Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2021 11:59 - Антиваксъри и тук ли? Аман,бе!
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2400 Коментари: 19 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не схващам логиката, понеже такава явно няма. Ваксината била вредна, смъртоносната

зараза и хорската глупост са безвредни.

image

Лекарите в цял свят, заедно с всички медицински работници са си претнали световно

шоу-искат да унищожат себе си и целия  свеят с ваксините.А...пропуснах чипирането и

световната конспирация на Бил Гейтс. Добре, че са антивасърите,та да ни спасят!



Гласувай:
10



1. marana69 - ....)))
15.10.2021 13:29
...както, каза и добродан - Маса и народ, кара трети пуберитет..
останалата..ранна критическа,викам аз...
джойси, ние сме ,обаче...безсмъртни..като блондинки )
цитирай
2. germantiger - лъжите
15.10.2021 14:53
аз добре шпомня, тежко помня

преди година твърдяха, че ваксината ще е задължителна - е, засега не е

утре може и да е, но доп момента не е, а мина над година от твърдението им

и още помня, тежко помня

че ГОДИНИ НАРЕД те твърдяха как ще ни чепират упраляващите

е, все още никой не ме е чипирал
цитирай
3. joysii - . . . както, каза и добродан - Маса и ...
15.10.2021 15:36
[quote=marana69]...както, каза и добродан - Маса и народ, кара трети пуберитет..
останалата..ранна критическа,викам аз...
джойси, ние сме ,обаче...безсмъртни..като блондинки )
====
Така си е. Аз се ваксинирах през май, и ако слушам кукумицините, сега кръвта ми вече е на боза и гените ми са увредени.
цитирай
4. joysii - аз добре шпомня, тежко помня ...
15.10.2021 15:38
germantiger написа:
аз добре шпомня, тежко помня

преди година твърдяха, че ваксината ще е задължителна - е, засега не е

утре може и да е, но доп момента не е, а мина над година от твърдението им

и още помня, тежко помня

че ГОДИНИ НАРЕД те твърдяха как ще ни чепират упраляващите

е, все още никой не ме е чипирал

......................
Кааак,бе! Аз се ваксинирах през май. Оттогава съм чипирана, програмирана, изгубих си свободата и ме следят. Бил Гейтс ме следи кога лягам, кога ставам и кога ходя до тоалетната, щото ако пропусне да ме проследи, сън няма да спи.
цитирай
5. germantiger - :)
15.10.2021 16:01
аз все още не съм се ваксинирал, но все повече клоня към това
цитирай
6. joysii - аз все още не съм се ваксинирал, но ...
15.10.2021 16:19
germantiger написа:
аз все още не съм се ваксинирал, но все повече клоня към това

................
Приятели,роднини, колеги...почти всички сме ваксинирани. За съжаление, тези, които не го направиха навреме...починаха от ковид или го прекараха много тежко. Всеки сам избира дали да се ваксинира. Но простотиите на антиваксърите плашат хората и те не вземат правилното решение.
цитирай
7. radostinalassa - Минаха почти 2 г. от началото на Ковида
15.10.2021 16:34
Смъртността не отговаря на епидемия, камо ли на пандемия. Хората тук са бедни и затова страда имунитета им. Не е ли така?
цитирай
8. joysii - Смъртността не отговаря на епид...
15.10.2021 16:44
radostinalassa написа:
Смъртността не отговаря на епидемия, камо ли на пандемия. Хората тук са бедни и затова страда имунитета им. Не е ли така?

......................
Не е до имунитета, очевидно, защото много хора измряха в Италия, Испания...да не се връщам сега назад в онова страшно време. Днес нещата са малко по-розови, намери се ваксина, налучква се и правилното лечение. Медицината и ваксините са пътят на спасението, колкото и несигурно да звучи това на някои хора. Всеки се страхува от неизвестното. Но пък съвсем известно е вече, че вирусът е опасен, много заразен и много смъртоносен.Човек никога не губи надежда и това е хубаво. Но да се надяваме,че като се заразим, ще прекараме болестта леко и безболезнено...това е доста наивно.
цитирай
9. radostinalassa - Това е третата коронавирусна епидемия
15.10.2021 17:16
Тези, които са се срещали вече с коронавируса имат имунитет и го карат леко или незабележимо. Но тук има и генетичен момент, по повод на италианците и испанците.
цитирай
10. joysii - Тези, които са се срещали вече с к...
15.10.2021 17:53
radostinalassa написа:
Тези, които са се срещали вече с коронавируса имат имунитет и го карат леко или незабележимо. Но тук има и генетичен момент, по повод на италианците и испанците.

