Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2012 16:11 - На мъж не може да се угоди
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 45588 Коментари: 124 Гласове:
37


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Ако си кротка, мила и обичлива – си смотана.
Ако не ти се прави секс по всяко време – си фригидна.
Ако ти се искат често цунки-мунки – си курветина.
Ако си откровена и обичаш да споделяш – си дрънкало.
Ако си мълчалива и самовглъбена - си темерутка.
Ако си преди всичко домакиня и майка – си задръстена.
Ако си делова, амбициозна и умна – си мъжкарана.
Ако се издокарваш, предпочиташ секси бельо и високи токчета – си прахосница.
Ако си честна и добричка – си глупачка.
Ако му спестяваш неприятностите – си лъжкиня.
Ако си влюбена – си „Ох, горката!”
Ако си повърхностна и пестелива откъм чувства – си несериозна.
Ако си брюнетка – имаш тежък, проблемен характер.
Ако си блондинка – си тъпа.
Ако си слаба – хм, нямало какво да се пипне и погали.
Ако си закръглена – си дебелана.
Ако си смела - го плашиш.
Ако си горда - му действаш потискащо.
Ееееееее, как да не съм вещица?

    image





Гласувай:
41


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. graucho - Ти от кои си?:)
24.04.2012 16:20
внимавай с отговора, да не си изгониш късмета:))
цитирай
2. vmir - Жените пък сте странни създания с бутончета и никога не може да се каже кога реагирате по-адекватно:
24.04.2012 16:22
Дали когато натискаме бутончетата ви, или когато не ги докосваме.
цитирай
3. joysii - 2. vmir
24.04.2012 16:25
НЕма начин да знаеш, без да опиташ. Всичко.
цитирай
4. joysii - 1. graucho
24.04.2012 16:27
Засега няма да казвам.
Всъщност, не е толкова важно как аз виждам себе си, а как изглеждам в очите на другите.В този смисъл, ми се струва, че съм доста многолика.
цитирай
5. vmir - 3. joysii,
24.04.2012 16:39
joysii написа:
НЕма начин да знаеш, без да опиташ. Всичко.

Ето затова аз поддържам, че жената е хитро измислена примамка за мъжа. А някои тръгнали да ми се тръшкат, че нямало Бог. Как ли пък не - хората сами са се направили такива, че да не могат да се начудят едни на други...
цитирай
6. graucho - добре, кажи, каква искаш да бъдеш
24.04.2012 16:44
Казват, че това което сме, е нищо, това което искаме да бъдем-всичко:)
цитирай
7. joysii - 6. graucho
24.04.2012 17:05
Искам да бъда като мацката от картинката в постинга.:):)
цитирай
8. joysii - 5.vmir
24.04.2012 17:07
Бог, или който е да е там, така ни е барнал, че наистина ще се чудим едни на други за вечни времена.
Ама то в това е хватката. Не дай Боже, да вземем, че да си изясним всичко в един момент.
цитирай
9. makont - Мацката от картинката е страхотна,
24.04.2012 17:33
а, мисля си, затова трябва всеки път да сме различни, за да не ни усетят точно от кой модел сме, то и без това сме си компилация от всичко по малко, но поне така ще подържаме напрежението. Представяш ли си , днес е настроен за кротичката глупачка, а насреща излезе онази темерутката, мъжкараната и потискащо действащата, боже, ако е и брюнетка???
цитирай
10. vmir - 8. joysii,
24.04.2012 17:34
joysii написа:
Бог, или който е да е там, така ни е барнал, че наистина ще се чудим едни на други за вечни времена.
Ама то в това е хватката. Не дай Боже, да вземем, че да си изясним всичко в един момент.


Ето това няма как да се случи. Забелязал съм, че повечето хора са поставили на върха на нуждите си не конкретни предмети и лъскави щуротии, а желанието да притежават повече материални придобивки от околните си. Това ги прави търговци и артисти, но не артисти, които да гледаш с удоволствие. Доминацията на желанията над разума се превръща в навик, който или постепенно прогонва разума, или подчинява разума на навика. Като капак, простолюдието и парвенютата не виждат смисъл в друго, освен в материалните придобивки, а така разумът се превръща в опасна придобивка. Ето защо, разбирателството е невъзможно, защото е заменено с непрекъснато пазарене. Жените казвате "не искам", защото усета ви е притъпен от грижата да се лансирате възможно по-скъпо. Мъжете пък, ако не обичаме послъгването, охладняваме от прекалените очаквания към нас, и ето как понякога разбирателството се постига там, където пазаренето е опростено до минимум и се извършва с пределна яснота. Това обаче е банално, и така до края на света...
цитирай
11. анонимен - хихи,
24.04.2012 17:43
като следя диалога, трабва да си Вишничка.:)
цитирай
12. анонимен - papi minio
24.04.2012 17:45
no koment,i si a da ne sa oplakvate ot carkvata ne va gorim a va lubim
цитирай
13. joysii - а, мисля си, затова трябва всеки път ...
24.04.2012 17:50
makont написа:
а, мисля си, затова трябва всеки път да сме различни, за да не ни усетят точно от кой модел сме, то и без това сме си компилация от всичко по малко, но поне така ще подържаме напрежението. Представяш ли си , днес е настроен за кротичката глупачка, а насреща излезе онази темерутката, мъжкараната и потискащо действащата, боже, ако е и брюнетка???

