Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2010 23:09 - Червените човечета - духове или извънземни!
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11438 Коментари: 19 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Преди години забелязах в детските рисунки на сина ми присъствието на едни червени фигурки. Каквото и да рисуваше - пейзаж, детски площадки, войни, стаята си...тях винаги ги имаше изтипосани тук-там.
    На моя шашнат въпрос"Какви са тия,бе Мити?", той отговори съвсем спокойно -червени човечета.
    Така се същисах! Взех да го питам най-внимателно къде ги е виждал, те къде са сега..?
    А той пак така, като съвсем в реда на нещата, ми казва - ми ето ги, тук са, едното стои да теб и те гледа.
   Само дето не избягах от стаята! Така си изкарах ангелите.
    Но гледам детето - спокойно, продължава да си рисува, дори не ме забелязва.
    Реших,че ...детска му работа ...я вижда, я - не..така си ги приказва едни...Той синът ми си беше фантазьор  от малък, а сега има такова чувство за хумор, че докато се усетиш... половин час те поднасял.
      Много пъти после съм се замисляла за това как бих реагирала ако ми се случи да видя дух или извънземно. То, че ще си глътна езика - ясно.
     Страхувам се и от двете.
     Чувала съм да казват, че духовете не се явявали на хора дето ги е страх от тях. Но знае ли човек?
     Извънземните пък, както е известно, изобщо не те питат дали искаш - просто си те вземат и ти разпорват корема да го проучват.
     Как да не го е страх човек!?
     Запомнила съм няколко случки, когато като студенти и  по-късно с колеги, сме викали духове. Онази история с подвижната чиния, която обикаля в кръг и изписва думи. Случвало се е два-три пъти да се плашим до смърт.
     Единият беше когато позна тема за изпит. После рождена дата на човек, който не участваше в допирането на чинийката.
     А веднъж, когато попитахме духа с какво ще докаже, че е в стаята, той изписа - ще падне свещта. Ние се захилихме гледайки свещта пред нас / тези сеанси се правят при запалена свещ/ и тя не падаше, разбира се. Но за ужас на всички, изведнъж се изтрещя една стара забравена свещ, от  свещник в шкаф зад гърбовете ни.
     Разпищяхме се и хукнахме навън да се спасяваме.
     Вярвам, че ги има - и духовете и извънземните, но бих искала, в моя кратък и без това изнервен живот, Господ да ми спести срещи с тях.




image


image


Тагове:   извънземни,


Гласувай:
13



Следващ постинг

1. анонимен - тоя пост
06.10.2010 00:13
го няма в последни постинги
?
цитирай
2. joysii - Как ще го има като само тъпотиите са ...
06.10.2010 00:32
Как ще го има като само тъпотиите са за "Най-четени", "Последни"...
Нали трябва да се популяризират своите хора, че иначе никой няма да ги погледне.
Да взема да си направя нов блог, да се измазня хууубавичко, вече знам на кого.И ако тогава не ме заобичат, ей ме на!
цитирай
3. iliada - Лека нощ ,joysi!
06.10.2010 00:45
И аз неискам да ги срещам...............
цитирай
4. анонимен - ан1,
06.10.2010 06:37
че как намери тоя пост, като го няма в последни постинги?
явно авторката на тези безумия сама си пише анонимните коментарчета, че и си отговаря на тях!
цитирай
5. hristo27 - Да те попитам на шега - докато писа ...
06.10.2010 08:21
Да те попитам на шега - докато писа тук, не видя ли, че зад теб имаше едно червено човече ? :))))
цитирай
6. makont - Що, бе, Жос,
06.10.2010 08:37
едно малко сладко червено(или зелено) човече да не ни срещне. Може пък да са симпатични. Може да са добронамерени и да ни помогнат в нещо си. Не трябва да ни е страх от тези неща. Просто не ги разбираме. Усмихнат ден и слънчево настроение в този дъжд!
цитирай
7. henzelski - Джой,
06.10.2010 09:37
в един момент човечетата стават човеци и няма нищо страшно да се срещнеш с тях...;))
цитирай
8. joysii - 5. hristo27
06.10.2010 09:45
Не посмях да се обърна назад! :):):):):)
цитирай
9. joysii - 6. makont
06.10.2010 09:46
Да, де. И аз така се надявам, поне да са добронамерени.
То, че ще ги срещнем все някога, извънземните имам предвид, това вече е неизбежно.
Абсурд само ние да сме в цялата вселена.
цитирай
10. анонимен - Страхът ти е обусловен само от фа...
06.10.2010 09:49
Страхът ти е обусловен само от факта, че не си свикнала с тези явления ;) Свиквайки , нищо не може да те уплаши !

