Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2014 10:59 - Юлий Цезар в блогбегето
Автор: joysii Категория: Забавление   
Прочетен: 3261 Коментари: 12 Гласове:
10

Последна промяна: 08.09.2014 14:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

"Veni, vidi, vici (вени, види, вици) — дойдох, видях, победих! Тъй рекъл Юлий Цезар, цитиран от Плутарх, когато решил по впечатляващо кратък начин да съобщи през 47-ма година преди новата ера на римския сенат, че е постигнал лесна победа над сина над понтийския цар Фарнак, син на Митридат, в битката при Зела."

     Тъй рече и една тукашна патица, когато маратонката й стъпи за втори път в Брюксел. Първият път мина през града като бързия влак. Отново е там за малко.
    Отишла -добре, сега има много да гледа, па докато мутреса-простакеса от родното блогбеге победи Брюксел...Юлий Цезар ще възкръсне и ще й лепне един плесник за плагиатството..си мисля аз...съдейки по нрава му.


image

image

Какъв мъж, какво величие! Гледани на живо, статуите са доста впечатляващи, наистина!

Намират се ето тук, в Рим, вдясно от паметника на Виктор Емануил, на Капитолийския площад, проектиран от самия Микеланджело:
Снимката е лична, да не чувам после да се злослови, че не публикувам тук лични снимки!!:):)

image

Оф и на фона на тази прелест, възклицанието на местната патица в постинг "veni,vidi,vici", дръжте ме да не падна!!!




Гласувай:
11



1. joysii - Специално за Ристю и постинга му п...
07.09.2014 15:24
Специално за Ристю и постинга му посветен на мен - червеният текст в началото на постинга ми е ЦИТАТ, затова е в кавички. Ако нещо не си съгласен с него, Ристе, обърни се към автора му - Ивo Инджев
цитирай
2. hristo27 - Специално за Ристю и постнга му п...
07.09.2014 20:26
joysii написа:
Специално за Ристю и постнга му посветен на мен - червеният текст в началото на постинга ми е ЦИТАТ, затова е в кавички. Ако нещо не си съгласен с него, Ристе, обърни се към автора му - Ивo Инджев

.........................................................................................

Яяяяя, ИвИ Инджев от коментара на "joysii" в моя постинг станал Иво Инджев! :))))))))) Само да попитам: " И другите ли два "червени" текста са ЦИТАТ на последния? Особено последното "червено" изречение?!?" :))))))))))
................................................
"ПОСТНГА му посветен на мен..."
.................................................
Радке, Радке, пише се ПОСТИНГЪТ му посветен на мен... Колко пъти трябва да ти се каже - Престани да се излагаш!
цитирай
3. joysii - Ристьо, благодаря за вниманието. ...
07.09.2014 20:49
Ристьо, благодаря за вниманието.
Ха сега иди при Гина да я прехвалиш за това че едно шаранче от нета й клъвна въдицата, та покрай него си подаде носа в чужбина.
цитирай
4. joysii - Абе, Ристьо, отворегяс такъв, защо ...
07.09.2014 20:57
Абе, Ристьо,отворенгяс такъв, защо ми триеш коментарите? Ааааа,големият смелчага,пък трие ли трие когато не знае как да ми отговори.
Хахаха...кой тук се излага повече?
цитирай
5. hristo27 - Абе, Ристьо, отворегяс такъв, защо ...
07.09.2014 21:23
joysii написа:
Абе, Ристьо,отворегяс такъв, защо ми триеш коментарите? Ааааа,големият смелчага,пък трие ли трие когато не знае как да ми отговори.
Хахаха...кой тук се излага повече?

..............................................................

"отворегяс" - даскалке, даскалкеееееееее, тежкО им на тия ученици! :))))))))))))
цитирай
6. f873 - Беше симпатяга. . . . и с хъс като теб! ...
07.09.2014 21:32
Беше симпатяга .... и с хъс като теб!
Без нея губиш част от теб.
Следващото кафе на 22-ри.
цитирай
7. joysii - Абе, Ристьо, отворегяс такъв, защо ...
07.09.2014 21:38
hristo27 написа:
joysii написа:
Абе, Ристьо,отворегяс такъв, защо ми триеш коментарите? Ааааа,големият смелчага,пък трие ли трие когато не знае как да ми отговори.
Хахаха...кой тук се излага повече?

..............................................................

"отворенгяс" - даскалке, даскалкеееееееее, тежкО им на тия ученици! :))))))))))))

.....................
Ти кажи за коментарите ми-защо ги триеш. Остави буквите.
Не съм даскалица и никога не съм била.
цитирай
8. joysii - Беше симпатяга. . . . и с хъс като теб! ...
07.09.2014 21:40
f873 написа:
Беше симпатяга .... и с хъс като теб!
Без нея губиш част от теб.
Следващото кафе на 22-ри.

..............
Оооо,не!
Какво кафе?
цитирай
9. apostapostoloff - Отишла, видяла, ама да е
08.09.2014 17:30
победила, не е!

Братовчед ми вися, вися в Канада, па се върна. Каза ми, че едва не умрял от студ та, а за две години нито веднъж не се е нахранил като хората. Само джънк фууд и полуфабрикати.

А населението на тази страна се състояло само от аусайдери, които са се провалили и в САЩ, и в Европа. Досущ като наш'та Гана...
цитирай
10. joysii - победила, не е! Братовчед ми ...
08.09.2014 17:59
apostapostoloff написа:
победила, не е!

Братовчед ми вися, вися в Канада, па се върна. Каза ми, че едва не умрял от студ та, а за две години нито веднъж не се е нахранил като хората. Само джънк фууд и полуфабрикати.

А населението на тази страна се състояло само от аусайдери, които са се провалили и в САЩ, и в Европа. Досущ като наш'та Гана...

=======
Толи, ама каква Канада? Тя наша Гина я помирише Канада, я - не. Ти явно не четеш нейните обяснения достатъчно съсредоточено. Тя сега ще живее в Брюксел,бе. Там се чувствала силно у дома си,моля ти се,и всъщност там е отишла, видяла и победила. Гаджето-биг ску лав-ще идва от Канада при нея-в Брюксел, та да въртят неземната любов. И те така.
цитирай
11. hristo27 - Абе, Ристьо, отворегяс такъв, защо ...
08.09.2014 21:32
joysii написа:
hristo27 написа:
joysii написа:
Абе, Ристьо,отворегяс такъв, защо ми триеш коментарите? Ааааа,големият смелчага,пък трие ли трие когато не знае как да ми отговори.
Хахаха...кой тук се излага повече?

..............................................................

"отворенгяс" - даскалке, даскалкеееееееее, тежкО им на тия ученици! :))))))))))))

.....................
Ти кажи за коментарите ми-защо ги триеш. Остави буквите.
Не съм даскалица и никога не съм била.

............................................................

Първо, защото си проста и неграмотна,
второ, защото вече не ме кефи да си правя бъзик с теб!
цитирай
12. joysii - 11. hristo27
08.09.2014 22:24
Не го кефило да си прави бъзик с мен...Ти на тъпотиите си бъзик ли им казваш?
Когато събереш акъл за бъзик с мен, пак заповядай. Сега все още си скучен и простоват, не вървиш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2412918
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930