Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2014 20:47 - Само дето...
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2584 Коментари: 9 Гласове:
12

Последна промяна: 10.12.2014 20:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  "Толкова пътища бели, само пътят към тебе е черен", обичах да си повтарям преди години, когато преследвах мечти и бях подкрепена с надежди. Мъка свиваше сърцето ми и си мислех, че умирам. Но оцелявах и с усмивка продължавах напред. Догонвах своето щастие и се носех на крилете на успеха.
   Днес. Всички пътища са бели. Няма черни. Каквото искам - го имам. Зная какво мога да искам.
   Само сърцето ми дето нещо студенее... пустинското...



PS. Захарче, много ме радваш,знаеш, нали?

image



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - Ще си постна тук коментарчето от ...
12.12.2014 20:56
Ще си постна тук коментарчето от последния постинг на Гина axlaxl , че пак ми ги трие, лъжлата:

"О, я стига си лъгала. Каква Канада те е патила? Какво гадже? Каква любов? Непрекъснато лъжеш и си мислиш, че тук някой ти вярва.
Киснеш някъде и бачкаш като черноработник за да изхранваш децата си. Е, няма лошо в това сама жена да връзва двата края. Налага се да бачкаш в Брюксел като кой знае каква. Ама животът е жесток. Така е."
цитирай
2. joysii - Гина стана съвсем банална с тази ...
12.12.2014 20:58
Гина стана съвсем банална с тази фантасмагория за канадското гадже.Сигурно се пробва първо в блог.бг. да види как ще се похарчи романът й. Нали разправяше,че щяла да пише любовни романи.
цитирай
3. joysii - Хи хи. . . още един мой коментар от ...
12.12.2014 22:36
Хи хи...още един мой коментар от изтритите при Гинището в тъпия й постинг "Шапка за тролове":
"Ти си трол №1 в сайта.
Нахлузи си ги на простата кратуна. Имаш четири, за разнообразие в Брюксел."
................
С шапките за тролове да се издокара тя за Нова година,докато бачка по улиците на Брюксел.
цитирай
4. axlaxl - Кухавело, пуснах специално за теб ...
13.12.2014 00:03
Кухавело, пуснах специално за теб нещо+снимка с шапката ми:)
Струва ми се, че съвсем си изперкала- говориш си сама тук и чакаш някоя дружка откачалка да ти приглася хаха ...дасканлъка не прощава. Нормално е с твоя стаж на начална учителка да изпростееш, но чак пък толкова...
Разговор с теб е нещо много досадно, цапаш, като кал си...рядка и смрадлива! Но ще те изтърпя за малко..че не спираш да дуднеш като самотна крава!
цитирай
5. joysii - Още един коментар ще постна тук. От ...
13.12.2014 11:59
Още един коментар ще постна тук. От при Гина. Хм...още по-усилено започна да ми ги трие!
......
Гина, здрасти, не ми трий коментарите, де. Иначе ще го удариш пак на тъп монолог, в постинг ОТНОВО посветен на мен.
Ти, горката, захвърлена от съдбата в Брюксел, далече от децата си, наистина намираш утеха единствено в това да пишеш постинги за мен.
Хи,хи!
Снимката ти с шапката тук бая фотошоп е понесла.Няма нищо общо с реалната ти фаца.
Престани да лъжеш, че ставаш смешна, никаква Канада няма ти видят очите. Ще продължаваш да бачкаш в Брюксел за да храниш децата си."
цитирай
6. joysii - Кухавело, пуснах специално за теб ...
13.12.2014 12:06
axlaxl написа:
Кухавело, пуснах специално за теб нещо+снимка с шапката ми:)
Струва ми се, че съвсем си изперкала- говориш си сама тук и чакаш някоя дружка откачалка да ти приглася хаха ...дасканлъка не прощава. Нормално е с твоя стаж на начална учителка да изпростееш, но чак пък толкова...
Разговор с теб е нещо много досадно, цапаш, като кал си...рядка и смрадлива! Но ще те изтърпя за малко..че не спираш да дуднеш като самотна крава!

