Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2011 12:42 - Гадости
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 18942 Коментари: 57 Гласове:
17

Последна промяна: 23.07.2011 00:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Вчера чистих, готвих, за да съм свободна днес.
   Издокарах се с нови сандалки на Хъш Пъпис и хаааайде на кафе. Питието готино, клюките  - свежи. Разходката по магазини -развеселяваща. Завоеванието -едно супер сакенце.
   Дотук с хубостите.
   Тъпите сандалки ми направиха пришка.
   Когато се прибрах вкъщи, първата ми работа, от заплес и сакатлък, беше да изсипя една солница точно върху раната от обувките. Това, че новопочистената кухня потъна в сол, изобщо не ми направи впечатление, ама как ме заболя,...мадре миа!
    Превързах рана, посъвзех се, изпих чаша кола.
    Завинтих капачката на бутилката и с ряз я шибнах в хладилника....ама върху дремещата в дъното му купичка с таратор.
    Докато разбера какво стана, бялата течност превзе цялата кухня, дори се завря под хладилника и околните шкафове.
   Е, сега  ми се дорева, ама съвсем искрено.
   Точно час бърсах, мазах и си повтарях оня мой обичан израз, само , че във вариант : "Да СИ го начукам ,яко!"


   image



Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Здрасти, Джойси!
22.07.2011 12:49
Ако не възразяваш, мога да те заменя в това ти желание:)))
цитирай
2. joysii - 1. poligor
22.07.2011 12:53
Хахаха...ама имаш ли свободно време, бе Пол?
Съдейки по последните ти постинги - чувства-реки се леят при теб. И мацки,мацки...:):):)
Хубав ден-весел и без гадости.:)
цитирай
3. анонимен - Joysii,
22.07.2011 12:53
mnogo mi napomniash na kismis (ako si sashtata, shte se setish otkade)
beshe mnogo zabavna i duhovita tam, kadeto pisheshe kato kismis.
pozdravi
цитирай
4. joysii - mnogo mi napomniash na kismis (ako ...
22.07.2011 12:56
[quote=анонимен]mnogo mi napomniash na kismis (ako si sashtata, shte se setish otkade)
beshe mnogo zabavna i duhovita tam, kadeto pisheshe kato kismis.
pozdravi[/quote
...........................
Сори, не съм kismis.
Но това не ми пречи да съм забавна и духовита, нали? :):):):)
цитирай
5. анонимен - ne, razbira se,
22.07.2011 13:13
no da znaesh, che vav Varna ima oshte edna Radostinka, koiato e seriozna konkurencia :-)
цитирай
6. joysii - no da znaesh, che vav Varna ima oshte ...
22.07.2011 13:17
анонимен написа:
no da znaesh, che vav Varna ima oshte edna Radostinka, koiato e seriozna konkurencia :-)

........................
НЕма лошо, колкото повече сме симпатягите,толкова по-добре.
цитирай
7. анонимен - Сега ще подаря стих на една вери спешъл уомън
22.07.2011 13:26
joysii написа:
Хахаха...ама имаш ли свободно време, бе Пол?
Съдейки по последните ти постинги - чувства-реки се леят при теб. И мацки,мацки...:):):)
Хубав ден-весел и без гадости.:)

