Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2015 22:14 - Ловците са убийци.
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10904 Коментари: 47 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Да си ловец в днешно време все още е въпрос на фасон и престиж. Джипарите, оръжието, мъжките компании.
   Пълна глупост!
   Ловците са убийци. Не виждам нищо мъжествено и смело в това да вземеш,че да утрепеш някаква животинка ей така просто, за удовоствие.
    Миналото лято се разхождахме в планината, няма да кажа коя, когато изведнъж се натъкнахме на една ловна дружинка. Ми това си бяха само едни пияни мухльовци-кални, мръсни, вулгарни. Накачулиха се по джиповете и отпрашиха, все така пияни към София.
   Супер геройство, няма що!
   Отврат!

image

image

Зайчето, лисичката, сърничката-те не заслужават да живеят. Трябва да бъдат утрепани от група пияни бабаити, които убиват не само животни, ами и хора по пътищата. Даже понякога се гърмят и по между си, като се скарат и се натопорчат, или просто по грешка. Зная един такъв случай, дето един ловец гръмнал приятеля си, помислил го за дивеч.




Гласувай:
20



1. joysii - Дано никой от моите приятелчета тук ...
19.09.2015 22:17
Дано никой от моите приятелчета тук не е ловец, че лелееее....
цитирай
2. joysii - Готова съм да поспоря с всеки по т...
19.09.2015 22:19
Готова съм да поспоря с всеки по темата, защото за мен тя е болна.
Обичам животните и не разбирам защо трябва да ги убиваме за спорт.
цитирай
3. vmir - Напълно съгласен!
19.09.2015 23:23
Само примитивен простак по душа и природа може да трепе за кеф. Простотия до шия.
цитирай
4. elenkokoschkov - И ловците и рибарите
20.09.2015 02:38
са пълни комлексари .
При съставяне на профил на всякакви престъпници това е една от характеристиките ,която всички притежават задължително.
цитирай
5. apostapostoloff - Голямо мъжество, няма що- да стреляш
20.09.2015 07:34
по беззащитни животни. Винаги съм мислел тези изроди за... изроди.
цитирай
6. milady - много интересен блог имаш, джойсО, с най големият идиот с мръсна уста в Б/я .Селянка си ...
20.09.2015 08:32
А бе ,дърто самотно КУ КУ !!
Ти и за Клоун не ставаш, Доннер Веттер !!
Дадох ти шанс, да се докоснеш до моята Aura ;)))
и да ти успокоя старческата депресия ,но
Ноо, ти си така стресиран от Самота и Безпаричие,
че ,не можеш два лафа да вържеш ,Дебил /без сори / .
Ами, поне намали малко Лъжите и Измамите !!
да та споменаваме със съЧувствиее ..
Олигавен дърт мераклия ,дето са крие под полата на една смотла .
цитирай
7. joysii - Само примитивен простак по душа и ...
20.09.2015 09:54
vmir написа:
Само примитивен простак по душа и природа може да трепе за кеф. Простотия до шия.

============
Нали, радвам се, че мъж разсъждава така, защото като кажа това за ловците, все се намира някой мъжкар дето се напъва да ми затвори женската уста и да изтъкне колко съм тъпа.
Поздрави.
цитирай
8. joysii - по беззащитни животни. Винаги съм ...
20.09.2015 09:56
apostapostoloff написа:
по беззащитни животни. Винаги съм мислел тези изроди за... изроди.

..................
Толи, ох, добре че не си ловджия! Наистина щях да съжалявам.

цитирай
9. joysii - са пълни комлексари. При съставяне ...
20.09.2015 09:58
elenkokoschkov написа:
са пълни комлексари .
При съставяне на профил на всякакви престъпници това е една от характеристиките ,която всички притежават задължително.

....................
Странно удоволствие е това-да убиваш. Хайде ако се налага-ако те нападне звяр - тогава, разбирам, ще се защитаваш, ще го убиеш ако трябва. Ако е за храна - също е приемливо. Но ей така, да си ходиш по гората пиян и да стреляш за кеф по животинките, които не ти правят нищо, това е гадно.
цитирай
10. joysii - А бе, дърто самотно КУ КУ !! Ти и за ...
20.09.2015 10:00
milady написа:
А бе ,дърто самотно КУ КУ !!
Ти и за Клоун не ставаш, Доннер Веттер !!
Дадох ти шанс, да се докоснеш до моята Aura ;)))
и да ти успокоя старческата депресия ,но
Ноо, ти си така стресиран от Самота и Безпаричие,
че ,не можеш два лафа да вържеш ,Дебил /без сори / .
Ами, поне намали малко Лъжите и Измамите !!
да та споменаваме със съЧувствиее ..
Олигавен дърт мераклия ,дето са крие под полата на една смотла .

