Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2014 08:46 - Малко лукс
Автор: joysii Категория: Забавление   
Прочетен: 11100 Коментари: 47 Гласове:
8

Последна промяна: 28.05.2014 08:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Тя е красива, колоритна, стилна, естетична. Удоволствие е да я докосваш. Нежна и лекичка, гладка и фина. Кафето с нея се превръща в малко преживяване, което зарежда с радост. Доставя наслада и предизвиква усмивка. Когато я държиш в ръце, светът наоколо се изпълва със слънце и позитивизъм.    Чашка Lankaster от колекцията на дъщеря ми. Обожава ги. Аз - също. Най-различни са. Купени от всички краища на света. Пъстри аристократични кипри!

image


 



Гласувай:
10



1. анонимен - Подарявал съм същата. От костен ...
28.05.2014 09:33
Подарявал съм същата. От костен порцелан е.
цитирай
2. apostapostoloff - Красива, колоритна и стилна- досущ като
28.05.2014 10:41
стрина Гина!
цитирай
3. joysii - Подарявал съм същата. От костен ...
28.05.2014 13:53
kushel написа:
Подарявал съм същата. От костен порцелан е.

................
Прекрасен подарък са.
Здрасти,Куш! :):):):):)
цитирай
4. joysii - 2. apostapostoloff - Красива, колоритна и стилна- досущ като
28.05.2014 13:57
стрина Гина!
.................
Де,брееее,Толиии!!!
На стрина ти Гина й видяхме всичко - и масите, и чиниите, и чашите, и козите, и дворовете, и празните стаи,и мутрата, и нея цялата - дибидюс.
Изводът е лесен - пълна липса на стил, естетика и лукс.
.................
Дали да не направя постинг с малко лични снимки от Брюж и Брюксел....чудя се...все още...?? :):):):):):)
цитирай
5. joysii - Подарявал съм същата. От костен ...
28.05.2014 13:58
kushel написа:
Подарявал съм същата. От костен порцелан е.

.........
Не само тази,Куш, всичките са от костен порцелан.
Тази чашка и аз я имам, но и още доста, понеже дъщеря ми наистина ги колекционира.
цитирай
6. apostapostoloff - Костният порцелан на
28.05.2014 14:15
Къжъль е от костите на избити антикомунисти.
цитирай
7. joysii - Къжъль е от костите на избити ант...
28.05.2014 14:44
apostapostoloff написа:
Къжъль е от костите на избити антикмунисти.

================
Ц ц ц ц ц ц..стига,бе!:):):):):):)
цитирай
8. axlaxl - Много си проста Радостино:) Тази ...
28.05.2014 16:10
Много си проста Радостино:)
Тази чаша е от нета...баси лъжливата ковра си....!!!!
Хайде извади снимка на Мазерати и кажи, че е твое....
Нищо де, нали плешунгера Толи ти се връзва, какво ти пука че нормалните те имат за лъжлива ковра!? :)
Куха си като градинска лейка без вода...и без лейка :)
цитирай
9. joysii - Много си проста Радостино:) Тази ...
28.05.2014 16:33
axlaxl написа:
Много си проста Радостино:)
Тази чаша е от нета...баси лъжливата ковра си....!!!!
Хайде извади снимка на Мазерати и кажи, че е твое....
Нищо де, нали плешунгера Толи ти се връзва, какво ти пука че нормалните те имат за лъжлива ковра!? :)
Куха си като градинска лейка без вода...и без лейка :)

..................
Естествено,че снимката е от нета. Няма да седна да се правя на изкукуригала Гина и да си снимам чашите и чиниите за да ги пльосна в постинг. Професионален фотограф си е направил труда да снима чашките, и му се е получила много добре. Аз не мога да снимам така.
Нооооо това не ми пречи да имам тази чаша у дома, нали? Не само нея, още мноооого. Прекрасни са. Чудесна колекция е заформила дъщеря ми!
цитирай
10. joysii - Много си проста Радостино:) Тази ...
28.05.2014 16:35
axlaxl написа:
Много си проста Радостино:)
Тази чаша е от нета...баси лъжливата ковра си....!!!!
Хайде извади снимка на Мазерати и кажи, че е твое....
Нищо де, нали плешунгера Толи ти се връзва, какво ти пука че нормалните те имат за лъжлива ковра!? :)
Куха си като градинска лейка без вода...и без лейка :)

