Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2014 12:41 - ROMA - наистина е вечният град. Видях и папата!
Автор: joysii Категория: Забавление   
Прочетен: 6300 Коментари: 31 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Ох, ваканцийка - мечта! Толкова беше хубаво, че все още не ми се говори. Почивам си, гледам снимките и...ароматът на кафе ми напомня за Рим, макар че там кафето ухае омайващо, гледките шашардисват, приветливостта и непосредствеността на хората очароват.
  Рим завладява мислите и сърцето.
  Видях папата! Усещането е невероятно!

image

image

image

image

image





Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. theeconomist - Браво!
16.06.2014 12:45
А не видя ли някъде мамата?:-)))
цитирай
2. joysii - А не видя ли някъде мамата?:-)))...
16.06.2014 13:11
theeconomist написа:
А не видя ли някъде мамата?:-)))

============
Хахаха...папата ми взе акъла, не се сетих да се оглеждам за мамата.
Не ми се качваше в самолета от Фиомичино, но съм хвърлила стотинка в Треви, а поверието гласи,че скоро ще се върна отново в Рим. Нищо чудно.:):):)
Поздрави,Ико!
цитирай
3. f873 - Както си го снимала прилича на Волен ...
16.06.2014 15:13
Както си го снимала прилича на Волен под масата.
... И на мен ми мирише на кафе ....
;)))
цитирай
4. makont - Страхотно, Джойс!
16.06.2014 16:33
Италианското кафе, ммм и аз усетих аромата. Радвам се, че си изкарала хубаво. Усмивки и успешна седмица!
цитирай
5. mar866 - ...
16.06.2014 16:57
theeconomist написа:
А не видя ли някъде мамата?:-)))


мамата е у Париж и Брюксел:)))

пп. Джойси, чак пък толкова превземки - град като град.
като гледам датата на снимките, поне не си улучила дъждовното време.
цитирай
6. tit - има се предвид да го видиш от мястото на Папата!:)))
16.06.2014 19:08
анонимен написа:
Така е. "Виж Рим и умри!"

Но даже и да го видиш барабар с Папата, пак си струва.:)

Завист, Джойс - за Рим, остай го Баш попа на католиците!:))
цитирай
7. joysii - Както си го снимала прилича на Волен ...
16.06.2014 19:12
f873 написа:
Както си го снимала прилича на Волен под масата.
... И на мен ми мирише на кафе ....
;)))

==========
Ефи, каква маса,бре! Това е сенник. Доста ми беше далече, на около сто метра,но със зуум,горе-долу стана снимка.
Мирисът на римското кафе никъде го нЕма,амигоооо...:):):):):):)
Ти как си?
цитирай
8. joysii - Така е. "Виж Рим и умри!&qu...
16.06.2014 19:14
анонимен написа:
Така е. "Виж Рим и умри!"

...
То за Наполи е казано, ама и на Рома може да се лепне.Щото е прелест.
цитирай
9. ponicka - Иска ми се да споделя възторга ти, но ...
16.06.2014 22:14
Иска ми се да споделя възторга ти, но като си помисля...кафето хубаво,но колкото един напръстник,италианските жени-най-грозните в Европа и папата-йезуит и то аржентински при това:)
цитирай
10. joysii - Иска ми се да споделя възторга ти, но ...
16.06.2014 22:55
ponicka написа:
Иска ми се да споделя възторга ти, но като си помисля...кафето хубаво,но колкото един напръстник,италианските жени-най-грозните в Европа и папата-йезуит и то аржентински при това:)

....................
Пони,здрасти.
Мило, кафето малко,ама толкова вкусно...Като е малко,може да изпиеш 2,3 на ден, не е като тукашното-боза или убиец. Грозни жени в Рим аз не видях.Папата,може да е йезуит,но като го видиш, при това, сред толкова много хора, направо сърцето ти се преобръща.
За пастата и пиците,ох, да не говорим-вкусотия.
цитирай
11. ponicka - кафето-само, , американо", ...
16.06.2014 23:25
кафето-само ,,американо",иначе си стоиш прав като италианците и го приключваш на две глътки:)
За грозотата на италианките питай марчето,тя знае най-добе:)
За същността на арежентинците не знам кого да попиташ:),но вЕрвай ми-не може да им се вЕрва!:)
Пиците-оооооо,обожавам тази с патлажан!
Пастите-изключителни!Благодарение на козето сирене-пармиджано:)
И езикът им един мелодичен.......Все едно ти разказват приказка:)
цитирай
12. apostapostoloff - Миналата година бях на
17.06.2014 06:50
Италианската Ривиера, ама за разлика от теб, не останах очарован. Има нещо провинциално, селяндурско в тази страна и то е ашладисано със стари, прашясали руини, които ме оставиха напълно безразличен.