........................
Здрасти и на теб, Милейди!
Как сме днес?
цитирай
11. joysii - Милейди, ще те помоля да не ме зап...
20.09.2015 10:06
Милейди, ще те помоля да не ме заплашваш по ЛС. Пиши каквото искаш тук, в коментари, ясно и открито. Като пишеш заплахи по ЛС ставаш като Гина и Спаро, а те не са добрия пример за пребиваване в сайта.
Поздрави.
цитирай
12. milady - за Поста 6, но иначе ти си тъпа клюкарка стархлива, която се прави на пичка на 30г.
20.09.2015 10:52
joysii написа:
Милейди, ще те помоля да не ме заплашваш по ЛС. Пиши каквото искаш тук, в коментари, ясно и открито. Като пишеш заплахи по ЛС ставаш като Гина и Спаро, а те не са добрия пример за пребиваване в сайта.
Поздрави.



пс никога не се срамувам ,да кажа и покажа Истината ,джофро....
защото съм личност, а ти си една затъпяла домакиня/която е анонимна
...Каквото повикало ,това се обадило...
нямам заплахи към такава лигава патка като теб ...
то многУ ясну че освен за дедо Простол не ставаш за друго...
цитирай
13. milady - нали писах скоро постинга за АТЛАНТИДА , и за
20.09.2015 10:55
Българските археологични открития в Черно море/ що не даде отговор там ,а ?
щот си плиткоумна /на Спароток ще му се изправя/ хахахха/
ти ,наред ли си , ма како...

цитирай
14. vmir - 7. joysii,
20.09.2015 11:28
joysii написа:
vmir написа:
Само примитивен простак по душа и природа може да трепе за кеф. Простотия до шия.

============
Нали, радвам се, че мъж разсъждава така, защото като кажа това за ловците, все се намира някой мъжкар дето се напъва да ми затвори женската уста и да изтъкне колко съм тъпа.
Поздрави.


Според мен е крайно погрешно да се зачитат претенции за "мъжкарство" на тъпанари, които се нуждаят от убийство, за да получат ерекция. Мисията на мъжа е да защитава по-беззащитните, а не да ги преследва за да се чувства мъж. Между впрочем, забелязал съм, че има жени, които също се възбуждат от подобни изяви. Добре, че не всички жени са такива приматки.
Поздрави!
цитирай
15. joysii - 12. milady - за Поста 6, но иначе ти си тъпа клюкарка стархлива, която се прави на пичка на 30г.
20.09.2015 15:51
milady написа:
joysii написа:
Милейди, ще те помоля да не ме заплашваш по ЛС. Пиши каквото искаш тук, в коментари, ясно и открито. Като пишеш заплахи по ЛС ставаш като Гина и Спаро, а те не са добрия пример за пребиваване в сайта.
Поздрави.



пс никога не се срамувам ,да кажа и покажа Истината ,джофро....
защото съм личност, а ти си една затъпяла домакиня/която е анонимна
...Каквото повикало ,това се обадило...
нямам заплахи към такава лигава патка като теб ...
то многУ ясну че освен за дедо Простол не ставаш за друго...

============
Не ме познаваш, защо мислиш, че съм затъпяла домакиня?
Чета ти коментара и се опитвам да разбера защо ме обиждаш. Понеже Апостолов си пада по мен? Ти да не ревнуваш нещо,а?:):)Нямаш заплахи към мен? Не лъжи. Да не взема сега да ти опресня паметта като публикувам тук ЛС. Никога не съм го правила досега, защото ЛС са си личен разговор, но ако се пънеш много, може и да да ги копна тук.
цитирай
16. joysii - Българските археологични откр...
20.09.2015 15:55
milady написа:
Българските археологични открития в Черно море/ що не даде отговор там ,а ?
щот си плиткоумна /на Спароток ще му се изправя/ хахахха/
ти ,наред ли си , ма како...