цитирай
8. helloworld - пак ме
22.07.2011 13:31
изкефи!!! :))) ще получа зависимост от тебе!!!
цитирай
9. joysii - 8. meleta
22.07.2011 13:42
Аааа,да! Супер гадория беше!:):):):)
После си припомням с усмивка за всички тия шантавлъци, ама докато ми се случват , хич не ми е до смях.
цитирай
10. joysii - 9. helloworld
22.07.2011 14:00
Много съм щастлива, когато успявам да забавлявам хората около мен. Особено тези, които са ми симпатични.
.......................
Макар, че...не ти препоръчвам да ловиш солници в ръце, когато имаш гадна пришка на пръста, при това от обувки Хъш Пъпис, ...които щеш нещеш после...подаряваш на дъщеря си. Тя и без това се облизваше покрай тях още като ми ги купиха.
цитирай
11. elinora - Хахаха,
22.07.2011 14:02
ама ти буквално си сипала сол в раната?! :)))
Доста болезнено ще да е било!
цитирай
12. joysii - 12. elinora
22.07.2011 14:09
Мани ,мани, Ели, свят ми се зави, така ме заболя.
Ама, нека ми, като съм плямпало....оня от горе ми напомня да съм по-човечна и умерена.:):):).Малко се постреснах.
......................
Сега вече не ме боли, само се хиля на случките.И пак съм си старото дрънкало.
цитирай
13. helloworld - ти да видиш
22.07.2011 14:19
в къщи всичко лети защото аз съм бърза бе ... :))))) и става булка шета град пада...
цитирай
14. atil - Ще побъркаш народа. . . Отдавна не ...
22.07.2011 14:42
Ще побъркаш народа...Отдавна не съм влизал в интернет,че имам други грижи и то радостни свързани с големият ми син от Русия,който е тук с приятелката си.Но после ще се похваля ,че участвам в едно предаване на руската телевизия през август!
цитирай
15. joysii - 14. helloworld
22.07.2011 14:44
Хахаха, и аз съм така - бързам - да сготвя и да изчистя, защото обичам да ми е много чисто. Мразя да готвя, но пък не понасям да няма нищо за хапване...сериозен проблем.
Тюююх, пустата му слугинска работа!:):):):)
цитирай
16. makont - Джойси, за бога,
22.07.2011 14:53
ставай с лице напред, иначе има да си правиш добри пожелания. Дните карък не са от любимите, но поне не е скучно. Усмивки от мен!
цитирай
17. joysii - 17. makont -
22.07.2011 15:03
Маки, привет.
След гадостите, обикновено идва ред на приятните неща. Нали в живота така се редуват - ту хубаво, ту лошо.
Сега съм кротясала и чакам съдбата да ми поднесе на тепсия поредното хубаво.
цитирай
18. анонимен - obichash, kazvash
22.07.2011 16:25
da ti e chisto i izmito. da ne si poklonichka na Mitra po logikata na sparotokovata etimilogia
:-)))))
цитирай
19. hristo27 - Джойсиииии, Джойси, да не те удари ...
22.07.2011 16:31
Джойсиииии, Джойси, да не те удари Варненското слънце в главата? Що не пробва Кола с Таратор? И цигарата откъм филтъра!
Тъй и тъй, ми най-най... :))))))
цитирай
20. анонимен - А тъпите прашки ?
22.07.2011 16:41
А тъпите прашки не ти ли направиха пришка ? :):)
През лятото може да си ходиш дюс , там долу, особено , ако си с пола или рокличка, голям кеф е . А да не говорим, че е и практично при бърза свалка, ако ти се отдаде възможност :) :)
цитирай
21. pontis - Може ли да ти направя компрес?
22.07.2011 16:46
върху следите от твърдите закопчалки по нежната кожа....
цитирай
22. atinonino - Хахаха това на жените им се случва по ...
22.07.2011 17:40
Хахаха това на жените им се случва по често.Аз като чистя пазя много ,че да не ми е мизерия до следващото тримесичие :)
цитирай
23. joysii - da ti e chisto i izmito. da ne si po...
22.07.2011 18:26
анонимен написа:
da ti e chisto i izmito. da ne si poklonichka na Mitra po logikata na sparotokovata etimilogia
:-)))))


==============
Не бих могла да съм привърженичка на казаното от господина...таман...светът да се преобърне.
Преди това ще трябва да врътна, като него.
цитирай
24. joysii - 20. hristo27
22.07.2011 18:29
Таратор с кола си е супер, ама да не ги смесваш в един съд или пък да ги разливаш.
Христо...пак ме поднасяш ти нещо май!
Варненското слънце може само да ми докарва готино настроение, няма да се поболея от него. Никога.Споко.
Пък цигара откъм филтъра??????? Защо да правя това?Още повече, че аз от 15 години не пуша.
цитирай
25. joysii - А тъпите прашки не ти ли направиха ...
22.07.2011 18:31
анонимен написа:
А тъпите прашки не ти ли направиха пришка ? :):)
През лятото може да си ходиш дюс , там долу, особено , ако си с пола или рокличка, голям кеф е . А да не говорим, че е и практично при бърза свалка, ако ти се отдаде възможност :) :)

.........................................
Ееее,дееее!
Прашки не нося.
Без гащи ходя само вкъщи.
Като му дойде време за свалка....то най-приятният момент е когато някой ми маха красивото бельо.
Виж, мъж без бельо, обожавам.
цитирай
26. joysii - 22. pontis
22.07.2011 18:32
Много исках.
цитирай
27. joysii - Хахаха това на жените им се случва по ...
22.07.2011 18:34
atinonino написа:
Хахаха това на жените им се случва по често.Аз като чистя пазя много ,че да не ми е мизерия до следващото тримесичие :)