...........
Маки, не си търси белята, че мъжете най се комплексират от умни и схватливи жени. Пък плах и потиснат господин...не е най-добрата компания.
Поздрави, Мак, готина си,ей затова те харесвам.
цитирай
14. henzelski - Вещица или не
24.04.2012 17:51
супер си Джойси! :))
цитирай
15. ketcakuatl - НАИВНИК!
24.04.2012 18:03
henzelski написа:
супер си Джойси! :))

Има една мъжка приказка - то да е хуй, да и го набийш, ама с акъла не става...
Научи ли най-сетне какво е хейтър или се огледа в огледалото за по-лесно?
цитирай
16. анонимен - айдеее, ред е на драмсъстава от планината
24.04.2012 18:16
14. henzelski - Вещица или не
17:51
супер си Джойси! :))
цитирай
15. ketcakuatl - НАИВНИК!
18:03
henzelski написа:
супер си Джойси! :))

Има една мъжка приказка - то да е хуй, да и го набийш, ама с акъла не става...
Научи ли най-сетне какво е хейтър или се огледа в огледалото за по-лесно?
цитирай
цитирай
17. joysii - 10. vmir
24.04.2012 18:52
Но,vmir, ние искаме от мъжете нещо съвсем дребно - да са готини, да имат пари и да правят супер секс..какво толкова....:)
цитирай
18. joysii - 14. henzelski - Вещица или не
24.04.2012 18:58
супер си Джойси! :))
.........................
Хензел, на комплимента - с комплимент - ти си симпатяга.:):)
Напоследък харесвам стиховете ти. Да не си влюбен и затова да пишеш така - кадифени очички..това онова...,а??:)
цитирай
19. joysii - 15. ketcakuatl
24.04.2012 19:05
Безнадежден случай.
Аз хейтър зная какво е. Питах теб в твоя блог,исках да разбера ти дали знаеш. Не ми отговори. Явно - не знаеш.
Освен това си супербъзльо и винаги ми триеш коментарите.
Четейки написаното тук от теб/"Има една мъжка приказка - то да е хуй, да и го набийш, ама с акъла не става..."/ - виждам ,че си и простак.
Тъпчо, тоя х...ако все още можеш, го набивай на оная пача жена ти!
Мъжка му била приказката! Мухльо.
цитирай
20. joysii - 16. анонимен - айдеее, ред е на драмсъстава от планината
24.04.2012 19:09
Хахахаха..да!!
Само погледай.:):)
цитирай
21. vmir - 17. joysii,
24.04.2012 19:52
joysii написа:
Но,vmir, ние искаме от мъжете нещо съвсем дребно - да са готини, да имат пари и да правят супер секс..какво толкова....:)


Ама искате и еманципация. И когато поискаме същите "незначителни" неща от вас, става мазало. Затова в Библията правилно е записано, че Бог е създал жената като другар и помощник на мъжа.
цитирай
22. joysii - 21. vmir
24.04.2012 20:35
Еманципация!? Нееееее! Само глупачка би искала това.
Всяка умна жена си мечтае да има до себе си мъж, който да й осигурява приятен и охолен живот.
Каква ти еманципация!?
Това е мъжка някакваси измишльотина.:):)
цитирай
23. анонимен - Ееее, айде сега ...
24.04.2012 21:25
на кензелски му били кадифени очичките ... дрън-дрън изцъклени са, ама защото има нещо (отзад)

цитирай
24. joysii - на кензелски му били кадифени оч...
24.04.2012 22:05
анонимен написа:
на кензелски му били кадифени очичките ... дрън-дрън изцъклени са, ама защото има нещо (отзад)


..........................................
Абе,куку-анонимен,Хензел ПИШЕ за едни красиви очи дето го вълнуват,бе!
Божеее,ма може ли да си толкова кух!?
Мъж ли си ,жена ли си...каква пача си ти?
цитирай
25. анонимен - Пача по хензелски. И още пача.
24.04.2012 22:22
Зоологическа група. Животните са разнообразни. Но всички еднакво разочаровани.
Стефан
цитирай
26. kasnaprolet9999 - Прочетох горното на съпруга ми, за ...
24.04.2012 22:30
Прочетох горното на съпруга ми, за да го развеселя, а той ми рече, че не попадам в нито едно от тези определения, значи и аз съм вещица, ставаме две:)))
цитирай
27. анонимен - Е, нека си пише човекот
24.04.2012 22:38
аз кажувам защо са му оцъклени очите и защо е наведен напреди
(за Кезел нали е вапросот?)
човеко се цъкли шото има зор.
цитирай
28. анонимен - Джей,
24.04.2012 22:38
Пак провокираш.) "Но,vmir, ние искаме от мъжете нещо съвсем дребно - да са готини, да имат пари и да правят супер секс..какво толкова....:)"
А ние искаме от вас също нещо съвсем дребно - да сте готини, да правите супер секс и да ни обичате.)
Дж
цитирай
29. ketcakuatl - ПРИПАЛИ ЛИ МАСТИЙО?
24.04.2012 22:41
Питала била, ама щот не съм благоволил да отговоря на мазната пача - не съм бил знаел!? Куха, течаща лейка! Смених тактиката, разбрах че от игнориране простаците не разбират, считат го за слабост когато не им го връщаш...Добрее, с идиотите - още по идиотски, с простаците - най-просташки! Ще ти късам косъмчетата на дъртата путка едно по едно, ще разбереш какво е да пишеш гадости на други и да си вреш гъза там дето не ти е работааа...
цитирай
30. pcelata - Чакай те ме!
24.04.2012 22:42
мъжът ми първо се посмя,а после ми заяви,че тази еманципация ще довърши мъжкото съсловие.Обаче момичета аз да ви кажа,че не само съм вещица,но и съм й змия усойница.Миличка,ама толкова си права,че думи нямам.
цитирай
31. joysii - Зоологическа група. Животните са ...
24.04.2012 22:43
анонимен написа:
Зоологическа група. Животните са разнообразни. Но всички еднакво разочаровани.
Стефан

......................
Кой от какво е разочарован, уважаеми? Обяснете ми ,моля ,че нищо не разбрах.
цитирай
32. joysii - Питала била, ама щот не съм благо...
24.04.2012 22:49
ketcakuatl написа:
Питала била, ама щот не съм благоволил да отговоря на мазната пача - не съм бил знаел!? Куха, течаща лейка! Смених тактиката, разбрах че от игнориране простаците не разбират, считат го за слабост когато не им го връщаш...Добрее, с идиотите - още по идиотски, с простаците - най-просташки! Ще ти късам косъмчетата на дъртата путка едно по едно, ще разбереш какво е да пишеш гадости на други и да си вреш гъза там дето не ти е работааа...