Ма како, за научни спорове и мнения си има място и време.
Спароток е пълно куку и абсолютно невеж лаик. Той не е никакъв специалист нито историк, нито археолог, нито лингвист. Нищо не разбира от наука. На него му се връзват само окаяните нещастни псевдопатриоти в блогбегето. Да не би ти да си една от тях, скъпа?
Поздрави.
цитирай
17. blackpredator - - Ловците са убийци.
20.09.2015 15:55
Ама разбира се!
Има си хас да пишеш - ловците са фризьори.
То затова е Лов, не слюноотделяне..
Та в твоя тон - теленцето и пилето те не заслужават да живеят. Трябва да бъдат изядени от група дебели лелки бабаитки, за които убиването им е най-нискокалоричната диета.
За бае ти Постол, изроди са и тия, дето пощят беззащитните бълхи и хлебарки.
Тъпата Миладинка, вместо да се изправя на Спароток, да земе да поиграе на пилон за Saportok.blog, та да я оценим и ние.
Та като казва Вмир "приматите", да му напомня, че според сичките теории, ловът е напраил от приматите мъжове.
Останалите на клона на дървото на живота, се още са маймуни...
цитирай
18. sestra - Безспорно.
20.09.2015 16:31
За съжаление към въпросните убийства трябва да добавим и кланиците, и всевъзможните фиести и фестивали, използващи кръвта и мъчението като вид забава.
цитирай
19. joysii - Ама разбира се! Има си хас да пишеш ...
20.09.2015 16:43
blackpredator написа:
Ама разбира се!
Има си хас да пишеш - ловците са фризьори.
То затова е Лов, не слюноотделяне..
Та в твоя тон - теленцето и пилето те не заслужават да живеят. Трябва да бъдат изядени от група дебели лелки бабаитки, за които убиването им е най-нискокалоричната диета.
За бае ти Постол, изроди са и тия, дето пощят беззащитните бълхи и хлебарки.
Тъпата Миладинка, вместо да се изправя на Спароток, да земе да поиграе на пилон за Saportok/. Та да я оценим и ние.
Та като казва Вмир "приматите", да му напомня, че според сичките теории, ловът е напраил от приматите мъжове.
Останалите на клона на дървото на живота, се още са маймуни...

============
Блеки, здрасти.
Виж, едно е да убиеш животно за храна, имаш основателна причина да го правиш. Но да се убива за удоволствие, докато бродиш с пиянска компания по полето или гората...различно е. Някои така си ходят и гърмят на поразия, та и хора трепят. Не можеш да отречеш,че има толкова много случаи на инциденти и убийства по време на лов.
Знаеш ли аз все пак нямах отношение към тези неща, докато не се случи миналата година да налетим на група пияни ловци в планината. Вярвай ми, акъла си изкарах. Имах чувството,че ще ни изпозастрелят като зайци. Те крещяха, гърмяха....лудница!
цитирай
20. joysii - За съжаление към въпросните уби...
20.09.2015 16:45
sestra написа:
За съжаление към въпросните убийства трябва да добавим и кланиците, и всевъзможните фиести и фестивали, използващи кръвта и мъчението като вид забава.

......
Кланиците са нещо ужасно, но без тях не може, трябва да се яде,все пак.
Обаче фиести, фестивали, мъчение за забава, кучешки двубои до смърт или подобни простотии са направо изродщина.
Поздрави, Сестра!
цитирай
21. vmir - Ухаа,
20.09.2015 16:51
дебелаци с тлъсти шкембаци и лоясали мозъци срещу зайци претендират да са с кремъчно копие срещу саблезъби тигри... Диктатурата на пролетариата не признава пречки пред претенциите...
цитирай
22. blackpredator - е ти какво искаш?
20.09.2015 16:57
след лова да не се напият, ами да се почесват по ташаците?!
това си е ритуал след лова.
молитва за слука.
мъжка паневритмия...

