Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2016 10:52 - Помогнете ми с тема, хайде, нека бъдем смели
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2845 Коментари: 13 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Толкова много неща ми се иска да споделя  в блог.бг. Предполагам, че с повечето хора в този сайт е така. Но, тук идва проблемът. Ограниченията и забраните са толкова много, наказанията - така безразборни и неоснователни, че съобразявайки се с всичко това, просто няма за какво да си говорим. Можем да публикуваме само скучни текстове, защото всичко, което ни вълнува, естествено е свързано  с някакви взаимоотношения, а тяхната проява в този сайт е табу.
   Е, подскажете ми тема - безопасна, интересна, провокативна, интригуваща, забавна, привлекателна...и веднага ще я захапя. Ще се раздвижи заспалата атмосфера в сайта, ще се развихрим с постинги и страсти. Ще покажем способности и интелект, ще поспорим, ще се опознаем, ще общуваме по-пълноценно с жар и позиция.
   Хайде, време е да бъдем смели, истински и откровени!

image




Гласувай:
2



1. joysii - Хм, никой не желае да сподели тай...
12.06.2016 11:55
Хм, никой не желае да сподели тайната си. :):):)Разбирам. Така и очаквах. Присъствието ни в сайта виси на косъм. За всички се отнася. Не намираме начин да реализираме някаква активност, позиция, отношение.
цитирай
2. joysii - Вижте ни само - мушици с примрели ...
12.06.2016 11:56
Вижте ни само - мушици с примрели душици. Всички. Аз-също.
Но какво е бъдещето на такъв сайт?
Ясно е накъде отиват нещата.
Че какво ли толкова ми пука!
цитирай
3. joysii - Преди години не беше така. Когато ...
12.06.2016 11:58
Преди години не беше така. Когато дойдох в блог.бг бях толкова щастлива - съвсем свободно си пишех всичко, което ми е на душа и сърце. Защо сега настана такъв жесток режим на бясна цензура!
цитирай
4. krassko - Че нали подхвана поетите
12.06.2016 12:07
Давай, защо спря.
Я кажи сега, кой тъп, кой изкуфял, че и пияндета има.
Но няма да го направиш не защото те е страх, а защото трябва да се чете...
А ксойто не е чел достатъчно, не знае за какво да пише.

цитирай
5. tera - Ами аз определено не си падам по разправии и простотии,
12.06.2016 12:35
кипящи страсти и пасти :)
На какво ли не съм се нагледала тук за вече 8 години, така че даже ми е писнало от жар и позиции.
Пуснах пост за изкуство - който иска да чете, за мен това е интересно, а кой с кого се разправя, дърля и отстоява позции май вече ми дреме само да дънната платка. Не че и аз не съм го правила, но вече нямам намерение да хабя време и нерви за такива неща.
Пък ти ако искаш да ти е динамично, да има много жар и кипващи кръвта обиди, отдай се на тема политика тук, вземи страна по въпроса за Русия, Путин, НАТО, САЩ, ЕС и т.н. и ще се почувстваш в центъра на събитията. Сега тук това е най-възбуждащата тема, а не взаимоотношенията.
Успех! :)
цитирай
6. joysii - Давай, защо спря. Я кажи сега, кой ...
12.06.2016 13:29
krassko написа:
Давай, защо спря.
Я кажи сега, кой тъп, кой изкуфял, че и пияндета има.
Но няма да го направиш не защото те е страх, а защото трябва да се чете...
А ксойто не е чел достатъчно, не знае за какво да пише.


=============
Напоследък нямам много време за задълбочено проучване на сайта, но винаги намирам няколко минути за да се поразходя из него и да забележа скуката и плахостта която го е превзела.
При поетите нищо ново - публикуват стари неща или стария си начин на писане. За някои това е добре, защото са талантливи и винаги е удоволствие да се докоснеш до творчеството им. Но да ти се набиват в очи некадърните и плямпалата е истинска досада.
цитирай
7. joysii - кипящи страсти и пасти :)На какво ...
12.06.2016 13:32
tera написа:
кипящи страсти и пасти :)
На какво ли не съм се нагледала тук за вече 8 години, така че даже ми е писнало от жар и позиции.
Пуснах пост за изкуство - който иска да чете, за мен това е интересно, а кой с кого се разправя, дърля и отстоява позции май вече ми дреме само да дънната платка. Не че и аз не съм го правила, но вече нямам намерение да хабя време и нерви за такива неща.
Пък ти ако искаш да ти е динамично, да има много жар и кипващи кръвта обиди, отдай се на тема политика тук, вземи страна по въпроса за Русия, Путин, НАТО, САЩ, ЕС и т.н. и ще се почувстваш в центъра на събитията. Сега тук това е най-възбуждащата тема, а не взаимоотношенията.
Успех! :)

.............
Здрасти, Тера. Кипящи страсти пасти...готино казано :):):)
Хубаво, де, ти си карай лежерно, няма лошо. Важното е да можеш да си пишеш каквото ти харесва. Ама аз бих искала тук да има повече комуникация, да няма ограничения в писането на коментари, да няма забрани и санкции. Тогава ще е истинска веселба.
Поздрави.
цитирай
8. dinkov - Динков
12.06.2016 13:54
joysii - за съжаление споделям мнението ти за blog. Преди имаше полемики на различни теми и нивото бе някак си по-високо. Сега много изпростя. Само лични обиди и нападки. Каквато и да е темата само злоба се излива. Но всичко това не е изолирано от заобикалящия ни свят. Там е проблема. Но повярвай, всичко тече, всичко се променя, ще се промени и тук. Е да се надяваме.
Поздрав.
Ицко
цитирай
9. getmans1 - Здравей joysii, правилата са ху...
12.06.2016 14:24
Здравей joysii, правилата са хубаво нещо но имат един малък недостатък, не са за всички.Тера е права но до някъде и звучи твърде общо а понеже искаш съвет ще се постарая да съм малко по-прецизен.