......................
axlaxl, виж се само - какви ми ги рЕдиш. Но аз НЕ ТИ ТРИЯ КОМЕНТАРИТЕ, нали?
И защо да го правя, те не ме притесняват.
А ти ТРИЕШ моите. Защо? Много просто-защото те притесняват.
Пак намини.
Поздрави.
цитирай
11. joysii - Много си проста Радостино:) Тази ...
28.05.2014 16:36
axlaxl написа:
Много си проста Радостино:)
Тази чаша е от нета...баси лъжливата ковра си....!!!!
Хайде извади снимка на Мазерати и кажи, че е твое....
Нищо де, нали плешунгера Толи ти се връзва, какво ти пука че нормалните те имат за лъжлива ковра!? :)
Куха си като градинска лейка без вода...и без лейка :)

...................
Така и не разбрах защо ми казваш Радостина.
Впрочем, това Радостина, за мен ли се отнася? Щото аз съм Джойси....нали помниш...?
цитирай
12. joysii - Я дайте да се разберем! Този по...
28.05.2014 16:42
Я дайте да се разберем!
Този поситнг съм го написала за да споделя удоволствието от това да държиш в ръце чашка Lankaster, а не за да демонстрирам домашните си сервизи,бре хора!
Сори за някои местни тъпанари, дето не са ме доразбрали и се засягат на взета от интернет снимка на чаша като моята.
Нали никой не очаква от мен да изтъпея на max и да взема да изтипосам тук снимки на всичките си чаши....или парфюми...или мебели....:):):):)
цитирай
13. axlaxl - Как ще докажеш, че не лъжеш госпожо ...
28.05.2014 16:53
Как ще докажеш, че не лъжеш госпожо Радостино? :)
Лъжеш! Защо лъжеш като дърта циганка!?
Не може да твърдиш, че имаш нещо, което е взето от сайт в нета! Като не можеш да се правиш на млада красавица, а си дърта брантия!
цитирай
14. hristo27 - Това от "dims-92. com", ...
28.05.2014 16:59
Това от "dims-92.com", "megamallbg.com" или от "podaraci.org" го изкопира? Или за теб източникът не е важен? Ако не беше го копирала, как щяхме да разберем, че дъщеря ти ги е " купила от всички краища на света "? :)))
цитирай
15. joysii - Как ще докажеш, че не лъжеш госпожо ...
28.05.2014 17:18
axlaxl написа:
Как ще докажеш, че не лъжеш госпожо Радостино? :)
Лъжеш! Защо лъжеш като дърта циганка!?
Не може да твърдиш, че имаш нещо, което е взето от сайт в нета! Като не можеш да се правиш на млада красавица, а си дърта брантия!

..............
Кой за какво лъже,бе Гина?
За това,че аз/Джойси/имам тази чаша ли? Че на кой му пука дали я имам.
Постингът ми е за удоволствието да се ползва такава чаша. А останалото-лесно се подразбира, щом си пия кафето, държейки я в ръце, значи я имам. От снимката не пия кафе, а от чашата. Снимката е без значение, просто това е същата като любимата ми чаша. Дали в постинга ми има снимка или няма....това не се отразява на финеса на тези чаши.
цитирай
16. joysii - Това от "dims-92. com", ...
28.05.2014 17:22
hristo27 написа:
Това от "dims-92.com", "megamallbg.com" или от "podaraci.org" го изкопира? Или за теб източникът не е важен? Ако не беше го копирала, как щяхме да разберем, че дъщеря ти ги е " купила от всички краища на света "? :)))

