Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2014 15:47 - Мили дами в блог.бг, не дремете
Автор: joysii Категория: Забавление   
Прочетен: 1717 Коментари: 8 Гласове:
3

Последна промяна: 08.09.2014 15:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Всички, бързо и вкупом слагайте снимки, на които сте нагушени с мъже, защото, в противен случай Гина и Ристьо ще ви окачествят като самотни, смотани, нещастни и незадоволени!
    PS Аз ще се въздържа...понеже съм сама, смотана, глупава и нещастна...хахаха...и грозна...и не правя чувствен секс със стройното зеленооко гадже...не,не...също - нямам сладурски приятели, умни колеги...не пътувам през уикендите и отпуските...абе...те такива разни...


image



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - седни си ,джойсо ,на Дъ?то
08.09.2014 21:04
СЛАБ 2
цитирай
2. joysii - 1. milady - седни си ,джойсо ,на Дъ?то
08.09.2014 22:02
milady написа:
СЛАБ 2

....................
Що точно на дъто, след като мога да седна на гаджето на....
Оценките ги раздавай при Гина.Пиши на влюбената 6,хайде тичай.
цитирай
3. joysii - няма ли КОЙ, да я затвори. . . . . стига ...
09.09.2014 07:51
milady написа:
няма ли КОЙ ,да я затвори.....
стига са пръй на Пут.а
пидаал...смотан и...самотен ...

=============
Скъпа,добро утро и на теб. Да, голяма ми е устата и няма кой да я затвори,особено тук-в блогбегето. Мога да си я затворя само аз,ако искам.
Само да ти напомня - с "Пут.а" и "пидаал.." радвай близките си. При мен подобни обръщения не вървят.
Хубав ден, мила.
цитирай
4. milady - добро утро ,croissant ;)))
09.09.2014 11:47
ставаш за резил...с алка и
защо ме копираш ..
за трафика ли
хъхъъъ ????
исках само да те коригирам,
затова и го изтрих............
няма такъв ташак ..като теб...ЛУд ;)))
цитирай
5. apostapostoloff - Гана всъщност пак звучно се изпърдя
09.09.2014 15:33
в блога и всички и душат пръднята. Та всичко това е и смешно, и жалко!

А бе, я изтрезнейте всички! Кой ще се обвърже с някаква дърта, необразована и малокултурна българка, която на всичко отгоре има и три деца?! Е, няма толкова тъпи мъже! Няма!

Любовникът на Гана е май пропаднал наш емигрантин, който будалка наша Гана с празни приказки, обещания и фантасмагории. Намерил си пунгашът нещо евтинко за ебане. А тя ни излиза с номера: "Аз се еба с него и го лъжа, че ще се оженя за него".
цитирай
6. joysii - в блога и всички и душат пръднята. Та ...
09.09.2014 15:57
apostapostoloff написа:
в блога и всички и душат пръднята. Та всичко това е и смешно, и жалко!

А бе, я изтрезнейте всички! Кой ще се обвърже с някаква дърта, необразована и малокултурна българка, която на всичко отгоре има и три деца?! Е, няма толкова тъпи мъже! Няма!

Любовникът на Гана е май пропаднал наш емигрантин, който будалка наша Гана с празни приказки, обещания и фантасмагории. Намерил си пунгашът нещо евтинко за ебане. А тя ни излиза с номера: "Аз се еба с него и го лъжа, че ще се оженя за него".

..........................
Може и така да е.
цитирай
7. gosho568 - Много са ми интересни нейните нови ...
11.09.2014 11:06
Много са ми интересни нейните нови проекти, свързани с организирането на партита... нищо, че езика не го знае, тя ще дава акъл, нейната дума ще бъде последна... абе ще бъде нещо като мозъка на мафията!!! ;)))
цитирай
8. joysii - Много са ми интересни нейните нови ...
11.09.2014 15:57
gosho568 написа:
Много са ми интересни нейните нови проекти, свързани с организирането на партита... нищо, че езика не го знае, тя ще дава акъл, нейната дума ще бъде последна... абе ще бъде нещо като мозъка на мафията!!! ;)))

...................
Лъже,бе. По цял ден ще мери улиците на Брюксел и ще зяпа като теле,или ще дреме сама вкъщи по шест месеца, докато гаджето се сети да я навести...веднъж в годината за десет дни. Никак не е лесно да се намери хубава работа в Брюксел, като не знаеш език и нямаш завършен тамошен университет, също - и няколко последващи го стажа по съответната специалност.
Поздрави за теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406600
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031