Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2014 11:25 - Херувимите днес са вампири.
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2661 Коментари: 12 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Прибери си, Боже, вересиите!
Не си прибирай, Боже, вересиите.
Страстите човешки
и хорските грешки
нека са в дните ни
пред очите ни.
В тях да се вглеждаме
глупост да срещаме.
И да си кажем:
О, по-добре да бъдем различни
макар и грубо себични!
Херувимите днес са вампири,
а вещиците с души мили.


image



Гласувай:
11



1. joysii - В душата си носи всеки от нас добро ...
02.02.2014 12:13
В душата си носи всеки от нас
добро и зло, до сетен час.
Не ми казвайте веднага,
че добрината и любовта
ще направят живота ни песен,
а злобата и бесът
ще го издокарат твърде нелесен.
Глупостта е проблемът.
И с него трябва да се заемат,
тези, които кротко немеят,
а притежават и ум и сърце.
Нека протегнат ръце
и с ярост потъпчат
с двата си крака
простотията
изпълзяла от мрака.
цитирай
2. joysii - Може би всеки ще се досетикого ...
02.02.2014 12:23
Може би всеки ще се досети
кого визираме тук двете.
И помнете-
в блогбегето бъдете
нащрек
през дните мразовити,
че има тук едни бандити
тъпи, но доста ядовити.
Заплахи те редят безкрай,
известен факт това е,
но думите им, всеки знае,
са просто безобиден лай.

цитирай
3. f873 - Ми и двете ми 'аресват - откачалки ...
02.02.2014 22:59
Ми и двете ми 'аресват - откачалки сладки. Като ги чета ми едно ... тръпкаво, ма не мъ либят. Що ли? - гол ц'рвул. ....:(((
цитирай
4. joysii - ВЕЧЕ СТАВАШ СУПЕР СМЕШНА. . . . . . . . . ...
02.02.2014 23:58
анонимен написа:
ВЕЧЕ СТАВАШ СУПЕР СМЕШНА

......................
Ми да пукнеш от смях,тогава!
цитирай
5. joysii - Ми и двете ми 'аресват - откачалки ...
03.02.2014 00:00
f873 написа:
Ми и двете ми 'аресват - откачалки сладки. Като ги чета ми едно ... тръпкаво, ма не мъ либят. Що ли? - гол ц'рвул. ....:(((

........................
Кой пък тебе смее да те не либи,бре!
Много губи!
Поздрави! :):):)
цитирай
6. apostapostoloff - Апропо, вчера видях
03.02.2014 14:37
Спароток в заведението Capri, което е до сградите на БАН край х-л "Плиска". Ядеше, пиеше и се веселеше. След това излезе, качи се на "Мерцедес" и отпраши. Наистина е старши научен сътрудник в Института по българистика към БАН, няма грешка. Страшен пич се оказа този симпатяга!
цитирай
7. joysii - Спароток в заведението Capri, к...
03.02.2014 15:10
apostapostoloff написа:
Спароток в заведението Capri, което е до сградите на БАН край х-л "Плиска". Ядеше, пиеше и се веселеше. След това излезе, качи се на "Мерцедес" и отпраши. Наистина е старши научен сътрудник в Института по българистика към БАН, няма грешка. Страшен пич се оказа този симпатяга!

==========
Толи, то няма лошо да е пич и готин и симпатяга и....да е жив и здрав.Ама да не ги плещи тия фентъзите за траките,бе. Че човек като му прочете глупостите се разочарова на max и язък му за всичкото останало хубаво дето го има по себе си.
Поздрави за теб! :):):):):)
цитирай
8. apostapostoloff - Ти май не разбираш...
03.02.2014 17:39
Той е тарикат, защото се е захванал с история. Строго погледната историята е псевдо- наука, защото при нея ЛАБОРАТОРНИЯТ ПОДХОД е напълно невъзможен. Затова всеки може да си плещи, каквото си пожелае. И да расте. Я виж историкът Гоце докъде стигна!...
цитирай
9. joysii - Той е тарикат, защото се е захванал с ...
03.02.2014 18:52
apostapostoloff написа:
Той е тарикат, защото се е захванал с история. Строго погледната историята е псевдо- наука, защото при нея ЛАБОРАТОРНИЯТ ПОДХОД е напълно невъзможен. Затова всеки може да си плещи, каквото си пожелае. И да расте. Я виж историкът Гоце докъде стигна!...

.......................
В историческите среди НЕ РАСТЕ наш Спарчо, защото там изобщо не вирее.И да ти кажа -напоследък лабораторният подход намира доста голямо приложение в анализа и обработката на находки.Спаро не прави нищо друго,освен да краде пасажи от чужди текстове нагаждайки ги на своята шантава идея.И плещи само фантасмагории,без никаква научна обосновка.
Бе той залезе.Никой нито го чете,нито се интересува вече от него.
.............
Пак поздрави:):)
цитирай
10. joysii - 8. apostapostoloff
03.02.2014 18:54
Че е тарикат - вярно е.
Но това не е особено престижно в истинската наука.
цитирай
11. joysii - 8. apostapostoloff
03.02.2014 18:55
Разбирам аз.:):)
Днешните херувими са оригинал вампири.
цитирай
12. apostapostoloff - А на мен ми се струва, че
15.02.2014 08:09
вампирът Спаро те предизвиква с тези свои дивотии. Иска да ти привлече вниманието, защото май много иска да те такова...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406389
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031