Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2014 14:37 - Комисия за защита на личните данни
Автор: joysii Категория: Забавление   
Прочетен: 5350 Коментари: 35 Гласове:
12

Последна промяна: 15.04.2014 14:38


Комисията за защита на личните данни е независим държавен орган, който осъществява защитата на лицата при обработването на техните лични данни и при осъществяването на достъпа до тези данни, както и контрола по спазването на Закона за защита на личните данни.

Според Закона за защита на личните данни, e  подсъдимо ако се ползват лични данни и се
"нарушава правото на личен живот на лицето, за което се отнасят тези данни."
.......
Струва ми се,че някои местни плямпала са загазили здраво- axlaxl и hristo27  развяват тук чужди лични данни /имена, месторабота, семейно положение, местоживеене/ откраднати от фейсбук, без лицето, с чиито данни злоупотребяват, да има нещо общо с блог.бг.









Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - Тези двамата си позволяват да лъ...
15.04.2014 14:45
Тези двамата си позволяват да лъжат, да съшиват биографии, да интригантстват и да злепоставят по най-просташки начин, всеки който прояви нетърпимост към простотията и арогантността им.
цитирай
2. joysii - Аз не възнамерявам да се примирявам ...
15.04.2014 14:46
Аз не възнамерявам да се примирявам с нещо такова и няма да позволя на тъпанари да диктуват начина ми на живот и най-вече - начинът ми на МИСЛЕНЕ. Особено, имайки предвид факта, че този умствен процес /мисленето/ за тях е чужд и непонятен.
цитирай
3. joysii - Хиляди пъти казах, че профил&qu...
15.04.2014 14:48
Хиляди пъти казах, че профил"Джойси" няма нищо общо с учител от незнамсикъде.
Нарочно не споменавам името и местоживеенето на лицето с което ме отъждествяват. Все пак - СЪОБРАЗЯВАМ СЕ СЪС ЗАКОНА.
цитирай
4. joysii - Аз няма да посещавам някого у дома му ...
15.04.2014 14:51
Аз няма да посещавам някого у дома му за да го бия, нито ще го стрига, нито ще го налагам с бухалка в главата. Така процедира Гина /axlaxl/.
Има си начин да се сложи край на незаконните прояви в блог.бг.
Както и на долнопробните лъжи.
цитирай
5. lidislidis - От позицията си на потърпевша подкрепям непримиримостта ти и предлагам:
15.04.2014 15:19
Да допълниш спиъка с mileidi46, iotovava, angipiskova, kasnaprolet9999, които са замесени в играта за личните данни на блогерите, демонстрират го постоянно и с цел .
Да се обърнем към потърпевши други от блога, оформим с доказателства молба и я внесем към съответните правни органи, тъй като деянията на посочените са подсъдни и в нарушение на много точки от закона...
цитирай
6. hristo27 - Джойси, по-кротко да не прегрееш, ...
15.04.2014 15:40
Джойси, по-кротко да не прегрееш, чедо. Нали се сещаш, че /ако/ тези изнесени "данни" не се отнасят за теб, никой няма да ти обърне внимание на глупостите, които редиш една след друга? За който се отнасят, нека той да пише - вярно ли е или не. Кой ще СТРИГА-ш /от последното ти до тук коментарче/, това е твое лично предпочитание. :)))

"...тук в моя блог клонирани не пишат!... " Това напомня ли ти нещо или ще кажеш, че някой друг го е писал?
petef, danisladyra, rumylover, kemerih, adamshort, selskamutra, да не изброявам повече останалите клонинги на един от клакьорите ти...

