Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2014 11:36 - Земята ни скъпата
Автор: joysii Категория: Забавление   
Прочетен: 2749 Коментари: 8 Гласове:
10

Последна промяна: 07.08.2014 19:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   За моите пра баби и дядовци е била скъпа. Едни от далечните ми роднини по майчина линия, преди много, много години, живеели в планината. Прабаба ми е разказвала как слушала през зимата воя на вятъра и вълците, лая на големите рунтави кучета, които пазели стадата. После, нейният татко решил да продаде всичко и да се преселят в низината - плодородната, разкрасена с реки и барички равнина на северозападна България. Така и направили - накупили доста земи. Обработвали ги с ум и любов. Нещата потръгнали. Замогнали се, в последствие развили и собствен бизнес с шевните машини "Сингер"....докато не дошъл оня мрачен 9 септември и не им взели всичко.
   Днес, след толкова години издирване на документи, мъкнене по адвокати и нотариуси, мама продава земи та се цепи. Отдавна вече на никой от нашето семейство не му пука за рохкавата черна пръст, не я поглежда, камо ли да се заеме да я обработва с любов. Юристи, лингвисти, лекари, учители ...и от сорта...не разбират от земеделие, а това са професиите в семейството ми днес.


image

image

image

image

image

image



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. priqtel12 - Да, така става днес.
07.08.2014 12:08
А може би е време да се върнем към корените си!?!?
цитирай
2. joysii - А може би е време да се върнем към к...
07.08.2014 15:42
priqtel12 написа:
А може би е време да се върнем към корените си!?!?

=========
Няма връщане назад,човек върви напред и се развива.
А земята българска - за нея да се грижи само този, който наистина обича в ранни зори да вдъхне мириса на нива, да вземе в ръце рохкавата пръст, или да подкара трактора в жаркия летен ден....такива разни.Когато всеки намери своето място и върши това, което му е по душа и сърце, когато е стриктен и прецизен....тогава нещата в България ще потръгнат.
цитирай
3. apostapostoloff - Tempura mutantur, т. е.
07.08.2014 17:22
времената се менят. И ние се меним с тях...

И аз си продадох земите. Бяха край морето и всичко стана лесно и бързо. И сега съм джони. Много джони дори. Направо бийтълс.
цитирай
4. joysii - времената се менят. И ние се меним с ...
07.08.2014 17:29
apostapostoloff написа:
времената се менят. И ние се меним с тях...

И аз си продадох земите. Бяха край морето и всичко стана лесно и бързо. И сега съм джони. Много джони дори. Направо бийтълс.

=========
Толи, нЕма начин просто, да не си джони, при тази ситуация. :):):):)
Поне на българи ли разпродаде или на братската руска морска мафия, която се вихри по морето и купува,че купува? :):):):):):) И...хубави пари дава.
Поздрави!
цитирай
5. apostapostoloff - Руснаците са народ от мошеници.
08.08.2014 11:44
Така както ние сме народ от простаци. С руснаци не бива никога да правиш бизнес. Земята ми отиде в ръцете на български предприемач, който направи хубав хотел на нея.
цитирай
6. joysii - Така както ние сме народ от прост...
08.08.2014 12:03
apostapostoloff написа:
Така както ние сме народ от простаци. С руснаци не бива никога да правиш бизнес. Земята ми отиде в ръцете на български предприемач, който направи хубав хотел на нея.

=======
Съгласна съм с теб.
Ти посещаваш ли понякога хотела?:):):):)
цитирай
7. makont - С ум и любов, Джойс!
08.08.2014 17:26
Така е било, а ние днес, с презрение и недоверие, към земята. Това направиха с нас. И моите дядо и баба по бащина линия са били заможни. Представяш ли си, баба ми точно преди 9-ти септември си продала пендарите от сватбата за да купи земя, която после и отнели... Съдба. Сега и ние ги продадохме, ние нямаме връзка със земята, скъсана е някъде... Та в тези, младите ми е надиждата, те не са обременени. Прегръдки!
цитирай
8. apostapostoloff - Бих посетил хотела само с теб...
09.08.2014 18:21
Ама ти все се опъваш и шикалкавиш. Защо да не изкараме един необвързващ уикенд там и да се скъсаме от... ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2410076
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930