............................
А така,копеле,разбесней се!
Бъзлив комплексар.Не можеш да отговориш на нито един мой коментар и затова истерясваш и ги триеш.Пък аз ти гледам сеира и се кефя,мухльо.
..............
Ще ми късаш косъмчетата от онова място на кукувден.Там няма косми,епилирано е.Късай космите на смотаната си жена.
Дрисльо.
цитирай
33. joysii - Прочетох горното на съпруга ми, за ...
24.04.2012 22:54
kasnaprolet9999 написа:
Прочетох горното на съпруга ми, за да го развеселя, а той ми рече, че не попадам в нито едно от тези определения, значи и аз съм вещица, ставаме две:)))

...............
О,чудесно!
Поне господинът не ми е теглил една./Шегувам се/
Виж какво, вещиците и вампирките сме най - готини. МАни ги другите смотли.
Поздрави:)

цитирай
34. joysii - 30. pcelata - Чакай те ме!
24.04.2012 22:59
Чакаме те, Пчела, душке, тука сме, споко.
Ей, за оная с раздвоения език, не се бях сетила. Ама вЕрно,че и такива сме понякога...
Поздрави,и да жИлнеш нещо...да не скучаеш...:)
цитирай
35. joysii - Пак провокираш. ) "Но, vmir, ...
24.04.2012 23:04
анонимен написа:
Пак провокираш.) "Но,vmir, ние искаме от мъжете нещо съвсем дребно - да са готини, да имат пари и да правят супер секс..какво толкова....:)"
А ние искаме от вас също нещо съвсем дребно - да сте готини, да правите супер секс и да ни обичате.)
Дж

..............
Ееее,каквото повикаш, това ще обади, Джаааак:)
И един съвет - при дамите - с малко кавалерство и глезотийки - всичко се постига.:)
цитирай
36. анонимен - Жойсий,
24.04.2012 23:27
мене много ми е драго да те четам, все си убава ...
А яз воопще не се чудим приятелко: Бугарките са най убавите жени на светот!

твоjот Gaan MAS
Ганчо от Предбалкана, повелител на приказната любав (на приказки само, че сум 69 веке)
цитирай
37. анонимен - Тра-ла-ла-ла-лиииииииииииии:)))))
24.04.2012 23:27
Тра-ла-ла-ла-лиииииииииииии:)))))
цитирай
38. анонимен - Тра-ла-ла-ла-лиииииииииииии:)))))
24.04.2012 23:38
Тра-ла-ла-ла-лиииииииииииии:)))))
цитирай
39. ketcakuatl - СЛАДУРЧОВЦИ
24.04.2012 23:40
Ама жена ми, ама беден гастарбайтер, ама иди ми-ела ми...Неистово ви се иска да е така, нали! Мамини гугутки. Единственото утешение на нещастника е че не е сам, иначе ще се побърка от безпомощност. Това може да не го разберете добре, за това по ваше му - можете само да ми го духате под вода докато изсъхне!
цитирай
40. анонимен - Тра-ла-ла-ла-лиииииииииииии:)))))
24.04.2012 23:48
Тра-ла-ла-ла-лиииииииииииии:)))))
цитирай
41. анонимен - Обещал съм ти да те накатанча при пръв възможен случай
24.04.2012 23:50
анонимен написа:
кака тана е скрил постинга срещу рустам и е света тиха вода)))))))
нали ше се жалва на инвестор мръсника и замита следите. ама е закарфичен също както злобарката деспа му рече))))))))))

А ти, където виждаш Деспинида във всеки нов акаунт издава вродената ти тъпота. Ама що не сложиш бутилка Бушмилс срещу всяко твое твърдение? Щото не можеш, бе! Бедняк си! Оръфляк! Анонимна блогова пачавра си. За разлика от тебе, аз заставам с името си. И с него ще се срещна със Здравков.
А вие, страхливите пачаври, не смеете да потвърдите едно ваше твърдение с имената си. Че някой ви е светнал за клевета к`во става. Айде де, появи си и кажи кой си, храбрецо.
цитирай
42. анонимен - Тра-ла-ла-ла-лиииииииииииии:)))))
24.04.2012 23:53
Тра-ла-ла-ла-лиииииииииииии:)))))
цитирай
43. анонимен - Тра-ла-ла-ла-лиииииииииииии:)))))
24.04.2012 23:55
Тра-ла-ла-ла-лиииииииииииии:)))))
цитирай
44. анонимен - Някой да предаде на Пантето, че съм му обещал среща със Деспинида и син и и с неговите
24.04.2012 23:56
анонимен написа:
ама тоя парцал деспа курвата още ли се подвизава тук???
то курвите, че са безсрамни-безсрамни са, ама тая дето стана за смях на всички пак ли се е домъкнала??? деева и курвата многоникова грозна и дърта(

приятели. Там да се разберат кой е курвата , кой е женствения подрастващ и как ще вземе 100 м 5,5 сек. Абе, сопол блогов, толкова ли можеш? Обикновено не псувам, ама сега ще се възползвам. Че си ми писнал с детските си чикиджийски изцепки, девственико.
цитирай
45. анонимен - Молбата ми към Джойси е да не изтрива нито един коментар от анонимните.
25.04.2012 00:07
Ще ми се да ги поразгледаме със Здравков, че да видим какво ще правим. Внета няма анонимни. Им тъпанари с комплекси, които се считат за недосегаеми.
цитирай
46. анонимен - Тра-ла-ла-ла-лиииииииииииии:)))))
25.04.2012 00:13
Тра-ла-ла-ла-лиииииииииииии:)))))

