Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2016 15:11 - Още сме само приятели, да му се невиди!!
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3449 Коментари: 20 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Беше привечер.В мен отново проговори жената-хищник. Зеленото в очите му ме побъркваше. Грабнах телефона:
    -Ще вечеряш ли с мен, днес имам рожден ден?-изчуруликах нежно.
   Не можеше да ми откаже, все пак бяхме приятелчета, напоследък си говорехме, пишехме, работехме заедно.
   Хммм, мой е, потрих нетърпеливо ръце и посегнах към тежката артилерия - секси малката черна рокля, лек грим, по-изразено червило, много скъп парфюм.
   Той малко закъсня, целуна ме за здрасти. Вечерта беше прекрасна. Точно каквато си я представях. Аз кокетничех, на него това му харесваше - погледи, усмивки, закачливи пламъчета в очите...
   В един момент, имах глупостта да го попитам:
    -Но защо  нямаш гадже?
  Никога не бях го виждала с мацка, не беше ми споменавал за някакъв емоционален ангажимент, абе, нито дума за жена в живота му.
  Зелените очи стрелнаха моите.
    -Кой ти каза, че нямам гадже?-спокойно, дори с усмивка, попита той.
   Задавих се с водата, която отпивах, че питането ми беше съдбоносно и сърцето ми биеше до пръсване.
   Останалото, почти не помня - довършихме вечерята, старах се на max да бъда весела и непринудена. Изпрати ме до нас. Целуна ме за довиждане...дрън,дрън.
   Продължихме да сме близки приятели, но аз озаптих другите намерения.
   Наскоро, сетих се за тази вечер, звъннах му, попитах го дали помни онази вечеря.
   - Да - каза.
   - А помниш ли с какво бях облечена? - реших да пробвам аз.
   - С черна рокля, която много ти отиваше - отговори той.
 Е, сега, ако не изровя вечната малка черна рокля, и ако не измрънкам още една вечеря, ей ме на!

image



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - Ще се пробвам отново на неговия р...
20.03.2016 15:13
Ще се пробвам отново на неговия рожден ден. С подарък. Може да е разкарал вече старото гадже. Наистина, не прилича на влюбен и обвързан, бе!
цитирай
2. joysii - Този мъж е загадка.
20.03.2016 15:13
Този мъж е загадка.
цитирай
3. joysii - Как да се вмъкна в сърцето му? При...
20.03.2016 15:14
Как да се вмъкна в сърцето му? Приемам съвети всякакви.
цитирай
4. d1d2 - о, о, о - това било истинско?
20.03.2016 15:21
А на колко години е господина? Нещо повече за него?
цитирай
5. joysii - А на колко години е господина? Нещо ...
20.03.2016 15:48
d1d2 написа:
А на колко години е господина? Нещо повече за него?

========
Господинът не е в първа младост, ама си е пич и половина - убавец и чаровник. Много ангажиран в професията, с малко свободно време, мил и отзивчив, с прекрасни зелени очи, не е дебел, не е много слаб. Бива си го отвсякъде. Интелигенция с чувство за хумор, с лек и приятен характер.И те така...
цитирай
6. d1d2 - :))))
20.03.2016 16:01
joysii написа:
d1d2 написа:
А на колко години е господина? Нещо повече за него?

========
Господинът не е в първа младост, ама си е пич и половина - убавец и чаровник. Много ангажиран в професията, с малко свободно време, мил и отзивчив, с прекрасни зелени очи, не е дебел, не е много слаб. Бива си го отвсякъде. Интелигенция с чувство за хумор, с лек и приятен характер.И те така...


И ще има рожден ден скоро, така ли? От своенравните Овни ли е мъжа?
Амиии, не мога да ти дам съвет за тях:))))
На мен все скорпиони ми налитат:))))
цитирай
7. joysii - А на колко години е господина? Нещо ...
20.03.2016 16:38
d1d2 написа:
joysii написа:
d1d2 написа:
А на колко години е господина? Нещо повече за него?

========
Господинът не е в първа младост, ама си е пич и половина - убавец и чаровник. Много ангажиран в професията, с малко свободно време, мил и отзивчив, с прекрасни зелени очи, не е дебел, не е много слаб. Бива си го отвсякъде. Интелигенция с чувство за хумор, с лек и приятен характер.И те така...


