Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2014 11:54 - Мъжете и жените в блог.бг-почти натюрморт
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3897 Коментари: 15 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Мъжете, и готини и комплексари, си лафят за политика. Или се карат политикантствайки.
   Дамите - умират от скука и споделят чувства в стихове, есета, критики, обиди. Издират си очите, в повече от случаите.
  Никой никого не сваля. Никой никого не обгрижва.
  Тук наистина е "Сървайвър".
  Поне клюки да имаше, че да ги дъвчем и анализираме.
  Абе, я ме светнете за някоя тукашна "бомба"/суперклюка/!!


image



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivoki - ИМА И МНОГО ДУХОВНИ ХОРА И ОТ ДВАТА ...
06.12.2014 12:12
ИМА И МНОГО ДУХОВНИ ХОРА И ОТ ДВАТА ПОЛА.....
цитирай
2. joysii - ИМА И МНОГО ДУХОВНИ ХОРА И ОТ ДВАТА ...
06.12.2014 12:26
ivoki написа:
ИМА И МНОГО ДУХОВНИ ХОРА И ОТ ДВАТА ПОЛА.....

...........
Има, Иво, но си мълчат.
Или споделят твърде лаконично мислите и чувствата които се вихрят в умовете и душите им.
В блог.бг има проблем със споделянето, а оттам - куца и общуването като цяло.
Хората са прикрити, съобразяват се с хиляди обстоятелства и ограничения. Не смеят да са прями и откровени.
цитирай
3. maelaen - Всичко ново
06.12.2014 12:30
е добре забравено старо
цитирай
4. kanibal - Джойси, здравей бе, душа. Ти не си ...
06.12.2014 12:46
Джойси, здравей бе, душа. Ти не си даваш почивка от тоя блог. Аз година и половина дори не съм стъпвал в него, и не ми липсваше никак. Дай си поне месец почивка.
цитирай
5. joysii - 3. maelaen - Всичко ново
06.12.2014 12:49
е добре забравено старо
...................
Когато в този сайт присъстваха по-смели хора, нямаше такова триене на коментари, нямаше толкова много блогове с хвалби по коментарите, можеха да си пишат и анонимковците...беше доста по ФРИ и беше забавно.
Сега сайтът прилича на пансион за тъповати благородни девици.
цитирай
6. joysii - Джойси, здравей бе, душа. Ти не си ...
06.12.2014 13:09
kanibal написа:
Джойси, здравей бе, душа. Ти не си даваш почивка от тоя блог. Аз година и половина дори не съм стъпвал в него, и не ми липсваше никак. Дай си поне месец почивка.

................
Човекоядец, напротив - в последните две-три години изобщо не съм активна тук. Нямам време. Но...честно казано, падам си по интернет общуването. Забавно ми е.Не бих се омела от сайта за нищо на света/ за ужас на местните простакеси и пачи/:):):)
цитирай
7. germantiger - ;) Аз не пиша за политика
06.12.2014 19:11
Коментара и постинга за ЖЕНИТЕ-ПИРАТИ от мен - поради бъг в системата "не ме припозна"
цитирай
8. joysii - Коментара и постинга за ЖЕНИТЕ-...
06.12.2014 21:01
germantiger написа:
Коментара и постинга за ЖЕНИТЕ-ПИРАТИ от мен - поради бъг в системата "не ме припозна"

..................
Вярно, Тигърче, не пишеш за политика. Ти си по готините мацки.
Последният постинг с пиратките ти е сладурски.
Поздрави!Радвам се, че се отби.
цитирай
9. kasnaprolet9999 - И ти си умираш от скука, щом като з...
06.12.2014 21:13
И ти си умираш от скука, щом като задаваш такива въпроси.
цитирай
10. joysii - И ти си умираш от скука, щом като з...
06.12.2014 21:45
kasnaprolet9999 написа:
И ти си умираш от скука, щом като задаваш такива въпроси.

....................
Пролет, погледнах за всеки случай постинга си, ама...там няма въпроси,скъпа.
Иначе -да, в блог.бг напоследък ми е скучно та умрем.Отделям известно време да поразгледам тук там, намирам нещо интересно за четене, но определено ми липсват разговорите с блогъри,общуването в коментарчетата.
В живота си не скучая. Тази вечер пък-хич. Пържих риби в несвяст. Очаквам гости,малко късни, но пристигат от далеч. От Лондон. Приятелката на дъщеря ми си идва за празниците. Ние сме й като семейство. Много обичам това момиче.Родителите й са разведени. Майка й е една капризна лигла и детето идва все у нас-да сподели тревога, успех, празник.....такива разни...приятни емоции у дома.
цитирай
11. apostapostoloff - Чети "Комиците" на блогбегето.
07.12.2014 07:36
Това са червените бабички- Кухел, баба Венка- Валерия и пр. Аз лично си умирам от смях като почнат да ни увещават, че Русия е велика страна, социализЪма е голяма работа и тем подобни идиотщини.
цитирай
12. joysii - Това са червените бабички- Кухел, ...
07.12.2014 10:11
apostapostoloff написа:
Това са червените бабички- Кухел, баба Венка- Валерия и пр. Аз лично си умирам от смях като почнат да ни увещават, че Русия е велика страна, социализЪма е голяма работа и тем подобни идиотщини.

============
Цветове - всякакви, Толи.
Аз по Русия не си падам. Предпочитам да гледам към Европа.По байтошово време не изпитвам никаква носталгия, напротив, радвам се,че червената диктатура все пак имаше край.
цитирай
13. maelaen - Ми тогава да се върне старото
09.12.2014 13:01
Да въведем "новостта" да може да коментират и не-блогъри. Кой ще говори с блог.бг. Между другото блог.бг жена ли е или мъж? Щот ако е жена по добре аз или друг мъж да говоря с нея. Да пуснем най чаровния(ната), да агитира за въвеждането на "екстрата"

Защо не го сложат като опция, притежателя на блога да може да активира или дезактивира възможността да се пускат коментари от не-блогъри

Блога е кастриран по тоя начин, не може да роди конфликт. А както знаем от конфликта се ражда новото
цитирай
14. joysii - Да въведем "новостта" ...
13.12.2014 12:11
maelaen написа:
Да въведем "новостта" да може да коментират и не-блогъри. Кой ще говори с блог.бг. Между другото блог.бг жена ли е или мъж? Щот ако е жена по добре аз или друг мъж да говоря с нея. Да пуснем най чаровния(ната), да агитира за въвеждането на "екстрата"

Защо не го сложат като опция, притежателя на блога да може да активира или дезактивира възможността да се пускат коментари от не-блогъри

Блога е кастриран по тоя начин, не може да роди конфликт. А както знаем от конфликта се ражда новото

...................
Без анонимните коментари е скучно. Да си ги върнем!!
цитирай
15. apostapostoloff - А бе, най- добре ще е, ако
17.12.2014 18:44
по- похотливите се съберам в някой куросрт и го ударим на пиянство и разврат. Така поне ще можем да извлечем някаква полза от цялото това драскотене.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406397
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031