ами и те си убиват за храна.
гръмната дива свиня не я подаряват на рязаните бежанци.
мезе за ритуалното пиянство
ти остави ги горните, дето са ти коментирали
те си замезват с глухарче.
за мъжовете пържолата е шоколад!
цитирай
23. podvodni - Че ловците са убийци, спор нема. ...
20.09.2015 17:19
Че ловците са убийци, спор нема.
Само дето когато ходим на лов (все в разрешено време) пушкаме по некой друг заек, прасок, фазан и пр. деликатеси които стават такива след щателна и майсторска приготовка.
И мое се каже, че ручаме хептен здравословна и еко храна.
Пилетата, прасетата и пр. са все месо на тъй наречененото по европско му щастливо отглеждано дживотно.
Обаче, га ходим да пушкаме, нивга не пием, щото боравим с оружие изнаем колко е опасно. Пиенето и подвизите ( ловджийските и не само) оставаме за в хижата и на масата.
Но интересното е когато не сме в сезон. Тогиз мамата ни се разкатава от правене на хранилки, събиране на сено, жълъди и пр. лакомства за свободните ни питомци.
Та таквизи ми ти ловджийски работи.
А това че си срещнала весела ловджийска къмпани, съвсем не е означавало ( и никога не означава) че ще те опушкат.
Все пак сме мъжове, и за женурята ( стига да фаща окото) имаме други карабини.
Та разбирам колегите които не са Ви обърнали внимание и са Ви подминали като окосена ливада.
цитирай
24. kolorado - Джойси, абсолютно съм съгласен с ...
20.09.2015 17:42
Джойси, абсолютно съм съгласен с теб. Ловците са не просто убийци, а уроди. Всеки,който ей така за да прояви изродщината си, убива животни, е убиец. Долна твар. Не може да има оправдание за тия уроди.
цитирай
25. dinkov - Динков
20.09.2015 18:06
joysii - не съм ловец, нямам и желание за подобно мероприятие и споделям мнението ти, че да убиеш животно само за удоволствие е комплексарско, но избягвам по-принцип да съдя. За тази работа си има институция (колко добре функционира е друга тема). Щом е законно значи може. А темата за бракониерството е пък съвсем друга приказка. Все пак и от ловците има полза. Примерно, ако стрелят мечка стръвница. По едно време около Момчиловци в Родопите имаше доста. Че със свата бяхме на Хайдушки поляни на сефалък в онзи район и пазарихме една стръвница да изкльопа съпругите ни. Дотук добре. Пратихме съпругите за боровинки и по едно време, какво мислиш, че стана. Ами стръвницата бяга ли бяга и дим да я няма. Ние и подвикнахме, че си имаме уговорка с нея и сме е наели, ама тя бяга ужасена и вика, че ще ни върне парите, но не ще да си има взимане-даване с нашите жени. Да ама не върна мангизите. Завлече ни. И съпругите ни живи... щастливо ни тормозят и мечката ни взе парите, ама какво да се прави. Съдба мъжка, ще си носим хомота, ама на мечката ще и пратим една ловна дружинка да види тя. Нека да разбере, че трябва да си държи на думата :))))))))))))))))))))))))))
А за постинга +1
Поздрав
Ицко
цитирай
26. vencivaleri1951 - Далеч сте от истината
20.09.2015 18:28
Комплексари с джипове, а и без джипове се срещат във всички прослойки. Тук "авджилъкът" не е необходимо условие. Вие се вглеждате в ловните дружинки единствено когато са на "трапеза" или когато ловуват. Това е все едно да сте против всяко едно хищно животно защото се храни също с живи същество. В по шрок план Вие ако нес сте вегетарианец също сте същия убиец когато има на трапезата Ви агне, теле , пиле, риба...
Освен ловуването ловецът е самоназначил се санитар в природата -грижи се за равновесието на дивеча в природата. Например участва в акции за изхранване на някои видове-прави хранилки, водоеми за дивите животни. Отстрелва такива със сериозна популация които застрашават други видове или дадена флора.
Мога много да продължа, , но не е трудно да се намерят материали по въпроса.
Организирания лов, при спазване правилата на ЛРС е защитник на флора и фауна, а не унищожител на дивеча.Друг е въпросът когато става на въпрос за бракониери, но престъпници имаме във всички свери на живота. Бъдете здрава.
цитирай
27. joysii - след лова да не се напият, ами да се ...
20.09.2015 18:31
blackpredator написа:
след лова да не се напият, ами да се почесват по ташаците?!
това си е ритуал след лова.
молитва за слука.
мъжка паневритмия...

ами и те си убиват за храна.
гръмната дива свиня не я подаряват на рязаните бежанци.
мезе за ритуалното пиянство
ти остави ги горните, дето са ти коментирали
те си замезват с глухарче.
за мъжовете пържолата е шоколад!

=============
:):):):)
Ами да бяха си почесали ташаците ония дето ги срещнахме в гората, а не да врещят и да гърмят като изтървани от лудницата.
Като си чешат ташаците няма да ми навредят, ама като ми гърмяха фиркани бая си изкарах ангелите.
Ти ако си падаш ловджия...да знаеш, като бродиш по горите, да пазиш хората!
Поздрави, Блеки. И все пак, бива мъжете да се доказват другаде, например в кревата, а не пиянствайки и убивайки животинки по горите и полето.
цитирай
28. joysii - Комплексари с джипове, а и без дж...
20.09.2015 18:38
vencivaleri1951 написа:
Комплексари с джипове, а и без джипове се срещат във всички прослойки. Тук "авджилъкът" не е необходимо условие. Вие се вглеждате в ловните дружинки единствено когато са на "трапеза" или когато ловуват. Това е все едно да сте против всяко едно хищно животно защото се храни също с живи същество. В по шрок план Вие ако нес сте вегетарианец също сте същия убиец когато има на трапезата Ви агне, теле , пиле, риба...
Освен ловуването ловецът е самоназначил се санитар в природата -грижи се за равновесието на дивеча в природата. Например участва в акции за изхранване на някои видове-прави хранилки, водоеми за дивите животни. Отстрелва такива със сериозна популация които застрашават други видове или дадена флора.
Мога много да продължа, , но не е трудно да се намерят материали по въпроса.
Организирания лов, при спазване правилата на ЛРС е защитник на флора и фауна, а не унищожител на дивеча.Друг е въпросът когато става на въпрос за бракониери, но престъпници имаме във всички свери на живота. Бъдете здрава.

