Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2014 14:21 - Оооо,не! Бягай, бягай, скъпа!
Автор: joysii Категория: Забавление   
Прочетен: 4200 Коментари: 17 Гласове:
11

Последна промяна: 05.06.2014 14:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Бягам нагоре по едни стъпала.Тичам с всички сили, обръщам се назад...ще ме настигне ! Той е снажен, решителен, категоричен. Аз оставам без сили, той не се уморява. Крещи ми :"Чакай, спри се, обичам те!". Гласът му кънти в ушите ми. И аз го обичам!
    Но бягам.
   Трябва да се спася от тази любов. Страх ме, че ако не успея да избягам и той ме настигне, ще трябва да я преживея. Да почувствам безумството на неповторимото щастие, после...отегчението на навика и накрая - студенината на отчуждението - моето или неговото, все тая.
    Оооо, не! Бягай, бягай, скъпа...!
    Но той е непреклонен. Гъвкав, силен. Настига ме, докопва първо ръката ми, дръпва ме рязко. В ръцете му съм. Гледа ме право в очите. Едва дишам. Очите му са кафяви, бадемови, има дълги коси. Прегръща ме, шепне в ухото ми. Казва, че ме обича, че няма от какво да се страхувам, че винаги ще е с мен, ще ме прегръща със същата жар докато бие сърцето му, че аз съм целият му свят....
    Постепенно започвам да му вярвам. Преставам да се дърпам и вече не го блъскам. Позволявам да ме целуне и да ме притисне с тялото си към стената...
    Мой е.


image



Гласувай:
12



1. monaliza121 - Хаха:)))) Недей така...
05.06.2014 14:35
Не съм чула някой да бяга от Дж. Бътлър:))))
Дръж здраво и не мисли за края:))))
цитирай
2. ponicka - Хм, надявам се да е по истински сл...
05.06.2014 15:47
Хм,надявам се да е по истински случай:)
Иначе,Алка ще те закове на стената на позора:))
Ама да не ти пука!
цитирай
3. viovioi - Хи-хи...
05.06.2014 16:20
Този ли е в мокрите ти сънища бе Джой?? Тия ако не са надрусани, напушени или пияни са ебати лекетата. По добре някой като Дани, Ванката или Сашето. Айде един вселенски гуш от мен:)
цитирай
4. joysii - Не съм чула някой да бяга от Дж. Бъ...
05.06.2014 17:11
monaliza121 написа:
Не съм чула някой да бяга от Дж. Бътлър:))))
Дръж здраво и не мисли за края:))))

=============
Жената бяга до едно време,бе. Докато мъж,който си струва, успее да я хване.Макар че...може да се поспори...кой кого хваща..:):)
Поздрави!
цитирай
5. joysii - лежаа си аз лежерноо и блаженоо в ...
05.06.2014 17:13
blondie007 написа:
лежаа си аз лежерноо и блаженоо
в сивия , дъждовен следобяд и ...
някой сладко, нежно и бурно е решил ..ммммм ,да ме..усмихнее ...
Хай ...джойзи, моята най нова Любимка ...
радваш ме,..sweety
kisseess {P}
Sommernachts traume /Robin Schulz/ track /
http://youtu.be/Mf-TT0LOtX8

.......................
Блондиииии....здрасти!:):):):):):)
Захилено и блажено да ти е...в този дъждовен следобед.
цитирай
6. joysii - Хм, надявам се да е по истински сл...
05.06.2014 17:14
ponicka написа:
Хм,надявам се да е по истински случай:)
Иначе,Алка ще те закове на стената на позора:))
Ама да не ти пука!

...................
Поничке сладичка, АлИто не може да ми се закачи на кутрето.Ако се опита да ме закове,ще й го начукам:):):)
цитирай
7. joysii - Този ли е в мокрите ти сънища бе Дж...
05.06.2014 17:19
viovioi написа:
Този ли е в мокрите ти сънища бе Джой?? Тия ако не са надрусани, напушени или пияни са ебати лекетата. По добре някой като Дани, Ванката или Сашето. Айде един вселенски гуш от мен:)

..................
По едно време харесвах дългокоси мъже. Сега модата се смени.:):)
цитирай
8. germanwoman - Прати ми Го този сладур молЯ. . . Да ...
05.06.2014 20:32
Прати ми Го този сладур молЯ...
Да Видим кой кОго...
цитирай
9. freeoldmen - Въй,въй,въй,
06.06.2014 01:17
бягам аз, горката, бягам, а той ме настига, аз още по бързо бягам, а той още по бързо ме настига, и га ме фана, я изкрещех:
--- Те сега кво ша ма праиш???
Отговорът бе:
--- Откъде да знам, нали ти ме сънуваш??..:-)))
цитирай
10. joysii - Прати ми Го този сладур молЯ. . . Да ...
06.06.2014 07:59
germanwoman написа:
Прати ми Го този сладур молЯ...
Да Видим кой кОго...

