Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2015 18:39 - Не падайте духом
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 20150 Коментари: 58 Гласове:
24

Последна промяна: 04.08.2015 18:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Да можехме само всички да притежаваме културата, волята, самообладанието, аристократизма на силните духом.

image

Константин Хабенский в ролята на адмирал Колчак. Харесвам филма "Адмирал". Винаги ме натъжава. Колко стойностни хора са намерили смъртта си в смутните времена от историята.

image






Гласувай:
26



1. joysii - Октомврийската революция не до...
04.08.2015 18:45
Октомврийската революция не донесе никому нищо добро. Селяндурите и простите бачкери в Русия си изтрепаха елита на нацията. Нашите тук-направиха същото, да не останат по-назад.
цитирай
2. joysii - Власт на работници и селяни. Про...
04.08.2015 18:48
Власт на работници и селяни. Проглушиха ни ушите навремето с тази нечувана глупост. Та нима може държава да се управлява от неуки и прости хора! Държава е това, не е като да отидеш в цеха и да правиш бурми, или като да косиш трева по полето.
След деветосептемврийския преврат, 45 години в България на власт беше простотията.
цитирай
3. milady - милаа джой, ко ти стана ,ма жена ...
04.08.2015 19:26
да нямаш и ти виртуална Асистентка КУРтана / то комай само аз немам....
Иначе ..,върнах се ,да сложа 6 + за Поручик Галицин....
Любима музика за моя любим мъж имаше руска душа / силна и нежна ,непобедима
Мир на духа му !
Благодаря ти/ отклоних се
цитирай
4. joysii - да нямаш и ти виртуална Асистентка ...
04.08.2015 20:09
milady написа:
да нямаш и ти виртуална Асистентка КУРтана / то комай само аз немам....
Иначе ..,върнах се ,да сложа 6 + за Поручик Галицин....
Любима музика за моя любим мъж имаше руска душа / силна и нежна ,непобедима
Мир на духа му !
Благодаря ти/ отклоних се

=========
Здравей, Милейди скъпа!
Кадрите в клипа на поручик Галицин са от филма "Адмирал", който е за последните години от живота на адмирал Колчак. Той е бил една ерудирана и начетена личност-изследовател, учен, военен, аристократ от класа. А не гнусен враг, както ни обясняваха на нас преди време.
Поздрави за теб.
цитирай
5. getmans1 - Поздравления joysii ...
04.08.2015 22:08
... не винаги сме на един акъл но сега го казваш много точно.

Пиша и пуска клипа, знам какво ще чуя!
цитирай
6. makont - Това хора с интелект няма да го разберат, Джойс!
04.08.2015 22:33
На тях им дай революции и заграбване и разбира се, избиването на интелегенцията, за да няма база за сравнение. Наскоро четох за Френската революция и бях потресена, все нови и нови злодеяния. Дай на простака власт и пари и няма да му гледаш сеира, защото ще ти вземе главата. Поздрави, Джойс!
цитирай
7. joysii - . . . не винаги сме на един акъл но сега ...
04.08.2015 22:37
getmans1 написа:
... не винаги сме на един акъл но сега го казваш много точно.

Пиша и пуска клипа, знам какво ще чуя!

==============
Болшевиките объркаха света и унищожиха елита на толкова нации. Но какво може да се очаква от едни диваци? Жалко, че нормалните хора по онова време са подценявали беснотията на простаците. Затова се е стигнало до онази тъпа революция през 1917 година. За мен нещата стоят по този начин.
Поздрави. Знаеш ли, ние с теб сме спорели само по повод на Спароток и щуротиите му. Но това не пречи по други теми да разсъждаваме еднакво.
цитирай
8. joysii - Жойси, откакто Спароток сложи край ...
04.08.2015 22:41
eceheh написа:
Жойси, откакто Спароток сложи край на маниакалната си тракофилия, гледам и ти си изпаднала в творческо безсилие. Но всички знаем, че можеш много повече, просто ти трябва пълноценен сексуален живот и вдъхновението при теб отново ще поеме възходяща посока :)

.....
О, творческо безсилие? Но защо? Този постинг привлича внимание повече от секси разказчетата ми. Това ме радва, защото темата в него ме вълнува.
Колкото до сексуалния ми живот-там пропуски няма. Чукам се на поразия, не ме мислете,eceheh.
Поздрави.
цитирай
9. joysii - На тях им дай революции и заграбване ...
04.08.2015 22:43
makont написа:
На тях им дай революции и заграбване и разбира се, избиването на интелегенцията, за да няма база за сравнение. Наскоро четох за Френската революция и бях потресена, все нови и нови злодеяния. Дай на простака власт и пари и няма да му гледаш сеира, защото ще ти вземе главата. Поздрави, Джойс!

........................
Ох, така е , Маки. Мноооого тъжно.
цитирай
10. dinkov - Динков
04.08.2015 22:44
joysii - историята е такава каквато е, няма как да се промени. Лошото е, че при червения капитализъм, т.е. сега, простотията продължава, няма отърване от нея. Имам предвид коментара на kushel. Не, че той заслужава да се коментира.
А културата, волята, самообладанието, аристократизма на силните духом това се формира с поколения и се надгражда и предава от поколение на поколение. Ще се случи и при нас, но се иска много време. А простотията също се приема от предишните поколения ( коментара на "6"). Въпреки всичко, посоката която сме поели като държава е правилна ( според мен разбира се). Жалко за Русия. Аз не мразя Русия, но както е подкарал таварищь Путин, нищо добро в близко бъдеще не я чака. За постинга +1
Поздрав.
Ицко
цитирай
11. joysii - Джойзи, истинската простотия е баш ...
04.08.2015 22:49
kushel написа:
Джойзи, истинската простотия е баш сега. Хем простотия, хем разруха, хем близане на американски гъзове,...да продължавам ли. Седерунгелите сте жалки идиоти.