цитирай
47. анонимен - katana
25.04.2012 00:20
Тра-ла-ла-ла-лиииииииииииии:)))))
цитирай
48. ketcakuatl - ХЕ.ХЕ..
25.04.2012 00:26
Анонимни. Ми то по презумция си страхливо пале което лае от страх някой да не го настъпи. Някакви квалификации и мнение искат да имат с подвитите опашки. Беги бе плъшок, кой може да те вземе сериозно като си страхливо копеле. Каквото и да напишеш! Айде, анонимен не е чак диагноза, ама определено е състояние! И мислиш че плъшоците имат тежест? За мен сте като хлебарки, за това идвам да ви стъпча. А колкото за мнението на една хлебарка - боли ме кура!
цитирай
49. анонимен - Тра-ла-ла-ла-лиииииииииииии:)))))
25.04.2012 00:33
Тра-ла-ла-ла-лиииииииииииии:)))))
цитирай
50. анонимен - Zlodeika
25.04.2012 00:51
Тъй като тази вечер се ползвам с "Божествения" дар на модератор, подмених част от коментарите, които не ми допаднаха особено:))) Обаче се уморих и оставям останалите за утре - не ми отваряйте много работа, моля!
цитирай
51. ketcakuatl - НЕ Е ЗЛЕ
25.04.2012 01:12
анонимен написа:
Тъй като тази вечер се ползвам с "Божествения" дар на модератор, подмених част от коментарите, които не ми допаднаха особено:))) Обаче се уморих и оставям останалите за утре - не ми отваряйте много работа, моля!

И на мен не ми харесва, ама ако оставиш въшката да се уяде - тя ти изпълзява на челото! За това го правя, от друго, освен бой и санкции не разбират наглеците!
цитирай
52. анонимен - Zlodeika
25.04.2012 01:33
ketcakuatl написа:
анонимен написа:
Тъй като тази вечер се ползвам с "Божествения" дар на модератор, подмених част от коментарите, които не ми допаднаха особено:))) Обаче се уморих и оставям останалите за утре - не ми отваряйте много работа, моля!

И на мен не ми харесва, ама ако оставиш въшката да се уяде - тя ти изпълзява на челото! За това го правя, от друго, освен бой и санкции не разбират наглеците!


Съгласна съм с теб, а тъпият бъг в системата (който ме вбеси), ми даде възможността да се позабавлявам редактирайки поне анонимните коментари, с чието "авторство" са ме одарили спящите админи тази вечер.
цитирай
53. shtaparov - Ако
25.04.2012 02:10
Ако си дашна,си добра. Ако си скръндзава,си кисело грозде :))
цитирай
54. анонимен - Хм,
25.04.2012 03:32
Първо мисля, че е много лесно да се угоди на мъж просто или не искате или не схващате простичкият мъжки свят! Той е простичко организиран за тишина, спокоиствие, мързел и липса на сътресения, а вие влизате в него обръщате го с главата надолу и го разбивате на пух и прах и после се оплаквате?!

Второ еманципацията изобщо не е мъжка измислица... я се огледай! Не е останала жена която да не е навлякла панталони и сако и да не се прави на мъж като се е нагърбила с големи амбиции и желание да покаже колко голяма и силна може да бъде в един мъжки свят... да бяхте барем амазонки, ама не... кариеристки. А после еманципацията било мъжка глупост някаква, хайде де! Към такова същество еманципираната жена - хибрид между жена и мъж трудно се изпитват нежни чувства и любов!

Трето, всъщност предполага се, че жената и мъжът са правени от различни матрици и затова все не си пасват. Още повече, че тия които са ни създали натъртвам на ТИЯ защото не е един! Та, били са двама и са били брат и сестра... само те знаят какви са ги мъдрили и какви са ги творили... а всъщност дали Ева не е била създадена преди Адам?

Поздрави,
от един случайно прелитащ...
цитирай
55. platttonnn - Не бъркайте мъжете,
25.04.2012 06:46
с педерасите! Който е истински,намира сродната душа. Който няма представа за себе си,търпи гореописаните последствия!
цитирай
56. predpriemach - :)
25.04.2012 07:08
За влюбения такива въпроси не съществуват:) Поздрави!
цитирай
57. анонимен - Силвия
25.04.2012 07:58
Май това с вещицата е най-добре...
цитирай
58. анонимен - Ами ти, колко човека разболя от рак с ...
25.04.2012 08:12
Ами ти, колко човека разболя от рак с малоумното си поведение?
Мен Убаче не успя , дори не успя да ме пУдлУдиш макар, че ти беше мечта...
цитирай
59. apostapostoloff - Може, може, когато
25.04.2012 08:20
ми изсмучат лимоните, съм навит на всичко.
цитирай
60. анонимен - Едва ли...
25.04.2012 08:44
"Маки, не си търси белята, че мъжете най се комплексират от умни и схватливи жени. Пък плах и потиснат господин...не е най-добрата компания.
Поздрави, Мак, готина си,ей затова те харесвам."

