Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2011 15:32 - Неповторимият
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 46514 Коментари: 107 Гласове:
24

Последна промяна: 06.10.2011 19:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


    image
 
     image

       image



Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dolsineq - На кого са тези картини, Джойси?
06.10.2011 16:03
На кого са тези картини, Джойси?
цитирай
2. pcelata - Много са
06.10.2011 16:07
красиви.
цитирай
3. vbu - Van Gogh
06.10.2011 16:38
Van Gogh Неповторимият.
цитирай
4. joysii - 3. vbu - Van Gogh
06.10.2011 18:57
Van Gogh Неповторимият.
================
Разбира се, Виби!
Обожавам този колорит.
цитирай
5. joysii - На кого са тези картини, Джойси?. . . ...
06.10.2011 19:03
dolsineq написа:
На кого са тези картини, Джойси?

.......................
Долсинея, картините са на Ван Гог.
Не са от най-най-известните му, но са тези,които аз много харесвам.
цитирай
6. vbu - Van Gogh Неповторимият. ======...
06.10.2011 19:16
joysii написа:
Van Gogh Неповторимият.
================
Разбира се, Виби!
Обожавам този колорит.


Лично на мен Гоген ми харесва повече. Но и двамата са велики и неповторими!
цитирай
7. joysii - 2. pcelata
06.10.2011 19:24
Прекрасни са.
цитирай
8. joysii - 6. vbu
06.10.2011 19:29
Да,да, след Ван Гог и аз харесвам най-много Гоген и Матис.
Но при тях липсва тази...как да кажа...неуравновесеност, или едва обуздана чувственост на Ван Гог. А мен точно това ме привлича.
Виж синьото на небето,в контраст с белотата на къщите...може да те разплаче.
цитирай
9. joysii - 36. vbu
06.10.2011 19:55
Ван Гог е любимият ми удожник.
Но аз не харесвам абсолютно всичко нарисувано от него.
Има картини,които са ми направо противни - действат ми много потискащо и ме депресират.
НО, тези, които харесвам...те направо ме омагьосват. Докосват сърцето ми.
Живописта на Ван Гог е изключително въздействаща. Това е най-характерното за него.Не можеш просто така да си седиш и да съзерцаваш платното.Гледаш го и в теб нахлуват чувства, нещо в душата ти се обърква.
Чувала съм да казват,че ако посетиш изложба само с картини на Ван Гог ,излизаш от залата разреван.
цитирай
10. анонимен - Изтриха ме
06.10.2011 20:02
Чух че някой ме е търсил. Плашел Гарги с IP та.
Казаха ми че някой клепоушко искал да ме бие.
Съюзил се с Гина лудата от Ловеч.
Къде да ги търся? Ти знаеш ли къде са?

цитирай
11. dolsineq - Изчистен, смел стил на рисуване. ...
06.10.2011 20:02
Изчистен, смел стил на рисуване. Погледни само какво наситено синьо в първата картина. И на мен ми харесват показаните картини.
цитирай
12. joysii - Изтриха ме. Чух че някой ме е търсил. ...
06.10.2011 20:05
анонимен написа:
Изтриха ме .Чух че някой ме е търсил. Плашел Гарги с IP та.
Казаха ми че някой клепоушко искал да ме бие.
Съюзил се с Гина лудата от Ловеч.
Къде да ги търся? Ти знаеш ли къде са?


.....................
Моля?
Кой сте Вие?
цитирай
13. joysii - Изчистен, смел стил на рисуване. ...
06.10.2011 20:08
dolsineq написа:
Изчистен, смел стил на рисуване. Погледни само какво наситено синьо в първата картина. И на мен ми харесват показаните картини.