..............
Куш, постингът ми не е за сега, а за онова смутно и жестоко време когато работници и селяни заграбват властта и изтрепват интелигентните, умните, способните. След това настъпва мрак, ужас и страх какъвто не е имало и по време на османското владичество.
цитирай
12. leonleonovpom2 - Да, изтрапаха си елита, Джойзи!
04.08.2015 22:52
Ние също!
Достойно за заплюване, това е така!
Но понеже говорим за елити, за поразсъждаваме, що е елит и как се създава?
Изкуствено и естествено....
В последствие, след избиването на елита се създаде псевдоелит
Сега със смяната би трябвало да се оправят нещата, елитът да е истински
Дали е така? Създаде се мутренски елит, на наглеци Ами той е по-лош от предишния елит И то в степени Няма нищо човечно в него
Имах ръководител от този елит Интересуваше се от проблемите ми, намесваше се От комунистическия елит Накрая ми предложи да я предам буквално, беше в немилост, за да не пострадам Казах и директно, каквото ще да става с мен, предател няма да бъда Не я предадох Тя никога не беше ме предавала
Сега такъв елит ще го предам с удоволствие, ако ми се удаде случай Защото той ме предава непрекъснато
Лека нощ!
цитирай
13. iwant - ако си фен на Хабенский :)
04.08.2015 22:53
гледах Константин Хабенский в „Географът си пропи глобуса“ и горещо препоръчвам този филм- хем малко забавен, хем малко трагичен и много много реален.
цитирай
14. joysii - joysii - историята е такава каквато ...
04.08.2015 22:54
dinkov написа:
joysii - историята е такава каквато е, няма как да се промени. Лошото е, че при червения капитализъм, т.е. сега, простотията продължава, няма отърване от нея. Имам предвид коментара на kushel. Не, че той заслужава да се коментира.
А културата, волята, самообладанието, аристократизма на силните духом това се формира с поколения и се надгражда и предава от поколение на поколение. Ще се случи и при нас, но се иска много време. А простотията също се приема от предишните поколения ( коментара на "6"). Въпреки всичко, посоката която сме поели като държава е правилна ( според мен разбира се). Жалко за Русия. Аз не мразя Русия, но както е подкарал таварищь Путин, нищо добро в близко бъдеще не я чака. За постинга +1
Поздрав.
Ицко

...............
Да, Ицко, в коментара ти има казани много истини.Аз също не мразя Русия, но мразя идеята да се превръщаме в нещо като република на тези самонадеяни и неуправляеми хора.Днешните руснаци не са изисканата аристокрация. Те са тези, които я унищожиха. Предпочитам европейският начин на мислене и живот. Но, времето ще покаже колко ни е акълът на нас - българите.
цитирай
15. blackpredator - много интересно ицко
04.08.2015 22:54
"както е подкарал таварищь Путин"
я го сравни с таварищь Елцин, любимецът на пиндосите
ама с цифри, не с дрън-дрън посредствени клишета...
цитирай
16. joysii - гледах Константин Хабенский в „...
04.08.2015 22:57
iwant написа:
гледах Константин Хабенский в „Географът си пропи глобуса“ и горещо препоръчвам този филм- хем малко забавен, хем малко трагичен и много много реален.

...............
Вече съм му фен. Ще гледам филма, който ми препоръчвате. Благодаря. Стига да не рева като на "Адмирал".
цитирай
17. joysii - "както е подкарал таварищь ...
04.08.2015 23:00
blackpredator написа:
"както е подкарал таварищь Путин"
я го сравни с таварищь Елцин, любимецът на пиндосите
ама с цифри, не с дрън-дрън посредствени клишета...

..................
Блеки, гледай към Eвропа, готин! :):):)МАни ги тия руснаци откачалките дето са луди и бесни за милион. ВЕрвай ми.:):):):)
цитирай
18. born - Не исках да изказвам скромното си ...
04.08.2015 23:06
Не исках да изказвам скромното си мнение, но след като изчетох всички тези фенове на Русия и руската душа и установих една неистова омраза към всичко руско /самонадеяни,неуправляеми алкохолици и дураци, бачкатори и селяци и пр./ се сетих за един анекдот, в който ставало въпрос за изискани вкусове и кучето приключило спора с думите:"Въпрос на вкус!" и си облизало задника /с извинение/. Нарочно използвах стила на изразяване на любимия Фил.
цитирай
19. joysii - Ние също! Достойно за заплюване, ...
04.08.2015 23:06
leonleonovpom2 написа:
Ние също!
Достойно за заплюване, това е така!
Но понеже говорим за елити, за поразсъждаваме, що е елит и как се създава?
Изкуствено и естествено....
В последствие, след избиването на елита се създаде псевдоелит
Сега със смяната би трябвало да се оправят нещата, ерлитът да е истински
Дали е така? Създаде се мутренски елит, на наглеци Ами той е по-лош от предишния елит И то в степени Няма нищо човечно в него
Имах ръководител от този елит Интересуваше се от проблемите ми, намесваше се От комунистическия елит Накрая ми предложи да я предам буквално, беше в немилост, за да не пострадам Казах и директно, каквото ще да става с мен, предател няма да бъда Не я предадох Тя никога не беше ме предавала
Сега такъв елит ще го предам с удоволствие, ако ми се удаде случай Защото той ме предават непрекъснато
Лека нощ!