...............
Ристьо, ако сложа в постинг снимка на една от роклите си Дафне, взета от интернет/щото там са готини снимките/, това ще означава ли ,че нямам такава рокля? Точно НА СЕБЕ СИ ЛИ трябва да снимам роклята?
Същото е и с чашата, Ристьоооооо....
Не съм простакеса като Гина ,та да се снимам с покъщнината си и да пльоскам тъпи снимки в интернет.
Аз си имам чашките и им се радвам.Дъщеря ми-също. А дали на теб това ти харесва, ми е през оная работа.
цитирай
17. joysii - Това от "dims-92. com", ...
28.05.2014 17:23
hristo27 написа:
Това от "dims-92.com", "megamallbg.com" или от "podaraci.org" го изкопира? Или за теб източникът не е важен? Ако не беше го копирала, как щяхме да разберем, че дъщеря ти ги е " купила от всички краища на света "? :)))

...............
Ристьо, ако сложа в постинг снимка на една от роклите си Дафне, взета от интернет/щото там са готини снимките/, това ще означава ли ,че нямам такава рокля? Точно НА СЕБЕ СИ ЛИ трябва да снимам роклята?
Същото е и с чашата, Ристьоооооо....
Не съм простакеса като Гина ,та да се снимам с покъщнината си и да пльоскам тъпи снимки в интернет.
Аз си имам чашките и им се радвам.Дъщеря ми-също. А дали на теб това ти харесва, ми е през оная работа.
цитирай
18. hristo27 - Това от "dims-92. com", ...
28.05.2014 17:37
joysii написа:
hristo27 написа:
Това от "dims-92.com", "megamallbg.com" или от "podaraci.org" го изкопира? Или за теб източникът не е важен? Ако не беше го копирала, как щяхме да разберем, че дъщеря ти ги е " купила от всички краища на света "? :)))

...............
Ристьо, ако сложа в постинг снимка на една от роклите си Дафне, взета от интернет/щото там са готини снимките/, това ще означава ли ,че нямам такава рокля? Точно НА СЕБЕ СИ ЛИ трябва да снимам роклята?
Същото е и с чашата, Ристьоооооо....
Не съм простакеса като Гина ,та да се снимам с покъщнината си и да пльоскам тъпи снимки в интернет.
Аз си имам чашките и им се радвам.Дъщеря ми-също. А дали на теб това ти харесва, ми е през оная работа.

....................................................

За кой ли път показваш колко си тъпа! Никой няма да ти вземе чашите. Въпросът ми беше защо не е посочен източникът от интернет? Все пак това е реклама на стока. А колкото до роклята "Дафне" - няма да се изненадам, ако я облече дъщеря ти /снимана от раменете надолу/, а ти да да се изцепиш тук, че роклята добре ти стои на тялото. Колко му е? Според аватара си на около 30 години, нали? :)))
цитирай
19. apostapostoloff - Тази турта стрина Гина
28.05.2014 17:45
така и не можа да разбере, че още преди 2 години си присадих коса. Изръсих се с 8 бона, но това само между другото. Имал съм, дал съм.

Вместо да си носи смардливите дънки за 7 лв. и да си наляга парцалите, тази анонимна отрепка от циганската махала на Европа все се мъчи да дели мегдан с мен. Да се смееш ли, да плачеш ли?

Прав е Аристотел като твърди: "Родиш ли се простак, то е за дълго..."
цитирай
20. joysii - 18. hristo27
28.05.2014 17:48
"А колкото до роклята "Дафне" - няма да се изненадам, ако я облече дъщеря ти /снимана от раменете надолу/, а ти да да се изцепиш тук, че роклята добре ти стои на тялото. Колко му е? Според аватара си на около 30 години, нали? :)))"
.................
Уникални разсъждения! Вие у вас така ли правите-дъщеря ти и жена ти така ли се обличат, снимат и изтипосват снимки в нета? Защото на мен, подобни щуротии хич през ум не ми минават. Божеее, Ристьо, има си лекари за някои проблеми. Брат ми е лекар-психиатър, та знам.

цитирай
21. joysii - така и не можа да разбере, че още п...
28.05.2014 17:59
apostapostoloff написа:
така и не можа да разбере, че още преди 2 години си присадих коса. Изръсих се с 8 бона, но това само между другото. Имал съм, дал съм.

Вместо да си носи смардливите дънки за 7 лв. и да си наляга парцалите, тази анонимна отрепка от циганската махала на Европа все се мъчи да дели мегдан с мен. Да се смееш ли, да плачеш ли?

