Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2013 15:29 - axlaxl нарушава договора за ползване на Комуникативните услуги на Microsoft
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4139 Коментари: 21 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Ползвайки се от правото да комуникира чрез Microsoft, тя е длъжна да спазва и съответните изисквания.
    Едно от тях забранява - ЦИТИРАМ :
" качване или предоставяне по друг начин на файлове, които съдържат изображения, фотографии, софтуер или други материали, които са защитени от законите за интелектуалната собственост, включително, но не само, законите за авторските права и търговските марки (или от правото за лична неприкосновеност и правото на гласност), освен, ако не притежавате или контролирате тези права, или сте получили необходимото съгласие да извършите съответните действия."
    
А нашата мухла си позволява да разпространява снимки на хора, които нямат нищо общо с блог.бг., и които изобщо не подозират какви ги върши Гина.
        Може би не е зле, някой да уведоми Microsoft за това. Толкова е лесно да се направи. Помислете само - ще й бъдат отнети всички права за ползване на негови продукти. Ужас!
       
image



Гласувай:
14



1. apostapostoloff - Заеби я тая
25.10.2013 15:37
смръдла. Мине, не мине и се изпърди в блога. Пръдла!
цитирай
2. joysii - смръдла. Мине, не мине и се изпърди в ...
25.10.2013 15:42
apostapostoloff написа:
смръдла. Мине, не мине и се изпърди в блога. Пръдла!

=================
Така е. Ужасно проста и скучна е.
Само исках да я информирам.
И нея и няколкото й приятелчета.
Освен това - не е зле всички да знаят каква гаднярка е.
То не че някой не знае, де!
Поздрави.
цитирай
3. bleckram - Така е, голема гаднярка е.
25.10.2013 18:32
С Пискова откраднаха данните на Лидис и с години и взимаха инвалидната пенсия. Пази се от нея, може да ти вземе и мъжа.
цитирай
4. joysii - 3. bleckram
25.10.2013 18:37
Ееееее, деееее!
Тия простакеси ли, бе?
Колкото до мъжете - ми да се пробва, да я видя кой от всичките мъже около мен ще успее да отмъкне.:):):):)
цитирай
5. анонимен - Не е само Лидис с изядена пенсия по болест от гина и пискова, не е само тя със злоупотребени данни от простите мангалки
25.10.2013 20:03
http://allyally.blog.bg/novini/2012/12/08/ludka-shte-vidi-pensiika-po-bolest-na-kukuvo-leto.1028624

Аз си държа на думите в коментар под постинга на побърканата проста джагалка! Никога не е късно да го направя и на нея и на глупавата пискова! Ако знаят само колко обичам мангалски номера от тъпи мангалки !
цитирай
6. joysii - Гина се праска на много отворена, но ...
25.10.2013 23:28
Гина се праска на много отворена, но трие мои коментари, с които я завирам където й е мястото и отговарям на глупашките й нападки.
Мухла!
цитирай
7. joysii - налага се на тая простотия" ...
25.10.2013 23:42
Налага се на тая простотия:

" 26. axlaxl - Джойскей Димитрова, стига рева за ...
17:01
Джойскей Димитрова, стига рева за права.
Какво мучиш? Какво би казала за клонирането на спароток и имитирането ? Забавно ли ти беше, а на тези с които го направи?
Пак ще те питам бабке, мъжът ти знае ли каква курва му е в къщата, която даже с оня гуру куку Постола се сваля...ама той поне ти е лика прилика....
Сннимки взети от нета са обществени:)))
Ама много си смешна, честно....ха ха
цитирай
.....................
да отговоря тук,понеже мухлата ми трие коментарите.
Та - посъветвах я да нарича курва майка си, не мен.
Клонинги на онова куку Спароток никога не съм правила. Не ми се е налагало да изветрявам дотолкова. Той пишеше само щуротии, така че не ми беше трудно да оборя глупостите му.
С никого не съм се сваляла в блог.бг. Гина пак си въобразява нещо.
За това дали имам мъж и какви са взаимоотношенията ми с него, Гино, ще плямпаш когато ми видиш брачното свидетелство.
...................
И какво му имаше на този коментар,че го изтри? Бъзна те нещо,нали?
Смешната и жалката си ти.
цитирай
8. joysii - И на това трябва сега да отговарям ...
26.10.2013 00:01
И на това трябва сега да отговарям тук, щото пачата плюе, а като й го рекнеш - трие та се съдира.