..............
Ами след около двеста години може и да имаме някаква част от обществото, която ще притежава някаква наслоена във времето култура,стойностни качества, ум, способности и.т.н.И ще имаме основание да наречем с чисто сърце тези хора елит на нацията.
цитирай
20. joysii - Не исках да изказвам скромното си ...
04.08.2015 23:11
born написа:
Не исках да изказвам скромното си мнение, но след като изчетох всички тези фенове на Русия и руската душа и установих една неистова омраза към всичко руско /самонадеяни,неуправляеми алкохолици и дураци, бачкатори и селяци и пр./ се сетих за един анекдот, в който ставало въпрос за изискани вкусове и кучето приключило спора с думите:"Въпрос на вкус!" и си облизало задника /с извинение/. Нарочно използвах стила на изразяване на любимия Фил.

...............
Е, това за кучето си е така. Тук, в този постинг аз споделям своята гледна точка.
Благодаря за мнението в коментара Ви.
цитирай
21. dinkov - Динков
04.08.2015 23:16
blackpredato - имам приятел женен за рускиня, който много обича Русия, но когато му се наложи да си иде до Москва с колата и трябваше да мине през Полша и Беларус не бе хич ентусиазиран. А когато се срина рублата и пенсията на съпругата му намаля значително в долари или евро, ентусиазмът му още повече се охлади.
eceheh - не познавам joysii, харесвам постингите и.
joysii - прощавай, че в твой постинг отговарям на други
Ицко
цитирай
22. joysii - blackpredato - имам приятел женен ...
04.08.2015 23:22
dinkov написа:
blackpredato - имам приятел женен за рускиня, който много обича Русия, но когато му се наложи да си иде до Москва с колата и трябваше да мине през Полша и Беларус не бе хич ентусиазиран. А когато се срина рублата и пенсията на съпругата му намаля значително в долари или евро, ентусиазмът му още повече се охлади.
eceheh - не познавам joysii, харесвам постингите и.
joysii - прощавай, че в твой постинг отговарям на други
Ицко

................
Ицко, говори си тук с когото искаш. НЕма проблем.
цитирай
23. blackpredator - Оооо, Джойси,
04.08.2015 23:30
аз определено гледам към Женевското езеро.;)
Но това не ми пречи да харесвам и Байкал.
Стойноста на даден човек, за да бъде личност е в това да отделя зърното от плявата, а не да е говедо, приемащо сламата за зоб, щом тъй му казват юропейските и пиндоските говедари.
Културата, истинската, не е подвластна ни на Путин, ни на Меркел, ни на Сталин, ни на Труман и Маккарти.
И в тоя смисъл, руската е напълно равностойна на юропейската.
Само човек, къс откъм култура, може да твърди обратното.
За тая зад Голата вода, въоПще не думам.
Там що е читаво, неминуемо е свързано с Европа
Айде, Храдчани е къдя Ермитажа...;P
цитирай
24. blackpredator - е, Ицко, това какво общо има с
04.08.2015 23:41
"както е подкарал таварищь Путин"
от пътищата е направил ниви, ала Вучетич?
или пък Путин "срязал" рублата на две?
ми то и еврото е бая долу, но никой не упреква Брюксел
Путин е великолепен мениджър на страната си, за разлика от готиния Елцин, превърнал я в менажерия.
има хиляди причини запада това да не го харесва, но ти защо?

цитирай
25. kbalenciaga - Колко много са измамените
05.08.2015 00:21

И Вярват на тази ГОЛЯМА ИЗМАМА, че Октомврийската революция е направена от руснаци, и то работници и селяни.
За което малко поне да се замисли човек, а да не се отдава да му промиват мозъка, ще се сети, че няма как работници и селяни да направят всичко това.

"Болшевиките объркаха света и унищожиха елита на толкова нации. Но какво може да се очаква от едни диваци?"
Вероятно ще е Шок за тебе да разбереш, че всъщност управляващите от болшевиките над 95% са евреи?
Разбираш ли за какво става въпрос изобщо?

И тези евреи не са нито селяни нито работници.
А са умни и много добре образовани.
Отделно колко пари са налети, за да се случи всичко това.

Изобщо май и идея си нямате, колко сте далече от истината...

"Та нима може държава да се управлява от неуки и прости хора!"
Е добре бе, ето ти самата го казваш, че няма как неуки и прости хора да управляват.
Тогава защо вярваш на цялата тази Голяма Измама?
Защо не мислиш, защо не анализираш, защо не проучиш, преди да пишеш така надъхано???


