Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2015 09:59 - Дали не съм била...
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4127 Коментари: 8 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Тази година не видях щъркеловите ята да отлитат на юг. Това винаги ми е навявало тъга. Но понякога човек държи дори тъгата да следва своя установен ход.
    Сякаш беше вчера онзи предиобед когато над моята бяла тераса преминаха стотици щъркели идващи отново тук след зимата.
    Дали не съм била птица в предишния си живот? Често сънувам, че летя. Издигам се над земята и политам.
    Страхотно е.
    В действителност - тялото ме държи здраво стъпила на земята, но духът ми, о, той непрекъснато полита нанякъде. Ту към приключения и авантюри, ту към нежното спокойствие на безвремието.


image



image



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - Години наред полетът на щъркелите ...
22.08.2015 10:04
Години наред полетът на щъркелите кара сърцата ни да трепкат. Винаги ни обзема едно особено вълнение напролет и в средата на август, когато красивите птици поемат по своя неизменен път. Мама ги следи с поглед отправен в небето и с тъжна усмивка когато си тръгват. Когато пристигат е така щастлива,че тича да ми се обади. Винаги ми казва когато небето се покрие с щъркеловите ята. Кой знае защо така им се радваме като идват и така ни е тъжно когато си отиват.
цитирай
2. joysii - Скрий се ма ковро ===========...
22.08.2015 15:20
анонимен написа:
Скрий се ма ковро

==================
Само това ли ще ми кажеш?
Жалко.
цитирай
3. joysii - Коя коза плиткоумна ми е лепнала ...
22.08.2015 15:21
Коя коза плиткоумна ми е лепнала минуса,бе!
цитирай
4. joysii - Джой, широк човек си ти. В теб е ця...
23.08.2015 10:28
kushel написа:
Джой, широк човек си ти. В теб е цялата палитра от чувства и емоции, които прави от субекта човек. Поздрави от мен!

=============
Благодаря, Куш. Радвам се, че ме виждаш такава. За мен ти също си интересна личност, човек, който бих искала да е сред моите приятели тук.
Поздрави.
цитирай
5. born - Скрий се ма ковро Още едно дока...
24.08.2015 14:21
анонимен написа:
Скрий се ма ковро

Още едно доказателство, че простотията не ходи по животните, а по хората ! Ако това бе в моя блог, щях да отговоря с една цветиста псувня, но тук ми е неудобно да мърся чистотата.
цитирай
6. joysii - Скрий се ма ковро Още едно дока...
24.08.2015 16:37
born написа:
анонимен написа:
Скрий се ма ковро

Още едно доказателство, че простотията не ходи по животните, а по хората ! Ако това бе в моя блог, щях да отговоря с една цветиста псувня, но тук ми е неудобно да мърся чистотата.

=============
Аааа, то аз не съм от тия дето си траят. Проявявам търпение за да й видя акъла на анонимната пача. Жена е. Това е ясно. Следващият път ще я посъветвам туй онуй...нали се сещате.
Поздрави за Вас.:):):):)
цитирай
7. flymore - Здравей, Джойси!:)
26.08.2015 19:59
Здраво стъпвай по земята, но пази и свободата на духа си! Нека се рее и търси истината, любовта...
Допаднаха ми размислите ти.
цитирай
8. joysii - Здраво стъпвай по земята, но пази и ...
27.08.2015 10:39
flymore написа:
Здраво стъпвай по земята, но пази и свободата на духа си! Нека се рее и търси истината, любовта...
Допаднаха ми размислите ти.

..................
Този така удобен баланс между разума и сърцето....толкова трудно се постига.
Поздрави.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2411506
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930