алоо отворената?
цитирай
19. joysii - 17. hristo27
11.04.2014 13:40
Бих добавила само - Бог да е на помощ на близките на тъпанар като теб.
Някои блогери...вероятно имаш предвид пачаврата Гина, коята лъже по мой адрес?
цитирай
20. joysii - "Чудят ми се защо понякога се ...
11.04.2014 13:45
axlaxl написа:
"Чудят ми се защо понякога се разярявам и ставам супер зла. Ми защото простотията ми боде."

МИ, МИ, МИ.....МИкай си колкото ти се МИКА!

Простотията ме боде!
Коя МЕ* боде?
****
На мен ми боде простотията!
На кого му боде?
НА МЕН МИ* БОДЕ!
****
Простотията МИ* боде?
Кое боде ПРОСТОТИЯТА МИ*- ТВОЯТА ПРОСТОТИЯ!
****
Както си го написала Начална Учителко, излиза че Твоята простотия ТИ БОДЕ:)
На какво ги учиш тези деца не знам?:)

...........
На мен какво ми боде, това е ясно.
Да беше те боднало нещо и теб, та да се видиш отстрани каква мухла си. Тичай да се снимаш, че има още два три мига от ежедневието ти, които ние не сме видели публикувани тук. Нямаме търпение - снимай какво сготви за днес, после за утре, да не пускаш телефона, непрекъснато снимай! Като свършиш с готвенето - почвай с чистенето, и снимай! След това захващай да наснимаш себе си - легнала, клекнала, права, наведена, опулена, захилена, ревяща....давай!
цитирай
21. joysii - но за мен е нелепо огромната част от ...
11.04.2014 13:51
vmir написа:
но за мен е нелепо огромната част от жените да смятат за първа женска добродетел готвенето и приготвянето на яденето. По зодия минавам за абсолютния зодиакален чревоугодник, но въпреки това готвенето е едно от последните неща, които ме впечатляват. А видя ли старателно подредена маса в домашна обстановка, ми идва да побягна, защото ми намирисва на трепане на голяма скука, и някаква женска матрица, в която трябва да вляза и после да гадая как най-успешно да си изкривя душата, за не оскърбя, огорча или разочаровам престаралата се домакиня... Чудя се колко ли мъже мислят като мен, че старателно подредената маса в къщи е гадост и отврат?

............
По повод на споделеното мнение - няма лошо. Не е задължително да харесваш жени, които обичат да домакинстват. Честно казано , аз не си падам по слугинската работа вкъщи, но пък обичам да ми е чисто и подредено, та затова - шетам и готвя. Няма как. Предпочитам, обаче, да свърша бързо всичко това, за да ми остава време за професионални ангажименти и любими занимания.
..........
С този коментар засягаш интересна тема.:):)
Пак - поздрави.
цитирай
22. joysii - Хихихи. . . Гина чак сега си видяла ...
11.04.2014 14:07
Хихихи...Гина чак сега си видяла мутрата при Русти!
Веднага претна постинг отговор.
Готино пали.
цитирай
23. joysii - Пачата името си не може да напише, ...
11.04.2014 14:09
Пачата името си не може да напише, седнала на мен да ми редактира текстовете.
Дрисла.
Непременно наминете при Гина Тъпото,бре!
Вижте, саааамо я вижте какво пише...малиииии! пу!,пу!,пу! - три пъти в пазвата и дърпам ухо-да пази Господ от такъв резил,бе!:):):):):)
цитирай
24. vmir - 22. joysii,
11.04.2014 14:27
И аз най-обичам домакинските работи да се правят възможно най-бързо, за да остава повече време за приятните. Иначе се чувствам поставен в ролята на воайор, а това понякога ме вбесява.

А Гинка мога да я чета, мога и да не я чета. Кефи ме обаче настроението, което носи. Поздрави.
цитирай
25. hristo27 - Пачата името си не може да напише, ...
11.04.2014 15:00
joysii написа:
Пачата името си не може да напише, седнала на мен да ми редактира текстовете.
Дрисла.
Непременно наминете при Гина Тъпото,бре!
Вижте, саааамо я вижте какво пише...малиииии! пу!,пу!,пу! - три пъти в пазвата и дърпам ухо-да пази Господ от такъв резил,бе!:):):):):)

=======================

Ха-ха-ха! "Умната" и "Грамотна" Джойси!

Въпрос на Ники Кънчев за 100 хиляди лева:
" Това на какъв език е: ... Веднага ПРЕТНА постинг отговор..."?
цитирай
26. kasnaprolet9999 - Нещо друго те боде, ама не искаш да си ...
11.04.2014 15:28
Нещо друго те боде, ама не искаш да си признаеш:)))
цитирай
27. joysii - 26. hristo27
11.04.2014 15:41
Ристее, а така, мой! Те така те искам - знаещ и можещ. Направо си трепач!
цитирай
28. joysii - Нещо друго те боде, ама не искаш да си ...
11.04.2014 15:43
kasnaprolet9999 написа:
Нещо друго те боде, ама не искаш да си признаеш:)))

Пролет, за другото...онова....дето ме боде, дето хубаво ме боде...съм си признавала сто пъти.
Ти какво имаш предвид, да попитам, все пак....не е зле?:):)
цитирай
29. joysii - И аз най-обичам домакинските ра...
11.04.2014 15:44
vmir написа:
И аз най-обичам домакинските работи да се правят възможно най-бързо, за да остава повече време за приятните. Иначе се чувствам поставен в ролята на воайор, а това понякога ме вбесява.

