Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2022 14:36 - Има ли наивни хора, които вярват на тези щуротии?
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3715 Коментари: 10 Гласове:
6

Последна промяна: 14.03.2022 14:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тази как лъже в изявлението си! Няма ограничение на руските медии. Гледаме си руски телевизии и виждаме какво излъчват - предимно антиамериканска пропаганда, оправдания за нападението над Украйна, изтъква се геройството на руските военни. Има и  режисирани интервюта с нещастни хора от превзетите украински градове. В руските телевизии наричат украинците нацисти и се говори не за война, а за някаква помощ и спасение на хората. Пък стрелят с ракети по мирни граждани. А тонът е един...като през комунизма по време на желязната завеса - НАТО и американците са изроди, а руснаците са свети водици ненапити и спасяват човечеството от злото. Чудя се,дали има наивни хора, които вярват на тези щуротии?








Гласувай:
6



1. vacsine - Е, началникът и каза, че никого не са ...
14.03.2022 15:03
Е, началникът и каза, че никого не са нападали. Ония фашисти сами си се бият и обстрелват с ракети.
цитирай
2. blackpredator - еее, Джойс
14.03.2022 15:06
аз съм от тия наивни хора, които вярват на тези щуротии

а ти ми приличаш на Спароток, който ни разяснява линеара на войната..
цитирай
3. joysii - Е, началникът и каза, че никого не са ...
14.03.2022 15:27
vacsine написа:
Е, началникът и каза, че никого не са нападали. Ония фашисти сами си се бият и обстрелват с ракети.

..............................
Напоследък гледаме и руски телевизии, с намерението да сме обективни в преценката си, като видим позицията на двете страни - и на Украйна, и на Русия. Но това по руските телевизии си е неправо жалка пропаганда. Репортажите са едни лъскави, весели, позитивни, няма проблеми, няма война, руснаците са миротворци....
цитирай
4. joysii - аз съм от тия наивни хора, които в...
14.03.2022 15:31
blackpredator написа:
аз съм от тия наивни хора, които вярват на тези щуротии

а ти ми приличаш на Спароток, който ни разяснява линеара на войната..

............
Блеки, аз теб те познавам. Ти имаш свои виждания и убедености за нещата. Няма лошо. Но, все пак, при всичките ти симпатии към Русия, не можеш да отречеш,че това нападение над Украйна няма как да се оправдае, още по-малко, да се аплодира. Загиват хора, има смърт и нещастие, погубват се животи и мечти. Това е лошо.
цитирай
5. bojil - Има и глупаци, и наивници за жалост. ...
14.03.2022 15:57
Има и глупаци,и наивници за жалост...
цитирай
6. blackpredator - Джойси,
14.03.2022 15:59
що не пуснеш постинг за хутите у Йемен?
щото и там "Загиват хора, има смърт и нещастие, погубват се животи и мечти"
та питам, те маймуни ли са или хора?
що няма санкции за саудитите?

няма да се връщам още назад,
ама на "вместо по-малко НАТО, ще получите повече НАТО,
според теб Путин как да отговори?

не съм простият малоумник от първия коментар
не ща и измислен диалог..
цитирай
7. vacsine - не съм простият малоумник от п...
14.03.2022 17:42
blackpredator написа:

не съм простият малоумник от първия коментар
не ща и измислен диалог..

Разбира се, че не си "простият малоумник от първия коментар". Ти си мишката-пъзльо от "Тетевен" :))
Това е достатъчно да опише цялата ти същност.
цитирай
8. nedovolen - Да управляваш тълпа от малоумници ...
14.03.2022 18:50
Да управляваш тълпа от малоумници /в оригинала е идиоти/, ти трябва само един телевизор.
Посмейте се.
:)))
цитирай
9. dobrodan - Има, joysii, има.
14.03.2022 19:39
Даже са много.
Развили сме стокхолмски синдром.
Когато едно куче е вързано за кол още като кутре, и да го освободиш от синджира, то може да остане с дни там и да обикаля около кола.
цитирай
10. notfun - ама, тя, твоЙта любима Латерна Весъ, нали, все ТВ ни цитира, ко ,се праиш, и ти..
14.03.2022 20:08
[quote=nedovolen]

Да управляваш тълпа от малоумници /в оригинала е идиоти/, ти трябва само един телевизор.
Посмейте се.
:)))[


...на кого ,се праиш, и ти, на Просветител, Иване Дундев..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2411051
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930