Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2017 07:07 - КОЕТО БЯХ ДОНЕСЪЛ НА СВЕТА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 7963 Коментари: 45 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Небето – сив шинел, одрипавя.
И облакът помъкна мокър губер – 
в горите – татък крайните нивя, 
го просна върху дънер изкорубен, 
и вятър шумна, сетне отшумя 
след рижия гърбец на Кума Лиса,
преди да хлътнат в рохката земя,
къртиците сбогуваха се с писък, 
от Господа е пътят ми в света, 
от мама е прекрасното ми тяло, 
и лутам се в жълт вихър от листа, 
преди снегът да ни покрие в бяло, 
записвам туй, което вече знам, 
с калемчето в десницата си слаба –
човек догонва сянката си – там, 
където тя по-малка е от хляба, 
пътеката ми чезне из треви, 
чиито имена до днес не зная, 
не знам и накъде светът върви,
потъва в Ада, или литва в Рая? – 
Бог във торбето с личните неща 
ми сложи киселец и ягорида...

Което бях донесъл на света, 
със него от света ще си отида.

6 септемврий 2017 г.
гр. Варна, 8, 50 ч. 




Гласувай:
24


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. nedovolen - Добро утро!
07.09.2017 07:12
Човек идва гол и цял живот се труди за един костюм :-)
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Човек идва гол и цял живот се труди за ...
07.09.2017 07:13
nedovolen написа:
Човек идва гол и цял живот се труди за един костюм :-)

Жестоко прав си, Недоволнико!
Чу
цитирай
3. pvdaskalov - * ! *
07.09.2017 07:30
"Което бях донесъл на света,
със него от света ще си отида."
?
Е, и аз веднъж да те хвана в грешка!
Не можеш да отнесеш това, което си създал, било то материално или духовно. Нима моите стълби към Луната ще отнеса в гроба или ти отпечатаните си творби? А въздействието, което сме оставили на близки и познати? Нека бъдем щедри и раздаваме това, което ни е в излишък, да отминаваме дребните заяждания. Те са междузвезден прах, който захранва изгрелите слънца...
Рано-рано едва ли съм точен, но поне се опитвам да съм многопосочен. Някой ще каже "Хъм, дървен философ." Аз пък ще отвърна "Много му здраве от огряния от светлина "Юмрук"...
Поздрави, чичовото. Поздрави на патерица и за Съединението!
П и е р
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - "Което бях донесъл на света, ...
07.09.2017 07:40
pvdaskalov написа:
"Което бях донесъл на света,
със него от света ще си отида."
?
Е, и аз веднъж да те хвана в грешка!
Не можеш да отнесеш това, което си създал, било то материално или духовно. Нима моите стълби към Луната ще отнеса в гроба или ти отпечатаните си творби? А въздействието, което сме оставили на близки и познати? Нека бъдем щедри и раздаваме това, което ни е в излишък, да отминаваме дребните заяждания. Те са междузвезден прах, който захранва изгрелите слънца...
Рано-рано едва ли съм точен, но поне се опитвам да съм многопосочен. Някой ще каже "Хъм, дървен философ." Аз пък ще отвърна "Много му здраве от огряния от светлина "Юмрук"...
Поздрави, чичовото. Поздрави на патерица и за Съединението!
П и е р

Няма грешка, Чичо Пепи. Човек идва на света само с едното си голо тяло.
За другото си прав, книгите, музиките, стълбите към Луната, къщите и асмите, са дело на неговия ум и ръце, тях няма как да си ги отнесе.
Чу


цитирай
5. redabyss - Днес от теб научих две нови думи. ...
07.09.2017 08:48
Днес от теб научих две нови думи. ;)
За първи път чувам "ягорида". Какви думи имало само!
Съвсем си в есенната тематика, а аз мисля, че е началото на краят на лятото.
Ако мислиш, че Бог ти е сложил само кисели неща в торбата,(изобщо не ги обичам и се втрисам от мисълта) аз ще ти сложа смокини и попски круши, с топено сирене и с хубавички мръвки, шоколад и каса бира! :)))))))))))
Прегръдки, мноооого прегръдки, Чу! :)
цитирай
6. yotovava - eeeeeeeeeeeeeeee
07.09.2017 09:32
човек догонва сянката си – там,
където тя по-малка е от хляба,
цитирай
7. yotovava - казах ли ти, че си велик :)))))))...
07.09.2017 09:32
казах ли ти, че си велик :))))))))))))))))
цитирай
8. yotovava - добро утро, Божествений :)))))...
07.09.2017 09:33
добро утро, Божествений :))))))))))))))
цитирай
9. yotovava - киселец и ягорида - каква чорбица ...
07.09.2017 09:33
киселец и ягорида - каква чорбица става само :))))))))))))))
цитирай
10. yotovava - ма титаничен колос си - nice, a? :...
07.09.2017 09:34
ма титаничен колос си - nice, a? :))))))))))))))
цитирай
11. yotovava - Човек идва гол и цял живот се труди за ...
07.09.2017 09:35
nedovolen написа:
Човек идва гол и цял живот се труди за един костюм :-)