А хубаво и много по- евтино кафе има и тук. И прехваленият им сладолед се прави вече у нас и е по- вкусен. А пък българската пица е далеч по- вкусна и мноооого по- евтина от тяхната.
цитирай
13. apostapostoloff - Забравих да те попитам:
17.06.2014 06:52
Гина с теб ли беше?
цитирай
14. joysii - Италианската Ривиера, ама за ра...
17.06.2014 11:07
apostapostoloff написа:
Италианската Ривиера, ама за разлика от теб, не останах очарован. Има нещо провинциално, селяндурско в тази страна и то е ашладисано със стари, прашясали руини, които ме оставиха напълно безразличен.

А хубаво и много по- евтино кафе има и тук. И прехваленият им сладолед се прави вече у нас и е по- вкусен. А пък българската пица е далеч по- вкусна и мноооого по- евтина от тяхната.

=====
Да, зная,Толи, споменавал си,че не си очарован от Италия. Но ние бяхме с приятели,предварително си избрахме Рим за ваканцията тази година, защото е пълен с прелести и много история.В Рим нищо селяндурско не срещнах-бяхме отседнали в хубав квартал, обиколихме забележителности, приятни ресторантчета и кафенета, малко магазини.Контактите с римляни не ни разочароваха, напротив - хората са отзивчиви, добронамерени,говорят английски.
Не става въпрос къде какво е по-хубаво, а за това как преживяваш една ваканция в Рим. Нямахме нито едно, дори и дребно, разочарование.
Къде е по-евтино-това също не сме съобразявали.Отидохме да се накефим и не сме мислили за пари.
Поздрави,приятелче,следващият път иди в Рим.:):):):):):)
цитирай
15. joysii - Гина с теб ли беше?. . . . . . . . . . . . . . ...
17.06.2014 11:10
apostapostoloff написа:
Гина с теб ли беше?

..............
Оф, малеее, тя не е за там,тъповата е,няма да оцени забележителностите на Рим.И ще развали пейзажа по снимките с вечното присъствие на простовата си физиономия.
цитирай
16. joysii - кафето-само, , американо", ...
17.06.2014 11:14
ponicka написа:
кафето-само ,,американо",иначе си стоиш прав като италианците и го приключваш на две глътки:)
За грозотата на италианките питай марчето,тя знае най-добе:)
За същността на арежентинците не знам кого да попиташ:),но вЕрвай ми-не може да им се вЕрва!:)
Пиците-оооооо,обожавам тази с патлажан!
Пастите-изключителни!Благодарение на козето сирене-пармиджано:)
И езикът им един мелодичен.......Все едно ти разказват приказка:)

............
Пони,слънце, това са подробности. Впечатли ме историята, грандиозността на древния Рим, хилядите стойностни останки, изяществото в архитектурата, скулптурата, многото световноизвестни творби на художници...тези неща ми донесоха наслада и удовлетворение.
Музеите в Рим и Ватикана са главозамайващи!
цитирай
17. mar866 - ...
17.06.2014 16:30
joysii написа:
В Рим нищо селяндурско не срещнах-бяхме отседнали в хубав квартал, обиколихме забележителности, приятни ресторантчета и кафенета, малко магазини.Контактите с римляни не ни разочароваха, напротив - хората са отзивчиви, добронамерени,говорят английски.


хахахах, ама ти наистина ли си била в Рим? да не бъркаш нещо? я кажи в кой квартал беше, че ми стана интересно къде говорят английски?