цитирай
26. getmans1 - Чудна работа, кучето си облизало задника и рекло, въпрос на вкус ...
05.08.2015 00:22
... то и котката го прави това, а ние като не го правим това упражнение знаем ли за какво става въпрос?
Просто е дами и господа, животните знаят да си уважават задника друго щеше да е, да си облизват ушите, също като да гледат “Женевското“ а да си мислят за „Байкал“.
То аз лично нямам против нищо срещу Женевското, нито срещу Байкал, Балатон или Охридското, въпрос на интелект са предпочитанията.
цитирай
27. blackpredator - гетьооо, гетьо
05.08.2015 01:08
с твоя интелект, пак си рисувал кафяви запетайки с пръст
земи чети горе kbalenciaga, в пъти по-умен от теб
октомврийската революция я финансират същите, които и Хитлер през 1919 и после. те му разрешиха и оръжие.
вместо да рисуваш запетайки, земи се ограмоти
фактически Лео Бронщайн води революцията
и ако не беше осетинеца, Русия нямаше да е Русия
цитирай
28. astrojozi19 - Благодаря ти Джойс мила
05.08.2015 02:06
Прекрасна любима песен и филм за мен..........Колко ценни хора си заминаха ей така. Интелкуалци, смели и сърцати. Но поне утехата скъпа ми Джойс е, е ни дават добър пример, да запазим ценностите си, колкото и да е трудно в тези времена и все пак.......
цитирай
29. getmans1 - Понеже се питах как да ги съпоставя двата коментара и ми дойде на ум, ...
05.08.2015 03:09
blackpredator написа:
с твоя интелект, пак си рисувал кафяви запетайки с пръст
земи чети горе kbalenciaga, в пъти по-умен от теб
октомврийската революция я финансират същите, които и Хитлер през 1919 и после. те му разрешиха и оръжие.
вместо да рисуваш запетайки, земи се ограмоти
фактически Лео Бронщайн води революцията
и ако не беше осетинеца, Русия нямаше да е Русия


...че ако не искам и aз да ставам простак,ще е по.добре да напиша, IGNORE !!!
цитирай
30. apostapostoloff - Няколко пъти гледах този филм.
05.08.2015 05:59
Наистина, комунягите не само че оср@ха всичко, ами ни напълниха главите с гнусни лъжи, клевети, инсунуации и простотии.

А няколко наглеци имат нахалството да твърдят, че по онова време сме били в рая, а сега сме в ада! Сега, когато се замогнахме толкова много, а културата ни е в небивал разцвет.

Визирам най- вече онова безмозъчно провинциално говедо Ку-Ку Кухел, дето през последните години една българска книга не е прочел, защото не му остава време от ровичкането в тъпи руски сайтове.
цитирай
31. vencivaleri1951 - Джоузи здравей.
05.08.2015 09:32
Коя революция до днес не е проляла много кръв в това число и на господстващия за момент елит- Френската, Английската, Гражданската война в Щатите. Не зная дали знаеш, че думата концентрационен лагер придобива за пръв път публичност именно в гражданската война на янките когато по голямата част от мъжкото население на южните щати от 13 години на горе превантивно /да не участва във войната/ е затворено зад бодливата тел на такива лагери. Смъртността е ужасяваща и сравнима с тази в сибирските.
Все пак драга Джоузи най-вече го отнася народа. Никой не спори, че Колчак, Врангел, Деникин и проче главнокомандващи че са били ерудирани и способни хора, но я да видим каузата/ императора/ за която те проливат реки от кръв-включително и своята в случая.
Последния Романов е един безволев и импотентен държавнически монарх. Оставя империята в ръцете на един вечно пиян и "надървен" поп/ Разпутин/. Русия е пред гибел. Армия бунтуваща се и оставена на произвола на съдбата. Германци дълбоко навлезли в територията на страната. Съюзници/ англичани, французи, чехи.../ правят планове за откъсване на значителна територия. Романов абдикира и не под натиска на комунистите, а в полза на боржуазията. Начело застава Керенски, който обаче не овладява положението и развалът продължава. Чак тогава Ленин и компания взимат властта и безспорен факт е че спасяват отечеството си. Когато казваш , че начело на Русия през 17 година застават неграмотни хора или не знаеш какво говориш, или повтаряш някаква мантра. Кои са неграмотните? Ленин, Троцки, Каменев, Зиновиев, Бухарин, Киров...?Това са все хора с блестящо образование, езикова култура и още до раволюцията с не малък брой книги зад гърба си. Ленинската разработка "Нова икономическа политика НЕП/" китайците приложиха едно към едно и виждаме къде са. Впрочем зарад отстъплението от ленинизма в СССР се скараха китайци и руси през 60те.
Подценена е и колежката ти Крупская. От 93 процента неграмотен народ, руската нация днес е сред най четящите. Мисли!
цитирай
32. joysii - аз определено гледам към Женевс...
05.08.2015 09:43
blackpredator написа:
аз определено гледам към Женевското езеро.;)
Но това не ми пречи да харесвам и Байкал.
Стойноста на даден човек, за да бъде личност е в това да отделя зърното от плявата, а не да е говедо, приемащо сламата за зоб, щом тъй му казват юропейските и пиндоските говедари.
Културата, истинската, не е подвластна ни на Путин, ни на Меркел, ни на Сталин, ни на Труман и Маккарти.
И в тоя смисъл, руската е напълно равностойна на юропейската.
Само човек, къс откъм култура, може да твърди обратното.
За тая зад Голата вода, въоПще не думам.
Там що е читаво, неминуемо е свързано с Европа
Айде, Храдчани е къдя Ермитажа...;P

