Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2015 17:58 - По небето се стелят облаци. Може да завали.
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5770 Коментари: 22 Гласове:
8

Последна промяна: 01.08.2015 10:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Живея на високо. На хълм. Стъпвам боса по влажната тераса и се подпирам небрежно на парапета. Вятърът  носи мирис на море, мислите ми се нижат на воля, погледът ми се плъзва в безкрая на небето. Градът е пред мен, близките баири - също. Тук не е така топло като по нажежените улици на града в ниското.
  Това лято е доста горещо. Чувствам се като в клетка.
   Но сега ще си взема душ и ще изляза на разходка с влажни коси и парфюмирано тяло.
   По небето се стелят облаци. Може да завали. Онзи летен дъжд, който така обичам. Когато се прибера....сещам се нещо....дали пак ще изглеждам като тогава...веднъж ме наваля дъжд, преди години, в мигове на щастие. Прибрах се у дома, погледнах се в огледалото и видях една задъхана красива жена, мокра до кости, усмихната и с онзи особен блясък в очите. Това видях тогава в огледалото в антрето.
  Сега ако завали дъжд....какво ще видя в същото това огледало когато прошляпам с мокри стъпки в същото това антре...

image



Гласувай:
9



1. apostapostoloff - Не само боса, но и без бельо
31.07.2015 18:27
трябва да ходиш! Така, когато завали дъжд, всиките ти форми ще изхвръкнат и ще подлудят мъжкото съсловие.
цитирай
2. astrojozi19 - Поздрав Джойс!
31.07.2015 22:48
Пишеш невреоятно, картинно!
цитирай
3. dinkov - Динков
01.08.2015 01:02
joysii - затвори очи и се унеси.
Ще видиш същото момиче +1
Поздрав
Ицко
цитирай
4. joysii - трябва да ходиш! Така, когато за...
01.08.2015 10:34
apostapostoloff написа:
трябва да ходиш! Така, когато завали дъжд, всиките ти форми ще изхвръкнат и ще подлудят мъжкото съсловие.

..................
Хахахаха...Знаеш ли кое е най-ценното ти качество? Имаш стил-интелигентнозабавен, на който винаги оставаш верен.
Тичам да захвърля прашките и сутиена и да облека само една лека рокличка. Остана ...да почакам дъжда или да се измокря сама...за пред гаджето.
Поздрави, Толи!
цитирай
5. joysii - joysii - затвори очи и се унеси. Ще ...
01.08.2015 10:35
dinkov написа:
joysii - затвори очи и се унеси.
Ще видиш същото момиче +1
Поздрав
Ицко

.............
Ицко, мерси. Хубавият ти коментар звучи като мило честитене на рожден ден!
цитирай
6. joysii - Пишеш невреоятно, картинно!. . . . . ...
01.08.2015 10:36
astrojozi19 написа:
Пишеш невреоятно, картинно!

..................
Благодаря, радвам се, че ти харесва.А...аз обичам да чета разни неща за зодиите...:):):)
Хубав ден!
цитирай
7. joysii - ЗАВАЛЯ, БЕ! ГАДНАТА ЖЕГА СЕ ОМ...
01.08.2015 10:38
ЗАВАЛЯ, БЕ!
ГАДНАТА ЖЕГА СЕ ОМЕТЕ!
ТОЧНО ДНЕС-НА РОЖДЕНИЯ МИ ДЕН!
цитирай
8. apostapostoloff - А ти пораходи ли се боса и
01.08.2015 17:07
гола по асфалта? Тоест, не гола, а без бельо. Видя ли как се ококориха маъжете?
цитирай
9. joysii - гола по асфалта? Тоест, не гола, а ...
01.08.2015 17:54
apostapostoloff написа:
гола по асфалта? Тоест, не гола, а без бельо. Видя ли как се ококориха маъжете?

====
Толи, не съм тичала без гащи по асфалта още.
Сега се издокарвам защото довечера съм на ресторант послучай рождения ми ден. Жалко,че това няма да е индийския ресторант в Лозенец, но...ще го преживея, защото ще съм с близки приятели.
Поздрави за теб.
цитирай
10. hristo27 - "Вятърът носи мирис на мор...
01.08.2015 18:18
"Вятърът носи мирис на море"...

/Справка - Море в България има на около 448 км от София/


"...довечера съм на ресторант послучай рождения ми ден. Жалко,че това няма да е индийския ресторант в Лозенец"...

/Справка - Първият в София непалско-индийски ресторант се намира в Лозенец, на тихата улица "Цветна Градина" 56, между София/

...............................................................................

Леле, колко си куха само. като пробита кофа?
цитирай
11. dinkov - Динков
01.08.2015 18:19
Днес малко порасна,
но млада остана,
на живота радвай се,
този Божи дар,
а аз бяла роза поднасям ти сега
и НАЗДРАВЕ казвам ти с чаша в ръка.

ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН !

Ицко
цитирай
12. ekaterina0909 - Жената която си видяла в огледалото не е красива
01.08.2015 21:45
защото ти не си красива. Тази снимка тук на профила сигурно не е твоя.
цитирай
13. joysii - "Вятърът носи мирис на мор...
02.08.2015 10:15
[quote=анонимен]"Вятърът носи мирис на море"...

