Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2014 18:05 - По сладурските лафчета ще го познаете
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3142 Коментари: 11 Гласове:
5

Последна промяна: 26.01.2014 09:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тукашен е. Готин. alexalexalex

"Времето студено, превалява, иде ти да застреляш някого."

"...цвилят от радост, а светът се върти около тях и не им обръща внимание."

"Ще карам мотор уикендно."

"...въпреки напъните да ме скрият като малка мръсна семейна тайна-нъцки."

"Време за почивка, не е време за герои."

"Моето първо море свърши, ама не можем да бъдем зли и да искаме дъжд."

"...апропо, точно госпожа....в свой постиг размахваше за мен лични данни все едно съм й втори братовчед."

"Колко му трябва на човек - парче хляб, буца сирене и яхта. Като яхтата е по-задължителна, особено ако си има и остров."

"...ама ме гони работа и време нямам. А, нормалните, намерете повод днес да се усмихнете за нещо. Смешен ден!"


...........................
Смешни дни и за теб,.................., свежи и радващи.

image



Гласувай:
9



1. makont - Джойс, по нищо не отстъпват на кандидатстудентските прозрения.
23.01.2014 18:09
Горан Брегович е страхотен на тази снимка. Усмивки и хубава вечер!
цитирай
2. joysii - Макииии, Брегович е върхът, на тази ...
23.01.2014 18:19
Макииии, Брегович е върхът, на тази снимка - направо си е убиец.
А постингът е по повод на тукашен блог, който е сред моите любими.
Притежателят на този блог е типичен съвременен млад мъж, интелигентен, остроумен, с интересно чувство за хумор, намерил начин да реализира себе си и да си устрои един приятен живот.
Харесвам вмъкнатите тук - там из постингите му изрази.
цитирай
3. dinkov - Динков
23.01.2014 23:29
joysii - абе Брегович наистина е симпатяга. Ама не е готин к'ат бат' Делон. За Ален Делон става дума. Ей, голям убавец беше на времето. Ама аз не го обичах. Щото ако бях малко по-грозничък щях да приличам на него. И тогава 'сички жени щяха да въздишат по мен. А сега на тези години ми се случи нещастие. Умря ми циганката дет ме 'фалише. Че трябва сам да са фала :))). Е ми к'во да се прави... живот... :)))
Поздрав.
Ицко
цитирай
4. apostapostoloff - На моменти е много духовито, ама
24.01.2014 02:23
не казва нищо за разкрачването, а това го прави съмнителен...
цитирай
5. joysii - 4. apostapostoloff - На моменти е много духовито, ама
24.01.2014 15:10
не казва нищо за разкрачването, а това го прави съмнителен..
........................
Хахахахахаа, Толи...здрасти!
Чета го отдавна, беше един от първите ми любимци тук. И още е. Но напоследък се увлича от политика, а мен на към любовна тематика ме тегли.
Та ...навестявам го редовно, точно заради тези умности,типично в негов стил.
цитирай
6. joysii - joysii - абе Брегович наистина е ...
24.01.2014 15:13
dinkov написа:
joysii - абе Брегович наистина е симпатяга. Ама не е готин к'ат бат' Делон. За Ален Делон става дума. Ей, голям убавец беше на времето. Ама аз не го обичах. Щото ако бях малко по-грозничък щях да приличам на него. И тогава 'сички жени щяха да въздишат по мен. А сега на тези години ми се случи нещастие. Умря ми циганката дет ме 'фалише. Че трябва сам да са фала :))). Е ми к'во да се прави... живот... :)))
Поздрав.
Ицко

.............
Ееее, Ален Делон си е пич един път! Но не е точно моят тип.Сланикав ми е малко.
Постингът е с цитатчета от постингите на местен мъж-от блог.бг.Много ми харесва какви ги реди.
цитирай
7. joysii - Ама никой ли не позна кой е това! ...
24.01.2014 15:14
Ама никой ли не позна кой е това!
Чии са тези думи,бе??
цитирай
8. zlatkostanoev - alexalexalex :))))
24.01.2014 18:09
alexalexalex :))))
цитирай
9. joysii - alexalexalex :)))) ========...
24.01.2014 18:24
zlatkostanoev написа:
alexalexalex :))))

===========
Йес!!:):):):)
Поздрави.
Вие явно сте от нормалните тук.

цитирай
10. zlatkostanoev - Другите неща не си ги спомням, ама ...
24.01.2014 18:39
Другите неща не си ги спомням, ама комбинацията хляб, буца сирене и яхта е умопомрачително гениална! Поздрави, хубава вечер! :))))
joysii написа:
zlatkostanoev написа:
alexalexalex :))))

===========
Йес!!:):):):)
Поздрави.
Вие явно сте от нормалните тук.


цитирай
11. joysii - 10. zlatkostanoev
24.01.2014 18:54
Погледнах в блога Ви. Задържах се там.Харесва ми как пишете.:):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406470
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031