......................
Радвам се,че ти харесват.Вълнуващи са нали?
Затова направих този постинг.
За да споделя някои от нещата,които обичам.
цитирай
14. vbu - joysii. -Чувала съм да казват,че ако посетиш изложба само с картини на Ван Гог ,излизаш от залата разреван
06.10.2011 20:30
Не съм имал възможност досега за такова преживяване. Сигурно е нещо неповторимо.
Ако прикриеш оранжевото въздействието е по-слабо. Всъщност контрастът е оранжево-синьо. Неутралното бяло служи за смекчаването му и като ориентир - окото се спира първо там и според настроението или цветоусета се плъзга надолу или нагоре. На мен например тази тоналност на синьото ми е любимата - обзема ме една такава светла тъга...
Намери и слушай Ravel - Quartet in F, докато разглеждаш пейзажите на ван Гог, или който и да е импресионист ти харесва. Чуй също и Ноктюрните на Дебюси. Върховно е (мое лично мнение).
цитирай
15. apostapostoloff - joysi!
06.10.2011 20:33
Като ми дойдеш на гости, ще се накъркаме с любимия на Ван Гог абсент, ама няма да си режем ушите.
цитирай
16. joysii - 14. vbu
06.10.2011 20:46
Когато правех постинга много исках да сложа и музичка.Избирах половин час и не се спрях на нищо.Идва ми доста в повече - Ван Гог и музика....прекалено ще се разчувствам.:)
Но ще го направя - ще си пусна това ,което ми препоръчваш докато гледам картините.
..................
Знаеш ли,аз също не съм виждала на живо картини на Ван Гог.Но когато приятелката ми беше във Виена, веднъж, случи негова изложба.Тя сподели ,че едва изгледала всичко до края.Невероятен бил.Краката й се подкосили от толкова силни преживявания.
цитирай
17. rustam - Освен естетическа
06.10.2011 20:56
наслада, виждам, че си постигнала и образователна цел.
Верно е, че в Шуменския институт за детски учителки го карат по-така, та ето и долсинея научи нещо полезна таз вечер.
цитирай
18. joysii - Като ми дойдеш на гости, ще се нак...
06.10.2011 21:03
[quote=apostapostoloff]Като ми дойдеш на гости, ще се накъркаме с любимия на Ван Гог абсент, ама няма да си режем ушите.[/quote
...................
Да ти идвам на гости!?
И..по повод на Ван Гог , по-голяма глупост не бях чувала.
цитирай
19. dolsineq - наслада, виждам, че си постигнала и ...
06.10.2011 21:04
rustam написа:
наслада, виждам, че си постигнала и образователна цел.
Верно е, че в Шуменския институт за детски учителки го карат по-така, та ето и долсинея научи нещо полезна таз вечер.

..................................
Рустаме, докато е жив човек все се учи на нещо....:-)))))))))
цитирай
20. joysii - 17. rustam
06.10.2011 21:07
Не съм завършила Предучилищна педагогика в Шуменския университет,Рустам.
Любовта към изобразителното изкуство е моята втора природа.
Поздрави.
цитирай
21. joysii - 19. dolsineq
06.10.2011 21:09
Тук всички научаваме по нещо.
Важното е да са истини и да е досег с нещо оригинално и стойностно.
цитирай
22. dolsineq - Изчистен, смел стил на рисуване. ...
06.10.2011 21:10
joysii написа:
dolsineq написа:
Изчистен, смел стил на рисуване. Погледни само какво наситено синьо в първата картина. И на мен ми харесват показаните картини.

......................
Радвам се,че ти харесват.Вълнуващи са нали?
Затова направих този постинг.
За да споделя някои от нещата,които обичам.

...........................................
Имам романите на Гоген и Дьолакроа с копия на произведенията им, но след като посетих Ермитажа спрях да купувам такива книги. Няма как да се сравни "живата" среща с творчеството на художниците и книжните фотокопия. :)
цитирай
23. vbu - Да, да, след Ван Гог и аз харесвам ...
06.10.2011 21:18
joysii написа:
Да,да, след Ван Гог и аз харесвам най-много Гоген и Матис.
Но при тях липсва тази...как да кажа...неуравновесеност, или едва обуздана чувственост на Ван Гог. А мен точно това ме привлича.
Виж синьото на небето,в контраст с белотата на къщите...може да те разплаче.

Палитрата на импресионистите е неповторима. Взимат трите основни цвята, смесват два от тях и го противопоставят на другия основен. Например оранжево със синьо като по-горе или зелено с червено или виолетово с жълто. Въздействието е неотразимо.
цитирай
24. rustam - Джойси
06.10.2011 21:19
ти не си.
Но една видна "траколожка" е...
цитирай
25. vbu - 22. dolsineq Романите?
06.10.2011 21:21
И кои ако не е тайна, да си ги прочетем и ние? :)
цитирай
26. joysii - 22. dolsineq -
06.10.2011 21:21
Така е.
Нищо не може да замени непосредствения контакт с картина.
Колкото и луксозни издания да са албумите, на живо си е друго.
цитирай
27. joysii - 25. vbu
06.10.2011 21:24
:):):)
Предполагам, че е имала предвид АЛБУМИТЕ.
цитирай
28. vbu - :):):) Предполагам, че е имала ...
06.10.2011 21:29
joysii написа:
:):):)
Предполагам, че е имала предвид АЛБУМИТЕ.

Аааааа... Аз пък рекох че този път няма да обърка нищо...
цитирай
29. joysii - ти не си. Но една видна "тра...
06.10.2011 21:31
rustam написа:
ти не си.
Но една видна "траколожка" е...

