Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2017 10:12 - Аз съм в някакво време, или то движи лятното ми безвремие
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1807 Коментари: 6 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Слънцето, морето, небето и аз. Топлият пясък, който гъделичка пръстите ми. После-басейнът небето планините и аз. После - климатикът, кафето, книжката, очилата и пак аз...И те така...аз съм в  някакво време, или то движи лятното ми безвремие. Позволих си това - само тишина. Преди години тишината ме паникьосваше, втурвах се като луда да запълвам миговете с динамика, купища екшън и много емоции. Ох, сега, колко било добре така - да позволя на спокойствието да се настани в дните ми, даже когато пътувам, даже когато се сменят пейзажи и хора, даже когато се редят събития.
image


image






Гласувай:
8



1. mt46 - Поздрав!
14.07.2017 12:17
Край морето животът и времето текат по-различно. И хората там сякаш стават по-добри...
цитирай
2. leslieshay - Понякога се боим от тишината, боим ...
14.07.2017 13:54
Понякога се боим от тишината, боим се да останем сами с мислите си, но понякога си има нужда да си избистриш главата и да си починеш. А сега ми се приходи и на море :D
цитирай
3. joysii - Край морето животът и времето текат ...
14.07.2017 16:46
mt46 написа:
Край морето животът и времето текат по-различно. И хората там сякаш стават по-добри...

=========
Ако човек е на комфортно място по морето си е суперско изкарване. Не се нерви ,не се пришпорва по задачи и ангажименти, не го притискат грижи и проблеми.Наистина е кеф. Същото блажено усещане се намира и по планините в хубави хотелчета с басейн и разни екстри, с интересни места за посещение наоколо, за да няма скука, все пак.
Поздрави за теб.
цитирай
4. joysii - Понякога се боим от тишината, боим ...
14.07.2017 16:48
leslieshay написа:
Понякога се боим от тишината, боим се да останем сами с мислите си, но понякога си има нужда да си избистриш главата и да си починеш. А сега ми се приходи и на море :D

Да,да...или може ей така да си седиш, да правиш нищо и мислите ти да се реят по спомени, по намерения,по мечти...без да те затормозяват. Хората на това му казват понякога мързелуване, ама за мен са мигове на тихо блаженство.
:):):)
Поздрави!
цитирай
5. joysii - За краткост, си позволявам да ци...
17.07.2017 11:10
stefbelchev написа:
За краткост, си позволявам да цитирам чужди фрази като: Герои на нашето време: Времето е в нас: Времето е наше...
Но истински ми допада ето тоова твое най-най-естествено описание-цитат:
...Преди години тишината ме паникьосваше, втурвах се като луда да запълвам миговете с динамика, купища екшън и много емоции.
Ох, сега, колко било добре така - да позволя на спокойствието да се настани в дните ми, даже когато пътувам, даже когато се сменят пейзажи и хора, даже когато се редят събития...
--
Аплодисменти!

====================
За краткост-благодаря.
Но истински ми допада - това че в този сайт, все пак се намират хора, с които сме близо /по начин на мислене, чувстване и....дрън,дрън.../.
Поздрави, Стеф! Пак се отбивай!:):):)
цитирай
6. apostapostoloff - Ето какво гласи мъдростта на Зен:
29.07.2017 07:18
"Тишината е универсалният звук на Вселената и истинско убежище за мъдреца."
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2408739
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930