При това дървен, да знаеш как ми се ще вече само да съзерцавам природата около мен, да слушам само шепотите на тревите и приказките на пчелите....
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Днес от теб научих две нови думи. ...
07.09.2017 09:51
redabyss написа:
Днес от теб научих две нови думи. ;)
За първи път чувам "ягорида". Какви думи имало само!
Съвсем си в есенната тематика, а аз мисля, че е началото на краят на лятото.
Ако мислиш, че Бог ти е сложил само кисели неща в торбата,(изобщо не ги обичам и се втрисам от мисълта) аз ще ти сложа смокини и попски круши, с топено сирене и с хубавички мръвки, шоколад и каса бира! :)))))))))))
Прегръдки, мноооого прегръдки, Чу! :)

Прекрасен ни е езикът, Ред, смайваща е неговата дълбина.
Благодаря за прегръдките и таргата с бира! :-)
Чу
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - човек догонва сянката си – там, к...
07.09.2017 09:51
yotovava написа:
човек догонва сянката си – там,
където тя по-малка е от хляба,

Да, Валюше.
Чу
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - казах ли ти, че си велик :)))))))...
07.09.2017 09:52
yotovava написа:
казах ли ти, че си велик :))))))))))))))))

Не, но всички очакваха да го чуят точно от теб! :-))))))))))))))
Чу
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - добро утро, Божествений :)))))...
07.09.2017 09:53
yotovava написа:
добро утро, Божествений :))))))))))))))

Утрото е най-красивото време!
Чу
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - киселец и ягорида - каква чорбица ...
07.09.2017 09:55
yotovava написа:
киселец и ягорида - каква чорбица става само :))))))))))))))

Не знам за чорбица, щото ягоридата си е грозде, макар и кисело, ама, дори само да ги гледаш, пак е хубаво.
Чу
цитирай
17. deleted-4udovi6teto - ма титаничен колос си - nice, a? :...
07.09.2017 09:56
yotovava написа:
ма титаничен колос си - nice, a? :))))))))))))))

Nice!!!!!!!!!!!
С тоя лаф ли тъй възторжено те посрещнаха в издателство "Лю-лю-лю" ? :-)))
Чу
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Човек идва гол и цял живот се труди за ...
07.09.2017 09:57
yotovava написа:
nedovolen написа:
Човек идва гол и цял живот се труди за един костюм :-)

При това дървен, да знаеш как ми се ще вече само да съзерцавам природата около мен, да слушам само шепотите на тревите и приказките на пчелите....

Аз вече доживях тази възраст, наистина е прелест!
Чу
цитирай
19. yotovava - става, става, и със зелени джанки също, като дойдеш напролет на Владая, ще ти направя :)))))))))
07.09.2017 10:10
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
киселец и ягорида - каква чорбица става само :))))))))))))))

Не знам за чорбица, щото ягоридата си е грозде, макар и кисело, ама, дори само да ги гледаш, пак е хубаво.
Чу

цитирай
20. yotovava - Да :)
07.09.2017 10:10
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
ма титаничен колос си - nice, a? :))))))))))))))

Nice!!!!!!!!!!!
С тоя лаф ли тъй възторжено те посрещнаха в издателство "Лю-лю-лю" ? :-)))
Чу

цитирай
21. yotovava - Тъкмо, Валери, ще подготвим вси...
07.09.2017 10:11
Тъкмо, Валери, ще подготвим всичките ти книги за публикуване в ЛЮЛЮ - аз съм готова да прежаля още някой и друг лев за потвърдителните копия :)))))))))
цитирай
22. deleted-4udovi6teto - киселец и ягорида - каква чорбица ...
07.09.2017 10:17
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
киселец и ягорида - каква чорбица става само :))))))))))))))