.........................
Ами нали все това повтарям - че сред тракоманите няма нито един с историческо образование.Те са си просто лаици.То лошо няма, ама да не се натискат да пишат новата българска история.
Рустам, не ми се говори за история сега, моля те.
Нито за блогови взаимоотношения.
Нито за това как просташки съм псувала, което си е долна лъжа, защото обикновено мен ме псуват мъжкарската и каруцарски.
цитирай
30. dolsineq - И кои ако не е тайна, да си ги прочетем ...
06.10.2011 21:31
vbu написа:
И кои ако не е тайна, да си ги прочетем и ние? :)

..................................
Пиша веднага - "Дневникът на Йожен Дьолакроа" /Шарл Бодлер - 1980/, "Животът на Мане" /Анри Перюшо - 1981/ - това открих преди малко. Имах позната продавачка, та тя ме снабдяваше с хубави книги. Беше трудно да си ги купиш тогава...:)
цитирай
31. joysii - 30. dolsineq
06.10.2011 21:35
Добре, Долсинея, аз затова не ти го посочих като грешка.Предположих,че може и да има романи за тях, които просто аз не съм виждала.
Извинявам се.
Наистина си имала предвид романи.
цитирай
32. joysii - 28. vbu
06.10.2011 21:36
Виби, не може всичко да знаем.
Този път ние сме се объркали.
цитирай
33. joysii - 30. dolsineq
06.10.2011 21:39
"Животът на Реноар" от Анри Перюшо имам вкъщи.
Както и доста друга литература свързана с изобразително изкуство,но това не е толкова важно.
Човек трябва да чувства изкуството.
цитирай
34. dolsineq - Добре, Долсинея, аз затова не ти го ...
06.10.2011 21:40
joysii написа:
Добре, Долсинея, аз затова не ти го посочих като грешка.Предположих,че може и да има романи за тях, които просто аз не съм виждала.
Извинявам се.
Наистина си имала предвид романи.

........................................
Да, точно романи, Джойси, в които са поместени и фотокопия от творбите им.
Когато човек посети Ермитажа, Третяковската галерия, дворецът на Екатерина е невъзможно да не направи разлика между истинско изкуство и кич.
цитирай
35. vbu - И кои ако не е тайна, да си ги прочетем ...
06.10.2011 21:44
dolsineq написа:
vbu написа:
И кои ако не е тайна, да си ги прочетем и ние? :)

..................................
Пиша веднага - "Дневникът на Йожен Дьолакроа" /Шарл Бодлер - 1980/, "Животът на Мане" /Анри Перюшо - 1981/ - това открих преди малко. Имах позната продавачка, та тя ме снабдяваше с хубави книги. Беше трудно да си ги купиш тогава...:)


А за Гоген кой е? Може и да се намери в нета. Навремето ги имах всичките, но когато пътуваш много книгите са наистина тежки.
цитирай
36. apostapostoloff - Аз не съм глупав, ама
06.10.2011 21:45
joysii написа:
[quote=apostapostoloff]Като ми дойдеш на гости, ще се накъркаме с любимия на Ван Гог абсент, ама няма да си режем ушите.[/quote
...................
Да ти идвам на гости!?
И..по повод на Ван Гог , по-голяма глупост не бях чувала.

много трябва да ми се обяснява. Пък и честно да ти кажа, от всичко най мразим да мислим и да работим, а най ми е убаво, га съм пиян и га се празним.

цитирай
37. joysii - 34. dolsineq
06.10.2011 21:50
Разбира се. И тук ще се съглася веднага с теб.
Досегът с истинско изкуство формира култура и вкус.
И когато човек вече ги притежава, много е лесно да забележи кича и...да се подразни.
Вероятно вече малко ме разбираш-защо така подскачам като ужилена, когато се сблъскам с кич и простотия.
цитирай
38. joysii - 36. apostapostoloff
06.10.2011 21:54
Радвам се за теб.
Наистина хич не си глупав.
Блестиш с интелект.
Гледай като се празниш много,много, да не изпразниш до дъно и горната си глава.
цитирай
39. анонимен - Пак да питам
06.10.2011 22:29
Чух че някой с червена прашка ме е търсил. Плашел Гарги с IP та.
Казаха ми че някой клепоушко искал да ме бие.
Съюзил се с Гина лудата от Ловеч.
Къде да ги търся? Ти знаеш ли къде са?

А къде е бургаския даскал с увисналия боздуган? Знаеш ли?