Веднъж те посъветвах, не ме послуша. Преди да напишеш нещо, убеди се, че е вярно и не е глупост. Защото ставаш наистина тъпа, но упорита в очите на някой от нормалните блогъри, които евентуално ще се отбият тук!
цитирай
7. joysii - 5. lidislidis
15.04.2014 15:47
Ами виж сега ,Лиди, все пак, цялата отговорност носи ръководството на сайта. Щом то няма нищо против в блог.бг. да се нарушава Закона за защита на личните данни, проблемът си е негов.
Мен лично това нарушение, не ме касае, но е потърпевшо ДРУГО ЛИЦЕ - това , чието име и др. лични данни, местните глупаци приписват на мен.
Мисля, че с теб е аналогично - axlaxl ти приписва чужди лични данни.Нарушава се закон.И това се случва не другаде, а в блог.бг.
Започва да се формира твърде лоша слава на този сайт, за съжаление.
цитирай
8. joysii - Едно е да се спори и да се обижда пр...
15.04.2014 16:06
Едно е да се спори и да се обижда профил Джойси. ОК. Това е нормално.
Съвсем друго е , обаче, потребител на блог.бг.-в случая axlaxl, да открадне от интернет лични данни на някого/който няма нищо общо с блог.бг./ Става въпрос за три имена, месторабота, местоживеене, това не е шега, и да започне да лъже,че това съм аз, да започне да публикува в свои постинги тези лични данни, да обижда и нагрубява лицето....това вече е НЕЩО СЪВСЕМ РАЗЛИЧНО.
И определено мисля, че не е от полза за блог.бг.
цитирай
9. joysii - Джойси, по-кротко да не прегрееш, ...
15.04.2014 16:08
hristo27 написа:
Джойси, по-кротко да не прегрееш, чедо. Нали се сещаш, че /ако/ тези изнесени "данни" не се отнасят за теб, никой няма да ти обърне внимание на глупостите, които редиш една след друга? За който се отнасят, нека той да пише - вярно ли е или не. Кой ще СТРИГА-ш /от последното ти до тук коментарче/, това е твое лично предпочитание. :)))

"...тук в моя блог клонирани не пишат!... " Това напомня ли ти нещо или ще кажеш, че някой друг го е писал?
petef, danisladyra, rumylover, kemerih, adamshort, selskamutra, да не изброявам повече останалите клонинги на един от клакьорите ти...

Веднъж те посъветвах, не ме послуша. Преди да напишеш нещо, убеди се, че е вярно и не е глупост. Защото ставаш наистина тъпа, но упорита в очите на някой от нормалните блогъри, които евентуално ще се отбият тук!

.............
Да ,данните са на друго лице, не са МОИТЕ, но axlaxl и ти твърдите,че това съм АЗ.
Това именно е причината за този мой постинг. НЕ ЖЕЛАЯ някой да пострада заради моите разправии с тъпанарите в блог.бг.
НЕ ЖЕЛАЯ да ми се приписват ЧУЖДИ лични данни.
цитирай
10. joysii - 6. hristo27
15.04.2014 16:10
ОК. Нека никой не ми обърне внимание.
То си има начин да обърнеш внимание на някой върху нещо, има си и последствия от нарушаването на законите.
цитирай
11. lidislidis - Покрай умишлените нарушения срещу потребители на сайта с цел сензация, кликания и печалба за сайта
15.04.2014 16:16
Ще лъснат и много други нарушения водени от политиката на сайта, която е в разрез с условията на нет сайт. Проследяването на страници на потребителите им, хакерства от ниво модерация, докопване до банкови сметки и разбиване пароли на чужди сайтове, нетни банки и т.н всичко което се върши тук от шепа близки на админи и нетни престъпници, покровителствани от управата на сайта...
цитирай
12. joysii - 6. hristo27 - Джойси, по-кротко да ...
15.04.2014 16:16
6. hristo27 - Джойси, по-кротко да не прегрееш, ...
15:40
Джойси, по-кротко да не прегрееш, чедо.
.............
Няма опасност да прегрея, защото аз всъщност съм направила постинг само с КОПИ и ПЕЙСТ.
Да му мислят тези, които са сгафили и чиито задници ще се подпалят. Те ще прегреят.
С лични данни злоупотребяват в блог.бг. профили axlaxl , hristo27 и sparotok.
цитирай
13. ivoki - ХЕЙ ХОРА, СПРЕТЕ СЕ !!! НА КОГО Е ...
15.04.2014 16:19
ХЕЙ ХОРА, СПРЕТЕ СЕ !!!
НА КОГО Е ПОТРЕБНА ТАЗИ БУРЯ В ЧАША ВОДА?
ЗАЩО ХАБИТЕ ЕНЕРГИЯ И НЕРВИ?
КОЛКОТО ПОВЕЧЕ РАЗДУХВАТЕ, ТОЛКОВА ПОВЕЧЕ ПРЕДИЗВИКВАТЕ ОБРАТНАТА РЕАКЦИЯ ! ЕЛЕМЕНТАРЕН ФИЗИЧЕН ЗАКОН НА НЮТОН .
НИЕ СМЕ В СЕДМИЦАТА НА ХРИСТОВИТЕ СТРАДАНИЯ...... ЗАЩО РАЗПЪВАТЕ ИИСУС В ДУШИТЕ СИ ?
ПРИЗОВАВАМ ЗА МИР, ТЪРПЕНИЕ И СМИРЕНИЕ !
ОТ МЕН МОЛИТВА ЗА ОБИЧ И ВЯРА..........
цитирай
14. lidislidis - При мен гина демонстративно развява ЛИЧНИТЕ МИ ДАННИ
15.04.2014 16:21
И ТЕЗИ НА СЕМЕЙСТВОТО МИ. А САЙТА ПЕЧЕЛИ ОТ ТОРМОЗА МИ!
цитирай
15. ivoki - Blog. bg е място за споделяне, ко...
15.04.2014 16:25
Blog.bg е място за споделяне, комуникация , размяна на мисли, забавление, а не за злоба и омраза........
Какви закони, какви съдилища, какви бухалки....... Една свободна зона. Който не я харесва , няма лошо..... Има толкова много блогове...... Защо се наказвате , като пълните душите си с омраза, злоба, ненавист, заплахи ? Пълнете ги с обич и благодарност, радост и усмивки, само това има смисъл...... Останалото , просто ни убива !
цитирай
16. ivoki - ЗА ДА РАЗВЯВАШ НЕЩО,
15.04.2014 16:30
lidislidis написа:
И ТЕЗИ НА СЕМЕЙСТВОТО МИ. А САЙТА ПЕЧЕЛИ ОТ ТОРМОЗА МИ!