.............
Здрасти. Имам приятели ловци. Един от тях веднъж се върна от лов и заразправя,че било тъпо, нямало стрелби по животни и умрял от скука. За да се позабавлява стрелял по врабчета и гарги. Бая убил. Че и се кискаше доволно докато разправяше.
Споменах вече, че едно е да се убива за храна-за месо/домашни животни и др./, а съвсем друго да трепеш сърни,лисички, зайчета за кеф и за да докажеш на себе си какъв мъжкар си.
Вижте фотосите в постинга ми. Според Вас хубаво ли е,че са убити тези животни?
цитирай
29. joysii - Че ловците са убийци, спор нема. ...
20.09.2015 18:45
podvodni написа:
Че ловците са убийци, спор нема.
Само дето когато ходим на лов (все в разрешено време) пушкаме по некой друг заек, прасок, фазан и пр. деликатеси които стават такива след щателна и майсторска приготовка.
И мое се каже, че ручаме хептен здравословна и еко храна.
Пилетата, прасетата и пр. са все месо на тъй наречененото по европско му щастливо отглеждано дживотно.
Обаче, га ходим да пушкаме, нивга не пием, щото боравим с оружие изнаем колко е опасно. Пиенето и подвизите ( ловджийските и не само) оставаме за в хижата и на масата.
Но интересното е когато не сме в сезон. Тогиз мамата ни се разкатава от правене на хранилки, събиране на сено, жълъди и пр. лакомства за свободните ни питомци.
Та таквизи ми ти ловджийски работи.
А това че си срещнала весела ловджийска къмпани, съвсем не е означавало ( и никога не означава) че ще те опушкат.
Все пак сме мъжове, и за женурята ( стига да фаща окото) имаме други карабини.
Та разбирам колегите които не са Ви обърнали внимание и са Ви подминали като окосена ливада.

.....................
Хубав коментар-весел и позитивен.
Когато срещнахме ония тъпанари, не бях сама , а със сина ми и милото. Имаше и други туристи-млади семейства с малки деца, които си ходеха по горичката. Всички се възмущаваха от поведението на ловджиите- оригинал нафуканите простаци.
Животните обитаващи нашата територия и без това са твърде малко. Опитваме се да обясняваме на децата си, че животните трябва да се пазят и обичат. Защо е нужно да се убиват, при това-в тяхната си среда-в гората или полето, където си живеят. Ми то така съвсем ще изчезнат.
цитирай
30. apostapostoloff - Джойс, убий простака с мълчание!
20.09.2015 18:47
Баба Юла Лайномета е чистачка в Германия. Тя е с килийно образование и пилешки мозък. Изобщо не обръщай внимание на тая долнопробна отрепка.

Тази смешна и жалка дропла е доста по- възрастна от мен, но нарича мен дъртак. Аз съм заобиколен от роднини, близки и приятели, а тя ме нарича самотник! Защо ли?! Защото примитивните дегенерати като Юла Яловицата съдят за другите по себе си.
цитирай
31. joysii - Край една ловна хижа наблизо беше ...
20.09.2015 18:48
Край една ловна хижа наблизо беше настанало истинско клане-касапница на майки диви свинки с децата им - малките прасенца. Всичките бяха най-жестоко изпозастреляни, ей така-за кеф на тъпанарите ловджии.Това се беше случило май в началото на лятото, не се сещам точно кога, но сред моите приятели беше тема на разговори и възмущение дълго време.
цитирай
32. laverka - джойсъ лъжкинята скоро ша са види на екрана ..
20.09.2015 19:18
заедно с лУдото старче аПростол Шарлатанофф
лика прилика сте си.....
хаахха....
Радка Пиратка и Чучелото Простол...