Умни и схватливи жени? Къде ги?
цитирай
61. анонимен - Трябва ли да ти убръщам внимание...
25.04.2012 08:48
Трябва ли да ти убръщам внимание?
Ми не искам!
цитирай
62. анонимен - Съжалявам за трите изгубени години ...
25.04.2012 08:58
Съжалявам за трите изгубени години да ти обръщам внимание и да вярвам в химери.
Много здраве ти желая![:)]
цитирай
63. djani - Всъщност и за мъжете важи...
25.04.2012 09:15
На принципа на антитезата си права. Но защо ли битува фразата "женски капризи"?Чудесна стръв за коментари! Поздравления.
цитирай
64. анонимен - джойси, джйсиииии, много си тъпа, ...
25.04.2012 09:19
джойси, джйсиииии, много си тъпа, не виждаш ли, че си вече изгорял фас
къде отиваш да се мериш с тая от снимката
тия от БАН ли те лъжат, че ставаш още за таквиз неща


цитирай
65. hopfen - Само при положение, че жената се казва joysii
25.04.2012 09:22
ще важи за всички:))
Наздраве!
цитирай
66. tani4ka73 - Всъщност
25.04.2012 10:13
ние сме всичко това.Затова ги докарваме до лудост.
цитирай
67. анонимен - Иванчо
25.04.2012 10:35
На калпав к*р, вълната му пречила!
цитирай
68. daan - АКО СИ ...
25.04.2012 10:57
АКО СИ СЕ ТО ШТО ПИШЕ ВО АКО СИ... ТОГАШ СИ ИДЕЛАНА ЖЕНА!!!
ПРОБЛЕМ Е ШТО МНОГУ МАЛКО ТАКВИ МОЖЕ ЧОВЕК ДЕНЕС ДА СРЕТНЕ...:)
А СЕПАК ЈА СУМ ЕДНЕ ОД СРЕЌНИТЕ ШТО СИ СРЕТАВ ЖЕНА СО СИТЕ АКО СИ И ЦЛОСНО МИ Е УГОДЕНО:))) УБАВ ООСТИНГ ЗА ДА МАЖИТЕ ВИДАМ МНОГУ АКО СИ..И ДА ГО ТРСАТ ТОА АКО СИ.. СЕККАО ТИЕ МАЖИ КО ИНЕ СЕ ПЛАШАТ Д А ИМААТ ИДЕЛНА ЖЕНА:))
ПОЗДРАВИ:))
цитирай
69. daan - СУПЕР СИ МУ КАЖАЛА НА ТОА ПРОСТО МАГАРЕ
25.04.2012 11:12
32. joysii - Питала била, ама щот не съм благо...
24.04 22:49
ketcakuatl написа:
Питала била, ама щот не съм благоволил да отговоря на мазната пача - не съм бил знаел!? Куха, течаща лейка! Смених тактиката, разбрах че от игнориране простаците не разбират, считат го за слабост когато не им го връщаш...Добрее, с идиотите - още по идиотски, с простаците - най-просташки! Ще ти късам косъмчетата на дъртата путка едно по едно, ще разбереш какво е да пишеш гадости на други и да си вреш гъза там дето не ти е работааа...

............................
А така,копеле,разбесней се!
Бъзлив комплексар.Не можеш да отговориш на нито един мой коментар и затова истерясваш и ги триеш.Пък аз ти гледам сеира и се кефя,мухльо.
..............
Ще ми късаш косъмчетата от онова място на кукувден.Там няма косми,епилирано е.Късай космите на смотаната си жена.
Дрисльо.
цитирай

СУПЕР СИ МУ КАЖАЛА НА ТОА ПРОСТО МАГАРЕ КОЕ ЗА ЖАЛ И ТОЈ Е МАЖ, И ОД ТАКВИТЕ КАКО НЕГО НАС МАЖИТЕ ЏЕНТАЛМЕНИ НЕ СТАВА ВО ПОЗИЦИЈА ДА СЕ СРАМИМЕ
цитирай
70. july26 - Ако обаче можеш да си по малко от всичко това, проявявано в подходящия момент
25.04.2012 11:32
Може би ще ти е по-добре и ще се чувстваш на място и обичана.
Мъжът е просто устроен в хубавия смисъл и обича баланса....:)
цитирай
71. airfan - Ако си кротък не си авантюристичен. ...
25.04.2012 11:40
Ако си кротък не си авантюристичен.
Ако не ти се прави секс- не я обичаш.
Ако ти се искат целувки си заета.
Ако си откровен си твърде мекошав.
Ако си мълчалив-не споделяш, следователно не я обичаш.
Ако си домакин-домошар, не излизате никъде заедно.
Ако си напорист и амбициозен, си твърде тоталитарен.
Ако се обличаш модерно си конте, и другите жени ще се заглеждат по теб.
Ако си честен си прекалено прям и това те наранява.
АКо си премълчаваш си лъжец.
Ако си с хубаво тяло си твърде суетен.
Ако не си с хубаво тяло си твърде занемарен.
Е как да угодиш? дето има една максима:
Душата на жената иска романтика, гъзът приключения...
с най-добри чувства го казвам, но всичко е двупосочно и няма само една страна права ;))))))
цитирай
72. анонимен - С какъв епилатор ще
25.04.2012 11:43
С какъв епилатор ще си почистиш нечистоплътната душа Л/дж/ойси ?
Започнала да харесва стиховете на Краси.....И защо?Защото ти обърна малко внимание?Защото ти си готова да разкрачваш краката си на всеки,който сбърка и
ти каже една учтива дума!С твоето текезесарско културно ниво вече блога се запозна достатъчно.Под сянката на широко разтворената ти вагина се настаниха само няколко застарели крокодила и две-три мързеливи пепелянки и превърнахте
това място в някакъв вертеп за вулгарност,обиди и цинизъм!
цитирай
73. анонимен - -15. ketcakuatl - 29. ketcakuatl - ПРИПАЛИ ЛИ МАСТИЙО?
25.04.2012 11:52
Скасе мунопано!
цитирай
74. анонимен - airfan
25.04.2012 12:02
желая те
цитирай
75. анонимен - искам да е е.а
25.04.2012 12:08
искам да е е.а
цитирай
76. ketcakuatl - daan
25.04.2012 13:40
Имаме една такава поговорка в България: там където двама си мерят 'оная работа' - не минавай с гол гъз! Схващаш ли я? Гледай си там принцесата и не си пъхай гагата където не ти е работа, за да не пострадаш.
цитирай
77. joysii - като следя диалога, трабва да си ...
25.04.2012 14:17
анонимен написа:
като следя диалога, трабва да си Вишничка.:)

