Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2014 21:36 - Есемеси до гаджето
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3024 Коментари: 12 Гласове:
9

Последна промяна: 10.12.2014 10:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
1. Когато ме гушкаш след секс очите ти са толкова близо. Блестят. Устните ти са влажни и меки. Ръцете ми лекичко се разхождат по теб. Хм, няма да си почиваме дълго. Тялото ти е стройно и красиво.
2. Знаеш ли, в блог.бг. има една много важна госпожа. Без нейно разрешение не може нито да се прави секс, нито да се преживяват любовни трепети, нито да се пише нещо за всичко това.
3. Коя е тя? Гина,бе, грозната завистлива скумрия. Хи хи! Но на кой, всъщност, му пука за нея? Я ела тук, захарче!


image





Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dolsineq - Хубав аватар имаш, Джоуси. С год...
09.12.2014 23:02
Хубав аватар имаш, Джоуси. С годините все по-красива ставаш...;)
цитирай
2. joysii - Хубав аватар имаш, Джоуси. С год...
10.12.2014 09:55
dolsineq написа:
Хубав аватар имаш, Джоуси. С годините все по-красива ставаш...;)

======
Здрасти, Долси.
Чудя се дали по същия начин коментираш аватар, на който е изтипосано българското знаме.
Иначе аз - да, старая се годините да не ме загрозяват. Полагам грижи да изглеждам добре.
Поздрави за теб. Как си?
цитирай
3. joysii - По постинга: понякога се срещат ...
10.12.2014 09:58
По постинга: понякога се срещат свестни мъже, които не се плашат от чувствата си и когато се влюбят, не бягат от любовта, а й се отдават разумно.
цитирай
4. makont - Джойс, концентрирай се в точка едно,
10.12.2014 12:51
тайничко се промъкни през цензурирането и действай. Захарчето е невероятен. Усмивки!
цитирай
5. apostapostoloff - Една циганка пита друга:
10.12.2014 17:39
- От що умре твоа Муте?
Другата и отговорила:
- От тутун, пи.ки и рикия. Как нема да умреш, от камик да си, ша се скинеш, ако всеки ден само това праиш- тутун, пи.ки и рикия!
цитирай
6. lidislidis - Разбира се,че на никого не му пука от смахнати и прости тетки в нета, които се врат из непознатите потребители с интриги
10.12.2014 18:27
Неравностойни и болни са! Тя простотията не прощава! Отдавна Г. е станала за смях с ровенето с лъжи и измислици в чуждите съдби на хората из нета ! Бих искала да се изсмея в противната й мутра с думите : Когато ме познаваш лично, когато си живяла с мен, имаш ценза ми, знанията ми, положението ми, и всичко постигнато от мен в живота , можем да поговорим по човешки...до тогава си някаква болна отрепка за мен, лаеща шизофренично просташки из нета напразно по непознати.
Поздрави Джойси и приятна вечер!
цитирай
7. joysii - тайничко се промъкни през цензу...
10.12.2014 20:20
makont написа:
тайничко се промъкни през цензурирането и действай. Захарчето е невероятен. Усмивки!

============
Маки, Гина непрекъснато разправя,че съм грозна дебела жаба. ОК. Никой тук не ме е виждал. Никой не знае как изглеждам. По - важно е, че аз живея емоционално, интересно, пълноценно и ...гаджето топли леглото ми и уморява тялото ми.
Та...така, де...да избегна цензурата.
Поздрави, момиче!
цитирай
8. joysii - - От що умре твоа Муте? Другата и ...
10.12.2014 20:21
apostapostoloff написа:
- От що умре твоа Муте?
Другата и отговорила:
- От тутун, пи.ки и рикия. Как нема да умреш, от камик да си, ша се скинеш, ако всеки ден само това праиш- тутун, пи.ки и рикия!

...............
Толи, на тоя свят, от секс и любов да умре човек! Това да му даде Господ.Само да не боли-тялото и сърцето,нали?
цитирай
9. joysii - Неравностойни и болни са! Тя про...
10.12.2014 20:26
lidislidis написа:
Неравностойни и болни са! Тя простотията не прощава! Отдавна Г. е станала за смях с ровенето с лъжи и измислици в чуждите съдби на хората из нета ! Бих искала да се изсмея в противната й мутра с думите : Когато ме познаваш лично, когато си живяла с мен, имаш ценза ми, знанията ми, положението ми, и всичко постигнато от мен в живота , можем да поговорим по човешки...до тогава си някаква болна отрепка за мен, лаеща шизофренично просташки из нета напразно по непознати.
Поздрави Джойси и приятна вечер!

...............
Лиди, в тоя сайт, колкото по-големи задръстенячки са някои пачи, толкова повече се правят на непорочни девици. А всъщност, мърсуват та се цепят. Седнала гаднярка като Гина, която злоупотребява с лични данни на хора от интернет, която се подиграва на децата на блогъри, които не й лижат гъза, та...седнала тази да ми се прави на толкова морална. Мухла! Ръси лъжи наляво и надясно.
Лид, винаги ще си ми симпатична. На мен и на доста стойностни хора в тъпия сайт. Знай го!
цитирай
10. dolsineq - Хубав аватар имаш, Джоуси. С год...
10.12.2014 21:24
joysii написа:
dolsineq написа:
Хубав аватар имаш, Джоуси. С годините все по-красива ставаш...;)

======
Здрасти, Долси.
Чудя се дали по същия начин коментираш аватар, на който е изтипосано българското знаме.
Иначе аз - да, старая се годините да не ме загрозяват. Полагам грижи да изглеждам добре.
Поздрави за теб. Как си?

..................................
Не ми се е налагало в блога да го правя, май тук повеече от жълтини се интерисуват...;)
цитирай
11. joysii - 10. dolsineq -
12.12.2014 07:58
Ще те питам нещо.
Защо когато изчезна Спароток, се изгуби и твоята активност тук?
Хубаво е да бъдеш себе си. Какво ти пречи да пишеш постингите си спокойно, без да си непременно подчинена на някого?Преди беше нещо като секретарка на онова куку. Сега - него го няма, няма те и теб. Защо?
Поздрави.
цитирай
12. apostapostoloff - Не те е срам!
17.12.2014 18:40
Ама къде се намираш ти, та ще се е...?!
цитирай
13. joysii - Ама къде се намираш ти, та ще се е. . . ...
19.12.2014 21:55
apostapostoloff написа:
Ама къде се намираш ти, та ще се е...?!

=======
Хихихи...поред Гина съм безсрамна. Трябва, преди да полудея с гаджето, да я питам дали ми позволява и мноооого да ме е срам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406207
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031