ТРЯБВА ДА ГО ВЗЕМЕШ ОТ НЯКЪДЕ.
АКО СИ НАПРАВИЛА НЯКАКВА ИНФОРМАЦИЯ ОБЩЕСТВЕНО ДОСТЪПНА ........ КАКВО СЛЕДВА???
цитирай
17. joysii - ХЕЙ ХОРА, СПРЕТЕ СЕ !!! НА КОГО Е ...
15.04.2014 16:36
ivoki написа:
ХЕЙ ХОРА, СПРЕТЕ СЕ !!!
НА КОГО Е ПОТРЕБНА ТАЗИ БУРЯ В ЧАША ВОДА?
ЗАЩО ХАБИТЕ ЕНЕРГИЯ И НЕРВИ?
КОЛКОТО ПОВЕЧЕ РАЗДУХВАТЕ, ТОЛКОВА ПОВЕЧЕ ПРЕДИЗВИКВАТЕ ОБРАТНАТА РЕАКЦИЯ ! ЕЛЕМЕНТАРЕН ФИЗИЧЕН ЗАКОН НА НЮТОН .
НИЕ СМЕ В СЕДМИЦАТА НА ХРИСТОВИТЕ СТРАДАНИЯ...... ЗАЩО РАЗПЪВАТЕ ИИСУС В ДУШИТЕ СИ ?
ПРИЗОВАВАМ ЗА МИР, ТЪРПЕНИЕ И СМИРЕНИЕ !
ОТ МЕН МОЛИТВА ЗА ОБИЧ И ВЯРА..........

=========
Но защо на мен казваш това? Аз какво правя? Ти как ще реагираш ако някой ти каже, че си...незнамсикой, че живееш незнамсикъде,, че работиш незнамсикъде... и ако това е пълна ЛЪЖА и личните данни които приписват на теб са на някой нищо неподозиращ човек??
Обич и вяра.ОК. Аз ги имам в сърцето си.
Но притежавам и непримиримост към низостите и незаконните прояви. Какво ми е лошото, в случая?
Може би по-хуманно и по-християнско ще бъде да си замълча и тези блогъри да продължават да злоупотребяват с данните на лицето, които съвсем произволно са окрали от интернет??
Това ли ме съветваш? Да проявя мир, търпение и смирение?
Честно-не те разбирам.
цитирай
18. joysii - И ТЕЗИ НА СЕМЕЙСТВОТО МИ. А САЙТА ...
15.04.2014 16:37
lidislidis написа:
И ТЕЗИ НА СЕМЕЙСТВОТО МИ. А САЙТА ПЕЧЕЛИ ОТ ТОРМОЗА МИ!

