Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2016 11:16 - Момичето от рецепция
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2346 Коментари: 10 Гласове:
5

Последна промяна: 21.06.2016 17:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Топла юнска вечер. Вали. Слабо. Градът се къпе в светлини и групички от развеселени хора. Почти полунощ е. Аз потропвам в такт с музиката от ресторанта и подпирам брадичка загледана навън. Нощна смяна съм.
   Вратата се отваря и във фоайето влязат мъж и жена. Лъхва ме мирис на свежест, летен дъжд, море и парфюм.
   Мъжът е с къса прошарена коса, облечен в бял ленен костюм. Елегантен. Дамата - в красива червена рокля. Не са в първа младост. В косите и по дрехите им блестят капки от дъжда. Като брокат. И лицата им някак странно блестят с радост и топлина
  Той пита имаме ли свободни стаи. Аз казвам: "Не". Той възкликва: "Ама как, нито една!" Аз казвам: "Да". Става ми неприятно, ама...
  Той се обръща към нея. Виждам очите му зад стъклата на фините очила. Срещат погледи. В тях проблясва тъга. Тя бързо свива рамене. Е! Не било писано. Излизат хванати за ръце. След тях остава мирис на дъжд и море.
   Днес, след две години, по обяд, пак през юни, но без дъжд, само с мирис на лято и море,подпирам брадичка на рецепия и гледам към тротоара отвън. По него преминава жена с русолява коса и червена рокля. А! Стори ми се позната.Но откъде? Тя е сама. Сетих се...по-точно споменът някак сам си дойде.
   
image
   



Гласувай:
6



1. rosiela - Поздрав.
21.06.2016 11:43
Отдавна не бях чела топлите ти художествени думи. Хареса ми този текст.
цитирай
2. apostapostoloff - Е, толкова пък не могат да
21.06.2016 11:44
свършат работата на къра...
цитирай
3. joysii - Отдавна не бях чела топлите ти ху...
21.06.2016 12:08
rosiela написа:
Отдавна не бях чела топлите ти художествени думи. Хареса ми този текст.

==========
Сега имам свободно време и възможност да виждам света по един повече емоционален, отколкото прагматичен начин. В отпуск съм.
Поздрави за теб.
цитирай
4. joysii - свършат работата на къра. . . . . . . . . ...
21.06.2016 12:12
apostapostoloff написа:
свършат работата на къра...

................
То може, Толи, ама трябва време. Пък и няма да е същото - губи се романтиката, спонтанността, страстта на срещата в мокра лятна вечер. Такива разни...
Ти как си?
цитирай
5. mar866 - ...
21.06.2016 17:07
apostapostoloff написа:
свършат работата на къра...

жените са табиетлийки бе, глупак!:)
цитирай
6. joysii - свършат работата на къра. . . жените ...
21.06.2016 17:33
mar866 написа:
apostapostoloff написа:
свършат работата на къра...

жените са табиетлийки бе, глупак!:)

Марче, той Толито си е такъв - директен и прям, с нотка цинизъм, за пикантерия. Харесвам стила му.
Виж го само - "на къра"- хахахахаха...смешно ми е като си представя ситуацията...
цитирай
7. getmans1 - Мир да има, което си е за „къра“ си е за ...
22.06.2016 00:31
Мир да има, което си е за „къра“ си е за там а което за хотела пак, ... и кво толкова!?
цитирай
8. joysii - Мир да има, което си е за „къра“ си е за ...
22.06.2016 11:03
getmans1 написа:
Мир да има, което си е за „къра“ си е за там а което за хотела пак, ... и кво толкова!?

============
Гети, здрасти. Разбираш ги тия работи.:):):):)
цитирай
9. mar866 - ...
23.06.2016 13:04
joysii написа:

Марче, той Толито си е такъв - директен и прям, с нотка цинизъм, за пикантерия. Харесвам стила му.

и аз съм такава, ама не съм си затворила коментарите.
пъзльо!
цитирай
10. joysii - Марче, той Толито си е такъв - д...
23.06.2016 14:56
mar866 написа:
joysii написа:

Марче, той Толито си е такъв - директен и прям, с нотка цинизъм, за пикантерия. Харесвам стила му.

и аз съм такава, ама не съм си затворила коментарите.
пъзльо!

===========
Ами сега ще го попитаме: "Толи, защо наистина са ти затворени коментарите?"
Вероятно си има някаква мотивация.
Виж Гина, тя е тъповата и не може да отговаря на коментари, въпроси, не може да се включи в никакъв смислен разговор или спор, затова си е затворила коментарите. Пуска отвреме навреме само някои, които са супер мазни хвалби за нея.
Ох, аз днес ходих за малко на плаж, ама е мнооого топло. Утре ще пропусна.
Поздрави, Марче! Цункай малкия!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406657
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031