негри не видя ли? просяци? румънски джебчийки? албански и руски проститутки? прах и мръсотия нямаше ли? ако не си видяла нищо от това, значи си гепила снимките от нета и не си била в Рим.
цитирай
18. joysii - 18. mar866 - ...
17.06.2014 20:49
В музеите и по историческите забележителности всички говорят английски,бе.По заведенията - също. То не провеждаш дискусия на литературен английски. Става въпрос за елементарен диалог.Негри имаше тук-там, жълтички - също. Проститутки, за съжаление не видяхме.Просяци - един двама,в България има повече.Прах и мръсотия наоколо също нямаше.Впечатленията ми от тази ваканция наистина са незабравими и много приятни.Хич не ми дреме дали някой ми вярва или не,че съм била в Рим. Нямам намерение да се дуя с това, а само да споделя хубавите преживявания.
Поздрави,Мар.
цитирай
19. joysii - 18. mar866 - ...
17.06.2014 20:52
Извинявай,ама ти защо седиш в Рим, щом го виждаш такъв? Какво работиш там? Къде живееш?
Аз бях в Рим като турист. С желание и интерес, с добре организирано пребиваване. Не съм разочарована,напротив - очарована съм.
цитирай
20. milady - ама джойске, признала съм тЪ аз :))
17.06.2014 21:20
Гошето ,моя бабино каро не срещна ли ?!
и той натам отлетя
хахахах......
А ПЪк лудото Гинче го чакам всеки ден,
да пием cappuccino in Brussels el Grand place
дала съм и ГСМ.
цитирай
21. joysii - Гошето, моя бабино каро не срещна ли ...
17.06.2014 22:19
milady написа:
Гошето ,моя бабино каро не срещна ли ?!
и той натам отлетя
хахахах......
А ПЪк лудото Гинче го чакам всеки ден,
да пием cappuccino in Brussels el Grand place
дала съм и ГСМ.

========
Гинето има да я чакаш до второ пришествие в Брюксел.Няма да се срещне с теб щото е бъзла.:):):):):)
Ти чакай да видиш като се върне какво ще настане - снимки на Гина по цял Брюксел.Ще трябва да започнем да му казваме Гининия Брюксел. То супер сензация е това,че Гината излезе от България за малко.
............
Радвам се,че се отбиваш, скъпа.Поздрави.:):):):)
цитирай
22. joysii - Гошето, моя бабино каро не срещна ли ...
17.06.2014 22:20
milady написа:
Гошето ,моя бабино каро не срещна ли ?!
и той натам отлетя
хахахах......
А ПЪк лудото Гинче го чакам всеки ден,
да пием cappuccino in Brussels el Grand place
дала съм и ГСМ.

.............
Забравих да те попитам - кой е този кариньо Гошето?
цитирай
23. joysii - Италианското кафе, ммм и аз усетих ...
18.06.2014 11:59
makont написа:
Италианското кафе, ммм и аз усетих аромата. Радвам се, че си изкарала хубаво. Усмивки и успешна седмица!

========
Маки,здрасти.
Наистина си изкарахме страхотна ваканция. Хубаво е човек да не остава в България за отпуските. Но ти най-добре знаеш това.:):):):):):)Трансилвания още е в мислите ти,предполагам?
Поздрави,миличка.
цитирай
24. joysii - Така е. "Виж Рим и умри!&qu...
18.06.2014 12:05
tit написа:
анонимен написа:
Така е. "Виж Рим и умри!"

Но даже и да го видиш барабар с Папата, пак си струва.:)

Завист, Джойс - за Рим, остай го Баш попа на католиците!:))

.............
Тити, здрасти. Сори ,мила,бях прочела коментара ти набързо и ти отговорих леко неадекватно/първия път/.
..........
Да, с папата или без него, Рим е прекрасен.
Поздрави за теб. И да отидеш където ти се иска, пък независимо кога. Време има за всичко.:):):):)

цитирай
25. joysii - Питах Гина нещо. ще го копна и тук, че ...
18.06.2014 16:19
Питах Гина нещо. ще го копна и тук,че тя ще го изтрие веднага.
"Ти като беше в Брюксел и Париж посети ли някой музей,щото те там са страхотни? Или само по улиците и битаците за чаши и чинии броди?"
...........
Интересно как ще ми отговори...:):):):):)...ако изобщо го направи...
цитирай
26. joysii - 25. joysii
18.06.2014 18:31
Публикувала е въпроса ми, но той явно доста я е притеснил, защото не желае да ми отговори. Е, не съм изненадана. Гина и музеи - несъвместими неща.
цитирай
27. joysii - 20:06 - 17. axlaxl - "Музеят е в самата църква. "- ми казваш,Гина, НО.......
18.06.2014 20:07