............
Не мисля,че е правилно това да се толерира.
цитирай
19. joysii - Blog. bg е място за споделяне, ко...
15.04.2014 17:02
ivoki написа:
Blog.bg е място за споделяне, комуникация , размяна на мисли, забавление, а не за злоба и омраза........
Какви закони, какви съдилища, какви бухалки....... Една свободна зона. Който не я харесва , няма лошо..... Има толкова много блогове...... Защо се наказвате , като пълните душите си с омраза, злоба, ненавист, заплахи ? Пълнете ги с обич и благодарност, радост и усмивки, само това има смисъл...... Останалото , просто ни убива !

..............
Абсолютно съм съгласна с теб, НО стига да не се нарушават закони, да не се "нарушава правото на личен живот", да не се злоупотребява с лични данни.
Аз не пълня душата си с омраза. Напротив-опитвам се да бъда в правилната позиция.
цитирай
20. lidislidis - Aз не съм хейтър. Имам име в нета. Останалото е работа на посочените хейтъри
15.04.2014 17:11
ivoki написа:
lidislidis написа:
И ТЕЗИ НА СЕМЕЙСТВОТО МИ. А САЙТА ПЕЧЕЛИ ОТ ТОРМОЗА МИ!


ТРЯБВА ДА ГО ВЗЕМЕШ ОТ НЯКЪДЕ.
АКО СИ НАПРАВИЛА НЯКАКВА ИНФОРМАЦИЯ ОБЩЕСТВЕНО ДОСТЪПНА ........ КАКВО СЛЕДВА???


В нета има милиони информации за милиарди хора,НО само гинка и компания хейтъри я издирват и пласират в блога. Имам информация и в регистерите на България и бях заплашена нагло от нея, че и ЕГН то ми ще изнесе...Изнася имена на децата ми, сумата на инвалидната ми пенсия , които не съм споделяла в нета. НОИ отдавна е информиран за изтичане на информация и злоупотреби.Дело се води и това е включено. Саморазправа ли следва с такива отрепки,или кво??? За каква злоба говориш? Прави разлика между злоба и нетни престъпления. Аз да издирвам и изнасям на блогерите личната информация? Ти? Някой друг? гинка и компания!!!!!!!!!
цитирай
21. joysii - axlaxl, hristo27 и sparotok н...
15.04.2014 17:18
axlaxl , hristo27 и sparotok
нямат право, да нарушават правото ми да присъствам в блог.бг единствено и само като профил "Джойси", независимо дали това им харесва или не.
Нямат право да злоупотребяват с лични данни, които НЕ СА МОИ.
цитирай
22. lidislidis - Злоупотребата с информация,издирване,изкривяване с цел морална вреда е престъпление в нета
15.04.2014 17:19
ivoki написа:
lidislidis написа:
И ТЕЗИ НА СЕМЕЙСТВОТО МИ. А САЙТА ПЕЧЕЛИ ОТ ТОРМОЗА МИ!


ТРЯБВА ДА ГО ВЗЕМЕШ ОТ НЯКЪДЕ.
АКО СИ НАПРАВИЛА НЯКАКВА ИНФОРМАЦИЯ ОБЩЕСТВЕНО ДОСТЪПНА ........ КАКВО СЛЕДВА???


