Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2014 10:06 - За децата и яйцата
Автор: joysii Категория: Забавление   
Прочетен: 2330 Коментари: 10 Гласове:
15

Последна промяна: 19.04.2014 09:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Децата - моите двенките, вече не живеят при мен. Дъщеря ми се събужда от писък на гларуси и когато  колата й се плъзне по асфалта,  блясъкът на морето подрежда мислите и чувствата й. После облича тънкото бяло костюмче и работата я обсебва.
   Синът ми живее в кръгъл апартамент. Липсата на ъгли в огромната дневна навява спокойствие и  доброта. На него денят му почва с кафето, после с " Жолио Кюри" и метрото. Завършва с малко колоездене в близкия парк или с приятели - на чаша немска бира, или с книгите на английски, или с обмисляне на дела, или някъде - с милото под ръка.
   Те така.
   Сега аз подреждам яйцата в пъстри панерчета, със сламки и пиленца между тях и си мисля за децата. Ще пристигнат, ще разхвърлят моя голям апартамент, ще го огласят с шум и глъчка. След три дни  ще дръпнат циповете на елегантните чанти и ще прекрачат забързано прага на вратата, връщайки се отново в своя живот, в своя свят, в своите светли апартаменти - единият край морето, а другият - до планината.
    Но ще носят по десет  яйца - тези, които сега подреждам  и милвам с ръка.





image







Гласувай:
15



1. bleckram - И яйцата на Толи да сложиш в куфара на ...
18.04.2014 15:14
И яйцата на Толи да сложиш в куфара на дъщеря ти. :)
цитирай
2. freeoldmen - Красиво, joysii !
18.04.2014 16:56
Могло значи...
А си пилееш силите в тъпи блогови войни.
Приятни празници!
цитирай
3. joysii - И яйцата на Толи да сложиш в куфара на ...
18.04.2014 19:56
bleckram написа:
И яйцата на Толи да сложиш в куфара на дъщеря ти. :)

==========
Така ли да направя? И защо?
Не зная дъщеря ми дали ще ги иска.
И най-вече, аз нямам никаква връзка с Толи. С него си пишем някой и друг коментар тук.
цитирай
4. joysii - Хубаво е домът да е разхвърлян от ...
18.04.2014 19:58
shtrakalka написа:
Хубаво е домът да е разхвърлян от децата.
След тях- празнота...
До следващия път.

.............
Да,Щраки.
После ще почистя, всичко ще подредя и отново ще останем сами.
Добре,че има телефони,скайп,фейсбук.
..............
Хубав Великден,Щраки. Бъди щастлива!
цитирай
5. joysii - Могло значи. . . А си пилееш силите в ...
18.04.2014 19:59
freeoldmen написа:
Могло значи...
А си пилееш силите в тъпи блогови войни.
Приятни празници!

..............
Разбира се, че може Фри.Ти да не повярва на Гина, че съм проста,зла, бедна,смотана и самотна?:):):):):)
.............
Благодаря за пожеланието и хубав Великден за теб.
цитирай
6. zlatkostanoev - Джойска, красиво, красиво си го ...
18.04.2014 20:28
Джойска, красиво, красиво си го написала и много истинно. Нека радостта не напуска твоя дом.
Бъди здрава, много обичана (в което не се съмнявам, че е така) и весели празници! :)))
цитирай
7. zax - Семейството е това което крепи. . . ...
18.04.2014 20:31
Семейството е това което крепи ...
Потомството .. в синьо, червено, но дребни щъкащи из къщата. Дребни малки беладжии - ;)))
цитирай
8. joysii - Джойска, красиво, красиво си го ...
18.04.2014 22:25
zlatkostanoev написа:
Джойска, красиво, красиво си го написала и много истинно. Нека радостта не напуска твоя дом.
Бъди здрава, много обичана (в което не се съмнявам, че е така) и весели празници! :)))

=========
Златце твоят позитивизъм, проявен така спонтанно към мен, ме трогва.
Хубав Великден!
цитирай
9. joysii - Семейството е това което крепи. . . ...
18.04.2014 22:28
zax написа:
Семейството е това което крепи ...
Потомството .. в синьо, червено, но дребни щъкащи из къщата. Дребни малки беладжии - ;)))

..........
Моето потомство вече е доста пораснало, но винаги щъка наоколо когато си е вкъщи.И двамата бърборят, бърборят - разказват, смеят се с нас...
Близките и роднините са това, което ме крепи. Наистина. И много наивно звучи, когато някои местни пачи се опитват да ме наранят или засегнат. Това е невъзможно, защото имам подкрепата на всички мои близки, които ме обичат и които са всичко за мен.
цитирай
10. apostapostoloff - На blackram ще му го натутурузя целио барабар с яйцата!
02.05.2014 16:59
А после сополив ще го целува!
цитирай
11. joysii - 10. apostapostoloff
04.05.2014 17:36
Аз ще гледам и ще се усмихвам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406631
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031