......................
Ама то милиони от тия дето го срещнаха са на небато,бе скъпа! Ами тези, още толкова, дето браха душа в интензивното и се мятаха между живота и смъртта, и те ли лека полека го изкараха?За мен антиваксърската простотия е подигравка с човешкото нещастие.
цитирай
11. radostinalassa - И при свинския грип беше така
15.10.2021 18:10
Тук умряха 400 медици. Но ваксината приложена на запад взе повече жертви отколкото имаше при преболедувалите. А сега как ще е ? Не съм врачка, но и не съм лабораторно животно.
цитирай
12. joysii - Тук умряха 400 медици. Но ваксината ...
15.10.2021 21:02
radostinalassa написа:
Тук умряха 400 медици. Но ваксината приложена на запад взе повече жертви отколкото имаше при преболедувалите. А сега как ще е ? Не съм врачка, но и не съм лабораторно животно.

===============
Ваксината против Ковид не е взела повече жертви от заразените с вируса. Ако беше така, то щяхме да се разхождаме по пет-шест човека във всяка държава.Днес медицината и науката са много по напреднали и усъвършенствани отколкото по време на свинския грип. Сравнението Ви е неуместно и глуповато.Вие щом се изживявате като лабораторна мишка, то проблемът си е Ваш, не ни занимавайте с проблемите, страховете и превъплъщенията си.
цитирай
13. radostinalassa - Аз не, но ваксинираните са лаб. мишки.
15.10.2021 21:12
Събери си мислите някак. Ваксината се изпитва безплатно на живо на хората. нещо трудно ли написах? Ваксинирай се и това е .





цитирай
14. joysii - Аз не, но ваксинираните са лаб. ...
15.10.2021 21:24
radostinalassa написа:
Аз не, но ваксинираните са лаб. мишки. Събери си мислите някак. Ваксината се изпитва безплатно на живо на хората. нещо трудно ли написах? Ваксинирай се и това е .
..........................
Я по-кротко,скъпа! Мишка ли ме наричате? Аз съм ваксинирана и благодарение на медицината, Бог и ваксината все още не съм боледувала. Взела съм правилното решение, доверила съм се на напредъка и успехите на съвременната медицина и наука. Мишки са тия, които наричат смъртоносния вирус безобиден и по този начин омаловажават и се подиграват с мъката на тези, които загубиха толкова много близки.Антиваксърската извратена истина я знаем вече-да не вземаме никакви мерки и да се оставим на съдбата, щото ,видите ли,всеки ще умре един ден.
Един ден да, ще умра, но не искам да е точно сега и точно от глупост, като не опитам да се предпазя от заразата.






цитирай
15. radostinalassa - Вие просто сте лаичка
15.10.2021 22:00
Нямате понятие за какво става дума.
цитирай
16. joysii - Вие просто сте лаичка Нямате пон...
16.10.2021 10:57
radostinalassa написа:
Вие просто сте лаичка Нямате понятие за какво става дума.

.....................
Не съм лаичка, скъпа! Разумен съвременен човек съм, който предпочита да се довери на постиженията на съвременната наука и медицина. Светът върви напред.Откритията и проучванията се правят бързо с темпото на нашето съвремие, а не като преди триста години. Предпочитам да се ваксинирам, вместо да се надявам, че смъртоносният вирус ще прояви милост, ще пожали точно мен, и няма да ме убие.
цитирай
17. marana69 - ..джойси, кефф ми е да те слушам...))))
16.10.2021 12:37

.....как, го побъркваш тВа Кречетало/ Троловъдната Буля, си има Мрежа)
от това се издържа, от "поръчки" на платени Идиотии!!
това е една и съша СпеЦялиЗка ))))

....................
Мангъров каза по телевизията,че всички ще се срещнем с вируса. И то го каза с такъв тон, сякаш ще се срещаме с любимия човек-споко, страшно нямало.Аз не желая да се срещам.

12. bojinkata - joysii, Просто Мангъров е един у...
15.10 18:21
цитирай
18. joysii - 17. marana69 - ..джойси, кефф ми е да те слушам...))))
16.10.2021 17:53
17. marana69 - ..джойси, кефф ми е да те слушам...))))
..........................
Поздрави, слънце!
цитирай
19. radostinalassa - Най - вероятно вече си го срещала, нали не си монахиня?
17.10.2021 15:59
joysii написа:
radostinalassa написа:
Вие просто сте лаичка Нямате понятие за какво става дума.

.....................
Не съм лаичка, скъпа! Разумен съвременен човек съм, който предпочита да се довери на постиженията на съвременната наука и медицина. Светът върви напред.Откритията и проучванията се правят бързо с темпото на нашето съвремие, а не като преди триста години. Предпочитам да се ваксинирам, вместо да се надявам, че смъртоносният вирус ще прояви милост, ще пожали точно мен, и няма да ме убие.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2412135
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930