Поздрави
Гарго
цитирай
40. анонимен - Джоске, да не ни пробутваш картини ...
06.10.2011 23:29
Джоске,
да не ни пробутваш картини на Хитлер ???
И той е рисувал и то доста добре.
Предлагам германското тигърче да се произнесе по въпроса, че не ми се вярва да има неизвестни или малко известни на Ван Гог
цитирай
41. joysii - Джоске, да не ни пробутваш картини ...
07.10.2011 06:51
анонимен написа:
Джоске,
да не ни пробутваш картини на Хитлер ???
И той е рисувал и то доста добре.
Предлагам германското тигърче да се произнесе по въпроса, че не ми се вярва да има неизвестни или малко известни на Ван Гог

====
Германското тигърче е човек -естет. Със сигурност има отношение към картините на Ван Гог.А мнението му бих чула с удоволствие.


цитирай
42. joysii - 39. анонимен
07.10.2011 06:53
Сори.
Не мога да Ви помогна.
цитирай
43. анонимен - xaxaxa
07.10.2011 12:23
долсинеята, както винаги се впусна в анализи. нищо, че първо питаше чий са картините и ако й бяхте казали, че са спаротокови, нямаше да се усъмни...
ама изкуството като че ли повече го разбира от историята!
цитирай
44. анонимен - Джойси,
07.10.2011 12:29
Кой ти напомпа бройките за четения на постинга? И как става тази работа?
цитирай
45. анонимен - И аз, кат Гарго
07.10.2011 12:32
все питам, ама никой не ми отговаря, щом като е в негова полза да не казва.
цитирай
46. dolsineq - долсинеята, както винаги се впусна ...
07.10.2011 12:36
анонимен написа:
долсинеята, както винаги се впусна в анализи. нищо, че първо питаше чий са картините и ако й бяхте казали, че са спаротокови, нямаше да се усъмни...
ама изкуството като че ли повече го разбира от историята!

..................................
Естествено, че ще питам, а ти като си толкова отворен, що си анонимен?
Анонимко, дразни ли те, че ми допада и историята, и изкуството?....
цитирай
47. анонимен - Изчетох много романизирани био...
07.10.2011 14:11
Изчетох много романизирани биографии, но любимата ми си остана на Ван Гог "Жажда за живот" на Ървинг Стоун. Всички велики са шантавели.
Та така мили дами, романизирани биографии се наричат въпросните произведения:)
цитирай
48. анонимен - Моите предпочитания са към Писаро
07.10.2011 14:13
Дега и Реноар.
цитирай
49. анонимен - И тя не е, но карай
07.10.2011 14:15
rustam написа:
ти не си.
Но една видна "траколожка" е...

цитирай
50. анонимен - Винсент и Тео
07.10.2011 14:16
" Не се разделиха и в смъртта си"
Когато жаркото слънце на Овер прежуря над малкото гробище сред нивята, Тео почива спокойно в гъстата сянка на Винсентовите слънчогледи.
цитирай
51. sriv - Мого силен постинг - за велик художник.
07.10.2011 14:18
Авторката му не е толкова смешна като един чичко, който се хвали колко гласа имал и става за смях с фукането си.
Поздрави!
цитирай
52. joysii - Изчетох много романизирани био...
07.10.2011 14:27
анонимен написа:
Изчетох много романизирани биографии, но любимата ми си остана на Ван Гог "Жажда за живот" на Ървинг Стоун. Всички велики са шантавели.
Та така мили дами, романизирани биографии се наричат въпросните произведения:)

===============
Да,и на мен много ми хареса.
цитирай
53. joysii - " Винсент и Тео. Не се разде...
07.10.2011 14:30
анонимен написа:
" Винсент и Тео .Не се разделиха и в смъртта си"
Когато жаркото слънце на Овер прежуря над малкото гробище сред нивята, Тео почива спокойно в гъстата сянка на Винсентовите слънчогледи.

.........................
Двамата братя, наистина, приживе са си били доста близки.
цитирай
54. joysii - 51. sriv
07.10.2011 14:32
Да се хвали,щом има приятели ,на които им е интересно да обсъждат това.
При мен атмосферата е по-различна...надявам се - забавна и отвреме навреме - малко арт.
Радвам се,че постингът ми Ви доставя удоволствие.
цитирай
55. joysii - Кой ти напомпа бройките за четения ...
07.10.2011 14:36
анонимен написа:
Кой ти напомпа бройките за четения на постинга? И как става тази работа?