.............................
Малко ,ама пЕкано!
Да поддържаш чисто,че ще ти избягат мацките, мъниче!
Ох,що не съм сега на твоите години!
цитирай
28. pontis - Ето.
22.07.2011 18:45
2 лентички захар, с неправилна форма,
и лед, предполагам.
Може и леко солен.
цитирай
29. atinonino - Ами какво да направя, като това жена ...
22.07.2011 18:51
Ами какво да направя ,като това жена да чисти е вече боржоазна отживелица(много американски филми гледат).Аз и викам ела да ми помогнеш да изчистиме ще има награда след това,а тя "Еми не аз по късно ще дойда"...направо за наградата :))).Да не говоря ,че като спретна някое събиране в къщи аз сам си мия съдовете.
цитирай
30. анонимен - че това марка ли му викаш, толкова ти ...
22.07.2011 19:16
че това марка ли му викаш, толкова ти е и стандарта, а като си развяваш снимката, предтсавяш ли си каква си картинка в тая стойка, която мацката е заела, хахаха
цитирай
31. анонимен - анонимна 31, дай твоя снимка пред хладилника, да ти се изкефим! (((
22.07.2011 19:37
ти случайно само на маноло бланик чепици ли носиш? не на нас тия, жено, хем си завислива, хем си долна. а със сигурност и грозна.
цитирай
32. анонимен - ти случайно само на маноло бланик ...
22.07.2011 20:01
анонимен написа:
ти случайно само на маноло бланик чепици ли носиш? не на нас тия, жено, хем си завислива, хем си долна. а със сигурност и грозна.

ааа, това хич не е задължително да бъда такава, само защото ти трътло се фръцкаш като изтървана. А колкото до снимка моя до хладилника, няма нужда, почти си ме нацелила с примера:) бъди сигурна. Ужасният ти дебел гръб още се явява като кошмар пред погледа ми.
Иначе цитираш марки:), но не, тези са ми скъпички, моите обувки са Chanel. По-скромна съм, криза е. Но въпросът не е в това, а в противното ти връткане като на млада девойка, а си толкова зле. Толкова зле:(, само ако знаеш, ще се засрамиш.
цитирай
33. анонимен - но пък как си нацелила заглавието на ...
22.07.2011 20:04
но пък как си нацелила заглавието на излиянията си - ГАДОСТИ, виждаш ли, на едно мнение сме
цитирай
34. tili - Хаха:))) Точно вчера
22.07.2011 20:08
зяпах из магазина на ХъшПъписите на Славейков и се колебах между няколко модела. Няма да си купувам тогава, щом докарват такива бедствия:)
цитирай
35. atinonino - зяпах из магазина на ХъшПъписите на ...
22.07.2011 20:49
tili написа:
зяпах из магазина на ХъшПъписите на Славейков и се колебах между няколко модела. Няма да си купувам тогава, щом докарват такива бедствия:)

Хаха не се притеснявай.Подозирам ,че в случая употребяването на марка не е в същината на раздора :)Купи си ги...,ама за всеки случай не го оповестявай тук,че има зли очи :)
цитирай
36. joysii - че това марка ли му викаш, толкова ти ...
22.07.2011 23:27
[quote=анонимен]че това марка ли му викаш, толкова ти е и стандарта, а като си развяваш снимката, предтсавяш ли си каква си картинка в тая стойка, която мацката е заела, хахаха[/quote
.................................................................

Що да се не дупя пред хладилника? Че как ще надничам в него, няма да лазя по корем,я!
Само дето на такива токчета няма да се похетря, другото ....какво му е....
цитирай
37. joysii - анонимна 31, дай твоя снимка пред хладилника, да ти се изкефим! (((
22.07.2011 23:28
анонимен написа:
ти случайно само на маноло бланик чепици ли носиш? не на нас тия, жено, хем си завислива, хем си долна. а със сигурност и грозна.

........................
А така!
Грозна е, и смотана, и тъпа, сигурна съм! :):):):)
цитирай
38. joysii - ти случайно само на маноло бланик ...
22.07.2011 23:31
анонимен написа:
анонимен написа:
ти случайно само на маноло бланик чепици ли носиш? не на нас тия, жено, хем си завислива, хем си долна. а със сигурност и грозна.

