Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2014 21:41 - Тази необяснима гордост...българска
Автор: joysii Категория: Забавление   
Прочетен: 2409 Коментари: 14 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

  Отпивам ароматно кафе от красива порцеланова чашка.Седнала съм на светлосинята пейка на бялата тераса с прекрасен изглед към хълмовете отсреща. Покрай мен се носи аромат на здравец и мушкато.
    Мисля си какво влагам във фразата „ гордея се, че съм българка”. Разсъждавам в образи, като на кинолента.
    Виждам се с арфа в ръка пееща песните на Орфей.
    Робиня, от онези, които вървят след Спартак, стаили последна надежда за свобода в сърцата си.
    А може би знатна дама от византийския двор?
    Или русокоса славянка.
    Пламенна ездачка от племето на Аспарух.
    Скромна учителка във възрожденско училище.
    Или влюбена в мургав красив друговерец, който служи на султана, но прави с мен нежна любов.
    Отегчавам се.
    Все едно ми е.
    Кафето свърши.
    Трябва бързо да организирам деня си.
    Ако успея да се справя с всичко, така че да подаря малко красиви мигове на хората, които обичам, вероятно довечера, макар и уморена, зяпайки сериалчето по телевизията ще се гордея със себе си.
    Възхищавам се на много хора – исторически личности, които са успели да ме развълнуват и впечатлят с делата си.
     Но се гордея с децата си, с близките си, и с това, което аз сама съм постигнала с воля и ум.
      Където и по света да живеех, чувството ми за гордост щеше да се основава пак на това.
     Живея в България – българка съм.
     Каква кръв тече във вените ми – един Господ знае, а на мен изобщо не ми пука.


image



Гласувай:
10



1. анонимен - Хубава природа имаме. За друго х...
03.06.2014 22:02
Хубава природа имаме. За друго хубаво не се сещам.
цитирай
2. ponicka - Така е!Малко си позакъсняла с ка...
03.06.2014 22:03
Така е!Малко си позакъсняла с кафето,все пак вечер е:)
цитирай
3. joysii - Хубава природа имаме. За друго х...
04.06.2014 06:50
kushel написа:
Хубава природа имаме. За друго хубаво не се сещам.

..........
И приятели , и роднини...но - дотук.:):):):):)
Поздрави,Куш!
Ти горд българин ли си?
цитирай
4. joysii - Така е!Малко си позакъсняла с ка...
04.06.2014 06:53
ponicka написа:
Така е!Малко си позакъсняла с кафето,все пак вечер е:)

..............
Хахаха, Пони....текстчето е от една красива късна утрин...10 минути гордост.
Здрасти,как си?
цитирай
5. анонимен - Не, чувствам се страшно унижен в тоя ...
04.06.2014 07:19
Не, чувствам се страшно унижен в тоя Еврогейски съюз. Третират ни като олигофрени.
цитирай
6. minevv - Или влюбена в мургав красив друг...
04.06.2014 09:16
Или влюбена в мургав красив друговерец, който служи на султана, но прави с мен нежна любов.--- СадоМазо// дилеми..
Посейдеон-АЗ Вас...!!
цитирай
7. ysmivka - Джойске бре, накъде те е отвял вятъра пак :) ?
04.06.2014 13:05
Какво необяснимо има в това да обичаш и уважаваш корените си?
цитирай
8. makont - Тънка романтична линия,
04.06.2014 14:41
преминаваща през целия ти постинг. Странни мисли за сутрешно кафе, това е вътре в нас, дори и да е необяснимо, гордостта, че сме българи си е гордост, сигурно идва в кръвта ни от поколенията и слава Богу все още не е закърняла. Усмивки, Джойс!
цитирай
9. joysii - Не, чувствам се страшно унижен в тоя ...
04.06.2014 16:01
kushel написа:
Не, чувствам се страшно унижен в тоя Еврогейски съюз. Третират ни като олигофрени.

..............
Куш, темата е безкрай на и в случая обобщенията са невалидни.
За мен е по-различно-хич не искам и на милиметър да се деля от Европа.Третират ни като олигофрени,защото просто сме олигофренясали.
цитирай
10. joysii - Или влюбена в мургав красив друг...
04.06.2014 16:03
minevv написа:
Или влюбена в мургав красив друговерец, който служи на султана, но прави с мен нежна любов.--- СадоМазо// дилеми..
Посейдеон-АЗ Вас...!!

...............
Я пак - и по-конкретно,моля.
цитирай
11. joysii - 7. ysmivka - Джойске бре, накъде те е отвял вятъра пак :) ?
04.06.2014 16:06
Какво необяснимо има в това да обичаш и уважаваш корените си?
......................
Корените...ако има какво да им се уважава - ОК.Не ми се мисли за тях сега. Нямам време. Налага се да уважавам себе си, после-всичко останало, Усмивчицееейй!
цитирай
12. joysii - преминаваща през целия ти постинг. ...
04.06.2014 16:11
makont написа:
преминаваща през целия ти постинг. Странни мисли за сутрешно кафе, това е вътре в нас, дори и да е необяснимо, гордостта, че сме българи си е гордост, сигурно идва в кръвта ни от поколенията и слава Богу все още не е закърняла. Усмивки, Джойс!

...............
Здравей,Маки. Не може човек да не мисли за предците си,да не пътува във времето назад.Но трябва да прави това с разум. И чувства...:):):)..овладени,че да не изглежда като инфантилен.
Ти винаги ми пишеш с разбиране и изразено отношение. Радваш ме.:):):)

цитирай
13. joysii - Браво, за първи път ми харесва твой ...
04.06.2014 16:14
blondie007 написа:
Браво, за първи път ми харесва твой пост!
A,аз съм още по горда ,джойс !! отдалече :P
Хубав ден:))

..................
Благодаря, преди време пишех повече такива постинги. После в сайта простаците взеха да веят байряк и аз не изтърпях. Насметох ги.:):):):)
Ти наистина имаш вид на успяла и доволна от себе си жена.Явно има с какво да се гордееш. Поздравления за това.
цитирай
14. apostapostoloff - Оная майна Къжълът пак се изпърдя
16.07.2014 08:07
в блога. В ЕС, калпак, ни завиждат, завиждат ни страшно. Ама ти няма как да знаеш тези работи, защото не си го и помирисвал този ЕС.

Завиждат ни затова, че без да произвеждаме Мрецедеси, Беемвета, Аегета и пр. всичките имаме СОБСТВЕНИ жилища. Имаме много сериозни имоти. Докато в прехвалените Швейцария и Германия САМО 5 % от населението притежават собствени жилища.

Затова целият ЕС иска БЪЛГАРИЗАЦИЯ. Не балканизация, а БЪЛГАРИЗАЦИЯ! Оказа се, че най- големият държавник на миналия век е бил Тодор Живков, който е създал на народа си великолепни условия за живот и просперитет.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2408761
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930