............................
Тази работа става с акъл.
Не с помпане.
цитирай
56. анонимен - Джозо, кажи на бекса че по-противен ...
07.10.2011 14:37
Джозо, кажи на бекса че по-противен тип от него не познавам и да ходи да си дуе патката пред простакесите дето ги ебе.
Моя коефицент на интелигентност е 180 така че и да иска не може да ме стресне.
И да престане да ме кълне черната мърша щото сичко се връща...........
И му кажи че има да ми дава пари.
цитирай
57. анонимен - И му кажи на чернилника че нямам нищо ...
07.10.2011 14:40
И му кажи на чернилника че нямам нищо за продаване точно пък на него не може да ме купи както не ме е купил до ден днешен ама има да ми дава пари за други работи.
цитирай
58. joysii - Джозо, кажи на бекса че по-противен ...
07.10.2011 14:43
анонимен написа:
Джозо, кажи на бекса че по-противен тип от него не познавам и да ходи да си дуе патката пред простакесите дето ги ебе.
Моя коефицент на интелигентност е 180 така че и да иска не може да ме стресне.
И да престане да ме кълне черната мърша щото сичко се връща...........
И му кажи че има да ми дава пари.

............................
Щооооооо, да му казвам аз такова нещо!?
На тоя готин мъж, да ги издрънкам такива!?
Освен това ,аз никога не бих се изразила точно така.
ВИЕ идете и си му кажете какво искате.
цитирай
59. joysii - И му кажи на чернилника че нямам нищо ...
07.10.2011 14:45
анонимен написа:
И му кажи на чернилника че нямам нищо за продаване точно пък на него не може да ме купи както не ме е купил до ден днешен ама има да ми дава пари за други работи.

........................
Е,деееее, а стига!
Не съм поща.
Ти коя си?
цитирай
60. анонимен - Не мога да му кажа щото черното куче ...
07.10.2011 14:47
Не мога да му кажа щото черното куче се е свряло у шахтата и плюе от там. Не мога да го докопам един вид да му осера фасона.
на мъж се прави медузата
като ме засяга на достойнство ще му осветя фасона без да ми дреме като какъв се изживява
мухлю
цитирай
61. анонимен - аз съм музата му дето си направи п...
07.10.2011 14:50
аз съм музата му дето си направи пачката от нея
тоа кирлю до ден днешен не ми се е издължил и на всичкото отгоре е клептоман присвоил си е една камара мои неща без да знам
цитирай
62. анонимен - Питай шибека у софя да не е завалял ...
07.10.2011 14:56
Питай шибека у софя да не е завалял снега вече?
цитирай
63. анонимен - еж ми путката
07.10.2011 15:01
Джозо твойта тайфа сте като войската на Самуил или Калоян беш ли му майката не зная ти си по историята та твоята тайфа сте като неговата войска на 1000 кьорави 1 с око да ги води :))))))))))
ти си този с окото за връзки с обществеността щото онези не им стиска да им акам из блоговете ама и не могат да се лишат от миризмата
Имат мания към лисичи лайна.
:))))))))))))))))))))((((((((
цитирай
64. анонимен - въобще кво ли се занимавам с вас
07.10.2011 15:04
въобще кво ли се занимавам с вас
цитирай
65. joysii - Не мога да му кажа щото черното куче ...
07.10.2011 15:10
анонимен написа:
Не мога да му кажа щото черното куче се е свряло у шахтата и плюе от там. Не мога да го докопам един вид да му осера фасона.
на мъж се прави медузата
като ме засяга на достойнство ще му осветя фасона без да ми дреме като какъв се изживява
мухлю

.............................
Прави го каквото си искаш.
На мен трябва ли да ми пука за това?
цитирай
66. joysii - аз съм музата му дето си направи п...
07.10.2011 15:11
анонимен написа:
аз съм музата му дето си направи пачката от нея
тоа кирлю до ден днешен не ми се е издължил и на всичкото отгоре е клептоман присвоил си е една камара мои неща без да знам

...........................
Ма като ти гледам акъла ,май добре е постъпил.
цитирай
67. bls - невероятно
07.10.2011 15:12
красиви, гениални
цитирай
68. joysii - Джозо твойта тайфа сте като войс...
07.10.2011 15:12
[quote=анонимен]Джозо твойта тайфа сте като войската на Самуил или Калоян беш ли му майката не зная ти си по историята та твоята тайфа сте като неговата войска на 1000 кьорави 1 с око да ги води :))))))))))
ти си този с окото за връзки с обществеността щото онези не им стиска да им акам из блоговете ама и не могат да се лишат от миризмата
Имат мания към лисичи лайна.
:))))))))))))))))))))(((((((([/quote
...........................
Тука вече яко се объркА.
Такива както ги описваш, са тракоманчетата в сайта,НЕ моите приятелчета.
цитирай
69. joysii - въобще кво ли се занимавам с вас. . . . ...
07.10.2011 15:14
анонимен написа:
въобще кво ли се занимавам с вас