От един, който с години си контактува с духове на т. нар. "починали"
цитирай
11. joysii - 7. henzelski
06.10.2010 09:49
Твоята мисъл ме наведе на една друга - май трябва да се страхувам от човеците.Защото те правят злините си умишлено и тенденциозно.
Поздрави и хубав ден.
цитирай
12. joysii - 4. анонимен
06.10.2010 09:50
Що за тъпа идея!?
цитирай
13. joysii - 10. анонимен
06.10.2010 09:58
Зная това.
Имам близки, които ме уверяват в същото.
Може би след време бих се престрашила само ако духът на мама ме навестява.
От нея не бих се страхувала.
Тя е една от тези,които разбират от духове и извънземни.
цитирай
14. joysii - 14. marley
06.10.2010 10:21
Аз искам да се сприятеля с тях, но...нали има и зли...ще ми прегризат вратленцето.
От тях ме е страх. Не умея да ги разпознавам.
Пък и ако ми цъфне някое духче, хич няма да мисля за разпознаване...направо ще стана и аз дух от страх.
цитирай
15. vandela007 - В
06.10.2010 22:37
Библията се казва, че хората не са единствените разумни същества във Вселената. Казва се още, че има добри и лоши. И още: да не се допитваме до духове на умрели. Защото в същност това не са духовете на нашите починали близки, а злите извънземни, които могат да се "явяват" като духове, а също и да се материализират.
Добрите също могат да се материализират, те ни помагат; докато злите се преправят на добри - лекуват, предсказват и др., но тяхната цел е друга...
цитирай
16. joysii - 16. vandela007
06.10.2010 22:39
Зная, много е сложно.И понеже не съм съвсем наясно, затова се страхувам.Човек се плаши от неизвестността.
цитирай
17. анонимен - Знаеш ли,
12.10.2010 15:26
това, което пишеш, може да бъде оправдано само ако си модератор. Иначе не ти завиждам - горката бедна душа!
цитирай
18. alexs - Зная, много е сложно. И понеже не съм ...
08.06.2011 23:17
joysii написа:
Зная, много е сложно.И понеже не съм съвсем наясно, затова се страхувам.Човек се плаши от неизвестността.

Не се плаши ....... нищо не е случайно......всъщност стават и някои чудеса ......убедих се в това!
цитирай
19. анонимен - Nadqvam se tova da vi uspokoi malko.
17.02.2012 18:36
Spokoino duhove ne vredqt na 4ovek samo demon. Granicata e tunka v tozi slu4ai no ako e duh nqma da te narani dori i da iska. Qvno e ne6to kato nepisano pravilo ili vselenata e ustroena taka 4e ne mozhe da te narani realno. Ako te narani zna4i stava duma za demon i tam ne6tata sa mnogo po opasni i se iziskva exorsism na mqsto no ako se slu4i ne tursi sve6tennik 4esto ne vur6at rabotata kato horata. Potursi profesionalni ekstrasenski (takiva koito ne te derat s 6000 na seans tova sa 6arlatani, 4esto te go pravqt za sravnitelno malka suma) ili potursi pomo6t ot praktikuva6ti okultniq zanaqt (istinsktie praktikuva6ti ne izkat pari osven za materiali kato masla sve6ti i tn.). Za izvunzemnite suzhelqvam tam si napulno neza6titena tova sa su6testva s mnogo po silni umeniq ot vseki ekstrasens na zemqta i prosto te paralizirat. No moga da te uspokoq 4e 4ervenite 4ove4eta sum s4uval za slu4ai ot 1950 4e tova sa hora s gerb na ne6to kato slunce ili zvezda v dne6nata informaciq v sveta na UFOlogiqta tova sa 4lenove na federaciqta na svetlinata ili galakti4eskata federaciq te sa vodqt ne6to kato evropeiskiq saiuz samo4e v galakti4eski ma6tab. Nadqvam se 4e sum pomognal.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2411436
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930