Прав е Аристотел като твърди: "Родиш ли се простак, то е за дълго..."

.................
Голяма пачавра.
Изтипосала постинг по повод на моя. Виж го само. Супер тъпотия. Тя изобщо не схваща идеята на моите постинги, не ги разбира, но....на мен какво ми дреме.
Да съм доказвала разни неща....
Аз си пиша текстче импресия,преживяване, тя ревнала да й доказвам разни простотии.
СеленИя.
Толи, ти си готин. Който трябва,знае това. Останалите-да го духат.
цитирай
22. joysii - Прекрасната чашка Lankaster, Г...
28.05.2014 18:03
Прекрасната чашка Lankaster, Гина, никога не може да се завре някъде по шкафовете, както ти казваш,че си постъпила със своите. Нямаш такава чаша, нито една. Защото ако имаше, щеше да я обичаш.Това е украшение, произведение на изкуството. Съвсем ясно стана колко ти разбира главата от съдове от костен порцелан с марка Lankaster.
Ха сега - бегом в гугъл да четеш за тях! :):):):)
цитирай
23. joysii - Чашите Lankaster, приятели, пр...
28.05.2014 18:07
Чашите Lankaster, приятели ,предполагат определен стандарт и култура. Не всеки може да ги притежава, да ги харесва, да ги ползва с удоволствие. Те са прекрасен подарък, нежно послание.Предназначени са за хора с изискан вкус и стил.
Тъпанарите- те си ги поръчват в интернет и ги завират по прашни шкафове.
Ценителите посещават магазин, пребивават там дълго време, разглеждат и избират чашка, купуват я с удоволствие. А вкъщи-тя е винаги любима вещ. Петдесет да имаш-всичките си ги обичаш.
цитирай
24. apostapostoloff - Стрина Гина няма шкафове, тя дори
28.05.2014 22:10
не знае какво е това. Тя има буфед (пише се с "д").
цитирай
25. joysii - Ще пейстна тук коментара си от при ...
28.05.2014 22:30
Ще пейстна тук коментара си от при axlaxl под постинга й посветен на мен, че тя веднага ще го изтрие.
"Видяхме чашите. То не че има някаква гаранция,че са твои...но както и да е. Сега отново ги изхвърли в прашасалия шкаф.
Когато почнеш да ги ползваш в ежедневието и да ги цениш подобаващо, тогава може да поговорим.
Сега...пила си чай с на баба си хвърчилото.
Тази от снимката на лаптопа не е Джойси. Много добре знаеш това."
...............
И продължава да развява в интернет името на някаква дама, която няма нищо общо с мен-Джойси.
цитирай
26. joysii - не знае какво е това. Тя има буфед ...
28.05.2014 22:33
apostapostoloff написа:
не знае какво е това. Тя има буфед (пише се с "д").

..................
Пак подхвана изтъркания номер-да лъже, че аз съм....незнамсикоя.Да ме разконспирира, демек.Жалка е.

цитирай
27. apostapostoloff - Трябва да създадем нов ник на
29.05.2014 06:06
Цървуланата. Предлагам "стрина ГАна", т. е. унуката на бай ти Ганя. Май много и подхожда.
цитирай
28. apostapostoloff - Забравих...
29.05.2014 06:08
Влязох в "постинга" на стрина Гана за чашите и и препоръчах да пие юнашко мляко от тях. Защото съм сигурен, че тя се срамува да смуче к.рове.
цитирай
29. joysii - Влязох в "постинга" на ...
29.05.2014 08:21
apostapostoloff написа:
Влязох в "постинга" на стрина Гана за чашите и и препоръчах да пие юнашко мляко от тях. Защото съм сигурен, че тя се срамува да смуче к.рове.

=============
Какво ще пие? Та тя дори не знаела ,че притежава въпросните чаши, преди да види моя постинг, сама го казва това.
Такава простакеса може да притежава и оригинал на Моне, без да знае какво е това.
Наснимала е чаша с известна картина,ноооо...коя е картината???? Сигурна съм,че сега тича към Гуглето да чете и да я търси.
Добро утро, Толи.:):):):):)
цитирай
30. joysii - Цървуланата. Предлагам "...
29.05.2014 08:23
apostapostoloff написа:
Цървуланата. Предлагам "стрина ГАна", т. е. унуката на бай ти Ганя. Май много и подхожда.