/Справка - Море в България има на около 448 км от София/


"...довечера съм на ресторант послучай рождения ми ден. Жалко,че това няма да е индийския ресторант в Лозенец"...

/Справка - Първият в София непалско-индийски ресторант се намира в Лозенец, на тихата улица "Цветна Градина" 56, между София/

...............................................................................

Леле, колко си куха само. като пробита кофа?[/quote
..................
Да ресторантът си е в София. Страхотна кухня! За съжаление снощи не бях там, но скоро ще го навестя.
Вятърът носи мирис на море, вее леко в терасата ми и ме разведрява.
Ни виждам какъв ти е проблемът на теб, Ристьо.
цитирай
14. joysii - Днес малко порасна, но млада ост...
02.08.2015 10:16
dinkov написа:
Днес малко порасна,
но млада остана,
на живота радвай се,
този Божи дар,
а аз бяла роза поднасям ти сега
и НАЗДРАВЕ казвам ти с чаша в ръка.

ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН !

Ицко

.................
Ицко, много много ти благодаря!
цитирай
15. joysii - защото ти не си красива. Тази снимка ...
02.08.2015 10:21
ekaterina0909 написа:
защото ти не си красива. Тази снимка тук на профила сигурно не е твоя.

..............
Естествено, че снимката на профила ми не е моя. Защо трябва да е. Вас ли ще питам каква снимка да сложа на аватара си?
А дали съм красива или не, това познатите и приятелите ми го знаят, нямам намерение да го доказвам тук.
Впрочем, не си спомням с Вас да сме се виждали. Откъде знаете как изглеждам?
цитирай
16. joysii - Тук някаква ekaterina0909 ми се ...
02.08.2015 10:29
Тук някаква ekaterina0909 ми се пеняви нещо напоследък.
ОК, мацето не знае с кого си има работа! Хихихихихи....
цитирай
17. hristo27 - "Вятърът носи мирис на мор...
02.08.2015 13:45
joysii написа:
[quote=анонимен]"Вятърът носи мирис на море"...

/Справка - Море в България има на около 448 км от София/


"...довечера съм на ресторант послучай рождения ми ден. Жалко,че това няма да е индийския ресторант в Лозенец"...

/Справка - Първият в София непалско-индийски ресторант се намира в Лозенец, на тихата улица "Цветна Градина" 56, между София/

...............................................................................

Леле, колко си куха само. като пробита кофа?[/quote
..................
Да ресторантът си е в София. Страхотна кухня! За съжаление снощи не бях там, но скоро ще го навестя.
Вятърът носи мирис на море, вее леко в терасата ми и ме разведрява.
Ни виждам какъв ти е проблемът на теб, Ристьо.

..........................................................................

Проблемът е такъв, че колкото вятърът носи мирис на море в София, толкова и река Дунав разделя планината Родопи на две, глупачке. Съвпадението е 100 %.
цитирай
18. joysii - 17. hristo27
02.08.2015 17:03
Проблемът е такъв, че колкото вятърът носи мирис на море в София, толкова и река Дунав разделя планината Родопи на две, глупачке. Съвпадението е 100 %.
============
Ама не може да си такъв олигофрен! Естествено,че вятърът в София не носи мирис на море. Но вятърът, който подухва при мен НОСИ мирис на море, защото терасата ми е в...................ха сега......
цитирай
19. hristo27 - Бокукът си е. . . БОКЛУК - тъп но, у...
03.08.2015 13:53
Бокукът си е... БОКЛУК - тъп но, упорит соц милиционер! Духай го в аквариум, там ти е силата.

Лека нощ!
цитирай
20. joysii - Бокукът си е. . . БОКЛУК - тъп но, у...
03.08.2015 15:09
анонимен написа:
Бокукът си е... БОКЛУК - тъп но, упорит соц милиционер! Духай го в аквариум, там ти е силата.

Лека нощ!

======
Не ,аз няма да го духам. Защото съм умна и съобразителна. Ти го духаш от известно време, особено с коментарите си при мен. Духаш го, преебаваш се и не се усещаш.
Поздравления.
Същото се случи и с оная простакеса Гина, и с оня смехурко Спароток, който се изложи като кифладжия.
цитирай
21. makont - Джойс, днес тръгнах да ти пиша и шефът влезе!
04.08.2015 22:27
Забравих си коментара, но просто искам да ти кажа, че си непоправима романтичка. Разбира се, че ще видиш същото момиче, възрастта няма нищо общо с това, как се чувстваме, какви сме и колко обичаме. Усмивки!
цитирай
22. joysii - Забравих си коментара, но просто ...
04.08.2015 23:13
makont написа:
Забравих си коментара, но просто искам да ти кажа, че си непоправима романтичка. Разбира се, че ще видиш същото момиче, възрастта няма нищо общо с това, как се чувстваме, какви сме и колко обичаме. Усмивки!

......................
А дано, Макииии, слънчице!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406425
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031