Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2022 19:00 - Кажете,бре, че да се успокоя
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1590 Коментари: 6 Гласове:
3

Последна промяна: 07.03.2022 19:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Начи, аз така и не разбрах сега, като съм ваксинирана, умрЕла ли съм вече, чипирана ли съм, Билито следи ли ме като се къпя, гените ми сбъркАха ли се и кво...таковата...изобщо..
Също искам да питам тук знаещите дали кога хората пътуват със самолет да си гледат кефовете на приказни дестинации , дали успяват да ни наръсят с болести,така хуууубавичко нас, тука, балъците, дето чупим врат да гледаме нагоре у небето като минава самолето?
И накрая, ако може, тукашните баш стринките/Северната Веса и Ласа/  да ми кажат, що така ми трият коментарите, които аз дълго и въодушевено съчинявам, за да изглеждам остроумна под някой техен велик постинг? Ма не е честно,беее!

image



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vacsine - Чипирана си. Гейтс те следи навс...
07.03.2022 19:08
Чипирана си. Гейтс те следи навсякъде и има голяма опасност да ти се слепне релето в мозъка ако минаваш покрай 5G клетка.
цитирай
2. joysii - Чипирана си. Гейтс те следи навс...
07.03.2022 19:20
vacsine написа:
Чипирана си. Гейтс те следи навсякъде и има голяма опасност да ти се слепне релето в мозъка ако минаваш покрай 5G клетка.

================
Благодаря ти, приятелю,че ме светна!Пет джито го бях забравила. Много ще внимавам като движа покрай антените!Ама Билито дали ме следи денонощно, сигурен ли си...хихихи?То готино ,бе! Да ида де се нагримирам малко.
цитирай
3. vacsine - Чипирана си. Гейтс те следи навс...
07.03.2022 19:24
joysii написа:
vacsine написа:
Чипирана си. Гейтс те следи навсякъде и има голяма опасност да ти се слепне релето в мозъка ако минаваш покрай 5G клетка.

================
Благодаря ти, приятелю,че ме светна!Пет джито го бях забравила. Много ще внимавам като движа покрай антените!Ама Билито дали ме следи денонощно, сигурен ли си...хихихи?То готино ,бе! Да ида де се нагримирам малко.

Късно. Вече те е виждал всякак : ). С/у 5G помага само готварско фолио и тенджера "Цептар" (на главата).
цитирай
4. marana69 - ....аз, напук, не слизам..от самолетО...
07.03.2022 20:05
....ноо,имам Голям проблъм с Либидото, и апетитО..
как, само му се каня на Били, милионер
ще го направя.за 3 месеца...

Също искам да питам тук знаещите дали кога хората пътуват със самолет да си гледат кефовете на приказни дестинации , дали успяват да ни наръсят с болести,така хуууубавичко нас, тука, балъците, дето чупим врат да гледаме нагоре у небето като минава самолето?
цитирай
5. nbrakalova - Чудесно!
07.03.2022 21:27
Успяхте да ме развеселите!!! Днес имах тежък ден.
цитирай
6. joysii - . . . . ноо, имам Голям проблъм с Ли...
08.03.2022 14:46
marana69 написа:
....ноо,имам Голям проблъм с Либидото, и апетитО..
как, само му се каня на Били, милионер
ще го направя.за 3 месеца...

Също искам да питам тук знаещите дали кога хората пътуват със самолет да си гледат кефовете на приказни дестинации , дали успяват да ни наръсят с болести,така хуууубавичко нас, тука, балъците, дето чупим врат да гледаме нагоре у небето като минава самолето?

....................
Упорита си, ще го докопаш, сестро! Пожелавам ти да сбъднеш мечтите си!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2410571
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930