...............
Не си говоря сама. Само застраховам коментарите си, като ги поствам тук, защото ти умираш от страх и не смееш да говориш с мен, а само триеш.
Не се измъквай с тъпия лаф,че съм била досадна. Та аз ти пиша съвсем малко коментари, при това-често в постинги посветени на МЕН.
Докато ТВОЕТО присъствие в блог.бг. е посветено почти само на мен. Преброй си постингите написани за joysii.
Хайде-приятно бачкане, че то в Брюксел, за да изкараш прехраната трябва да работиш като вол.
..................................
Не лъжи пак, какъв даскалък те е патил, каква начална учителка? Отново те засърбяха пръстите да злоупотребяваш с нечии крадени лични данни от интернет и да ги приписваш на мен,а?
цитирай
7. axlaxl - Кухи, на ден заплатата тук е колкото ...
13.12.2014 13:19
Кухи, на ден заплатата тук е колкото твоята седмична !
Не ми се налага да работя, сети се сама защо :)
Дебатите с теб са откачени, мен ме е страх от теб (хахаха) а ти се криеш като мишка??!? Е тук пред всички да си направим един скайп разговор и да ме видиш без фотошоп:) От тук съм говорила на живо поне с 5 човека и много добре знаят как изглеждам...
ХАЙДЕ, КАТО СИ ТАКА СМЕЛА И БЕЗСТРАШНА, КАЖИ КОГА ДА СЕ ВИДИМ НА СКАЙП И ДА ПРИКЛЮЧИ! Ако откажеш, значи си страхлива мишка, която знае само да цвърчи и да се крие :)

Идея си нямаш от къде знам коя си:) Светът е малък госпожо...
И гледай мъжът ти да не разбере какви ги вършиш с различни мъже, че ще стане драма !
цитирай
8. joysii - От изтритите: "Отново ме ...
13.12.2014 14:08
От изтритите:
"Отново ме разочароваш, Гина. Очаквах да отговориш на МОЯ коментар, а ти пак си бъбриш с някаква госпожа Димитрова.
Виж, ти по държавите може и да бродиш, лошо няма, слагай снимки от местата,където ходиш да изкарваш прехраната си. Аз ходя в чужбина само за развлечение. На ваканции.
Че плюеш учителите, това не е новост в блог.бг. Нормално е за проста недоучила гъска като теб.
Не съм "даскалица", но за разлика от теб уважавам тази професия и хората, които я практикуват с ум и сърце.
....
Последно-къде виждаш да беснея,бе скъпа? Та аз се забавлявам с твоята простотия и ексхибиционистични наклонности.:)
....
Сега ще трием ли отново?"
цитирай
9. joysii - Кухи, на ден заплатата тук е колкото ...
13.12.2014 14:16
axlaxl написа:
Кухи, на ден заплатата тук е колкото твоята седмична !
Не ми се налага да работя, сети се сама защо :)
Дебатите с теб са откачени, мен ме е страх от теб (хахаха) а ти се криеш като мишка??!? Е тук пред всички да си направим един скайп разговор и да ме видиш без фотошоп:) От тук съм говорила на живо поне с 5 човека и много добре знаят как изглеждам...
ХАЙДЕ, КАТО СИ ТАКА СМЕЛА И БЕЗСТРАШНА, КАЖИ КОГА ДА СЕ ВИДИМ НА СКАЙП И ДА ПРИКЛЮЧИ! Ако откажеш, значи си страхлива мишка, която знае само да цвърчи и да се крие :)

Идея си нямаш от къде знам коя си:) Светът е малък госпожо...
И гледай мъжът ти да не разбере какви ги вършиш с различни мъже, че ще стане драма !

...........................
Опашатите ти лъжи ще се увият около врата ти и ще те задушат. Спри се малко.
И без това простотията и страхът ти от мен са те обсебили.
Известно ми е какви са заплатите в Европа.
Ти се погрижи са собственото си бедно и жалко съществуване.Не мисли за мен и близките ми хора. Престани да ми приписваш чужди самоличности, че дори вече не си смешна с това. Жалка си.
Скъпа, кое ме прави ДЛЪЖНА да говоря с теб в скайп?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406371
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031