Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2011 16:13 - "....ми се та две не виждам,броя - едно,три!" Докога?
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4378 Коментари: 22 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Имаме половин час свобдно време. Седнали сме с колегите в близкото кафене. Есен е. Златиста и тиха. Слънцето меланхолично се разхожда по нас. Говорим си за туй онуй, хилим се, но нещата все се въртят около темата секс - вицове, майтапи,намеци. Колегата ми, по когото съм луда, е толкова близо...мммм!
     По едно време от съседната маса се обажда жена - ама стига ,бе хора, вас само това ли ви вълнува!
     Ние се опулваме...ами ...май - да -отговаряме. Онази продължава - то...човек като стане вече на възраст...не мисли за тая работа.
     Замислих се за това. Защото и аз не съм в първа младост.
     Докога в нас живеят сексуалните желания?
     От какво зависи продължителността на сексуалната ни активност - от ежедневието, от проблемите, от партньора, от природната даденост?
     Аз не съм на 18 г., но бих казала, че ми се иска да правя любов почти толкова колкото и като бях на 18.
      Понякога си мисля, че половината емоционален свят на човек се срива, когато престане да чувства пеперудките в коремчето, когато вече не му прималява от погледа на гаджето, когато  върви по улицата и зяпа в земята, вместо да оглежда дискретно дупетата и раменете на мъжете/жените/.
  






Гласувай:
12



1. анонимен - бла бла
01.12.2011 16:19
който си е лек все за това си мисли
цитирай
2. apostapostoloff - Инж. Балкански на Ниагарския водопад...
01.12.2011 16:27
За беля един репортер разпитвал туристите:
- Какво си мислите, като гледате това чудо?
Французинът казал, че това е забележително, италианецът, че е фантастично, а инж. Балкански изтърсил:
- Аз пък, докато го гледам, си мисля за ебане!
- Ама как така- сащисал се репортерът.
- Ами то..., аз винаги само за ебане си мисля- отвърнал инж. Балкански...

(Джойси, най- добре ще е да ме наричаш инж. Балкански?...)
цитирай
3. pcelata - Миличка,отговор нямам.
01.12.2011 16:35
Още съм млада.Обаче,наскоро четох,че според британска агенция,са изследвали и уточнили,че хората на възраст правят,повече секс от младите.И това ги поддържало,духом и тялом.Така че,когато го има желението всичко е наред.
цитирай
4. joysii - 3. pcelata
01.12.2011 16:43
Докато си млада,Пчеличке, прави секс на max.
За възрастните...май е така.
Забелязала съм, сред познатите си, че тези, които имат желание,но поради стечение на обстоятелствата не правят секс, са едни унили, песимистично настроени,вглъбени единствено в работата си...
цитирай
5. joysii - 2. apostapostoloff
01.12.2011 16:48
Ти си уникален, Апостолов!
Знаеш ли, по вицовете все бай Ганьо, и българите изобщо, ги издокарваме като най-големите е....чи.Но в действителност съвсем не е така.Българинът е мързелив и мисли повече за ядене,отколкото за секс. Ако не това, то пък ще се прави на голям моралист.Да не говорим,че често не е никакъв кавалер и това отблъсква дамите.
Ама всичко това не важи за теб.:):):):)
цитирай
6. joysii - който си е лек все за това си мисли. . . ...
01.12.2011 16:49
анонимен написа:
който си е лек все за това си мисли

.................
Бла, бла....,че за какво друго да мисля,бе?
цитирай
7. apostapostoloff - Е, благодаря! Ама
01.12.2011 18:18
древните са казвали: Omni determinatio negatio est, т. е. всяко обобщение е погрешно. Казано другояче- хора (мъже) разни.

В едно си права: южняците са си мързеливи. И гърците и испанците са страшно мързеливи. Това е главната причина да са на този хал. Друга древна поговорка гласи: Labor omnia vincit, т. е. трудът всичко побеждава. А през лятото тези испанци ме подлудиха с мързела си (бях на почивка там).

Ние може да не сме пчелички като японците, ама бачкаме много по- яко от гърци, испанци, италианци...

Мисля, че този мързел до голяма степен е свързан с климата. Още си спомням с ужас, как през една гореща нощ... Потта ми заливаше и двамата..., а бе, ужас.

Ние сме малко по- усърдни от гореспоменатите южняци и трябва да си благодарна, че не си испанка или гъркиня. Така бяха загорели тия испанки, че бяха готови веднага да легнат и дори ачик- ачик го предлагаха...