..............
А така, Блеки. Зная си аз, не ти е празна главата.:):):)
Поздрави. Симпатяжка си ми ти.
цитирай
33. vencivaleri1951 - ПС
05.08.2015 09:48
Не бъркай драга колежке художествения образ с действителния. Колчак обезлюдява десетки селища през които преминава. Не , че опонентите му правят друго. И много сложно е да се посочи по качествения командващ. Дали този който макар с академии и сериозно кариерно израстване но загубил битката , или самороден талант който до войната се е занимавал с неща далечни от воюването , но победител. И ще завърша с Лениновото определение/по смисъл/ за революционна ситуация:

Имаме я когато от горе не могат, а от долу не искат да търпят статуквото.
В края на краищата виждаме, че не политическия строй е причината Западът да иска разпарчетостването на Русия , а огромната и и богата територия. Нападана е като монархия, нападана е като комунистическа държава, шубе ги е , иначе биха я нападнали и като боржуазна държава днес.
Иначе е удобно да се говори за простите и неуки руснаци. Само дето няма световно издателство без руски автори в издателския си план, няма сцена без руски автори и изпълнители. Летят в Космоса и остояват от векове страната си. Как да го прави това прост и неук народ. Колко "умни и способни "народи вече не съществуват или са на път да изчезнат/ние например/?
цитирай
34. joysii - 32. vencivaleri1951 - Джоузи здравей.
05.08.2015 09:54
Мисля, бе Венци, мисля. Ама все до там стигам - трябва ли да изгиват стойностните хора, трябва ли диваци да ги убиват? Не си падам по червените аз. Въпреки,че баща ми, например, е от поколението, което им е предано до днес.
Но днес е друго.
Крупская ми е колежка? Защо реши така?
По повод на неграмотността бих поспорила - който иска да учи, винаги може да го направи. Да ограмотяваш някого насила, да го тикаш да учи без това да му е необходимо.... не е голямо геройство. Ние сега като даваме зор да ограмотяваме циганите, пък те не щат да чуят за училище....да не би да правим нещо велико? Ми като не щат да учат, ако щат. По-добре е даже да си стоят неграмотни.
цитирай
35. joysii - Наистина, комунягите не само че ...
05.08.2015 09:58
apostapostoloff написа:
Наистина, комунягите не само че оср@ха всичко, ами ни напълниха главите с гнусни лъжи, клевети, инсунуации и простотии.

А няколко наглеци имат нахалството да твърдят, че по онова време сме били в рая, а сега сме в ада! Сега, когато се замогнахме толкова много, а културата ни е в небивал разцвет.

Визирам най- вече онова безмозъчно провинциално говедо Ку-Ку Кухел, дето през последните години една българска книга не е прочел, защото не му остава време от ровичкането в тъпи руски сайтове.

.....................
За мен животът днес е по-добър отколкото по време на комунизма, Белене и смразяващия страх от майката-партия.
цитирай
36. joysii - Прекрасна любима песен и филм за ...
05.08.2015 10:00
astrojozi19 написа:
Прекрасна любима песен и филм за мен..........Колко ценни хора си заминаха ей така. Интелкуалци, смели и сърцати. Но поне утехата скъпа ми Джойс е, е ни дават добър пример, да запазим ценностите си, колкото и да е трудно в тези времена и все пак.......

............
Дано ние, днешните хора проумеем и оценим жертвата на мъртвите, та да се опитаме да бъдем мъдри и разумни.
Поздрави, Астро! Хубав ден! Как си?
цитирай
37. vencivaleri1951 - А позволено е "стойностните " хора да избиват "диваците" според теб?
05.08.2015 10:34
joysii написа:
Мисля, бе Венци, мисля. Ама все до там стигам - трябва ли да изгиват стойностните хора, трябва ли диваци да ги убиват? Не си падам по червените аз. Въпреки,че баща ми, например, е от поколението, което им е предано до днес.
Но днес е друго.
Крупская ми е колежка? Защо реши така?
По повод н.


Пак повтарям-бъркаш художествената измислица/ то и поантата във филма бе любовната афера на адмирала/ с действителността. Фактите са съвсем други. Хайде да помислим безпристрастно какво правят поредицата от Главнокомандващи и спасители на "цар и отечество" до 17 година. Ами губят войната, унищожават поверените им армии и държавата на която са се клели да служат е пред гибел.
И какво им е стойностното толкоз. Белия кител, офицерските балове, любовните авантюри...
На военният му плащат да воюва и стойностен военен е този който воюва успешно.
Факт е обаче , че тези прехвалени генерали, маршали, адмирали/имам предвид не само руските/ ядат пердах от самоуки до голяма степен командири.
Както и във филма е загатнато Колчак/а и не само той/ е готов да се договаря с чужди войски срещу "червените", но пак там е видно, че "чужденците" са разбрали кой е "кауза пердута" и кой е "стойностния" ...