..............
Много подходящо.:):):):)
Сега лъже,че ще ходи по чужбината. То, пази Боже, ако отиде - ГАна - в чужбина. Липсва ни Алеко Константинов да разкаже за изцепките.
цитирай
31. hristo27 - "А колкото до роклята &quo...
29.05.2014 09:34
joysii написа:
"А колкото до роклята "Дафне" - няма да се изненадам, ако я облече дъщеря ти /снимана от раменете надолу/, а ти да да се изцепиш тук, че роклята добре ти стои на тялото. Колко му е? Според аватара си на около 30 години, нали? :)))"
.................
Уникални разсъждения! Вие у вас така ли правите-дъщеря ти и жена ти така ли се обличат, снимат и изтипосват снимки в нета? Защото на мен, подобни щуротии хич през ум не ми минават. Божеее, Ристьо, има си лекари за някои проблеми. Брат ми е лекар-психиатър, та знам.


......................................................................

Купих си рокля "Daphne", седнах на диван "Plumebanche Diamond Encrusted Sofa" пиех от чаша "Lankaster" кафе "Kopi Luwak" ! /... между другото, тичай бързо до чичко Гугъл да ти каже какво означават тези термини... /.

С нетърпение ще очаквам да прочета този постинк, любима учителко!
И не пропускай да ползваш безплатните прегледи при брат си... :)))

цитирай
32. joysii - 31. hristo27
29.05.2014 16:39
"Купих си рокля "Daphne", седнах на диван "Plumebanche Diamond Encrusted Sofa" пиех от чаша "Lankaster" кафе "Kopi Luwak" !"
.................
Ристьооо,цитирам те,направо ми взе акъла-ти вече с рокли ли ходиш,бе!
Кой е учителка? Аз ли? това пък откъде ти хрумна?
Рисееее, аз от брат ми нищо не ползвам,драги,просто се обогатявам покрай него,информирам се,че да мога да разпознавам лесно патологиите като теб и Гина.
цитирай
33. joysii - Понеже Гина ми яде ушите, а ми трие ...
29.05.2014 16:50
Понеже Гина ми яде ушите,а ми трие коментарите, ще постна тук и този,защото си го харесвам:
Цитирам я: "М/у другото едно от хобитата ми е да си купувам интересни чаши и съдове за готвене и хранене. Бях забравила за това мое хоби ..."- твърди наша axlaxl Гина
............
Гина, предвид това,че хоби е любимото ти занимание...чудя се как би могла да го забравиш?
Или имаш проблем с паметта,или не знаеш какво е хоби, скъпа.
Ти може с тонове да купуваш какво ли не-картини на известни художници, съдове,уникални предмети,бижута....каквото ти хрумне,но ако не виждаш емоционалната им и художествена стойност,ако не си ги избрала с вкус и разбиране...просто си оставаш една ловешка простакеса,миличка.
цитирай
34. hristo27 - "Купих си рокля "Dap...
29.05.2014 17:28
joysii написа:
"Купих си рокля "Daphne", седнах на диван "Plumebanche Diamond Encrusted Sofa" пиех от чаша "Lankaster" кафе "Kopi Luwak" !"
.................
Ристьооо,цитирам те,направо ми взе акъла-ти вече с рокли ли ходиш,бе!
Кой е учителка? Аз ли? това пък откъде ти хрумна?
Рисееее, аз от брат ми нищо не ползвам,драги,просто се обогатявам покрай него,информирам се,че да мога да разпознавам лесно патологиите като теб и Гина.

.......................................

"На рожденните си дни винаги съм много нервна, раздразнителна и ми е тъжно. Компенсирам това ужасно настроение с капризи по повод на подаръците
И така, до безкрай..."

Публикувано във Facebook от Радост Димитрова - 26.11.2011 г.
И в Blog.bg от joysii / "Рокличка дълга педя и половина"/ - 02.01.2013 г.