...................
Кой да е Вишнята??
цитирай
78. joysii - 79. ketcakuatl - daan
25.04.2012 14:18
"Имаме една такава поговорка в България: там където двама си мерят 'оная работа' - не минавай с гол гъз! Схващаш ли я? Гледай си там принцесата и не си пъхай гагата където не ти е работа, за да не пострадаш."
.........................
И как точно ще пострада, бе плужек смотан?
цитирай
79. joysii - 77. анонимен - airfan
25.04.2012 14:19
"желая те"
..............................
Радвам се.
цитирай
80. joysii - искам да е е. а. . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...
25.04.2012 14:20
анонимен написа:
искам да е е.а

........................
Ц ц ц ц ...!
цитирай
81. joysii - С какъв епилатор ще си почистиш н...
25.04.2012 14:21
анонимен написа:
С какъв епилатор ще си почистиш нечистоплътната душа Л/дж/ойси ?
Започнала да харесва стиховете на Краси.....И защо?Защото ти обърна малко внимание?Защото ти си готова да разкрачваш краката си на всеки,който сбърка и
ти каже една учтива дума!С твоето текезесарско културно ниво вече блога се запозна достатъчно.Под сянката на широко разтворената ти вагина се настаниха само няколко застарели крокодила и две-три мързеливи пепелянки и превърнахте
това място в някакъв вертеп за вулгарност,обиди и цинизъм!

..........................
Я по-кротко! Тия простотии ги дрънкай на майка си.
цитирай
82. joysii - 74. airfan
25.04.2012 14:25
Ама - дааааа...
Подобен на моя постинг би могъл да напише и мъж, за дамите. НЕма лошо.
То не, че не си се знаем..ама...не е зле отвреме навреме да ни го реква и на нас някой.:):)
Поздрави.:)
цитирай
83. joysii - 73. july26
25.04.2012 14:26
Точно това е номерът - от всичко по малко и дозирано с мярка и акъл.
Поздрави.
цитирай
84. joysii - 71. daan
25.04.2012 14:29
Даан, като те видя тук и веднага се сещам колко е приказно да си влюбен и обичан.
Ти си късметлия, знаеш го , и от сърце ти желая никога да не преживееш любовно разочарование или мъка по любим човек.
Поздрави,приятелче.
цитирай
85. joysii - 69. tani4ka73
25.04.2012 14:31
Таничка,, това трябва да е стремежът на всяка свястна жена - да накара мъжа когото обича да полудее от любов. Това е най- мечтаната лудост.
цитирай
86. joysii - Трябва ли да ти убръщам внимание...
25.04.2012 14:33
анонимен написа:
Трябва ли да ти убръщам внимание?
Ми не искам!

........................
Точно Вие нЕма нужда да ми Убръщате абсолютно нищо.
цитирай
87. joysii - Даваш 18 добри идеи. . . . . . . . . . . . . . ...
25.04.2012 14:37
aries70 написа:
Даваш 18 добри идеи.

.........................
Да.Една жена би могла да бъде така разнообразна и интересна. Само да поиска. Трябва да има повод, стимул, причина, ОБАЧЕ.
цитирай
88. joysii - мене много ми е драго да те четам, все ...
25.04.2012 14:39
анонимен написа:
мене много ми е драго да те четам, все си убава ...
А яз воопще не се чудим приятелко: Бугарките са най убавите жени на светот!

твоjот Gaan MAS
Ганчо от Предбалкана, повелител на приказната любав (на приказки само, че сум 69 веке)

............................
Мерси.
69 - 69, да даде Господ още много. А любов - всякаква има. За всяка възраст.
Поздрави от сърце.
цитирай
89. joysii - Съжалявам за трите изгубени години ...
25.04.2012 14:40
анонимен написа:
Съжалявам за трите изгубени години да ти обръщам внимание и да вярвам в химери.
Много здраве ти желая![:)]

..........................
Какви години, какви химери...тука нищо не разбрах???
цитирай
90. joysii - 63. анонимен
25.04.2012 14:42
Търси, търси....
цитирай
91. joysii - 41. aries70 ,47. aries70, 43 и 46 katana
25.04.2012 14:48
Извинете ме, но ...за какво става въпрос във вашата караница??
Нищо не разбирам.
цитирай
92. joysii - Ще ми се да ги поразгледаме със Зд...
25.04.2012 14:50
katana написа:
Ще ми се да ги поразгледаме със Здравков, че да видим какво ще правим. Внета няма анонимни. Им тъпанари с комплекси, които се считат за недосегаеми.

........................
Катана, аз никога не трия коментари.
Нали си ме знаеш вече.
цитирай
93. alexs - Ако си кротък не си авантюристичен. ...
25.04.2012 14:53
airfan написа:
Ако си кротък не си авантюристичен.
Ако не ти се прави секс- не я обичаш.
Ако ти се искат целувки си заета.
Ако си откровен си твърде мекошав.
Ако си мълчалив-не споделяш, следователно не я обичаш.
Ако си домакин-домошар, не излизате никъде заедно.