ааа, това хич не е задължително да бъда такава, само защото ти трътло се фръцкаш като изтървана. А колкото до снимка моя до хладилника, няма нужда, почти си ме нацелила с примера:) бъди сигурна. Ужасният ти дебел гръб още се явява като кошмар пред погледа ми.
Иначе цитираш марки:), но не, тези са ми скъпички, моите обувки са Chanel. По-скромна съм, криза е. Но въпросът не е в това, а в противното ти връткане като на млада девойка, а си толкова зле. Толкова зле:(, само ако знаеш, ще се засрамиш.

.....................................
Ти на кого говориш, бе коза?
На мен ли, на анонимен 32 ли?
Нещо се обърка или по природа си леко сбъркана?
цитирай
39. joysii - 35. tili
22.07.2011 23:33
А, купи си Тили.Но ги мери по продължително време.
Моите бяха подарък, донесоха ми ги.Моят номер, но без да съм ги мерила.
Затова стана така.
цитирай
40. joysii - 30. atinonino
22.07.2011 23:35
Хитро ти е мацето , и духовито.
Чисти си му и не се превземай.:):)
цитирай
41. joysii - 29. pontis -
22.07.2011 23:42
Оплетох се в размисли и колебания.
Не намерих начин.
Добре,нека е леко солен.
цитирай
42. анонимен - ти случайно само на маноло бланик ...
23.07.2011 06:16
joysii написа:
анонимен написа:
анонимен написа:
ти случайно само на маноло бланик чепици ли носиш? не на нас тия, жено, хем си завислива, хем си долна. а със сигурност и грозна.

ааа, това хич не е задължително да бъда такава, само защото ти трътло се фръцкаш като изтървана. А колкото до снимка моя до хладилника, няма нужда, почти си ме нацелила с примера:) бъди сигурна. Ужасният ти дебел гръб още се явява като кошмар пред погледа ми.
Иначе цитираш марки:), но не, тези са ми скъпички, моите обувки са Chanel. По-скромна съм, криза е. Но въпросът не е в това, а в противното ти връткане като на млада девойка, а си толкова зле. Толкова зле:(, само ако знаеш, ще се засрамиш.

.....................................
Ти на кого говориш, бе коза?
На мен ли, на анонимен 32 ли?
Нещо се обърка или по природа си леко сбъркана?

Нали! Знаеш, че същото се отнася и за тебе, та се пообърка. Превземки на младо гадже, а си дърта кукумявка:)
цитирай
43. анонимен - Попрочетох някои неща от предните ...
23.07.2011 06:51
Попрочетох някои неща от предните ти излияния и мога съвсем отговорно, да ти кажа, че на простия народ тука ти си му байрактарката. Ходиш по гнусни кръчми, купуваш нискокачествена стока, от която всеки нормален човек ще окуцее, събаряш разни паници в кухнята си и биеш за това камбана, какво да ти кажа, всичко това с една Кармен и един С(И)вилски бръснар не може да се компенсира, особено ако случайно научените и напосоки повторени заглавия са с правописни грешки. Отвратително място е този блог - лигаво и вмирисано на мухъл, тук едва ли ще ми стъпи крачето.
цитирай
44. alexs - Много забавна история ....
23.07.2011 07:52
И снимката, ако ти беше истинска joysii ........................
цитирай
45. joysii - Попрочетох някои неща от предните ...
23.07.2011 10:22
анонимен написа:
Попрочетох някои неща от предните ти излияния и мога съвсем отговорно, да ти кажа, че на простия народ тука ти си му байрактарката. Ходиш по гнусни кръчми, купуваш нискокачествена стока, от която всеки нормален човек ще окуцее, събаряш разни паници в кухнята си и биеш за това камбана, какво да ти кажа, всичко това с една Кармен и един С(И)вилски бръснар не може да се компенсира, особено ако случайно научените и напосоки повторени заглавия са с правописни грешки. Отвратително място е този блог - лигаво и вмирисано на мухъл, тук едва ли ще ми стъпи крачето.