28. axlaxl - Помолиха ме да не одобрявам коме...
21:39
Помолиха ме да не одобрявам коментари на психично болни хора и смятам да се съобразя с молбата:)
Ангелина, даскалицата хейтърка имала права над снимки във фейсбук?:)) Май не знае, че там всеки може да споделя и публикува и ако е авторска или лична снимка става публична...
Иначе няма нищо против да се публикуват мои снимки и да се изказва компетентно относно самоличността ми:))
.............
ПиШке и Гино, вие нямате ли си .....да си ги чепкате ,ами ровите по фейсбуците, крадете снимки на непознати, изтипосвате ги тук и обявявате хората по тях за мои роднини??????
ТВОИ СНИМКИ никога никъде не съм публикувала. Изобщо не ме вълнува мутрата ти. Все ми е тая как изглеждаш - дали като мелез между дърта маймуна и кашалот или като спящата красавица.
И продължавай да ми триеш коментарите.
С това само доказваш колко си тъпа и как не си в състояние да водиш диалог с мен.
Маце ,аз не съм ти Лидис добричката и плашливата дето й тровиш живота.
Помни това.
цитирай
9. lidislidis - Издирването на данни и снимки с цел злоупотреба с тях е престъпление!
26.10.2013 00:14
Но простакесата не знае дори това и си въобразявя, че върши геройство, като се рови из нета и изнася на хората снимките, адресите, телефоните с цел да се гаври с тях публично, да оставим настрана ровенето в Еграона на хората, местожителството, местоработата, пак с тези престъпни цели, снимка дори поместена в медия е с правата на медията, а не на побърканите простачки да я размахват из нета с цел нанасяне на обида умишлено! Да не говорим и за ровенето из нета и набиране на данни за имоти, заболявания, протоколи и всичко, което само една проста побъркана и тъпа ненормалница може да изнася повторно в нета с цел, след, като ги е пребарала и възползвала от тях материално ! Имена на лекари в ТЕЛК комисии , заплахи, адреси на имоти и тн, имена на деца, роднини, техни снимки с цел гавра, всичко това е подсъдно ! Това, че простакесата побъркана не го знае и е тъпа, че го прави си е за нейна сметка!!! Не я оправдава диагнозата и тъпотията й и мястото й не е в нета умишлено да върши тези действия многократно, които са за нея материална облага, като препипа по мутренски данните и се възползва от тях, тя ги разгласява, но си остава първоизточник на нетни измами и злоупотреби! Из света милиярди данни в нета, но само свръх тъпа и побъркана тя ги развява публично , придружени с нанасяне на морални и материални вреди за потърпевшите, които станаха доста!!! Да не говорим за НОИ и делата към НОИ, тази тъпа и проста жена и компанията й! <)
цитирай
10. joysii - 9. lidislidis
26.10.2013 00:19
Лид, ще си намери майстора, не я мисли.
Сама ще си го турне.
Поздрави,миличка.
Всички знаем коя е , каква е , и колко струва.
Боклук.
цитирай
11. lidislidis - Не съм плашлива, Джойс!
26.10.2013 00:39
Маце ,аз не съм ти Лидис добричката и плашливата дето й тровиш живота.
Помни това.

Можех да платя и да я пребият, както подобава на кучка от ранга й, тъй като тази сага на побърканост и петнене на името ми, злоупотреба с данните ми, възползване от тях е петнене и за децата ми! Отваряш нета с данни за името ми и от там бълва помията с интриги и лъжи по мой адрес от нея , със снимки и тн Не го направих, не я пребиха, не е късно никога, за това! Сега се водят делата ми с НОИ, където главна героиня е тя, пискова и сава павлов!
Делата се водят от фински институт, съвместно с полицейски разследвания за нея, дружките й и приятелите им от НОИ, Елин Пелинска обшина имоти и агенции за продажбата им от тях!
Сина ми и приятелите му няма да оставят простите циганьорки да петнят майка му и да се възползват с материални облаги от мен! Скоро ше се чуе истината за гинкино, саво, писково занимание в нета и облагите им от нета да продават на хората имотите и да цицат с дружките си от НОИ ПЕНСИЯТА ИМ ПОРАДИ ЗАБОЛЯВАНЕ 4 ГОДИНИ!!!!!!!!!Не зная дали знаеш аз съм инвалалид с диагноза на сърцето и нефункционираши крайници, ръце след 2 операции неуспешни! Болките са неописуеми, отделно тази гавра публично! Поздрави и приятна вечер!
цитирай
12. joysii - 11. lidislidis
26.10.2013 10:37
О, Лид, наистина ли! Нямах представа за това /здравето, имам предвид/.
Но как, тези жени те тормозят дори при това положение!
Но това наистина е нечовешко!
Поздрави, миличка. Хич не се тревожи за местните интриги. Имаш син, нека той ти помогне. Тукашните боклуци...тях Бог ще ги накаже. Бъди сигурна.
цитирай
13. danysladura - Верно е че Гина злоупотрбява със ...
26.10.2013 12:16
Верно е че Гина злоупотрбява със снимки от нета,но пък на мен ми подари своя снимка,сложих си я на лозницата и тая година косарите се изплашиха и нито една чепка грозде не ми изядоха.
цитирай
14. joysii - Верно е че Гина злоупотрбява със ...
26.10.2013 12:24
danysladura написа:
Верно е че Гина злоупотрбява със снимки от нета,но пък на мен ми подари своя снимка,сложих си я на лозницата и тая година косарите се изплашиха и нито една чепка грозде не ми изядоха.