деде ,ти си плешив, беден и закъсал ,къто ненужна отрепка...,но най лощото е че си ..зъл и луд...
то се вижда...кой какво има да предложи....
имам двама сина ,бе тъпунгер....и 27 г брак и 33 г стаж в МТ..
в мом. заплатата ми е 1600 € /нетто/
като за мед сестра, зашото говоря и пиша 3 езика...
след 3 г, ще барна ...450€ пенсия ,към 1000 лева/ се е нещо/
а ,ти пази кюлотите на Радка Пиратка тук...
Успехх ,деде
цитирай
33. podvodni - Край една ловна хижа наблизо беше ...
20.09.2015 19:58
joysii написа:
Край една ловна хижа наблизо беше настанало истинско клане-касапница на майки диви свинки с децата им - малките прасенца. Всичките бяха най-жестоко изпозастреляни, ей така-за кеф на тъпанарите ловджии.Това се беше случило май в началото на лятото, не се сещам точно кога, но сред моите приятели беше тема на разговори и възмущение дълго време.

Джойзи, те тук вече малко преиграваш.
Никоя ловна дружинка, която стопанисва определен ровен терен и има изградена хижа, НЯ-МА да направи такава глупост - да стреля по майки с малки.
Все пак може да сме ахмаци, но не сме диваци.
Аре стига моля ти се със сълзливи историйки тип "мигранти от Сирия".
За прасунгери се ходи зимъска, щот тогиз е ловният сезон.
Летоска - за рибоци.
цитирай
34. raders - Абсолютно вярно. Гадовете поня...
20.09.2015 20:06
Абсолютно вярно. Гадовете понякога убиват, само за да се снимат с убитите животни. Обикновени фукльовци. Виждал съм снимки в едно ловно стопанство в Първомай, където някакъв италианец се бе снимал пред огромен куп убити патици - някъде към 600 броя. След което се качил на джипа и си заминал.
цитирай
35. podvodni - Абсолютно вярно. Гадовете поня...
20.09.2015 20:44
raders написа:
Абсолютно вярно. Гадовете понякога убиват, само за да се снимат с убитите животни. Обикновени фукльовци. Виждал съм снимки в едно ловно стопанство в Първомай, където някакъв италианец се бе снимал пред огромен куп убити патици - някъде към 600 броя. След което се качил на джипа и си заминал.

Е де, е де, а посмали малко, мангооо!
Абе като пишете небивалици, го правете поне с мярка.
И с малце акъл де!
Това джепане дето се ползва, да не би да расте по алпийските ливади или в саксий на балкона.
Кинти се дават и то не малко!
Все пак, ловът си е финасовоемко удоволствие !
цитирай
36. nemski - Аз съм ловец
20.09.2015 21:19
Празня джепането само в жени.
цитирай
37. sestra - Привет отново, Джойси,
20.09.2015 22:12
joysii написа:
[quote=sestra] За съжаление към въпросните уб



Кланиците са нещо ужасно, но без тях не може, трябва да се яде,все пак.
Обаче фиести, фестивали, мъчение за забава, кучешки двубои до смърт или подобни простотии са направо изродщина.
Поздрави, Сестра!

А всъщност е едно и също. В кланиците работят убийци на заплати. Месопроизводството е най-големият замърсител, разхищава огромни количества вода и на всичкото отгоре е вредно. Днес има десетки пъти повече вегетарианци от преди да кажем две години и това е неприемане на болката и страданието. Не по здравословни причини. Сред моите приятели вече също има доста, както и аз, месоядна от дете. За по-малко от година месото няма за мен никакъв вкус. :)


цитирай
38. joysii - Край една ловна хижа наблизо беше ...
20.09.2015 22:52
podvodni написа:
joysii написа:
Край една ловна хижа наблизо беше настанало истинско клане-касапница на майки диви свинки с децата им - малките прасенца. Всичките бяха най-жестоко изпозастреляни, ей така-за кеф на тъпанарите ловджии.Това се беше случило май в началото на лятото, не се сещам точно кога, но сред моите приятели беше тема на разговори и възмущение дълго време.

Джойзи, те тук вече малко преиграваш.
Никоя ловна дружинка, която стопанисва определен ровен терен и има изградена хижа, НЯ-МА да направи такава глупост - да стреля по майки с малки.
Все пак може да сме ахмаци, но не сме диваци.
Аре стига моля ти се със сълзливи историйки тип "мигранти от Сирия".
За прасунгери се ходи зимъска, щот тогиз е ловният сезон.
Летоска - за рибоци.

===========
Не преигравам,бе Подводни. Истина е. Съжалявам, но е истина. Ставаше въпрос за една хижа в ловно стопанство, в която ние преди години бяхме ходили с компания. Искахме да отидем и сега, а човекът който я стопанисва каза,че вече не ставало за такива посещения, защото постоянно там отивали ловци и такива поразии правели,че ...бедна ти е фантазията. Той разказа за убитите прасенца. Защо ми е да лъжа? Та това е нещо тъжно, с него ли ще си правя гаргара!
цитирай
39. joysii - Празня джепането само в жени. . . . . . ...
20.09.2015 22:53
nemski написа:
Празня джепането само в жени.