..............
Ох, нещата с мъжете са сложна работа блонди. Ама животът учи,нали. Пък и когато сме и умни и хубави....мъже - колкото щеш.:):):):)Има едни приятни разговори "по женски", нали се сещаш....харесвам ги - на чаша кафе, на едно мартини.....зареждат с позитивизъм и самочувствие.
цитирай
11. joysii - бягам аз, горката, бягам, а той ме ...
06.06.2014 08:00
freeoldmen написа:
бягам аз, горката, бягам, а той ме настига, аз още по бързо бягам, а той още по бързо ме настига, и га ме фана, я изкрещех:
--- Те сега кво ша ма праиш???
Отговорът бе:
--- Откъде да знам, нали ти ме сънуваш??..:-)))

...................
Питай патило. :):)
Здрасти, Фри. :):):):):) Как сме днес?
цитирай
12. joysii - ще пейстна тук един окментар от при ...
06.06.2014 08:11
Ще пейстна тук един окментар от при Гина axlaxl - АлИто, за да види бял свят,че тя трие здраво, както е известно.
..............
tutankhamon661 написа:
Възхищавам се от това, че не те плашат неудобните мнения - всички виждаме, че ги пускаш.
Не си като някои без модерация, но триещи неудобните мнения.
................
Ще ти порасне носът, Тутанкамон, като на АлИто. Не лъжи.:):):)
Гина трие 90 % от моите коментари, като лъже,че били каруцарски.А истината е,че няма акъл да води диалог с мен.Бяга като гущер накъдето й видят очите, когато аз й пиша.И това ще изтрие, но аз ще си турна при мен.:):):)
цитирай
13. makont - Такива са правилата на играт, ти като истинска жена
06.06.2014 14:07
го знаеш, Джойс. Вълнуващо и романтично, една вътрешна борба, която ти много образно си предала. Знаеш ли, сетих се за онзи виц, с петела и кокошката: "Ако бягам много бързо, няма да ме хване, ако бягам бавно, ще ме хване бързо и ще си помисли, че съм лека! Дали да не се спъна???". Усмивки от мен, романтичке!
цитирай
14. joysii - го знаеш, Джойс. Вълнуващо и ром...
06.06.2014 14:28
makont написа:
го знаеш, Джойс. Вълнуващо и романтично, една вътрешна борба, която ти много образно си предала. Знаеш ли, сетих се за онзи виц, с петела и кокошката: "Ако бягам много бързо, няма да ме хване, ако бягам бавно, ще ме хване бързо и ще си помисли, че съм лека! Дали да не се спъна???". Усмивки от мен, романтичке!

=============
Маки, слънце, бягането лесно ще се съобрази. Важно е да има кой да ни гони.
Вицът за кокошката...хахаха...зная го...:):):):):)
С мъжете е като с пчелите - както споделя мечо Пух - никога не се знае.
цитирай
15. joysii - с теб се уморих, ма бейби, предавам ...
08.06.2014 21:47
blondie007 написа:
с теб се уморих ,ма бейби,предавам се ...
нее мога да бегам повече ..
Дон Кихот ...нищоо не знае,
да пита мен:)))

..............
Ц ц ц ц ....сладур, аз и да те гоня и да те хвана...не съм ти от полза. Пожелавам ти от сърце мъж да те подгони, че и да те стигне, щото...много е готино настигането....да знаеш...:):):):)
Поздрави,Блонд!:):):):)
цитирай
16. pando - И ти му даде
09.06.2014 20:08
Най-скъпото нещо,което притежаваш....
цитирай
17. joysii - 18. pando - И ти му даде
15.06.2014 12:24
Най-скъпото нещо,което притежаваш....
=========
Здрасти. Кое е то най-скъпото ми?
Най-ценното ми нещо е семейството.
После - любовта, парите,здравето.
Всичките останали ценности са удоволствията.
Поздрави:):):):):):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2412550
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930