Останах с убеждението , че си преподавател. Крупская е комисар по образованието и наистина върши чудеса в тази сфера. Няма такава песен-"Не иска да учи" и "който иска го прави". В най тежките /финансови/ моменти на СССР не е пипано в парите за образованието. На мен ми е преподавал академик - бивш безпризорен. От "тъмни" селца и колиби са излезнали блестящи творци в изкуство и наука. Така , че не подценявай "колибите". В исторически план те винаги са надделявали над "дворците"


цитирай
38. vania23 - По някаква случайност
05.08.2015 12:47
в момента чета "Ходене по мъките" на Алексей Толстой. Аз съм отраснала с онова време, в което Червената армия беше възпявана в песни, болшевиките бяха издигнати на пиедестал, а "белите" бяха описани като лошите.
А в този роман цялата Октомврийска революция е съвсем друга, при това изключително реалистично и умерено описана.
Белогвардейците са умирали с мисълта, че защитават "велика Русия", която е била обречена на пълна разруха. При това Първата Световна още не е била свършила и е имало огромна опасност немците да навлязат в Русия, която изведнъж с началото на революцията се е оказала без армия. Били са родолюбци и патриоти.
Колко различно може да се представи едно историческо събитие и колко лесно информацията може да си изопачи в интерес на "силните на деня". После идва друг ден и силните стават други...
Но, както и да е, хубав роман е написал Толстой - за хората, които наистина се интересуват от онова време.
цитирай
39. lostov - Значи....
05.08.2015 12:48
По-добре паднал духом,
отколкото да духаш паднал!
цитирай
40. joysii - в момента чета "Ходене по м...
05.08.2015 13:18
vania23 написа:
в момента чета "Ходене по мъките" на Алексей Толстой. Аз съм отраснала с онова време, в което Червената армия беше възпявана в песни, болшевиките бяха издигнати на пиедестал, а "белите" бяха описани като лошите.
А в този роман цялата Октомврийска революция е съвсем друга, при това изключително реалистично и умерено описана.
Белогвардейците са умирали с мисълта, че защитават "велика Русия", която е била обречена на пълна разруха. При това Първата Световна още не е била свършила и е имало огромна опасност немците да навлязат в Русия, която изведнъж с началото на революцията се е оказала без армия. Били са родолюбци и патриоти.
Колко различно може да се представи едно историческо събитие и колко лесно информацията може да си изопачи в интерес на "силните на деня". После идва друг ден и силните стават други...
Но, както и да е, хубав роман е написал Толстой - за хората, които наистина се интересуват от онова време.

.................
Може би действително всеки има своята гледна точка, своята драма и мотивация.
Може би е хубаво романите, филмите, картините, музиката... да докосват сърцата ни...
Поздрави, благодаря за коментара.
цитирай
41. joysii - По-добре паднал духом, отколкото ...
05.08.2015 13:19
lostov написа:
По-добре паднал духом,
отколкото да духаш паднал!

..............
Ааа, паднала духом само понякога и за малко!
цитирай
42. kbalenciaga - joysii, уж не си падаш по червените
05.08.2015 16:47

А точно това показваш тук.
Пиша ти да погледнеш, да прочетеш, да се образоваш по темата за факти, относно истината за управляващите болшевики, които в болшинството са евреи, и то не селяни и работници, а са умни и образовани, а ти не обръщаш внимание.
Пиша ти за многото пари, с които се осъществява тази революция.
Но ти пак не се интересуваш.
Вместо това, ти се заплесваш по измамите и манипулациите на vencivaleri1951!
ЗАЩО???
Нали уж не си падаш по червените?

"Чак тогава Ленин и компания взимат властта и безспорен факт е че спасяват отечеството си."
Ето една Огромна Измама която прокарва, и няма никаква реакция!
Тези червените какво правят с вас(и Червените олигарси, и техните слуги), и то при условие, че казвате как не ги харесвате, и не си падате по тях.
Просто е Абсурдно!







цитирай
43. germantiger - до венцивалери
05.08.2015 16:48
[quote=vencivaleri1951] Кои са неграмотните? Ленин, Троцки, Каменев, Зиновиев, Бухарин, Киров...?Това са все хора с блестящо образование, езикова култура и още до раволюцията с не малък брой книги зад гърба си. Ленинската разработка "Нова икономическа политика НЕП/" китайците приложиха едно към едно и виждаме къде са. Впрочем зарад отстъплението от ленинизма в СССР се скараха китайци и руси през 60те.
Подценена е и колежката ти Крупская.

..........

Предполагам наистина не знаеш... ?!

Сериозно ли не знаеш колко са неуки не само крупская, а поименно ще ги има в постинг десетки КОНКРЕТИКА КОЯ ГОДИНА КЪДЕ, КАКВО НЕ УЧИЛ, НЕ ЗАВЪРШИЛ, буквално събеседването с някои от тях - документирано е, на тест на изпоит и ще ги прдложа много от вождове, през маршали, до командарми първи и втори ранг и по надолу примери - КОНКРЕТИКА много и страшна, точно точно, само година, само какво, само какво върши, само факти, мое мнение място няма да остане грам мой коментар няма да има - ти наистина не знаеш след като ти четох коментарите при джойската!