Един съвет. Ако самецът до теб не е активен, туряй му испанска муха в храната и виагра в напитките. Сега поне това може да направи всяка една жена и то без никакви проблеми
цитирай
8. joysii - 7. apostapostoloff
01.12.2011 18:35
"Още си спомням с ужас, как през една гореща нощ... Потта ми заливаше и двамата..., а бе, ужас."
..........................
Защо, бе Апо, на мен ми харесва двамата да сме мокри от пот.Стига преди това да не са пропуснати: душът с ароматен гел, лосиончето за тяло, дезодорантът, парфюмът.
цитирай
9. joysii - 7. apostapostoloff
01.12.2011 19:18
"Един съвет. Ако самецът до теб не е активен, туряй му испанска муха в храната и виагра в напитките. Сега поне това може да направи всяка една жена и то без никакви проблеми"
......................
Ееее,как,бе!? Това е доста рисковано.Може човекът нещо да не е наред със здравето и да се случи кофти инцидент баш по време на готиното.
цитирай
10. joysii - Срещала съм идеята, че добрата х...
01.12.2011 19:22
Срещала съм идеята,че добрата храна води до постижения в секса/при траките, ужким/. Обаче съвсем не мисля ,че е така.Тогава мъжете се пристрастяват към плюскане, жените се вманиачват да ги радват,като непрекъснато се вихрят в кухнята и...в крайна сметка ...забравят същественото - чу...нето.
цитирай
11. amenda - Винаги те е бивало в провокациите, ...
02.12.2011 10:24
Винаги те е бивало в провокациите, много ми харесваш такава "скандална"... :-))
цитирай
12. joysii - 11. amenda
02.12.2011 10:37
Знаеш ли ,Ам, наскоро си мислех да лепна тук няколко свои снимки и да започна да се преструвам на праведна овчица, но.....нямаше да съм аз.
Поздрави,скъпа.
цитирай
13. анонимен - Джойси,някои безкрайно тъпи лелички,
02.12.2011 14:20
които са срам за женския пол, би трябвало да се научат от теб на писане, да не говорим, че чисто прозаично пишеш десет пъти по-добре от разни пишман белетристи. Здравей!
цитирай
14. joysii - 13. poligor
02.12.2011 14:35
Пол, как само нежно ми се мазниш!
Вчера напоогледах местните поетеси.Ма много зле!Нито грам напредък.Същите безсмислени каламбури от думи, ала Цефул, само че, подредени в стихотворна форма.
Здрасти!
цитирай
15. joysii - 13. poligor
02.12.2011 14:44
Ти остави сега как пиша ,по-добре ми кажи какво,според теб, погубва сексуалните желания.
цитирай
16. apostapostoloff - Душче, гелче, ама понякога страстта те
02.12.2011 15:05
изгаря и тя като запъшка: "Ръгай, Толи, аз съм нещастна, мъжът ми е на гурбет в Испания!" Какъв ти гел, какво душче?
цитирай
17. joysii - 16. apostapostoloff -
02.12.2011 15:19
Толи, на какви зверици попадаш, бе мило?
Те ли те намират или ти ги изравяш от някъде?:):)
Да си жив и здрав, да можеш да откликваш дълго на такава женска страст и такива молби, приятелче.
цитирай
18. joysii - 16. apostapostoloff
02.12.2011 15:22
На снимката в твоя профил ти ли си?
цитирай
19. gothic - Джой,
02.12.2011 17:31
знам само, че предпочитам жена 35+, пред 17-18 годишна девойка. Познавачите разбират защо....
цитирай
20. joysii - 19. gothic
02.12.2011 18:23
А така.
Пекан си ти, зная аз.:):):):)
Ама разкажи защо мислиш така. Нали си говорим тук, най-приятелски и откровено.
цитирай
21. gothic - Хе, Джой, как да ти кажа...
02.12.2011 18:36
ами...дълго и широко е. Пък и не е за пред детска (и незряла психически) аудидитория. Така че тоя разговор явно как няма да се проведе тук. Подавам ти обаче два жокера - външен вид и качествен секс. Надявам се, че ме разбираш :))))
цитирай
22. joysii - 21. gothic
02.12.2011 19:07
Даааааа, разбирам....:):):):)
Плюсчето след 35, в твоя коментар е съществен момент.:):)
Поздрави и пак заповядай.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406261
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031