Ти "Радост" ли си или "joysii"? Или крадеш написаното от друг преди теб?
Сега разбра ли от какъв зор имам интерес към роклите?
Предупредих те, не се заяждай с мен, много под моето нивото си.

цитирай
35. apostapostoloff - Стрина Гана няма пари за никакви хобита!
29.05.2014 17:54
Тя е една проста продавачка и едвам свързва двата края. Какви хобита, какви 5 лева?
цитирай
36. joysii - 34. hristo27
29.05.2014 19:36
Ристьооо,това вече го издъвкахме,изтъркано е.
Пак да кажа/че ти помниш пет минути/-кой какво публикува във фейсбука си изобщо не ме интересува. Не се впечатлявам и от лъжите на Гина по мой адрес.
А теб-просто те съжалявам-неспасяем си. Честно.
Накрая-Джойси съм, Джойси, и никой друг. Набий си го в празната кратуна.
цитирай
37. joysii - Тя е една проста продавачка и едвам ...
29.05.2014 19:39
apostapostoloff написа:
Тя е една проста продавачка и едвам свързва двата края. Какви хобита, какви 5 лева?

..............
Тя има сто хобита,бе - да пасе кози, да броди по ливадите, да дреме по ъглите на празни стаи. А най-любимото й хоби е да злоупотребява с лични данни на хора от интернет, да изнудва, шантажира и заплашва.
цитирай
38. axlaxl - Радостино ти се правиш нали? Не може ...
29.05.2014 20:04
Радостино ти се правиш нали? Не може да си толкова тъпа! Никой не е толкова тъп! Баси защо се преструваш? Или не се преструваш?
Ти си уникално тъпа и ако не се правиш/преструваш, значи си с отклонения и ....жалко...да имаш брат психиатър и да не те лекува...явно толкова и разбира от работата си....
Така ми писна от теб и опяването ти! Като латерна си....въртиш една и съща песен ...
Какви лични данни те гонят. 100% знам че си тъпа, учителка от Шумен! Е и? Какво от това?
Проблема е че не спираш да ме заниамваш със себе си искаш вниманието ми денощно!!! Досадна си и откачена като плешивеца Толи!
цитирай
39. axlaxl - ОК !!! Паса кози, продавачка съм, ...
29.05.2014 20:07
ОК !!! Паса кози, продавачка съм, бродя по ливадите, дремя по ъглите на празни стаи, пия чай от канче, понеже нямам чаши Ланкастър и шкафове нямам, имам кашони...спя на земята и няма да ходя в Брюксел....
Каквото кажеш това е!

Подпис и печат!
цитирай
40. joysii - Радостино ти се правиш нали? Не може ...
29.05.2014 20:21
axlaxl написа:
Радостино ти се правиш нали? Не може да си толкова тъпа! Никой не е толкова тъп! Баси защо се преструваш? Или не се преструваш?
Ти си уникално тъпа и ако не се правиш/преструваш, значи си с отклонения и ....жалко...да имаш брат психиатър и да не те лекува...явно толкова и разбира от работата си....
Така ми писна от теб и опяването ти! Като латерна си....въртиш една и съща песен ...
Какви лични данни те гонят. 100% знам че си тъпа, учителка от Шумен! Е и? Какво от това?
Проблема е че не спираш да ме заниамваш със себе си искаш вниманието ми денощно!!! Досадна си и откачена като плешивеца Толи!

==============
Бе ти съвсем превъртя. Говориш си с Радостина някаква. В моя блог. Твърде странно. Няма ли да се престрашиш накрая, да кажеш нещо и на мен-Джойси.
Не виждам някой в този сайт да иска вниманието ти. Напротив-никой не те трае,понеже си тъпа.Какви са тези самонавивки-някой ти искал вниманието...смешно.
цитирай
41. joysii - Пак ще поместя тук коментар от при ...
29.05.2014 20:28
Пак ще поместя тук коментар от при Гина axlaxl, понеже продължава да прави постинги за мен, а да ми трие коментарите.
..............................................................................
"Непрекъснато джавкаш,че някой се занимава с теб.
Странно. Кой е този някой.
Тук, в твоя блог, виждам два истерични последователни постинга свързани с Джойси.
Да виждаш при мен постинг за теб?
Я се стегни и стига с тия плитки лъжи,че съвсем изпростя."
цитирай
42. hristo27 - Ристьооо, това вече го издъвкахме, ...
30.05.2014 14:50
joysii написа:
Ристьооо,това вече го издъвкахме,изтъркано е.
Пак да кажа/че ти помниш пет минути/-кой какво публикува във фейсбука си изобщо не ме интересува. Не се впечатлявам и от лъжите на Гина по мой адрес.
А теб-просто те съжалявам-неспасяем си. Честно.
Накрая-Джойси съм, Джойси, и никой друг. Набий си го в празната кратуна.