ТОВА,ЧЕ БЪЛГАРСКИ НЕТ НЯМА ЗАКОНИ, НЕ СПАСЯВА ГИНА И КОМПАНИЯ.АЗ БЛОГВАМ В БЪЛГАРСКИ НЕТ ОТ СТРАНА С ПРАВНИ НЕТНИ ЗАКОНИ.ЕДИН СИГНАЛ И ГИНА И БЛОГ.БГ ЩЕ СА НА МЯСТОТО СИ.
цитирай
23. joysii - 20. lidislidis - Aз не съм хейтър. Имам име в нета.
15.04.2014 17:32
А моето име в блог.бг. е Джойси.
Щом това е желанието ми, според закона, никой няма право да издирва мои лични данни, и още по-нагло - когато не намери нищо - да ми лепне нечии чужди.
цитирай
24. ivoki - Мила joysii, lidislidis,
15.04.2014 17:37
Написаното от мен не се отнасяше до вас , конкретно, а до всички
Безразличието убива много повече , от гневът.
И мен много "личности" се опитваха и се опитват да ме въвлекат в някакви интриги със злостни писания..... Е ееее , не им се получи, защото просто ги дистанцирах от себе си....
Не си цапайте душите с гнусните дела на нещастници, да нещастни са с това , което правят.
Публикувах преди малко нещо по повод на написаното тук в моя блог, за да не обсебвам пространство тук.
цитирай
25. joysii - Написаното от мен не се отнасяше до ...
15.04.2014 17:56
ivoki написа:
Написаното от мен не се отнасяше до вас , конкретно, а до всички
Безразличието убива много повече , от гневът.
И мен много "личности" се опитваха и се опитват да ме въвлекат в някакви интриги със злостни писания..... Е ееее , не им се получи, защото просто ги дистанцирах от себе си....
Не си цапайте душите с гнусните дела на нещастници, да нещастни са с това , което правят.
Публикувах преди малко нещо по повод на написаното тук в моя блог, за да не обсебвам пространство тук.

========
Не обсебваш ничие пространство. Пиши каквото мислиш. Това никому не вреди. Все пак - не нарушаваш закон, нали?Аз уважавам различно от моето мнение, стига да не се злоупотребява с нечие доверие и личен живот.
цитирай
26. joysii - 24. ivoki
15.04.2014 18:00
Безразличието убива много повече , от гневът.
...........
Тук става въпрос за престъпление и съответното наказание. Аз няма да наказвам някого, нито пък ще воювам до смърт.
За тая работа си има съответните хора и инстанции.
Освен това - за сайтовете също има правила и изисквания.
В тях не се позволява злоупотреба с лични данни на хора.
Така,че и Фейсбук и блогбг. ще решават проблемите с некоректните си потребители.
цитирай
27. ivoki - Проблемът е, че в blog. bg НЯМА РЕ...
15.04.2014 18:32
Проблемът е , че в blog.bg НЯМА РЕГЛАМЕНТ !
Не си губи времето и енергията, нищо няма да постигнеш , освен да си омърсиш душицата. Останалото са твои предположения, от които няма никаква полза.
цитирай
28. hristo27 - axlaxl, hristo27 и sparotok н...
15.04.2014 19:12
joysii написа:
axlaxl , hristo27 и sparotok
нямат право, да нарушават правото ми да присъствам в блог.бг единствено и само като профил "Джойси", независимо дали това им харесва или не.
Нямат право да злоупотребяват с лични данни, които НЕ СА МОИ.

............................................................................................................

Продължаваш да ръсеш глупости. Хем не си ти, за която се отнасят тези "данни", хем ревеш като ощипана ученичка. С какво доказваш, че "joysii" и снимката, която си лепнала /а тази снимка в никакъв случай не подхожда на годините ти/ са твои, т.е.на лицето, което се жалва пред целия Блог.бг? Тогава за кой "онеправдан" ревеш? И как доказа, че съм нарушил НЕГОВИТЕ лични данни?
"ivoki" ти го написа в прав текст - "Не си губи времето и енергията, нищо няма да постигнеш..."
Ако си нормална, а не да слушаш какво те учи световно /не/известната финландска фотографка, щеше да разбереш вече за какво става въпрос.
Повече не възнамерявам да си губя времето с теб.
цитирай
29. lidislidis - Неуважаеми, Христо
15.04.2014 19:39
hristo27 написа:
joysii написа:
axlaxl , hristo27 и sparotok
нямат право, да нарушават правото ми да присъствам в блог.бг единствено и само като профил "Джойси", независимо дали това им харесва или не.
Нямат право да злоупотребяват с лични данни, които НЕ СА МОИ.