Не знам за чорбица, щото ягоридата си е грозде, макар и кисело, ама, дори само да ги гледаш, пак е хубаво.
Чу


Чакам с огромно нетърпение да дойде пролетта!
Благодаря за светлото предложение, Валюше!
Чу
цитирай
23. deleted-4udovi6teto - ма титаничен колос си - nice, a? :...
07.09.2017 10:19
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
ма титаничен колос си - nice, a? :))))))))))))))

Nice!!!!!!!!!!!
С тоя лаф ли тъй възторжено те посрещнаха в издателство "Лю-лю-лю" ? :-)))
Чу


Еееех... сега остава да те обявят за Жена на годината в САЩ! :-)))))))))))
Чу
цитирай
24. deleted-4udovi6teto - Тъкмо, Валери, ще подготвим вси...
07.09.2017 10:20
yotovava написа:
Тъкмо, Валери, ще подготвим всичките ти книги за публикуване в ЛЮЛЮ - аз съм готова да прежаля още някой и друг лев за потвърдителните копия :)))))))))

Ааааа... нямам работа сред великите в Лю-лю-лю! :-)))))))))
Чу
цитирай
25. yotovava - при това поне два пъти :))))) ама това САЩ да не е Съюз на Авто Щангистите :)))))))))))))
07.09.2017 10:50
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
ма титаничен колос си - nice, a? :))))))))))))))

Nice!!!!!!!!!!!
С тоя лаф ли тъй възторжено те посрещнаха в издателство "Лю-лю-лю" ? :-)))
Чу


Еееех... сега остава да те обявят за Жена на годината в САЩ! :-)))))))))))
Чу

цитирай
26. yotovava - верно нямаш работа, но ей тъй за пиниза можем да пуснем две-три :)))))))))))))
07.09.2017 10:51
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
Тъкмо, Валери, ще подготвим всичките ти книги за публикуване в ЛЮЛЮ - аз съм готова да прежаля още някой и друг лев за потвърдителните копия :)))))))))

Ааааа... нямам работа сред великите в Лю-лю-лю! :-)))))))))
Чу

цитирай
27. deleted-4udovi6teto - ма титаничен колос си - nice, a? :...
07.09.2017 11:07
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
ма титаничен колос си - nice, a? :))))))))))))))

Nice!!!!!!!!!!!
С тоя лаф ли тъй възторжено те посрещнаха в издателство "Лю-лю-лю" ? :-)))
Чу


Еееех... сега остава да те обявят за Жена на годината в САЩ! :-)))))))))))
Чу


Ходил съм в САЩ неведнъж, там ми казаха, че който има вишо, го обявяват за умен, а който има 9 дипломи - за Жена на САЩ! :-))))))))))
Ти имаш ли вишо?
Чу
цитирай
28. deleted-4udovi6teto - Тъкмо, Валери, ще подготвим вси...
07.09.2017 11:09
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
Тъкмо, Валери, ще подготвим всичките ти книги за публикуване в ЛЮЛЮ - аз съм готова да прежаля още някой и друг лев за потвърдителните копия :)))))))))

Ааааа... нямам работа сред великите в Лю-лю-лю! :-)))))))))
Чу


Ще помисля по въпроса, ама нека и "Лю-лю-лю" да обяви хонорарната си оферта.
Без пари летят само тоалетните чинии над Симеоново! :-))))))))))))
Чу
цитирай
29. yotovava - ееее, къде да се състезавам аз - само две имам - за инженер и журналист плюс една квалификация Счетоводство и управление на малката фирма :)))))))))))))))
07.09.2017 11:28
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
ма титаничен колос си - nice, a? :))))))))))))))

Nice!!!!!!!!!!!
С тоя лаф ли тъй възторжено те посрещнаха в издателство "Лю-лю-лю" ? :-)))
Чу


Еееех... сега остава да те обявят за Жена на годината в САЩ! :-)))))))))))
Чу


Ходил съм в САЩ неведнъж, там ми казаха, че който има вишо, го обявяват за умен, а който има 9 дипломи - за Жена на САЩ! :-))))))))))
Ти имаш ли вишо?
Чу

цитирай
30. yotovava - То "вишото" не е за нас, Валери, ние трябва да сме по-скромни, нищо че девойката работи с "професионалисти" :))))))))))))))))
07.09.2017 11:29
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
ма титаничен колос си - nice, a? :))))))))))))))