.........................
Ама ти занимаваш ли се с нас?
Защото аз не забелязах да го правиш.
Занимаваш се със себе си - показваш колко си тъп/тъпа/.
цитирай
70. joysii - 67. bls
07.10.2011 15:15
Картините,нали?
Прекрасни са.
цитирай
71. letopisec - Поздравления,
07.10.2011 15:17
личи си, че цениш естетическото, освен това ме зареди с положителна енергия.
цитирай
72. анонимен - Кви тракоманчета ма, говоря за шефа ...
07.10.2011 15:20
Кви тракоманчета ма , говоря за шефа ти маймуняка, оня турбо, полигора, бекса , тутан-путан и другите ти френдорве. даже нямаш достойнство да си признаеш че у едно гърне пърдите
предай квот съмказала
ако вие не се занимавахте с мене аз съвсем нямаше да ви отразявам
цитирай
73. joysii - Кви тракоманчета ма, говоря за шефа ...
07.10.2011 15:26
анонимен написа:
Кви тракоманчета ма , говоря за шефа ти маймуняка, оня турбо, полигора, бекса , тутан-путан и другите ти френдорве. даже нямаш достойнство да си признаеш че у едно гърне пърдите
предай квот съмказала
ако вие не се занимавахте с мене аз съвсем нямаше да ви отразявам

..............................
Споменаваш "казала", жена си значи.
Ама тъпа, колкото си искаш и още толкова.
Знаеш ли, цигански речник, като твоя, нито ще ме впечатли, нито ще ме засегне.
Ти се излагаш.
Аз си харесвам тукашните приятелчета.
За останалите - не ми пука.
цитирай
74. анонимен - И този бекс и поликур и турбочовка ...
07.10.2011 15:26
И този бекс и поликур и турбочовка откъде ще ме размажат , ще пръднат от германия франция англия сащ да ме задушат ли
в задниците им да няма ракети за далечен обсег
:))))))))))))))))
цитирай
75. joysii - 71. letopisec
07.10.2011 15:27
Радвам се,че картините са ти харесали и че са повлияли в положителна посока на настроението ти.
Поздрави.
цитирай
76. анонимен - чи жина съм ами при това циганка теб ...
07.10.2011 15:29
чи жина съм ами при това циганка теб да не те е гнус от циганки ма мърло
найш кат та кажа у страсбург за нарушение на човешките ми права как ще ти разпирдушинат сайтчето
путката ти розава ли е
цитирай
77. joysii - И този бекс и поликур и турбочовка ...
07.10.2011 15:30
анонимен написа:
И този бекс и поликур и турбочовка откъде ще ме размажат , ще пръднат от германия франция англия сащ да ме задушат ли
в задниците им да няма ракети за далечен обсег
:))))))))))))))))

............................
Някой казал,че иска да те размаже ли?
Кой?
Внимавай,че ако се съберат повече, няма да се отървеш, ще ти .... майката, че и теб ще оправят.
цитирай
78. joysii - чи жина съм ами при това циганка теб ...
07.10.2011 15:32
анонимен написа:
чи жина съм ами при това циганка теб да не те е гнус от циганки ма мърло
найш кат та кажа у страсбург за нарушение на човешките ми права как ще ти разпирдушинат сайтчето
путката ти розава ли е

.........................
Против циганите, по принцип, нямам нищо.
Ама на циганка като теб, бих разчекнала устата с огромно удоволствие.
цитирай
79. анонимен - :))))))))
07.10.2011 15:53
не ми каза путката ти розава ли е или нямаш таквоз нещу у гащите
цитирай
80. joysii - не ми каза путката ти розава ли е или ...
07.10.2011 16:28
анонимен написа:
не ми каза путката ти розава ли е или нямаш таквоз нещу у гащите

..................................
Имам три.
Ти колко имаш?
цитирай
81. becksss - анонимен
07.10.2011 18:03
анонимен написа:
Джозо, кажи на бекса че по-противен тип от него не познавам и да ходи да си дуе патката пред простакесите дето ги ебе.
Моя коефицент на интелигентност е 180 така че и да иска не може да ме стресне.
И да престане да ме кълне черната мърша щото сичко се връща...........
И му кажи че има да ми дава пари.