............................................................................................................
Продължаваш да ръсеш глупости. Хем не си ти, за която се отнасят тези "данни", хем ревеш като ощипана ученичка. С какво доказваш, че "joysii" и снимката, която си лепнала /а тази снимка в никакъв случай не подхожда на годините ти/ са твои, т.е.на лицето, което се жалва пред целия Блог.бг? Тогава за кой "онеправдан" ревеш? И как доказа, че съм нарушил НЕГОВИТЕ лични данни?
"ivoki" ти го написа в прав текст - "Не си губи времето и енергията, нищо няма да постигнеш..."
Ако си нормална, а не да слушаш какво те учи световно /не/известната финландска фотографка, щеше да разбереш вече за какво става въпрос.
Повече не възнамерявам да си губя времето с теб.


Аз съм известна,на когото трябва, това,че на теб ти се иска да не съм те прави повече от смешен. Известна съм и в България , със снимките ми, които КРАДЕТЕ и правите реклами, корици на стихосбирки,картички, дори кичите за никове...
А проблема на блог.бг ще се реши бързо , като няма регламент-няма да има и лиценз и да се сърди на гина ,теб и компания ,които мародерстват тук с години .

цитирай
30. joysii - 28. hristo27
15.04.2014 20:41
Недей да ми се пенявиш, а хубаво прочети какво съм пейстнала в постинга.
Вие тримата публикувате тук три имена, местоживеене, месторабота на абсолютно непознат човек.
Ти познаваш ли лично лицето чието име дъвчеш непрестанно?
Да не говорим пък,че тези лични данни се приписват на мен. Съвсем противозаконно.
И още - ти да не би случайно да искаш да ми диктуваш как ще реализирам своето присъствие в блог.бг.??
Щом аз желая да съм профил "Джойси" и нищо повече, ще бъда. Това е МОЕ ПРАВО, което вие тримата нарушавате.
В правилата на сайта никъде няма изискване, което да налага обезателно присъствие с име и други лични данни.
ЗАЩО МОИТЕ ЛИЧНИ ДАННИ СА ТАКА НЕОБХОДИМИ НА теб, axlaxl и sparotok,моля?
цитирай
31. joysii - Махнаха ми грамотичките. Защо?...
15.04.2014 21:18
Махнаха ми грамотичките.
Защо?
Сякаш аз нарушавам закони, а не axlaxl и hristo27 .
цитирай
32. f873 - Чакай малко, като дете си вярваш - ...
16.04.2014 22:23
Чакай малко,
като дете си вярваш - някои плямпат десетилетия че са ни некадърни законотворците - а защо е друга тема. "Закона е за Кон" е тяхно кредо - коне, магарета, свине и крави не останаха. И мечките на ромите с гъдулка отнеха.
А вълци и мечки до опустушават селца.
Затриха селища - в Китай същото правят сега, концентрация на населението в големите градове, Механизма е един а целите зад него - същите.


цитирай
33. f873 - Относно данните, С малко хъс почти ...
16.04.2014 22:25
Относно данните,
С малко хъс почти всичко се постига!
цитирай
34. joysii - Чакай малко, като дете си вярваш - ...
17.04.2014 14:25
f873 написа:
Чакай малко,
като дете си вярваш - някои плямпат десетилетия че са ни некадърни законотворците - а защо е друга тема. "Закона е за Кон" е тяхно кредо - коне, магарета, свине и крави не останаха. И мечките на ромите с гъдулка отнеха.
А вълци и мечки до опустушават селца.
Затриха селища - в Китай същото правят сега, концентрация на населението в големите градове, Механизма е един а целите зад него - същите.

===========
ЗаКон, ама коне не останаха. Малко са онези породисти екземпляри, от които лъха аристократизъм. Наоколо все магарета и свини, които си мислят, че заКоните НЕ са за тях.
Свинкя Гина споделя в последния си постинг, че едва сега открила Герлен. Майко мила, дай ми един пистолет да се гръмна,че да се отърва от простотията българска безгранична!
И цял постинг за нещо съвсем обикновено.Егати селяндурския манталитет.
Ефи, повръща ми се от тукашна кретения,мило, честно ти казвам.
Поздрави и хубав Великден!
цитирай
35. f873 - И що се пуйчите още? Предизвик...
17.04.2014 18:59
И що се пуйчите още?
Предизвикателството не е в конфронтацията което и сама знаеш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406179
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031