............
А така! Те поне си остават живи и доволни след стрелбата ти!
цитирай
40. joysii - Абсолютно вярно. Гадовете поня...
20.09.2015 22:58
podvodni написа:
raders написа:
Абсолютно вярно. Гадовете понякога убиват, само за да се снимат с убитите животни. Обикновени фукльовци. Виждал съм снимки в едно ловно стопанство в Първомай, където някакъв италианец се бе снимал пред огромен куп убити патици - някъде към 600 броя. След което се качил на джипа и си заминал.

Е де, е де, а посмали малко, мангооо!
Абе като пишете небивалици, го правете поне с мярка.
И с малце акъл де!
Това джепане дето се ползва, да не би да расте по алпийските ливади или в саксий на балкона.
Кинти се дават и то не малко!
Все пак, ловът си е финасовоемко удоволствие !

.................
Баш си е истина, Подводни. Ако не бяхме свидетели на подобни гадости, никога нямаше да си създадем кофти мнение за ловджиите. Не бихме имали причина да ги упрекваме за нещо, ако не знаехме тези възмутителни случки.
цитирай
41. joysii - Абсолютно вярно. Гадовете поня...
20.09.2015 22:59
raders написа:
Абсолютно вярно. Гадовете понякога убиват, само за да се снимат с убитите животни. Обикновени фукльовци. Виждал съм снимки в едно ловно стопанство в Първомай, където някакъв италианец се бе снимал пред огромен куп убити патици - някъде към 600 броя. След което се качил на джипа и си заминал.

................
Ц ц ц ц ц ! Гадост! Една от хилядите отвратителни прояви на ловджийски бабаитлък.
цитирай
42. joysii - заедно с лУдото старче аПростол ...
20.09.2015 23:03
laverka написа:
заедно с лУдото старче аПростол Шарлатанофф
лика прилика сте си.....
хаахха....
Радка Пиратка и Чучелото Простол...

деде ,ти си плешив, беден и закъсал ,къто ненужна отрепка...,но най лощото е че си ..зъл и луд...
то се вижда...кой какво има да предложи....
имам двама сина ,бе тъпунгер....и 27 г брак и 33 г стаж в МТ..
в мом. заплатата ми е 1600 € /нетто/
като за мед сестра, зашото говоря и пиша 3 езика...
след 3 г, ще барна ...450€ пенсия ,към 1000 лева/ се е нещо/
а ,ти пази кюлотите на Радка Пиратка тук...
Успехх ,деде

..................
Няма начин Джойса да се види на какъвто и да е екран, защото никой тук не притежава нейни снимки. Хихихи! На екран може да се види някоя госпожа, чиято снимка ти си взела от нета, и която няма да има нищо общо с Джойси.
Ти какво, по пътя на Гина простата ли поемаш? Да лепиш снимки тук и да лъжеш,че на тях е Джойси. ЗАпри се,че ще се изложиш точно като Гина Аксела и ще се наложи да бягаш от сайта засрамена и унижена от самата себе си.
Поздрави!:):):):)
цитирай
43. joysii - Баба Юла Лайномета е чистачка в Г...
20.09.2015 23:06
apostapostoloff написа:
Баба Юла Лайномета е чистачка в Германия. Тя е с килийно образование и пилешки мозък. Изобщо не обръщай внимание на тая долнопробна отрепка.

Тази смешна и жалка дропла е доста по- възрастна от мен, но нарича мен дъртак. Аз съм заобиколен от роднини, близки и приятели, а тя ме нарича самотник! Защо ли?! Защото примитивните дегенерати като Юла Яловицата съдят за другите по себе си.