Ела да ти дам парите, които ти дължа - ще ти ги изплатя с лихвите. А това, че коефициентът ти на интелигентност е 180, си личи отвсякъде - особено от писането. Общо взето пишеш като шимпанзе с Алцхаймер. В моя блог поне си показа ника, а тук нещо анонимка го раздаваш, а!? Де гиди, мушморок с мушморока ти!!! И откъде накъде джойси ще ми го казва това - ти нямаш ли топки, за да ми го кажеш? Или от страх са ти останали само торбичките да ти пречат в гащите? А, кажи, дебил!
цитирай
82. анонимен - Разбира се че ще ми изплатиш всички пари с лихвите
07.10.2011 18:09
Топки нямам защото съм пичка , ами твойта путка розова ли е ?
цитирай
83. joysii - Топки нямам защото съм пичка, ами ...
07.10.2011 18:12
анонимен написа:
Топки нямам защото съм пичка , ами твойта путка розова ли е ?

......................
Пичка ти се иска да бъдеш, но го докарваш само до мухла.
Не е розова - шарена като дъга е.
Дай да срещнем,че да ти я покажа,а? Друго си е око да види,като имаш такъв зор.
цитирай
84. becksss - 82. анонимен
07.10.2011 18:28
анонимен написа:
Топки нямам защото съм пичка , ами твойта путка розова ли е ?


Хахахаха! Пичка си, така ли? Мен ако питаш, и чеп за зеле не става от теб, камо ли да си пичка. Аз познавам пички и си нямаш идея как дори не се доближаваш до тях. Освен това, няма жена, на която да дължа пари - винаги аз плащам, щото съм пич. А ти си едно анонимно лайно. Страхливец и нещастник.

Сега ти предлагам следното - вместо да висиш тук по цял ден и да се чудиш какви глупости да напишеш, отиди при единствената жена, която ти пуска - майка ти, и охлаби малко напрежението, че гледам бая ти се е насъбрало.
:)))))
цитирай
85. анонимен - Хаха,
07.10.2011 18:35
джоси имала Винсент за първи любим постимпресионист, ама не знае книжки да има за него. Има, има, жоси и са класика!
Нема друг такъв цирк в блог.бг!!!
цитирай
86. joysii - 85. анонимен
07.10.2011 18:59
Моят блог е за интелигенция.
На тъпанарките може да им изглежда и като цирк, но мен това изобщо не ме интересува.
цитирай
87. анонимен - Жосо нещо си болна такваз шарена ...
07.10.2011 19:11
Жосо нещо си болна такваз шарена путка няма никоя здрава жена въри да та прегледат щот ми мирише че си радиационно облъчена на мен ми никне втори черен дроб пък на тебе путката ти шарена
баси за всичко са виновни комунистите
бекса това миризливо разложено френско сирене да си ми дава парите и да не се прави на утепан на ресторант не съм го водила щото нямам навик да издържам мъжете си ама нещата дето ми ги открадна струват пари и пари кеш ми открадна
цитирай
88. анонимен - Щом име като Ървинг Стоун нищо не говори на една 51 годишна жена,
07.10.2011 19:15
интелигенцията ти се свежда до картинков интернет копи пейст! Елементарно, колкото и да се самоизтъкваш и хвалиш какъв естет си...
цитирай
89. анонимен - Постингите ти с котенца, сутиенчета и несбъднати сексуалности говорят достатъчно за нивото ти,
07.10.2011 19:32
вместо да си губиш времето с такива глупави текстове и превзети пействания, вземи да отскочиш да някоя аниткварка и да си я закупиш книжката, дебелка, от старите издания, с мека, оранжева корица ... казва се "Жажда за живот" - една от най-разтърсващите биографични историии за Ван Гог!Не вярвам с това висене в блога си да отделиш четири пет лева, поне съветът ми беше безплатен...
цитирай
90. becksss - joysii
07.10.2011 19:36
Защо не сложиш модерация на анонимните коментари? Защо позволяваш да ти акат из блога?
цитирай
91. joysii - 87. анонимен
07.10.2011 19:37
Бе тя,че моята е шарена, това е бял кахър.
Друго ме тревожи - далече си,не те познавам, пък много ми се иска да ти извадя с ръка черния дроб и да го дам на кученцето си.
Или .... аз да го изям, а, какво ще кажеш?
Ама това...след като така с кеф ти разчекна устата, да се усмихнеш до ушите.
Веднъж гледах един филм на ужасите, където правеха тия неща.
После на тая пача, дето приличаше на теб/дрънкаше ги едни такива/,й зашиха разпраните бузи с губерка.
Как само врещяяяяя!
Такива разни.
Хубава вечер.
цитирай
92. joysii - 87. анонимен
07.10.2011 19:41
Кога съм казвала ,че това име нищо не ми говори!?
цитирай
93. joysii - 90. becksss
07.10.2011 19:43
Имам си правила за тук.
Никога не ги нарушавам - не пиша анонимно, не гласувам с минус, не се оплаквам на модераторите, не искам да наказват някого заради мен, и...не трия коментари.
А, забравих - и не помествам тук мои снимки.
Така става по-забавно.:):)
Мерси за вниманието, но ...не се тревожи за мен.
Аз се справям с тъпаците.
Поздрави.
цитирай
94. joysii - 89. анонимен
07.10.2011 19:50
Имам книгата, имам я!
Чела съм я няколко пъти!
Спокооооо!
цитирай
95. анонимен - Казваш,че имаш много литература за изкуството, а се оплиташ като пате в калчища по въпроса за Ван Гог,
07.10.2011 19:53
а уж ти бил най-любимия художник, а не знаеш албуми ли има за него, романи ли, биографии ли... сигурна ли си,че картините от постинга ти са негови?
цитирай
96. анонимен - 94. joysii - 89. анонимен
07.10.2011 19:57
joysii написа:
Имам книгата, имам я!
Чела съм я няколко пъти!
Спокооооо!