............................
Поправих бръснаря, сбъркала съм, вярно, случва се.Мерси.
Колкото до байрактарството - Вие сте сбъркали - тук байрактар, водач, велика светлина на простотията не съм аз. Има един отворен на тая тема от местните"историци".
Бихте ли ми обяснили,моля, как текст мирише на мухъл?
Знаете ли, вашият коментар също не демонстрира стил, и най-вече класа на изискан човек. Повярвайте ми.
Вие сте точно една от тукашните мухли,дето ми се дуе и праска по празноглав начин. В последното изречение от коментара Ви съвсем ясно проличава Вашата същност.
цитирай
46. joysii - И снимката, ако ти беше истинска ...
23.07.2011 10:25
alexs написа:
И снимката, ако ти беше истинска joysii ........................

...................
Е, чак така не бих се изтипосала в интернет.:):):):)
цитирай
47. dolsineq - Аз пък си ходя боса. Хем икономично, ...
23.07.2011 10:33
Аз пък си ходя боса. Хем икономично, хем здравословно....:Р
цитирай
48. joysii - Аз пък си ходя боса. Хем икономично, ...
23.07.2011 11:16
dolsineq написа:
Аз пък си ходя боса. Хем икономично, хем здравословно....:Р

============
Добра идея.:))
Ако не съществуваха историческите ни противоречия и най-вече преклонението ти пред онова чучело Спарчо, с теб щяхме да сме приятелки.
цитирай
49. dolsineq - Аз пък си ходя боса. Хем икономично, ...
23.07.2011 13:58
joysii написа:
dolsineq написа:
Аз пък си ходя боса. Хем икономично, хем здравословно....:Р

============
Добра идея.:))
Ако не съществуваха историческите ни противоречия и най-вече преклонението ти пред онова чучело Спарчо, с теб щяхме да сме приятелки.

.............................................
Джойси, можеш ли да критикуваш без да обиждаш? Добре, не ти допада становището на Павел, ами разнищвай него, що острието ти на омразата е насочено към човека?...;)
цитирай
50. joysii - 49. dolsineq -
23.07.2011 16:44
Защото е тъп лицемер.
Ако не беше такъв, щеше да уважава чуждо мнение , а не да го трие.
Аз не се възмущавам толкова от фантасмагориите му , а точно като личност, той ужасно ме разочарова.
Не е нищо повече от един луд грандоман страдащ от мания за лидерство.
Няма понятие от научно изследване и представяне на резултати от такова.
Освен това - съвсем явно оформя постинги -стъкмистики със селективно подбрани фрази в подкрепа на налудничавите си хрумвания.
Ние всички можем да сме достатъчно горди българи и без да вярваме на тоя пуяк и неговите малоумия.
Добре,че се яви един луд в интернет ,че да подкладе нашето самочувствие, така ли??Иначе сигурно щяхме да си умрем мижитурки. Извинявай, но аз нямам нужда от шантави хора за да се чувствам патриот,ако желая.
цитирай
51. vbu - Няма да си хвърлям...
23.07.2011 18:01
... Хъш Пъписите ако имам туй маце от снимката да ми ръси сол по пришките, че може даже и таратор с кола да си похапвам.
Наистина Хъш Пъпис са най-гадните обувки които съм носил. Изглежда не съм се минал само аз.
цитирай
52. joysii - 51. vbu
23.07.2011 18:09
Да,бе, май не стават./хъшпъписите/
Виееее, какво за мацки говорите!?
Нали си имате наблизо? :):):):)
Само й купете сандалки с много високи токчета...оттам нататък...е лесно.:):)
цитирай
53. vbu - 52. Само се опитах да придам...
23.07.2011 18:34
... някаква принадена стойност на Хъш Пъпис. Пък и всеки ден ям филе миньон, нека да си хапна и малко бобец - поне във фантазията си.
цитирай
54. joysii - 53. vbu -
23.07.2011 19:30
Мхммм, как само ще Ви се ,услади бобецът, ако знаете....
Може дори да се пристрастите.:):)
Наяве, и с много фантазии,сбъднати....:):):)
цитирай
55. pontis - знаеш ли, че се сетих как се казва очертанието
23.07.2011 20:36
по глезена от каишката?...
цитирай
56. joysii - 55. pontis
23.07.2011 21:04
Не е достатъчно само да се сетиш.
Трябва да хванеш каишката, за да държиш нещата под контрол.
Следите по тялото...са спомени .
цитирай
57. helloworld - така
24.07.2011 11:54
те искам joysii ..... така те искааааааам!!!! Развявай перчема на воля - пък дребните хора да се дразнят че не могат да летят!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2411912
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930