Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2014 10:21 - Рецептата - в първия кош
Автор: joysii Категория: Забавление   
Прочетен: 1634 Коментари: 6 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

       Настинах. Изчезна ми гласът. Реших да не притеснявам приятели лекари и да отида на дежурен кабинет. След търпеливо чакане около час и преглед – с обяснение и разголени цици, излязох от кабинета и шибнах рецептата в първия кош.
       После се обадихме на приятел лекар и той ми предписа нормално лечение
       Да се върна на първия преглед.
             -Какво ви е? – попита ме докторът.
       Обясних.
             - Ама като кашляте гълтате ли храчките или ги плюете?
             - Миии...-стана ми ужас гнусно - гълтам ги...не мога да ги плюя.
             - А трябва да се научите - да храчите и да плюете навън храчките, после да ги разгледате за да ми кажете какъв цвят са и колко са гъсти....
        Тук аха да  повърна.
        После ме прегледа. И започна да ми обяснява, пишейки рецептата, какво да си купя и какво да правя. Препоръките включваха лук, чесън, лайка и какви ли не още треволяци и зеленчуци, които аз трябваше да нарежа с люспите, да поставя в празен чайник, да дишам лапнала чучура му. После да приготвям отвари и запарки като вещица, да правя инхалации, компреси, налагания. Обясни ми в какъв тиган да сгрея морска сол, в какъв чорап да я поставя и как да легна на леглото с чорап на гърдите, да се завия с едно дебело одеало и да си гледам любимия сериал.
       Мхммммм....рецепта – право в кош!
       Сега си пия кротко антибиотичето и гласът ми вече се появи, та ми е весело.

image


   

 





Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. havel - -djoysi Лечението е 50% доверие в лекаря и 50% собственни сили +ефект на медикамента!...
14.05.2014 12:16
У нас ние станахме големи консуматори,за най-дребното неразположение хапчета!...Няма безвредни лекарства дори и витамините са вредни понякога!...Що се атнася до антибиотиците те са много вредни ако се използват не по местопредзначение-(прочетете им страничните действия).В разумният свят ги използват в краен случай-у нас като бонбони!...(н-р в Швеция ако ги използват в 1 единица то у нас в 1000) ,затова и не сме здрави.А само преди 100 години е нямало антибиотици и пак хората са живели не лошо,преднина се давало на собственните защитни механизми на организма !...Така от Вашите оплаквания излиза ,че наистина би могло да се лекувате с народната медицина(билко терапията).В краен случай медикамент от хомеотерапията-хомеожен или хомеовокс. Не,че се мъча да оправдая колегата си разбира се!...Днес се прави много да се руши доверието в нашите лекари,това е грешка.Българското медицинско образование е добро и нашите добри лекари са на световно ниво.Отделен е въпроса за някои единици,кавито ги има във всяка сфера!....
цитирай
2. joysii - 1. havel
14.05.2014 13:46
Разбирам. Брат ми е лекар.
Но къде днес има толкова време и постоянство за приготвяне на отвари,инхалации...Пък и не е особено приятно да потъна във воня на лук и чесън.
Не упреквам лекаря, но щеше да е добре ако ми беше предложил двата варианта - на традиционна и на нетрадиционна медицина. Аз щях да направя своя избор, според възможностите и предпочитанията си.
Така изгубих времето си и това на приятели...изобщо...за един никаквешки ларингит ми отиде един предиобед.Десет дни преди да посегна към антибиотик, се лекувах с чайове,билки,колдрекси, вазелинчета, горещи душове.....безуспешно.
Поздрави, докторе.:):):):):)
Все още се доверявам на българската медицина, де.:):):):)
цитирай
3. makont - Правилно, Джойс!
14.05.2014 16:17
И аз се лекувам по телефона. Личният лекар ми е най-добрата приятелка. Това било вредно, онова било вредно, ами то все трябва да умрем от нещо, няма да живеем с орлите, я. Обаче, поне да ни е добре и да не боли. И аз не съм фенка на терапията с треволяците. Усмивки!
цитирай
4. joysii - И аз се лекувам по телефона. Личният ...
14.05.2014 17:11
makont написа:
И аз се лекувам по телефона. Личният лекар ми е най-добрата приятелка. Това било вредно, онова било вредно, ами то все трябва да умрем от нещо, няма да живеем с орлите, я. Обаче, поне да ни е добре и да не боли. И аз не съм фенка на терапията с треволяците. Усмивки!

.............
Маки, няма време за толкова здравословен живот, душо. Трябва да се оздравява бързо и качествено.
Поздрави,мило! Отивам да ти чета последния постинг.
цитирай
5. sashanyk - Повечето лекари са едни селски х...
14.05.2014 17:53
Повечето лекари са едни селски хитреци:) избягвам,до колкото е възможно да ходя на лекар,предпочитам домашно лечение.
цитирай
6. joysii - Повечето лекари са едни селски х...
14.05.2014 19:39
sashanyk написа:
Повечето лекари са едни селски хитреци:) избягвам,до колкото е възможно да ходя на лекар,предпочитам домашно лечение.

-------
Няма лошо,Саш, щом имаш повечко време и щом се възстановяваш при домашното лечение. И аз опитах първо така, ама не стана-на-изчезна ми гласът.
Поздрави! :):):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406678
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031