.............................................

Ти наистина си по-тъпа и тъпото Сайше!
Прочети какво си написала:
"Пак да кажа - кой какво публикува във фейсбука си изобщо не ме интересува..."
Ами като не те интересува, защо копираш чужди материали, а ги поместваш ТУК от профила на " joysii "? Нали твърдиш, че не си Радост Димитрова от Facebook? Защо копираш НЕЙНИ материали, а ги представяш като ТВОИ. Ето за такова ПЛАГИАТСТВО имах предвид, но празната ти глава не може да го проумее! Не пет минути, а пет секунди не можеш да мислиш.
Най-искрено ти го препоръчвам, ползвай безплатни прегледи при брат си.
цитирай
43. joysii - 42. hristo27
30.05.2014 15:11
Дрън-дрън ярина. Ти и Гина освен да лъжете и да дрънкате простотии друго можете ли?
Опитайте се да станете културни и мислещи хора. Крайно време е.
Да ползваш нечие име без знанието на човека,който го носи, и да го разпространяваш в интернет + лъжи по негов адрес е ПОДСЪДИМО, Ристеее. Внимавай!
цитирай
44. apostapostoloff - Права си- мре стрина Гана за едно:
30.05.2014 15:53
да влезе в блогбегето и да се изпърди в него. Това и е едничката радост в живота...
цитирай
45. hristo27 - Дрън-дрън ярина. Ти и Гина освен да ...
01.06.2014 14:32
joysii написа:
Дрън-дрън ярина. Ти и Гина освен да лъжете и да дрънкате простотии друго можете ли?
Опитайте се да станете културни и мислещи хора. Крайно време е.
Да ползваш нечие име без знанието на човека,който го носи, и да го разпространяваш в интернет + лъжи по негов адрес е ПОДСЪДИМО, Ристеее. Внимавай!

................................

Тъпакооооооооо, а да крадеш чужди материали, редно ли е? Пиши ТУК на хората /всъщност направи нов постинг/ - ти, Радост ли си, която е публикувала тези материали или "joysii", която и ги крадеш! Кое тук е простотията и кое е лъжата? Защо не отговориш кратко и ясно?
Защото нямаш отговор, нали?
цитирай
46. joysii - 45. hristo27
01.06.2014 17:01
Имам отговор.
Ти и Гина много искате да разберете коя съм. Но не успявате и това ви вбесява. Представя ви като кофти разузнавачи в блогбегето. Затова избирате да лъжете.
Не знаете нито името ми,нито професията,нито къде живея....нищо. Всичко казано за мен, от вас двамата, е ЛЪЖА.
Нали? И вие го знаете, и аз го зная.:)
Оказах се твърде костелив орех.Хахаха....
цитирай
47. hristo27 - Имам отговор. Ти и Гина много искате ...
03.06.2014 13:11
[quote=joysii]Имам отговор.
Ти и Гина много искате да разберете коя съм. Но не успявате и това ви вбесява. Представя ви като кофти разузнавачи в блогбегето. Затова избирате да лъжете.
Не знаете нито името ми,нито професията,нито къде живея....нищо. Всичко казано за мен, от вас двамата, е ЛЪЖА.
Нали? И вие го знаете, и аз го зная.:)
Оказах се твърде костелив орех.Хахаха....[/quote
...........................................................................

Въобще не ме интересува конкретно коя си.
Ти си просто един ТЪП и НАХАЛЕН ПЛАГИАТ в Блог.бг.
Не си надскачай годините, смешна си! Можеш да излъжеш само просташката компания на "petef-pulef".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2409731
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930