Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2016 11:41 - Лятно време, Пепико
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1443 Коментари: 2 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Баба ми имаше къща в едно китно селце на брега на Искъра. Това беше отдавна. Пак беше лято и юли. Аз бях на 20 години.
  С брат ми дремехме на автобусната спирка и чакахме да се довлече автобусът за да се прибираме у дома. Наоколо - пек! Покрай нас имаше няколко възрастни лелки, които бърбореха тихо и приспивно.
  Изведнъж погледът ми се залепи за едни прекрасни крака и стегнато дупе, обути в бежови джинси.О! Вдигам поглед нагоре - леле- гадже за чудо и приказ, че и с мека руса права коса, по каквато тогава върло си падах. Развълнувах се. Брат ми само отсече: "Няма да е за нашия автобус, не се наемай толкова."
  Автобусът се дотътри. Качихме се. И той се качи. Аз се зачервих от вълнение. Потърси място за сядане - точно пред мен. Олелее! През целия път си имах работа - оглеждах го. Дойде време да слизаме. Слязохме ние...слезе и той, на нашата спирка. Еее, не! - казах си - чак такъв късмет. Тръгнахме  към къщи, и той така. Аз вървях примряла след него и не отлепях поглед от гъвкавите движения на тялото му. Брат ми едва ме изтърпя, защото го дърпах да бърза,че да не изоставаме. Кривнахме в нашата улица - и той с нас. Стигнахме пред вратата, той до нас. Ние отворихме нашата, вече бяхме облещили очи от съвпадения, и той отвори тяхната - на къщата до бабини.
- Бабооо, разврещях се аз -тичайки по пътечката между цветята - кое е това приказно момче, дето живее до нас,бе!
 - Ааа, чичо ти незнамсикой се ожени и съпругата му дойде тук със сина си. Пепи, много е хубав,нали.
  Какво ти хубав! Сладур отвсякъде.
  Изкарахме с него една щура красива лятна любов, за която днес ми напомни ароматът на юли.
  След две години продадохме къщата на баба, тя се премести у нас във Варна и повече никога не видях Пепико.

image




Гласувай:
10



1. joysii - Някои спомени са така приятни. Д...
28.07.2016 10:38
Някои спомени са така приятни. Дотолкова, че понякога без да искаме се стремим да повторим, да потретим преживяването, макар и с друг човек и при съвсем други обстоятелства.
Ароматът на юли...
цитирай
2. joysii - Пепи се ожени а местно момиче. Ве...
28.07.2016 10:40
Пепи се ожени за местно момиче. Вероятно имат хубави деца и живеят щастливо.
Аз продължих по своя път, който повече никога не пресече неговия.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2409524
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930