Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2016 14:13 - По-здрави за чистниците в блогбегето
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3290 Коментари: 15 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Врели некипели, дрън-дрън ярина, плям-плям на вятъра, вятър те вее на бял кон. Те за това може да се пише в блогбегето. Всичко що е интригуващо, забавно и нестандартно се изтрива. Ами да продължа - на баба ти хвърчилото, на дядо ти парашутните гащи. Упс, заради последното може пак да ми изтрият постинга. Лелееее!Аууууу от страх умирам! Аууу какво съзирам? Скука и глупотевини. Поздрави за модераторите-чистници! Изтриха ми последния постинг, понеже не им беше по вкуса - не беше тъп, инфантилен или бозаджийски. Беше си саркастично интелигентно сатиричен. При това-напълно безобиден. Но за тука не върви.
 Хайде, отивам да чета Първа,че да пукна от скука. На всички - хубава седмица, и умната.../ако не стане с умната, може и русата/.

image




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - В предишния постинг дето ми го из...
11.01.2016 14:15
В предишния постинг дето ми го изтриха, аз просто се чудех какво може да работи човек в чужбина като не знае ни един чужд език, няма професия и образование. Кое му беше толкова извън правилата,че го изтриха?
цитирай
2. joysii - Бях публикувала и един сладурски ...
11.01.2016 14:17
Бях публикувала и един сладурски коментар от при Г...., понеже тя непрекъснато ми ги трие. Впрочем, нейните постинги са по за изтриване. В тях няма нищо за четене, само глупости или някакви мъгливи снимки, които нарочно са барнати с редактор ,та на не личат бръчките на мадамата.
цитирай
3. joysii - Имам лошо предчувствие, и този п...
11.01.2016 14:19
Имам лошо предчувствие, и този постинг ще бъде изтрит. ВЕрвайте ми. Само защото не е бозаджийска поезия, или политика, или русо-фобо-филски, или не е копи пейст от новините в нета.
цитирай
4. pol4y - Ти също ли си в трета глуха,
11.01.2016 16:31
за сметка на мт46? Ако могат ще избият всичките блогъри, ама той с простотията си ще остане да прави мръсно ... Гинка също. Все се чудя защо цял блог върти да плюе по другите блогъри и ум не ми го побира!
цитирай
5. joysii - за сметка на мт46? Ако могат ще из...
11.01.2016 17:08
pol4y написа:
за сметка на мт46? Ако могат ще избият всичките блогъри, ама той с простотията си ще остане да прави мръсно ... Гинка също. Все се чудя защо цял блог върти да плюе по другите блогъри и ум не ми го побира!

===========
Мхмммм, някъде там съм, щото не пиша за руснаците или против Бойко Борисов, също не слагам тук новините от интернет дето всички ги знаят, нито пък пиша безобразни купища от думи като Уондър. Гина...тя нали се пише връзкарка тук. Пази, Боже, ако управлението на сайта има мозък колкото нейния - точно като на една кокошка.
цитирай
6. joysii - Абе в тоя сайт като не може това, не ...
11.01.2016 17:21
Абе в тоя сайт като не може това, не може онова, то нищо не може,де, поне поздрави може ли да си разменяме? И похвали?
Щото аз много искам да похваля и поздравя Гина дето след като си заряза трите дечица намери начин да се развлича приятно в Белгия без пари, без професия и без да знае чужд език. Поздрави, моето момиче! Евала!
цитирай
7. getmans1 - Е, аз като си графоманстван в „по...
11.01.2016 17:46
Е, аз като си графоманстван в „политика“ какво, пак ме трият за последно днес по обяд, даже и в категорията го няма „отрочето ми графоманско“?!

Някаква друга и странна логика има в действията на управата. Събота и неделя забелязах, че прословутата „първа“ е пълен кашмер и дармадан, Тука мърсува една групичка а шефовете в безсилието си демонстрират мускули на такива като мен, дето десетки пъти съм декларирал, че не се помпя.

Нещо повече, в самите си потърпевши постинги съм реагирал срещу помпадурите и като резултат отивам в кръглата папка.