Ама тя защо се заяде с теб?
Впрочем, аз не зная защо и към мен храни подобна антипатия. Винаги съм се държала с нея мило. Даже ми е интересна и забавна. Не разбирам какво й докривях изведнъж.
цитирай
44. joysii - joysii - не съм ловец, нямам и жел...
20.09.2015 23:10
dinkov написа:
joysii - не съм ловец, нямам и желание за подобно мероприятие и споделям мнението ти, че да убиеш животно само за удоволствие е комплексарско, но избягвам по-принцип да съдя. За тази работа си има институция (колко добре функционира е друга тема). Щом е законно значи може. А темата за бракониерството е пък съвсем друга приказка. Все пак и от ловците има полза. Примерно, ако стрелят мечка стръвница. По едно време около Момчиловци в Родопите имаше доста. Че със свата бяхме на Хайдушки поляни на сефалък в онзи район и пазарихме една стръвница да изкльопа съпругите ни. Дотук добре. Пратихме съпругите за боровинки и по едно време, какво мислиш, че стана. Ами стръвницата бяга ли бяга и дим да я няма. Ние и подвикнахме, че си имаме уговорка с нея и сме е наели, ама тя бяга ужасена и вика, че ще ни върне парите, но не ще да си има взимане-даване с нашите жени. Да ама не върна мангизите. Завлече ни. И съпругите ни живи... щастливо ни тормозят и мечката ни взе парите, ама какво да се прави. Съдба мъжка, ще си носим хомота, ама на мечката ще и пратим една ловна дружинка да види тя. Нека да разбере, че трябва да си държи на думата :))))))))))))))))))))))))))
А за постинга +1
Поздрав
Ицко

..............
Брей то жени, то чудо бе Ицко!
Слушкайте си ги и ги обичайте щото иначе....хммм!
цитирай
45. podvodni - Виж Джоузи, авджийте в нашата пр...
20.09.2015 23:41
Виж Джоузи, авджийте в нашата прекрасна родина са към то 150 илядо кратуни. Чула си ( т.е. не си била пряка свидетелка) на няколко историйки разказани с подобаваща драматичност в нета или така наречените национални телевизии.
И от там си правиш извод за всичкото ловец.
Да де, ама нещо не се връзва да слагаш вси под общ знаменател.
Щото инак би следвало да приемем за вярно твърдението, че "Всички жени са курви, с изключение на майка ми и сестрами. Но да не забравяме, че и те са жени " (Наполеон Бонапарт). Или писанията на Корана за жените независимо били те арабки, французойки, италианки и пр.
Чаткаш ли абсурдността на твърденията ти?
А мога и да припомня една доста прясна случка доказваща че крайностите в които изпадате са тотална глупост - селата Розово и Калища.
Тогава същите тези които в този пост пустосвахте ловците, тогава проклиняхте и анатемосвахте Българите от тези села, че не приели "бежанците", днес се вайкате за съдбата на Европа под наплива на тези същите "бежанци".
цитирай
46. joysii - Виж Джоузи, авджийте в нашата пр...
21.09.2015 09:40
podvodni написа:
Виж Джоузи, авджийте в нашата прекрасна родина са към то 150 илядо кратуни. Чула си ( т.е. не си била пряка свидетелка) на няколко историйки разказани с подобаваща драматичност в нета или така наречените национални телевизии.
И от там си правиш извод за всичкото ловец.
Да де, ама нещо не се връзва да слагаш вси под общ знаменател.
Щото инак би следвало да приемем за вярно твърдението, че "Всички жени са курви, с изключение на майка ми и сестрами. Но да не забравяме, че и те са жени " (Наполеон Бонапарт). Или писанията на Корана за жените независимо били те арабки, французойки, италианки и пр.
Чаткаш ли абсурдността на твърденията ти?
А мога и да припомня една доста прясна случка доказваща че крайностите в които изпадате са тотална глупост - селата Розово и Калища.
Тогава същите тези които в този пост пустосвахте ловците, тогава проклиняхте и анатемосвахте Българите от тези села, че не приели "бежанците", днес се вайкате за съдбата на Европа под наплива на тези същите "бежанци".

==========
Подводни, по повод на селяндурите в Розово дето джавкаха против нещастните хорица бежанците, вече съм споделяла мнение.
Колкото до ловджиите- не го разбирам аз това-да убиваш животно за удоволствие.Да го убиеш докато си ходи из гората, докато изобщо не ти вреди, докато следва своя ход на живота си.Да го убиеш без необходимост да се нахраниш. Да го убиеш за спорт. Вярно ловът съществува откак свят светува. Същото е и с войните, но това не означава,че човек не трябва да се стреми да живее в мир и да е против военните кръвопролития, нали.
цитирай
47. joysii - "ОТЕЦА" БЕЛОГРАДЧИШКИ ...
22.09.2015 09:57
ivoki написа:
"ОТЕЦА" БЕЛОГРАДЧИШКИ ЕПИСКОП ПОЛИКАРП благослови ловците и убийството на животни !
СРАМ за този "отец" !

======
Само плямпаме,че трябва да опазваме природата, защото тя е нашето бъдеще, а ето-сами трепем и унищожаваме живота около нас. Все още има хора, които убиват за удоволствие и спорт. Не за да се нахранят, не за да се защитят, а за да начешат крастата си, да задоволят нуждата си да убиват беззащитни същества.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2411963
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930