Можеш да си пишеш какавото и като си искаш, можеш да псуваш, да пееш, да си вулгарна да пускаш клипове и снимки с непилично държание няма значение важното да е насочено към еврогейците и русофобите.

А пък ако всичко това го персонализираш един наш приятел дето любел много инелигентни жени ... направо ще те качи на върха :)))

Можеш и нещо безлично до напишеш но и това си е риск, недай си Боже някой русофил да се припознае веднага ще си докладвана и моментално постингчето ти или в небитието или при теб ама в мазето.

Приятен и хубав ден, и карай да върви пък каквото таквоз! :)))
цитирай
10. joysii - Здравей joysii, правилата са ху...
12.06.2016 14:31
[quote=getmans1]Здравей joysii, правилата са хубаво нещо но имат един малък недостатък, не са за всички.Тера е права но до някъде и звучи твърде общо а понеже искаш съвет ще се постарая да съм малко по-прецизен.

Можеш да си пишеш какавото и като си искаш, можеш да псуваш, да пееш, да си вулгарна да пускаш клипове и снимки с непилично държание няма значение важното да е насочено към еврогейците и русофобите.

А пък ако всичко това го персонализираш един наш приятел дето любел много инелигентни жени ... направо ще те качи на върха :)))

Можеш и нещо безлично до напишеш но и това си е риск, недай си Боже някой русофил да се припознае веднага ще си докладвана и моментално постингчето ти или в небитието или при теб ама в мазето.

Приятен и хубав ден, и карай да върви пък каквото таквоз! :)))[/quote
==============
Да, бе. Това с лизането на руските задници ужасно ми писна. Ама ние българите сме едни говеда, да знаеш. Ще си издерем очите и ще се изпокараме до смърт по повод на това кой колко обича руснаците. А на самите руски мутри им дреме на оная работа.
Аз нямах намерение да влошавам отношенията си с никого тук по повод на любовта към Русия. Просто си пишех,че не си падам твърде по руснаците. С това откровение си нанесох омразата на няколко човека тук, съвсем неоснователно.
Поздрави, ти как си?
цитирай
11. joysii - joysii - за съжаление споделям м...
12.06.2016 14:36
dinkov написа:
joysii - за съжаление споделям мнението ти за blog. Преди имаше полемики на различни теми и нивото бе някак си по-високо. Сега много изпростя. Само лични обиди и нападки. Каквато и да е темата само злоба се излива. Но всичко това не е изолирано от заобикалящия ни свят. Там е проблема. Но повярвай, всичко тече, всичко се променя, ще се промени и тук. Е да се надяваме.
Поздрав.
Ицко

..................
А Ицко, личните нападки вече са забранени. И те. То нищо незабранено не остана. Можем само да измрънкаме - добър ден, здрасти, хубав понеделник, или вторник, или ...дрън дрън, днес ми е тъжно, ах колко съм нещастна, тъп стих, смотаняшки постинг с копи пейст и мега кич или нещо от сорта...тъпотии.
Всички по-сериозни мнения и позиции са забранени, понеже накърняват самочувствието и комфорта на шепа глупаци.

цитирай
12. apostapostoloff - Така е, българите изпитват
12.06.2016 15:20
някакво необяснимо преклонение пред руснаци и немци. А това са най- неприятните хора на света.

А що се касае до темите, ето ти няколко безопасни теми: въхвала на Русия и Германия. В тази връзка безопасна е и всяка една тема, която клевети, очерня и злепоставя България.

И като сме почнали, да продължим в този дух: псувай българската държава, псувай президента, псувай премиера и павителството, псувай народните избранници и се не бой! Непрекъснато ще си на първа страница и ще минаваш за голям герой.
цитирай
13. joysii - някакво необяснимо преклонение ...
12.06.2016 16:19
apostapostoloff написа:
някакво необяснимо преклонение пред руснаци и немци. А това са най- неприятните хора на света.

А що се касае до темите, ето ти няколко безопасни теми: въхвала на Русия и Германия. В тази връзка безопасна е и всяка една тема, която клевети, очерня и злепоставя България.

И като сме почнали, да продължим в този дух: псувай българската държава, псувай президента, псувай премиера и павителството, псувай народните избранници и се не бой! Непрекъснато ще си на първа страница и ще минаваш за голям герой.

...................
А, не ща да псувам тия дето сами сме си ги избрали. Ще излезе,че съм безмозъчна гъска - веднъж избирам /или не избирам, като не гласувам/, после псувам. Ми не е ли по-лесно направо да се псувам мене си.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406058
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031