Наричат Брюж Градът на музеите. Ако си един интелигентен човек,с удоволствие и интерес би могла да разгледаш:
1. Музея на Ханс Мемлинг - Ханс Мемлинг е немски художник, работил през по-голямата част от живота си в град Брюж.Той е известен като майстор на фламандски живопис.Музеят, в който са изложени творбите на художника се помещава в болницата Свети Йоан.
2. Музеят на бирата - Друга важна забележителност на Брюж е и Музеят на бирата. Той се намира в североизточната част на града в стара пивоварна, построена през 1902 3. Музеят Грьонинген - Грьонинген музей е още известен и под името : Музеят на изящните изкуства. Колекцията е била започнала още в началото на 18-ти век, но самата сграда е много по-скорошна от 1929-1930г.
4. Музея Грютхюс
5. Археологическият музей
6. Музеят Брангуин:Къщата съдържа стари вагони и шейни. На приземния етаж на къщата Арентс е домът на дантелата , с богатата и разнообразна колекция от стари игли , буби и смесени видове дантела.
................
И още...общо са 11 забележителни места,които един културен човек ще посети, а няма да ми снима битаците.
Говориш за дантели , а не си посетила Домът на дантелата. Глупачка.
==========
Хахаха....Гинооо, защо го изтри този коментар,бре? :):):):):) Ама аз го имам тук. Карай - ти в музеи и галерии нямаш работа наистина, те не са ти по акъла и културата. Смях - музеят бил в църквата,направо ме застреля!
цитирай
28. apostapostoloff - Джойси, стрина Гана
19.06.2014 03:24
я изръчка това Европата, бе! Ама видя ли, че е истинска унука на бай ти Ганя? Той с потури и цървули в Европа, а тя със смрадливи евтини дънки и мърляви маратонки!

За музеи я питаш! Тя е прононсирана простакеса, бас държа, че този тъпунгер и досега не знае, че в Белгия се прави най- хубавият шоколад в света и не е опитала тази убавиня.

А бе, какво ще я обсъждаме- дърта и тъпа джадия, тръгнала да излага всички ни по света!...
цитирай
29. joysii - я изръчка това Европата, бе! Ама ...
19.06.2014 09:59
apostapostoloff написа:
я изръчка това Европата, бе! Ама видя ли, че е истинска унука на бай ти Ганя? Той с потури и цървули в Европа, а тя със смрадливи евтини дънки и мърляви маратонки!

За музеи я питаш! Тя е прононсирана простакеса, бас държа, че този тъпунгер и досега не знае, че в Белгия се прави най- хубавият шоколад в света и не е опитала тази убавиня.

А бе, какво ще я обсъждаме- дърта и тъпа джадия, тръгнала да излага всички ни по света!...

=============
Толи, Гина е толкова елементарна и първосигнална,че още преди да е драснала и една буква от поредния си постинг,вече зная какъв ще е той. Бях сигурна,че веднага ще ни залее с простотия връщайки се от чужбина.Наистина изглежда простакеса по снимките, с тоя нейн чалга стил на обличане.За излъчването да не говорим.Виж й снимките - битаци, или Гина провиснала по уличните лампи като на пилон в дискотека. В църквата наминала колкото да се снима.
Тя какво, и с теб ли вече не говори? Бяга от интелигенция като дявол от тамян. Само с Ицето си прави готин лаф.:):):):):)
Поздрави.
цитирай
30. joysii - Реална, ли е тази Гинка, и защо си ...
19.06.2014 10:04
madame написа:
Реална ,ли е тази Гинка ,и
защо си губиш скъпоценното време с нея !!!
Недей ,милаа,...моляя те ,
имам вече алергичен обрив....

..........................
Обрив всички имаме, когато мутрата й се изплющи на Първа с поредния тъп постинг-план на лятото и обяснения за срещи, бракове,злоупотреба с лични данни на хора....и подобни - отдавна се отегчаваме до смърт.
Реална е,бе,не виждаш ли как постоянно се изтипосва по снимки?Непрекъснато се снима и веднага пльосва снимките тук.Явно няма на кого да ги показва, освен на Ристьо и Пискова.
цитирай
31. gosho568 - Уникалнооо е, Джойси!
18.07.2014 11:54
Не съм посещавам Италия до сега, но много искам да отида и в Рим и Ватикана и още много градове... Въобще да я обиколя! Поздрави! ;]]]
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406577
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031