А Гинка мога да я чета, мога и да не я чета. Кефи ме обаче настроението, което носи. Поздрави.

............
Вмири, вече те познавам достатъчно добре, дори повече отколкото предполагаш.Няма причина да си ми антипатичен.
цитирай
30. joysii - Кой плужек ми слага минуси, бе! Да ...
11.04.2014 15:45
Кой плужек ми слага минуси, бе!
Да му изсъхне десния паказалец, дано!
цитирай
31. vmir - 30. joysii,
11.04.2014 16:13
Май се дракахме яко за Спароток, ама добре, че си го забравила. И той ми е симпатичен, макар, че ме изправи на нокти с неговите славяни отпреди Христа.
цитирай
32. joysii - Май се дракахме яко за Спароток, ама ...
11.04.2014 16:43
vmir написа:
Май се дракахме яко за Спароток, ама добре, че си го забравила. И той ми е симпатичен, макар, че ме изправи на нокти с неговите славяни отпреди Христа.

=========
Ти си имаш право на възгледи и предпочитания.
Колкото до Спарчо - гОла вОда - рипа, рипа, па се омете, защото тук баламите се свършиха и нямаше повече кого да лъже.
Пък и АЗ...нали се сещаш....опровергах с научни позиции всичките му фантасмагории.:):):):):)
Хубав ден.
цитирай
33. joysii - 32. vmir
11.04.2014 16:45
Кога ще правиш свалката с Гина. Виждам, че нещо напоследък гаджелък го раздавате? :)
цитирай
34. apostapostoloff - Ставаш зла, защото си
11.04.2014 17:19
недоклатена. Ама не искаш да го разбереш и туй то! Трябва, трябва непременно да го удариш на разврат! Какво чакаш? Да се сбабичосаш ли?
цитирай
35. vmir - Хайде да не спорим за Спароток, че пак ще се хванем за гушите,
11.04.2014 17:21
а да се бия с представителките на красивата част от човечеството е последното, което искам да правя с тях. За Гинка няма как да те информирам, защото какво правим с гаджетата си остава единствено между мен и тях.
цитирай
36. joysii - а да се бия с представителките на ...
11.04.2014 17:29
vmir написа:
а да се бия с представителките на красивата част от човечеството е последното, което искам да правя с тях. За Гинка няма как да те информирам, защото какво правим с гаджетата си остава единствено между мен и тях.

Ц ц ц ц ц ц ...добре, добре! :):):):):):)
цитирай
37. joysii - недоклатена. Ама не искаш да го р...
11.04.2014 17:31
apostapostoloff написа:
недоклатена. Ама не искаш да го разбереш и туй то! Трябва, трябва непременно да го удариш на разврат! Какво чакаш? Да се сбабичосаш ли?

............
Простотията ми действа зле. Това е всичко, Толи.
За другото ще те послушам. Ще го ударя на разврат, щом ме съветваш. Тутакси.
цитирай
38. joysii - Психото Гина сега лепнала някакъв ...
12.04.2014 10:08
Психото Гина сега лепнала някакъв тъп постинг за Лиди. Ще си копна тук коментарчето от него,че Гина ми трие всичко. Сори.
.................
"Маце, ти си за лудницата, не се ли усещаш?
Живееш само за да си играеш на РАЗОБЛИЧИТЕЛКА.
На кой му пука за това дали Лиди си пие кафето у дома или си пие кафето гледайки някакви снимки в интернет. Все пак тя е по-нормална от теб. Не снима с телефон докато готви селски манджи.Не снима себе си, че после да залива сайта с кретенски снимки."
цитирай
39. apostapostoloff - Стрина Гана (т.е. Гина), благоверната
12.04.2014 16:06
на бай ти Ганя, не готви мръвки, а СУБПРОДУКТИ. Досущ като мангалите- и те се прехранват с евтинджос боклуци. А бе, тая стрина Гана да не е някое Айше? Мяза на циганка, парцалесата, мяза! На ловчанска циганка. Сигурно и така смърди, ама де да занеш?...
цитирай
40. joysii - на бай ти Ганя, не готви мръвки, а ...
12.04.2014 16:24
apostapostoloff написа:
на бай ти Ганя, не готви мръвки, а СУБПРОДУКТИ. Досущ като мангалите- и те се прехранват с евтинджос боклуци. А бе, тая стрина Гана да не е някое Айше? Мяза на циганка, парцалесата, мяза! На ловчанска циганка. Сигурно и така смърди, ама де да занеш?...

=============
Толи, тя е изискана дама от сой. Принадлежи към отбраното общество на мутреси простакеси. Завряла кокошите крила и картофите във фурната и вдигна врява до небето, разпрати по цял интернет снимки на гнусни блюда. Виж и само акъла, бе! Тази ако сготви нещо по-специално и завързачено, съвсем ще ни приглуши ушите.
Да не говорим, че най-добре готвят в готините ресторантчета, все пак....нали се сещаш...хората с по-изискан вкус и предпочитания не ръфат маруля и репи и не тикат крила и картофи по фурната.Пък ако го правят, то поне не бият барабана толкова силно.
Поздрави, скъпи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2408647
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930