И ще има рожден ден скоро, така ли? От своенравните Овни ли е мъжа?
Амиии, не мога да ти дам съвет за тях:))))
На мен все скорпиони ми налитат:))))

Не е овньо. Телец е, ама все добитък-зодия. Пък аз съм хищник-лъв.:):):)
Скорпионите поне налитат,бе, а този е сдържан и умерен.
Поздрави. Пак наминавай. Така - за лафче...:):)
цитирай
8. joysii - ковроооооооо скрий се ма ====...
20.03.2016 18:43
анонимен написа:
ковроооооооо скрий се ма

===========
Ох, най сетне - един от любимите ми анонимни!
И къде да се скрия маааааа? Па и що да се крия!
цитирай
9. apostapostoloff - Анонимката хиляда на сто е
20.03.2016 19:38
стрина Гана. Съвсем го е закъсала в Австрия и място не може да си намери от гняв, омерзение, отчаяние и безизходица. Затова си излива злобицата върху теб.
цитирай
10. joysii - ковроооооооо скрий се ма парцал...
20.03.2016 20:47
анонимен написа:
ковроооооооо скрий се ма парцал
или ела да ми излижиш рунтъвелката

=============
Ооо, здрасти пак. Ти рунтавелка ли имаш. Значи си от пачите.
Че да дойда, къде и кога, казвай. Пък кой какво ще лиже, ще видим.
Гледай да не си я олижеш сама, щото аз съм опасна.
цитирай
11. joysii - стрина Гана. Съвсем го е закъсала в ...
20.03.2016 20:50
apostapostoloff написа:
стрина Гана. Съвсем го е закъсала в Австрия и място не може да си намери от гняв, омерзение, отчаяние и безизходица. Затова си излива злобицата върху теб.

...............
А, не е Гина . Друга е, дето не говори литературен български език, понеже живее в чужбина и е бая перко. Познай сега до три пъти.
Гина... тя я закъса съвсем. Беднотията, безработицата и самотата я схрускаха с парцалите.
Поздрави за теб, Толи!
цитирай
12. zax - Сериозно ли смяташ че на двете чафки ...
20.03.2016 21:51
Сериозно ли смяташ че на двете чафки от ляво някой ще скочи?
Заради теб изринаха заведенията на Първа до морето. Това се случва с не обещани и неизпити кафенца - като няма кафе, заведението багера го чака.
:)))

;)
цитирай
13. joysii - Сериозно ли смяташ че на двете чафки ...
21.03.2016 10:00
zax написа:
Сериозно ли смяташ че на двете чафки от ляво някой ще скочи?
Заради теб изринаха заведенията на Първа до морето. Това се случва с не обещани и неизпити кафенца - като няма кафе, заведението багера го чака.
:)))
===============
Кой къде ще скача - негова си работа.
Защо пък заради мен да са изринали заведенията на Първа линия, бе!
Изринали са ги защото са били мръсни, без тоалетна и скъпи...вероятно. И са заемали целия плаж. Аз какво общо имам с това?

;)

цитирай
14. rosiela - Поздрав.
21.03.2016 13:06
Хубаво пишеш, освен дето и аз имам афинитет към този тип рокля.
цитирай
15. zax - Сериозно ли смяташ че на двете чафки ...
21.03.2016 18:35
joysii написа:
zax написа:
Сериозно ли смяташ че на двете чафки от ляво някой ще скочи?
Заради теб изринаха заведенията на Първа до морето. Това се случва с не обещани и неизпити кафенца - като няма кафе, заведението багера го чака.
:)))
===============
Кой къде ще скача - негова си работа.
Защо пък заради мен да са изринали заведенията на Първа линия, бе!
Изринали са ги защото са били мръсни, без тоалетна и скъпи...вероятно. И са заемали целия плаж. Аз какво общо имам с това?

;)



Само показах ще можеш да манипулираш цитатите и ... друго. Въпреки това:

Честита Първа Пролет.

;)
цитирай
16. joysii - Хубаво пишеш, освен дето и аз имам ...
22.03.2016 09:34
rosiela написа:
Хубаво пишеш, освен дето и аз имам афинитет към този тип рокля.

============
Мерси. Елегантната малка черна рокля винаги е на мода и винаги се харесва на дамите. Тя спасява всяко положение и позволява невероятни комбинации с аксесоари и сака.
Поздрави!
цитирай
17. joysii - 16. zax
22.03.2016 09:36
Аз мога всичко.
Поздрави, желая ти весела и емоционална пролет!
цитирай
18. gosho568 - Поздрави!
25.03.2016 18:59
Хубав разказ... откачената Юла да си яде ушите! ;)
цитирай
19. joysii - Хубав разказ. . . сложната Юла да си ...
26.03.2016 11:11
gosho568 написа:
Хубав разказ... сложната Юла да си яде ушите! ;)

.....................
Поздрави, Гошо.
А, Юла...тя е неспасяема.
Разказчетата се получават когато се преживяват.
Ти как си?
цитирай
20. gosho568 - Поздрави!
27.03.2016 01:18
Бях написал, "откачената" Юла и въобще не мога да разбера откъде се взе тази "сложнотия" в коментара ми..?!? ;))) Иначе съм добре, благодаря! В момента ходя на курс по испански на "Витошка" и се опитвам да понауча нещо от езика за себе си... не ходя по някаква специална необходимост... А, ти как си иначе? :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2411952
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930