Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2011 09:33 - Моите срещи със свръхестественото
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2549 Коментари: 11 Гласове:
12

Последна промяна: 02.12.2011 14:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Духовете.

   Това всеки го е правил – онзи картон с буквите подредени в кръг и чинийката, която изписва разни неща. По време на сеанса трябва да отворите врата или прозорец, за да има откъде да влезе духът и  осветлението да е  само от свещ, след 12 ч. през нощта.

    През един уикенд гостувах на приятели, разпределени на работа в едно прекрасно село Голица Варненско. Бяхме на около 20г. – щурави  авантюристи. Подредихме се покрай кръгчето с буквите и заразпитвахме духа за разни глупости. По едно време ни хрумна, заради невярващите в духове, да попитаме как духът ще докаже ,че е в стаята.Той изписа:”Ще падне свещта”.Ние се опулихме в свещта на масата, но тя, разбира се, не падаше. По едно време в един шкаф зад гърбовете ни нещо изтупурка. Погледнахме вътре-от един свещник беше паднала свещта. Така се уплашихме...не е за разправяне.

     Пак на  такива сеанси духът написа рождената дата на детето на един познат,без той изобщо да докосва с пръст движещата се чинийка. Също и темата за предстоящ писмен изпит.

     НЛО

     Даааа, няма да ми повярвате.Една сутрин когато отивах на работа видях в небето над града две тела – светещи в ярко жълтооранжево, с формата на летяща чиния. Виждаха се съвсем ясно, не бяха малки. Естествено аз изобщо не ги помислих за НЛО, но в новините вечерта чух ,че в небето над града няколко човека наблюдавали това,което видях и аз.Нямаше обяснение за тези светещи тела, затова се предполагаше ,че са били НЛО. Чак тогава косите ми се изправиха от страх.

    Сънища

     Винаги когато сънувам бистра вода и зелени полянки се пръскам от яд после през деня.

     Когато сънувам,че ми пада зъб – това означава смърт.

................................

    Когато ми трепка ляво око, ми се случва нещо лошо, а когато трепти дясното – нещо прекрасно.

     Когато много говоря по повод на нещо хубаво, което предстои, чува Дяволът и го разваля.Не се случва.


Да не говорим пък за това, че майка ми умее да лекува с ръце и помага на много хора.
..........................................................................................................................................................

Вие имате ли своите срещи със свръхестественото?

    

 

  

 





Гласувай:
13



1. анонимен - Какво става с тебе?
02.12.2011 09:37
Успя ли, докато ние пътешествахме из Китай, да нахлузиш някому една путка?
цитирай
2. анонимен - Като ме засърби десния, винаги п...
02.12.2011 10:10
Като ме засърби десния, винаги познава. :D
цитирай
3. joysii - 1. chungking
02.12.2011 10:13
Мхммммм, успях аз.
Но...по-добре да бях направила разходка в Китай май.:):)
цитирай
4. joysii - 2. анонимен
02.12.2011 10:13
Познава какво?
И кой е десния?
цитирай
5. letopisec - това е чудесна
02.12.2011 10:17
тема за размисъл и спомени, на мен също ми се е присънвало, че ходя до Китай с трака Дионис, но тълкувам нещата едва като се събудя. Все пак действително има доста факти, които ни дават основание да сме положително настроени към извънземен разум, а и морал, често липсващ на земляните...
цитирай
6. joysii - 5. letopisec
02.12.2011 10:27
Странностите и необяснимите неща мен винаги са ме плашили.
Но същевременно са ми и интересни.
Затова в края на постинга питам дали някой е имал срещи със свръхестествени явления.
Безкрайно любопитно ми е да прочета тук за нечии историйки.
Поздрави.
цитирай
7. joysii - Сетих се и за още един случай. Когато ...
02.12.2011 10:34
Сетих се и за още един случай.
Когато веднъж гостувах в квартирата на моя приятелка, тя ме предупреди да не се плаша ако ми се стори ,че през нощта виждам до леглото си клекнал мъж, който ме наблюдава.Това бил духът на живял преди години в тази къща човек, починал рано.Направо се вцепих от страх.Не отворих очите си докато не изгря слънцето.
Приятелката ми разказа,че тя го виждала два пъти и си помислила,че просто сънува.После, когато хазайката й я поканила на кафе, видяла портретче на този мъж на стената и бая се стреснала, като разбрала ,че е мъртъв от години.
Всички, които спели за пръв път в тази къща, го виждали....
Само аз-не.
Чувала съм ,че добронамерените духове не се показвали на някой ,който се страхува от тях.:):):):)
Много се надявам да е така.:):):):)Защото аз хич не горя от желание да ги виждам.

цитирай
8. helloworld - joysii
02.12.2011 12:13
Вие имате ли своите срещи със свръхестественото?

когато се срещна със себе си:)))))))))
цитирай
9. joysii - 8. helloworld
02.12.2011 12:24
Хахаха...да.
Тогава да те питам как протичат срещите със себеподобните?
цитирай
10. makont - Джойси, какви са тези страхотии???
02.12.2011 20:14
Аз само си спомням, че като деца умирахме да си разказваме страшни истории и после цяла нощ се мятах на сън. А, сънищата наистина показват. Сега сънувай нещо, което ти носи щастие. Хубава вечер!
цитирай
11. joysii - 10. makont
02.12.2011 20:18
Да сънувам нещо като хиляди...милиони въшки.Това означава ,че ще получа пари. А аз гледам изключително сериозно на това събитие.
...............
Маки,всичко описано ми се е случвало,бе! Голям страх, да знаеш!
Поздрави,скъпа.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2411475
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930