Живо и здраве септември или октомври ще е това, сега август други постинги подготвям 2-3 примерно

Разбира се, ще спомена и кадърните, които са се отличили, но те са шепа...
цитирай
44. djani - Винаги е така, миличка...
05.08.2015 17:04
Наблягаш на естетически стойности, особено руски и веднага се намесва политиката. А високата култура няма националност и политически цвят. Жалко, че някои безспорно интелигентни хора от блога отново се пързалят на динената кора, която сами си подлагат...
цитирай
45. kbalenciaga - Голямата Истина е че Капитализма Умира през 30-те години на XX век
05.08.2015 17:04
Това е!
И затова точно Световната Олигархия, чрез умни и образовани евреи налага Урода Комунизъм, не случайно в изостаналата цивилизационно феодална държава Русия.
Да е противовес на Умрелия Капитализъм.
И от там нататък - "РАЗДЕЛЯЙ И ВЛАДЕЙ"!
Комунисти/червени на капиталисти/сини, че и до наши дни...
цитирай
46. joysii - А точно това показваш тук. Пиша ти ...
05.08.2015 17:07
[quote=kbalenciaga]
А точно това показваш тук.
Пиша ти да погледнеш, да прочетеш, да се образоваш по темата за факти, относно истината за управляващите болшевики, които в болшинството са евреи, и то не селяни и работници, а са умни и образовани, а ти не обръщаш внимание.
Пиша ти за многото пари, с които се осъществява тази революция.
Но ти пак не се интересуваш.
Вместо това, ти се заплесваш по измамите и манипулациите на vencivaleri1951!
ЗАЩО???
Нали уж не си падаш по червените?

"Чак тогава Ленин и компания взимат властта и безспорен факт е че спасяват отечеството си."
Ето една Огромна Измама която прокарва, и няма никаква реакция!
Тези червените какво правят с вас(и Червените олигарси, и техните слуги), и то при условие, че казвате как не ги харесвате, и не си падате по тях.
Просто е Абсурдно!
=======
Виж, тук не възнамерявам да водя бурни спорове. Нека всеки сподели какво мисли. Аз споделих. Не бих упреквала никой за виждането и позицията му, независимо,че те не съвпадат с моите.Чичко Ленин ми е противняк, колкото и книги да е написал, а Надежда Крупская е една неука коза, всички знаем това.
Винаги ще ми е жал за изтрепаните царски офицери и ще се трогвам от злощастието на Романови и още много изпатили си от Великата октомврийска хора.
цитирай
47. joysii - Кои са неграмотните? Ленин, Тро...
05.08.2015 17:11
germantiger написа:
[quote=vencivaleri1951] Кои са неграмотните? Ленин, Троцки, Каменев, Зиновиев, Бухарин, Киров...?Това са все хора с блестящо образование, езикова култура и още до раволюцията с не малък брой книги зад гърба си. Ленинската разработка "Нова икономическа политика НЕП/" китайците приложиха едно към едно и виждаме къде са. Впрочем зарад отстъплението от ленинизма в СССР се скараха китайци и руси през 60те.
Подценена е и колежката ти Крупская.

..........

Предполагам наистина не знаеш... ?!

Сериозно ли не знаеш колко са неуки не само крупская, а поименно ще ги има в постинг десетки КОНКРЕТИКА КОЯ ГОДИНА КЪДЕ, КАКВО НЕ УЧИЛ, НЕ ЗАВЪРШИЛ, буквално събеседването с някои от тях - документирано е, на тест на изпоит и ще ги прдложа много от вождове, през маршали, до командарми първи и втори ранг и по надолу примери - КОНКРЕТИКА много и страшна, точно точно, само година, само какво, само какво върши, само факти, мое мнение място няма да остане грам мой коментар няма да има - ти наистина не знаеш след като ти четох коментарите при джойската!

Живо и здраве септември или октомври ще е това, сега август други постинги подготвям 2-3 примерно

............
Тигърче, здрасти. Ще се радвам на тези твои постинги, в които ще разкажеш колко са учили недоучили тия светила родени от революцията.
Поздрави.
цитирай
48. proj4o - Безкраен спор
05.08.2015 17:13
Ще говоря за България, защото смятам, че тези имена може би ще говорят поне малко на хората тук, които твърфят, че комунистите са избили цветът на нацията.

Ето няколко имена, на изключително обещаващи млади хора, избити със и без съд преди 1944 година:

Гео Милев
Христо Ясенов
Сергей Румянцев
Цветан Спасов
Никола Вапцаров
Атанас Манчев

И много други.

Отрязаната глава на сваления с преврат министър председател Александър Стамболийски!

Изгорените къщи, наградите от по 50000 лева за убит шумкар? И тях ли комунистите са ги давали??!!

Основната част от осъдените в народния съд, по време на една ужасна война са служили на победената страна. В цяла Европа, военнопрестъпниците са били репресирани след нея, със и БЕЗ съд.

Нека не казваме, че нашите са най-репресирани. Не си правим добра услуга с това.

Докато не затврим тази страница, докато не започнем, заедно, като народ да гмледаме напред, БЪЛГАРИЯ, няма да се отлепи от дъното.

Дано, дано огромните противоречия, натрупани в Европа и света, да се разрешат мирно, но реализмът ми подсказва друг, ужасен развой на събитията.
цитирай
49. joysii - Наблягаш на естетически стойно...
05.08.2015 17:16
djani написа:
Наблягаш на естетически стойности, особено руски и веднага се намесва политиката. А високата култура няма националност и политически цвят. Жалко, че някои безспорно интелигентни хора от блога отново се пързалят на динената кора, която сами си подлагат...

..............
Политика, политика....ама свестни хора са намерили смъртта си. И са убити от диваци някакви.
Тук в сайта винаги нещата се извъртат на към политически спор. Да ги питаш нашите умници за какво дерат гърла толкова, ами не си гледат бизнеса да им процъфтява.
Поздрави. Благодаря за коментара.
цитирай
50. joysii - 49. proj4o - Безкраен спор
05.08.2015 17:24
Докато не затврим тази страница, докато не започнем, заедно, като народ да гмледаме напред, БЪЛГАРИЯ, няма да се отлепи от дъното.