===========
Хахахаха, ами, бре!
Па тя се има за неотразима убавица!
................
Поздрави, Дани, радвам се, че се отбивате при мен.
цитирай
15. joysii - И за много умна се праска Гина, но ...
26.10.2013 12:27
И за много умна се праска Гина, но това е най-голямата грешка на простакесите.:):)
Винаги ги довежда до суперрезил.
Самоуверена и напраскана - ден до пладне, когато се завърза конфликт с мен, веднага взе да трие коментарите ми от постингите си.
Смотла.
цитирай
16. eveal - Eeeeee! ;)))) Ползата от гинка ;)))))))))))))))))))
26.10.2013 12:35
danysladura написа:
Верно е че Гина злоупотрбява със снимки от нета,но пък на мен ми подари своя снимка,сложих си я на лозницата и тая година косарите се изплашиха и нито една чепка грозде не ми изядоха.


Според мен Гинка е неадекватна, тъпа селска тиква , на нивото на олигофрените, които пишат по тоалетните! Това с чуждите снимки от нета й е хоби и допълва простотията й!;)))))
цитирай
17. joysii - 16. eveal
26.10.2013 12:58
На много хора простотията им е хоби НО ТУК СТАВА ВЪПРОС ЗА НЕЩО МНОГО ПО-СЕРИОЗНО - нарушаване на договорни взаимоотношения, не с кого да е, а с Microsoft.
Интересно ми е как Гина ще практикува хобито си ,ако й забранят достъп до продуктите на Microsoft, остави това - ами ако вземат, че я осъдят.
Щото това не сме ние - тукашните въшливи блогери, а Microsoft.
И на него хич не му пука с кого се чу....Гината, че да се плаши.
цитирай
18. eveal - Не фантазирайте! Нея не я мислете! Оправят Я на задна прашка Явор Колев и бат Бойко!
26.10.2013 13:34
http://alllyallly.blog.bg/zabavlenie/2012/02/28/niama-anonimnost-v-neta.911904

"Престанете да фантазирате:)

http://www.cybercrime.bg/bg

Министерството на вътрешните работи стартира официалния сайт http://www.cybercrime.bg/ за превенция и борба с интернет престъпността, като на страницата има инкорпориран уеб онлайн комуникатор - ICQ, чрез който ще се подават сигнали и в реално време, съобщиха от пресцентъра на МВР.
Сама го споделя с гордост в постинг "Няма анонимност в нета" от февруари 2012 в запазения й ценен блог в блог, бг
Това е неин цитат от профила й alllyallly за новия сайт на тъпкачите й с криминални занимания в нета от ранга на шефове там!

Административно сайтът ще бъде управляван от началника на сектор "Компютърни престъпления" при ГДБОП - Явор Колев.

По една случайност го познавам:))
цитирай
19. eveal - Мисля, че е добре
26.10.2013 13:39
да пусна линкове до тъпкачите и криминале дружките на Гинка - Явор и Бойко, да се изкефят как Гинка ги прославя и тях публично, че оправят и закрилят! Слава на бат Бойко! Слава на Явор!
цитирай
20. joysii - да пусна линкове до тъпкачите и к...
26.10.2013 13:47
eveal написа:
да пусна линкове до тъпкачите и криминале дружките на Гинка - Явор и Бойко, да се изкефят как Гинка ги прославя и тях публично, че оправят и закрилят! Слава на бат Бойко! Слава на Явор!

...................
Ааааа, ми не знам.
Постъпете така като темпераментът и съвестта Ви диктуват.
цитирай
21. joysii - Пак тук ще отговоря, щото пачата ми ...
26.10.2013 15:34
Пак тук ще отговоря, щото пачата ми трие коментарите.
Според Пискова това е Джойси. Дамата е готина, но аз не изглеждам така.

"В предишния постинг
ви показах как изглеждах след раждането на детето ми. А ето една скорошна снимка на даскалицата Радост Димитрова, по-известна тук като Джойси.
Сравненията оставям на вас:)"
..............
Не само Гина , а и Ангелина Пикова известната журналистка от БНТ си позволява да нарушава правилата за ползване на комуникативните услуги на Microsoft.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2411749
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930