Ако си напорист и амбициозен, си твърде тоталитарен.
Ако се обличаш модерно си конте, и другите жени ще се заглеждат по теб.
Ако си честен си прекалено прям и това те наранява.
АКо си премълчаваш си лъжец.
Ако си с хубаво тяло си твърде суетен.
Ако не си с хубаво тяло си твърде занемарен.
Е как да угодиш? дето има една максима:
Душата на жената иска романтика, гъзът приключения...
с най-добри чувства го казвам, но всичко е двупосочно и няма само една страна права ;))))))

Почти всички жени правят компромис с тези неща ако ти е дебел портфейла или с много нули банковата сметка ! А за нещата с които не можеш да се справиш си намират заместник!
цитирай
94. joysii - 40. ketcakuatl
25.04.2012 14:54
Простак №1 в сайта.
цитирай
95. joysii - На принципа на антитезата си права. ...
25.04.2012 14:59
djani написа:
На принципа на антитезата си права. Но защо ли битува фразата "женски капризи"?Чудесна стръв за коментари! Поздравления.

.......................
Женски капризи - да, ама и мъжки гъделчета има.
Поздрави.Радвам се, че се отбихте и коментирахте.
цитирай
96. joysii - Първо мисля, че е много лесно да се ...
25.04.2012 15:06
анонимен написа:
Първо мисля, че е много лесно да се угоди на мъж просто или не искате или не схващате простичкият мъжки свят! Той е простичко организиран за тишина, спокоиствие, мързел и липса на сътресения, а вие влизате в него обръщате го с главата надолу и го разбивате на пух и прах и после се оплаквате?!
Второ еманципацията изобщо не е мъжка измислица... я се огледай! Не е останала жена която да не е навлякла панталони и сако и да не се прави на мъж като се е нагърбила с големи амбиции и желание да покаже колко голяма и силна може да бъде в един мъжки свят... да бяхте барем амазонки, ама не... кариеристки. А после еманципацията било мъжка глупост някаква, хайде де! Към такова същество еманципираната жена - хибрид между жена и мъж трудно се изпитват нежни чувства и любов!

Трето, всъщност предполага се, че жената и мъжът са правени от различни матрици и затова все не си пасват. Още повече, че тия които са ни създали натъртвам на ТИЯ защото не е един! Та, били са двама и са били брат и сестра... само те знаят какви са ги мъдрили и какви са ги творили... а всъщност дали Ева не е била създадена преди Адам?

Поздрави,
от един случайно прелитащ...

..............
Винаги сте добре прелетял в моя блог. Коментари, в които присъстват позиция, виждане, разсъждения ми правят хубаво впечатление.Това за главата надолу, пуха и праха...особено ми допадна.:):)
цитирай
97. joysii - 68. hopfen
25.04.2012 15:09
Съжалявам, но малко не схванах смисъла на този коментар. Бихте ли ми помогнали да го разбера, моля?
цитирай
98. joysii - За влюбения такива въпроси не съ...
25.04.2012 15:12
predpriemach написа:
За влюбения такива въпроси не съществуват:) Поздрави!

................
Оооо, тях не ги коментираме.
Влюбените... да си гледат само гаджето.Можем, единствено, да им завиждаме. Ама съвсем добронамерено. Нали?
цитирай
99. joysii - Май това с вещицата е най-добре. . . . ...
25.04.2012 15:14
анонимен написа:
Май това с вещицата е най-добре...

.....................
Слушай ПАТИЛО,бе.....
цитирай
100. joysii - 62. apostapostoloff
25.04.2012 15:17
Толи,
защо ли
не ме изненадваш? :):):)
.................................
Поздрави.
Ей, нямаш насищане!
цитирай
101. анонимен - Aries70 - Ами ....
25.04.2012 15:40
joysii написа:
Извинете ме, но ...за какво става въпрос във вашата караница??
Нищо не разбирам.

Анонимни и заядливи коментари с вулгарно съдържание без отношение към постинга ти, насочени към определени блогери. Повечето анонимни коментари са претърпяли модераторска корекция.
цитирай
102. анонимен - 104. анонимен - Aries70
25.04.2012 15:51
Сори.
Нищо не мога да направя във връзка с това.
Освен да се извиня на всички, които са ме посетили, но са се почувствали обидени по някакъв начин.
Разбира се, моето извинение не е отправено към простаците, на които отговарям както намеря за нужно.
цитирай
103. nefertiti20 - )))))
25.04.2012 15:56
Аз заради това съм си аз. Когато искам се кипря, когато искам говоря, когато искам обичам, и си го казва, когато искам съм руса, когато искам съм брюнетка, когато ми скимне дебелея и когато ми е кеф и ме хване мръсния инат, който ми е дар, /явно не от Бог обаче/ тогава слабея. Просто правя каквото ми е кеф а който ме харесва и иска ще ме приеме такава каквато съм. АЗ СЪМ СЕБЕ СИ. А останалите не ме касаят.))))
цитирай
104. unpoccolocco - мъж
25.04.2012 16:18
Истината е доста прозаична, в същност:
- жените живеят средно 6-10 г. по-дълго от мъжете
- всички велики открития и повечето по-малки са дело на мъже
- повечето значими интелектуалци са мъже
- жените са водещи единствено в секса
- семействата и връзките се крепят върху компромиси и УМИРАТ ПОРАДИ ПРЕДАТЕЛСТВА, напоследък май повече на жените
цитирай
105. krotalka - Няма угодия!
25.04.2012 16:51
Най-добре да яхваме метлата, да видят те тогава истинска вещица...
цитирай
106. анонимен - Здравей Маце,
25.04.2012 16:56
Пак си написала интересно и вълнуващо четиво, има много коментатори и обожатели на интелекта ти, е има разбира се и озлобени нещастници които разбират свта по елементарен начин, техен проблем.