Дано, дано огромните противоречия, натрупани в Европа и света, да се разрешат мирно, но реализмът ми подсказва друг, ужасен развой на събитията.
..................
Да, страницата ще я затворим. Така е разумно. Но не може да не си спомням как едно време вуйчото на майка ми е бил измъчван и нанизан на кол, след което захвърлен в реката от местните новоизлюпени комунисти, които пък до предния ден са били известните мързели, лентяи и скандалджии, които не са се хващали на работа. Само отвреме навреме ставали ратаи в имотите на прадядо ми, чийто син после убиват от злоба и завист. Та такива разни. После тия прости ратаи управляват цели 45 години.
И те така.
Да забравя, но понякога ето-един филм провокира всичките мисли по тези въпроси.
..............
Накрая - за мен партизаните са терористи. И който е на тяхна страна си носи последиците.
цитирай
51. kbalenciaga - joysii, пишеш едно, правиш точно обратното?
05.08.2015 17:25

И то няколко пъти в една тема.

Ето ти и друг такъв случай.
Първо пишеш някаква безумна теза:
"Селяндурите и простите бачкери в Русия си изтрепаха елита на нацията."

После това:
"Виж, тук не възнамерявам да водя бурни спорове."

Неподготвена си по дадена тема, но на всичкото отгоре пльоснеш подобни Безумия, а после, ама не ми се спори.

Е не може така!

Като ще говориш само за филма за адмирал Колчак и подобни, говори.
Ама не влизай с политически тези, по този начин...
цитирай
52. blackpredator - абе к-баленамкво
05.08.2015 17:39
"манипулациите" на Венци се основават на анулирането на Брест-Литовския мирен договор и събитията след това, и тъй нататък...
альоуу, чети историята кой-кой е и къде му е мястото в историята

тайгърче, пак инфантилопейзанстваш
земи прочети последните глави на "Майн Камф", смели ги ако въопще можеш и тогава давай мнение
писания за политиката не са като да пействаш руси вулви
Есмералда бие Брунхилда, факт!
И Путлер Меркел...:))
цитирай
53. kbalenciaga - blackpredator, първо започваш поста си по просташки начин!
05.08.2015 17:55
Толкова ли ти е трудно да копираш ник-а, като не можеш да го запомниш, или по навик вкарваш подобни ченгесарски прийоми, за омаловажаване?!

После не ми казвай, аз какво да чета, и то точно по история.
Не си ти човека.
Ясно?!

И по темата(след като ти отговорих на тъпите ти ченгесарски номера):

"Чак тогава Ленин и компания взимат властта и безспорен факт е че спасяват отечеството си."

blackpredator, толкова ли си глупав и невежа, та не знаеш заради тази Октомврийска революция, колко много руснаци са избити?!
Колко човешки съдби са почернени???

цитирай
54. theeconomist - Прочетох постинга и коментариите под него...
05.08.2015 18:27
Да, всеки има право на мнение и "ексхибишъна", който устройва си е за негова сметка.
Джойс, това което си написала, с категоричният императив и с претенции за крайна инстанция не ми харесва, но това си е моя работа.

Друг е въпроса, че с твоите тези, си затвори вратата към блога на "Икономиста". Моля, махни се от "любими" и по възможност не влизай повече при мен.

Спазвам определена хигиена на контактите!

Със здраве!
цитирай
55. joysii - 52. kbalenciaga - joysii, пишеш едно, правиш точно обратното?
05.08.2015 18:36
Хайде нека да влизам където с каквото си искам. Преценила съм доколко да се забия в тъпи спорове и как да кажа, това което мисля. Не само аз съм на това мнение. Освен това няма да седна тук да пиша книга за възгледите си. В сайт като блогбегето е достатъчен един постинг. Останалото е отегчение.
По коя тема не съм подготвена и какво има да му се готвя толкова за блогбегейската публика. Чела съм, споделяла съм, анализирала съм, говорила съм и накрая - съм изградила една собствена позиция. Това е.
Поздрави. Благодаря за твоето мнение.
цитирай
56. joysii - Да, всеки има право на мнение и &q...
05.08.2015 18:39
theeconomist написа:
Да, всеки има право на мнение и "ексхибишъна", който устройва си е за негова сметка.
Джойс, това което си написала, с категоричният императив и с претенции за крайна инстанция не ми харесва, но това си е моя работа.

Друг е въпроса, че с твоите тези, си затвори вратата към блога на "Икономиста". Моля, махни се от "любими" и по възможност не влизай повече при мен.

Спазвам определена хигиена на контактите!

Със здраве!

.................
О, съжалявам. Но, ОК, не възнамерявам да те притеснявам.
Ще следя твоите постинги анонимно и няма да коментирам, за да не ставам нахална.
цитирай
57. pando - Прави ми удоволствие да ви чета
10.08.2015 10:49
Вие сте рафинирана и колоритна личност.Не се повтаряте и винаги сте оригинална...
цитирай
58. joysii - Вие сте рафинирана и колоритна л...
10.08.2015 14:02
pando написа:
Вие сте рафинирана и колоритна личност.Не се повтаряте и винаги сте оригинална...

...................
Оооооооо....!! Много благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406204
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031