Абе, болен здрав носи!
цитирай
8. joysii - 7. getmans1
11.01.2016 19:23
Ама така сайтът няма да просъществува дълго, защото разочарованието расте. Накрая ще останат тук пет глупака да си чешат езиците и пръстите с копи пейст. Все по-тъпо става блогбегето.
Поздрави за теб. Как си?
цитирай
9. getmans1 - Ами как, виждаш едни мърсуват други го отнасят. На мен бързо ми минава ама ...
11.01.2016 20:34
joysii написа:
Ама така сайтът няма да просъществува дълго, защото разочарованието расте. Накрая ще останат тук пет глупака да си чешат езиците и пръстите с копи пейст. Все по-тъпо става блогбегето.
Поздрави за теб. Как си?


... после прочетох, че и при теб същото. Секирата и тя нещо изпищя та реших да ви подкрепя, като и аз пуснах нещо по въпроса.

Ми не ми е ясно защо, защо не се мотивират и каква е целта на това мълчаливо хапане. Аз така го определям.
Приятна вечер, пък дано почнат да ни обясняват що ни бият, че то сега много милиционерско изглежда.:)))
цитирай
10. getmans1 - Джойси, погледни върхът на първа, ...
12.01.2016 07:08
Джойси, погледни върхът на първа, прочети и виж как трябва да пишем, тогаз няма да ни трият!!!
цитирай
11. of4arsnakovalnia10 - Добро утро, Джойси.
12.01.2016 08:21
Обичаш ли... органична химия?!
Не?!
Ти пък!
А, ако е на инглийски?!
Пак не?!
А стига бре!

Просвета й трябва на тоя народ, еееей... Просветааааа!

Та викам малко да просветим поне блог.бегето, баси.
Щото просветим ли интелигенцията - като зараза ще плъзне просветата по целийо народ.

Не е ли така?!

Какво ти говори оф4аря проЗ ли?!
Скибай след малко "първа" и ще разбереш.
цитирай
12. joysii - 11. of4arsnakovalnia10
12.01.2016 14:21
Баси, блогбегето не може да се просвети по никой начин, понеже на готините хора им е турена лепенка на устата.
Тук трябва да пишем за това как си купуваме скапани трошки в Брюксел, или да редим хамави стихове, или да копи пействаме новини от нета. Вървежно е също да дуднем за или против руснаците.
Офчи, ти добре ми говориш. Не си проз. ОК? :):):)
Първата я скивАх. Както винаги - умреш от скука.
Поздрави!
цитирай
13. joysii - Джойси, погледни върхът на първа, ...
12.01.2016 14:22
getmans1 написа:
Джойси, погледни върхът на първа, прочети и виж как трябва да пишем, тогаз няма да ни трият!!!

Да. Първата не е за четене, само за поглеждане, за едно "Баси тъпотията" и беж по другите сайтове.И те така.
Поздрави. Как си?
цитирай
14. mar866 - ...
12.01.2016 16:58
уфффф...ако не са русофили, срещу русофоби, то ще
е лудото Гоче (както галено го наричаше баба Юлка)
абе, къде е баба? коя БАБА? амиии...баба Гина, баба Юла...
цитирай
15. joysii - уфффф. . . ако не са русофили, срещу ...
12.01.2016 19:55
mar866 написа:
уфффф...ако не са русофили, срещу русофоби, то ще
е лудото Гоче (както галено го наричаше баба Юлка)
абе, къде е баба? коя БАБА? амиии...баба Гина, баба Юла...

==============
Марче, здрасти пиле! Радвам ти се. Пиши нещо ,бе! Твоите постинги са готини.
Баба Гина брише по Европата - от приятел на приятел и от магистрала на магистрала.
Баба Юля, да не съм лош пророк, ама си мисля да не са я запрели някъде да си поотпочине малко от беснотията в блогбегето.
цитирай
16. makont - Ооо, Джойс! Помахвам ти направо от белия кон!
12.01.2016 23:33
За много години, и да пишеш! Усмивки!
цитирай
17. joysii - За много години, и да пишеш! Усми...
13.01.2016 14:19
makont написа:
За много години, и да пишеш! Усмивки!

===============
Хахаха...За много години, Маки! Да си все така умна и готина!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2409723
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930