Ама аз те излъгах, книгата не е с оранжева корица...
цитирай
97. joysii - 96. анонимен
07.10.2011 20:27
С оранжеви корици е.
"Жажда за живот" е изписано с червени букви.
На първия лист има мой подпис -долу вдясно.
На гърба на първия лист - има портрет на Ван Гог
На стр.13 първото изречение е:
-Урсула, вие не го обичате!
..................
Хайде - лека вечер, че вече ми досаждаш.
цитирай
98. joysii - 95. анонимен
07.10.2011 20:36
В какво се оплитам ,ма Овцо?
цитирай
99. анонимен - Жосо много моля да не ме бъркаш с и...
07.10.2011 20:52
Жосо много моля да не ме бъркаш с интелектуалката и да не ме наричаш офца.
кой тоз човек дето са карате заради него?
незнам къв филм си гледала ама помниш ли като ти извадих яйчниците без упойка ?
цитирай
100. joysii - 99. анонимен
07.10.2011 21:28
Постна история- това с яйчниците.Друго си е да ти разпоря устата и после да я зашия с ръждива губерка.От това не се умира ,ама белегът е невероятен.Държи влага. И няма да посмееш да гъкнеш повече.
За никого не се карам.Още по-малко с овце и кокошки.
Няма как да не те сложа в кюпа с гадините,защото всичките сте еднакви - все анонимни.
цитирай
101. анонимен - злобарка
07.10.2011 21:41
злобарка
цитирай
102. joysii - злобарка =============== ...
07.10.2011 22:11
анонимен написа:
злобарка

===============
Злобалка ли!? Защо?
Защото отговарям на въпроси от сорта на ...какъв цвят ми е ....?
Я виж коментарите!
Кой започва с простотиите?
Аз ли?

цитирай
103. анонимен - Джойзо кажи на трътлю че няма да о...
07.10.2011 23:55
Джойзо кажи на трътлю че няма да отида на среща като бял човек щото съм черна!
цитирай
104. joysii - 103. анонимен
08.10.2011 09:47
Не ти е само в черното проблема.
Горният етаж не е добре закован - хлопат ти дъските.
цитирай
105. findly - Здравей,
11.10.2011 14:02
малко късно попадам на поста ти!
Аз също харесвам Ван Гог, имах щастието да посетя музея му
в Амстердам и наистина е много вълнуващо преживяване.
Изложбата е разположена в няколко зали, според творческите му периоди. И е доста странно усещането, когато от слънчевите му картини попадаш в мрачните от последния му период. Разплакана не излязох, но много потресена и развълнувана. Това посещение беше преди една година, но помня всеки миг и не вярвам някога да го забравя. Усмихнат ден!
цитирай
106. joysii - малко късно попадам на поста ти!...
11.10.2011 22:29
findly написа:
малко късно попадам на поста ти!
Аз също харесвам Ван Гог, имах щастието да посетя музея му
в Амстердам и наистина е много вълнуващо преживяване.
Изложбата е разположена в няколко зали, според творческите му периоди. И е доста странно усещането, когато от слънчевите му картини попадаш в мрачните от последния му период. Разплакана не излязох, но много потресена и развълнувана. Това посещение беше преди една година, но помня всеки миг и не вярвам някога да го забравя. Усмихнат ден!

......................
Толкова ти завиждам!
Поздрави и...ходи и гледай още,навсякъде по света!
цитирай
107. анонимен - Те познанията на Долса са си доста туристически в много области.
15.10.2011 23:52
Да наречеш романизиранате биография на Анри Перюшо за Ван Гог "роман на Ван Гог" си е добро постижение, пред което това, че не е разпознала картините му бледнее. Ако е детска учителка, това е диагноза, която обяснява много неща. Включително и тракоманията.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2409713
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930