Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2016 10:49 - Живи охлюви. Ами сега?
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1809 Коментари: 3 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
       Споменах веднъж на свекърва ми,че обожавам охлюви.
       Тя каза – ще ти донеса. И донесе.
       Ама живи!
       Малееее, ами сега? Какво да ги правя аз тия гадини рогати пълзящи?
       Изсипах ги в мивката  защото знаех,че харесват влажни места – та да се чувстват комфортно. Дори ги поръсих с вода.
      Освежиха се, че като плъзнаха тия ми ти пущини наоколо, едва сварвах да ги  завръщам в мивката.
      Синът ми се върна от някъде и се опули захилен до уши.
     – Мамо – казва –заведи ги сега на кино, после в зоопарка.
       Диване!
      Мама по телефона ми нарежда:
     – Свари ги,бе,стига си се лигавила!
      Е как да ги сваря като са живи? Не измислих как да ги убия преди това.
      Сложих тенджера с вода, тя завря, а аз направо луднах.
      И..сега какво? Живи ли да ги варя?
      Пуснах един с треперещи ръце във врящата вода и с ужас чаках да видя  потресаващата агония на животината.
      Умря лесно. Престраших се и ги напусках  в тенджерата всичките.
      Е, свариха се, почистих ги и ги приготвих на салатка…ама…ми се е… майката докато го направя.
     Аз... харесвам и раци…ама никому нито дума за това!!

image



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - То добре, че не си се помайвала още ...
31.03.2016 19:16
То добре, че не си се помайвала още малко и сега щяхме да четем, охлюви ядоха салатка „joysii“ :)))
цитирай
2. joysii - То добре, че не си се помайвала още ...
01.04.2016 10:46
getmans1 написа:
То добре, че не си се помайвала още малко и сега щяхме да четем, охлюви ядоха салатка „joysii“ :)))

Хахаа, да!
Какво правиш?
Тука - голЕма скука настана.
цитирай
3. getmans1 - Права си, честит 01.04. и по малко вързанки, че гледам яко са се вързали за мин. заплата от 600 евро :)))
01.04.2016 12:29
joysii написа:
getmans1 написа:
То добре, че не си се помайвала още малко и сега щяхме да четем, охлюви ядоха салатка „joysii“ :)))

Хахаа, да!
Какво правиш?
Тука - голЕма скука настана.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2409311
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930