Иначе твърди се че Ева е направена от реброто на адама и наистина тази кост е една от костите без мозък .... затова ... е, това онова ...
цитирай
107. анонимен - Ооо
25.04.2012 16:57
кроталка ли, тя наистина е без мозък.
цитирай
108. joysii - 106. nefertiti20 - )))))
25.04.2012 17:07
А така, моето момиче!
цитирай
109. анонимен - Направо е ясно до болка,
25.04.2012 17:13
всеки един коментатор по-горе от мъжки пол като е писал е мислил с "оная си работа"

а всеки един коментатор по-горе от женски пол е нямало с какво да мисли докато е писал коментара

без изключения, някои мъжки дори показват тотално изкуфяване, жалко за бугарето.
цитирай
110. joysii - 109. анонимен - Здравей Маце,
25.04.2012 17:16
Тооо...по-важно е да има мозък в главата, не толкова да е пръснат по костите.:):):)
Благодаря Ви, че се отбихте и коментирахте по същество.
Поздрави.
цитирай
111. joysii - 112. анонимен
25.04.2012 17:19
Големи умозаключения сте му праснали. Не така, де.
Има и такива, които са споделили мнение по интересен начин.
Не всичкото бугаре е безмозъчно.
Вие откъде сте?
цитирай
112. joysii - 108. krotalka - Няма угодия!
25.04.2012 17:20
Няма,бе.
Понякога се налага изобщо да не слизаме от метлата.:)
Поздрави.
цитирай
113. анонимен - 112 - 114
25.04.2012 17:29
как откъде? ... току що слязах от клона, да търся отходно място, днес бил денят на Тоалетната, но то тоалетни няма ... пак си отивам на клона.

Ама зщо са те махнали от Първа?! Ей това е простотия - ТРЯБВА да си на първа
цитирай
114. анонимен - Ама така де!
25.04.2012 17:37
Ти Жойсии трябва да си на първа, много е естествено и естетично.

Погледнах и ако някой може да ми го обясни - добре ... някакво лайно бале пак пълзи нагоре ... против всички човешки закони. Нали лайната се стичат надолу по канала, как това лайно бале пълзи нагоре за мен е необяснимо ...
цитирай
115. joysii - как откъде?. . . току що слязах от ...
25.04.2012 17:47
анонимен написа:
как откъде? ... току що слязах от клона, да търся отходно място, днес бил денят на Тоалетната, но то тоалетни няма ... пак си отивам на клона.

Ама зщо са те махнали от Първа?! Ей това е простотия - ТРЯБВА да си на първа

.....................
Да си призная - най ми е мъка като ме изритат от Първа.:):)
На клона....като се замисля ...има си и предимствата - някои гадини не Ви достигат.
Ама за вещиците и ония с раздвоения език сте лесна плячка.:)
Как сте се разположили по клоните? Създадохте ли си някакви удобства - например люлка от увивни растения...? Има ли наоколо банани?
цитирай
116. joysii - 117. анонимен - Ама така де!
25.04.2012 17:49
Иии, ама не така за Бале, де!
Той не е толкова кофти.
Пък и всички понякога сме лайнета.
............................
Мерси, за това, че ме намирате забавна - като за на Първа.:):):):)
Поздрави.
цитирай
117. анонимен - гъбке, как е понтис, плешиглаве...
25.04.2012 20:03
гъбке, как е понтис, плешиглавеца?:)
цитирай
118. joysii - гъбке, как е понтис, плешиглаве...
25.04.2012 20:33
анонимен написа:
гъбке, как е понтис, плешиглавеца?:)

...................
Нямам никаква идея. Не поддържам връзка с него.
Но искрено се надявам всичко да е наред, да е щастлив и здрав.Защото наистина мнооооого ми е симпатичен.
цитирай
119. hopfen - 100. joysii - 68. hopfen
25.04.2012 23:21
joysii написа:
Съжалявам, но малко не схванах смисъла на този коментар. Бихте ли ми помогнали да го разбера, моля?

Погледнете в заглавието си:))
Този ваш отговор е само потвърждение на написаното от мен!
Наздраве!
цитирай
120. анонимен - Безнадежден случай. Аз хейтър зная ...
28.04.2012 13:48
joysii написа:
Безнадежден случай.
Аз хейтър зная какво е. Питах теб в твоя блог,исках да разбера ти дали знаеш. Не ми отговори. Явно - не знаеш.
Освен това си супербъзльо и винаги ми триеш коментарите.
Четейки написаното тук от теб/"Има една мъжка приказка - то да е хуй, да и го набийш, ама с акъла не става..."/ - виждам ,че си и простак.
Тъпчо, тоя х...ако все още можеш, го набивай на оная пача жена ти!
Мъжка му била приказката! Мухльо.



джоийси, на жена му само аз го набивам, ясно! не желая повече, да пишеш за жена му на тоя копелдак, тя е стабилна и прави хубави мине...и:)
цитирай
121. joysii - 123. анонимен
28.04.2012 14:02
ОК. Твоя да си е. :):):)
цитирай
122. анонимен - Коментар на благата вест, нервна без плешивия хуй на понтю
28.04.2012 19:26
"анонимен написа:
С какъв епилатор ще си почистиш нечистоплътната душа Л/дж/ойси ?
Започнала да харесва стиховете на Краси.....И защо?Защото ти обърна малко внимание?Защото ти си готова да разкрачваш краката си на всеки,който сбърка и
ти каже една учтива дума!С твоето текезесарско културно ниво вече блога се запозна достатъчно.Под сянката на широко разтворената ти вагина се настаниха само няколко застарели крокодила и две-три мързеливи пепелянки и превърнахте
това място в някакъв вертеп за вулгарност,обиди и цинизъм!"
цитирай
123. анонимен - корнишон в саламура никой не е преритал да смуче, дядка
28.04.2012 19:37
apostapostoloff написа:
ми изсмучат лимоните, съм навит на всичко.

цитирай
124. beaustranger - Аааааааааааааааааааааа
02.05.2012 23:25
Великооооооооооооооо!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2408685
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930