Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2015 19:45 - Ало...след десет години
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8469 Коментари: 17 Гласове:
21

Последна промяна: 17.02.2015 20:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Бяха минали три дни и ти не беше ми звънял. После мина седмица. Опитах да се свържа с теб, но телефонът винаги даваше"свободно". След още пет дни, след свободното, прозвуча резкият глас на майка ти:"Ти не разбра ли, че не трябва да го търсиш повече!"
    Не те потърсих. Плаках, почти умрях. После срещнах нова любов.
    В деня на сватбата ми ти изпрати телеграма до моята най-близка приятелка. "Честити на .......от мен. Пожелай й щастие!" Тя ми честити от твое име. Пожела ми твоето щастие и то се настани в дните ми. Родих син, после дъщеря. Минаха 10 години
    Един ден телефонът иззвъня.
    Вдигнах слушалката. Да?
    И чух теб. Ало - никога не можех да сбъркам това ало.Докато съм жива ще мога да позная гласа ти в него.
    Искаш ли да посрещнем заедно Нова година?- попита ме ти. Покани семейството ми на яхта с приятели.
    Коя беше Новата, никога няма да си спомня. Но, че след десет години искаше да я посрещнем заедно...това никога няма да забравя.
    Когато с теб се обичахме бяхме на по 22.
    Не съм те виждала 30 години.
    Днес се сетих за теб
.

image



Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Романтично!
18.02.2015 05:37
Да, старата любов ръжда не хваща. Преди години при мен дойде едно старо гадже. Припомнихме си това- онова и... се скъсахме от...
цитирай
2. joysii - Да, старата любов ръжда не хваща. ...
18.02.2015 10:09
apostapostoloff написа:
Да, старата любов ръжда не хваща. Преди години при мен дойде едно старо гадже. Припомнихме си това- онова и... се скъсахме от...

==========
Беше хубава любов, но той беше малко колеблив и не вземаше решение без одобрението на мама.Тя искаше за него супер лукс. Остана сам. Не се ожени, няма деца.Пропи се. Деградира.Толкова жалко! Беше мъж и половина.
Поздрави, Толи.
цитирай
3. apostapostoloff - От съдбата си не можеш
18.02.2015 17:59
да избягаш... А истината е, че характерът на един мъж, се превръща в негова съдба!
цитирай
4. milady - ПуТъО, коЙто Мечтаеше да е пут+A
18.02.2015 19:40
Не та ли е СРам ,бе пИдал !?


цитирай
5. parf - Хубав плаж.
18.02.2015 19:52
Хубав плаж.
цитирай
6. joysii - да избягаш. . . А истината е, че ха...
18.02.2015 22:33
apostapostoloff написа:
да избягаш... А истината е, че характерът на един мъж, се превръща в негова съдба!

====
О, да, характерът плете нишките на съдбата.
цитирай
7. joysii - Не та ли е СРам, бе пИдал !?. . . . . . Кой ...
18.02.2015 22:34
milady написа:
Не та ли е СРам ,бе пИдал !?



......
Кой от какво да го е срам, бе милейди?
цитирай
8. joysii - Хубав плаж. . . . . . Прекрасен! Ва...
18.02.2015 22:35
parf написа:
Хубав плаж.

.....
Прекрасен! Варненският. През май.
Поздрави!
цитирай
9. f873 - И Галата е отсреща ...
18.02.2015 22:48
И Галата е отсреща ...
цитирай
10. joysii - И Галата е отсреща. . . ===== Да, ...
19.02.2015 09:50
f873 написа:
И Галата е отсреща ...

=====
Да, Ефи. Варна, морето.....са ми в сърцето.
цитирай
11. apostapostoloff - Веднъж се един приятел се качихме на
19.02.2015 16:59
корабчето за Галата, ама преди това ударихме в жегата по 2 коняка. Имаше вълнение и се оказа, че и двамата страдаме от морската болест. А бяхме захапали и джама. Та като взехме да се срещаме с капитан Драйфус... Ужас! И досега тръпки ме побиват. А те нямаше и теб, та да ми държиш челото...
цитирай
12. joysii - корабчето за Галата, ама преди това ...
19.02.2015 18:12
apostapostoloff написа:
корабчето за Галата, ама преди това ударихме в жегата по 2 коняка. Имаше вълнение и се оказа, че и двамата страдаме от морската болест. А бяхме захапали и джама. Та като взехме да се срещаме с капитан Драйфус... Ужас! И досега тръпки ме побиват. А те нямаше и теб, та да ми държиш челото...

=====
Аааа, Толи, голямо страдание е било! Не е препоръчително да се смесват лятна жега , алкохол, че и корабче....мамма мия!
Конякът е кофти, но малко хора знаят, че пък по-голяма грешка от това да се наливаш с бира на плажа , няма. Става ти супер жегаво от нея, потиш се като животно и вдигаш кръвното.
Мен морска болест не ме хваща, но за сметка на това, като излитам рязко със самолет, направо ми се отхлюпва главата.
Поздрави, Толи,приятно ми е да си говорим.
цитирай
13. rumzza - ..
19.02.2015 20:54
страхотно е.....
цитирай
14. joysii - страхотно е. . . . . . . . . . . . . И във ...
19.02.2015 22:04
rumzza написа:
страхотно е.....

........
И във Вашия блог е интересно!
Поздрави!
цитирай
15. apostapostoloff - Нали и аз това казвам...
21.02.2015 18:15
Обади ми се, като дойдеш насам. Ще се запознаем, ще идем на готин ресторант и ще си побъбрим с кеф.
цитирай
16. makont - Ох, Джойс!
21.02.2015 20:34
Тези стари любови са хубави само в спомените. Не знам защо, но срещите след...години, сигурно са като претоплен обяд: "ще се усмихвате, всеки ще каже по нещо и...пак ще настъпи часът на последната среща". Единственото хубаво е да знаеш, че те има в сърцето му, има едно кътче, което си е само за теб. Усмивки!
цитирай
17. joysii - Тези стари любови са хубави само в ...
21.02.2015 22:07
makont написа:
Тези стари любови са хубави само в спомените. Не знам защо, но срещите след...години, сигурно са като претоплен обяд: "ще се усмихвате, всеки ще каже по нещо и...пак ще настъпи часът на последната среща". Единственото хубаво е да знаеш, че те има в сърцето му, има едно кътче, което си е само за теб. Усмивки!

.........
Аз зная как се развива животът му. Светът е малък, има кой да ми разказва. Той, обаче, не знае нищо за мен.Понякога ми се иска да го срещна отново, но се страхувам от разочарованието, което ще се изпише на лицето ми, и което той ще види.Все още не искам да го наранявам.
Поздрави, Маки.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2412248
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930