Nice!!!!!!!!!!!
С тоя лаф ли тъй възторжено те посрещнаха в издателство "Лю-лю-лю" ? :-)))
Чу


Еееех... сега остава да те обявят за Жена на годината в САЩ! :-)))))))))))
Чу


Ходил съм в САЩ неведнъж, там ми казаха, че който има вишо, го обявяват за умен, а който има 9 дипломи - за Жена на САЩ! :-))))))))))
Ти имаш ли вишо?
Чу

цитирай
31. yotovava - аз много обичам "професио...
07.09.2017 11:30
аз много обичам "професионалистите", които се мъчат с word-а да си направят книжките, не че не може, ама си има тънкости :)))))))))))))))
цитирай
32. deleted-4udovi6teto - ма титаничен колос си - nice, a? :...
07.09.2017 11:32
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
ма титаничен колос си - nice, a? :))))))))))))))

Nice!!!!!!!!!!!
С тоя лаф ли тъй възторжено те посрещнаха в издателство "Лю-лю-лю" ? :-)))
Чу


Еееех... сега остава да те обявят за Жена на годината в САЩ! :-)))))))))))
Чу


Ходил съм в САЩ неведнъж, там ми казаха, че който има вишо, го обявяват за умен, а който има 9 дипломи - за Жена на САЩ! :-))))))))))
Ти имаш ли вишо?
Чу


Това се казва умна Жена!
Счетоводство на малка фирма - готова си да управляваш концерн от ранга на лю-лю-лю! :-)))))))))))))
Чу
цитирай
33. deleted-4udovi6teto - аз много обичам "професио...
07.09.2017 11:33
yotovava написа:
аз много обичам "професионалистите", които се мъчат с word-а да си направят книжките, не че не може, ама си има тънкости :)))))))))))))))

Я отвори едни курсове по ограмотяване на тъпоидалните кретеноиди в блог.бг?
Пари ще натрупаш! :-)))
Чу
цитирай
34. deleted-4udovi6teto - ма титаничен колос си - nice, a? :...
07.09.2017 11:35
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
ма титаничен колос си - nice, a? :)))))))))))))

Nice!!!!!!!!!!!
С тоя лаф ли тъй възторжено те посрещнаха в издателство "Лю-лю-лю" ? :-)))
Чу


Еееех... сега остава да те обявят за Жена на годината в САЩ! :-)))))))))))
Чу


Ходил съм в САЩ неведнъж, там ми казаха, че който има вишо, го обявяват за умен, а който има 9 дипломи - за Жена на САЩ! :-))))))))))
Ти имаш ли вишо?
Чу


Яловицата затова ли цяла нощ кеси в твоя блог - да учи копи-пейста? :-))))))))))
Чу
цитирай
35. yotovava - ма титаничен колос си - nice, a? :...
07.09.2017 11:37
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
ма титаничен колос си - nice, a? :))))))))))))))

Nice!!!!!!!!!!!
С тоя лаф ли тъй възторжено те посрещнаха в издателство "Лю-лю-лю" ? :-)))
Чу


Еееех... сега остава да те обявят за Жена на годината в САЩ! :-)))))))))))
Чу


Ходил съм в САЩ неведнъж, там ми казаха, че който има вишо, го обявяват за умен, а който има 9 дипломи - за Жена на САЩ! :-))))))))))
Ти имаш ли вишо?
Чу


Яловицата затова ли цяла нощ кеси в твоя блог - да учи копи-пейста? :-))))))))))
Чу



О, не, няма смисъл, отчайващо е - опитвала съм.
Човек, който едва сега разбира какво е COPY-PASTE, е трагично загубен за каузата. Безнадежден. няма друга по-точна дума :))))))))))))))))
цитирай
36. yotovava - Точ в точ - само дето няма кой да я светне, че текстовият формат е вече опорочено доказателство, защото може да се манипулира.
07.09.2017 11:37
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
ма титаничен колос си - nice, a? :))))))))))))))

Nice!!!!!!!!!!!
С тоя лаф ли тъй възторжено те посрещнаха в издателство "Лю-лю-лю" ? :-)))
Чу


Еееех... сега остава да те обявят за Жена на годината в САЩ! :-)))))))))))
Чу


Ходил съм в САЩ неведнъж, там ми казаха, че който има вишо, го обявяват за умен, а който има 9 дипломи - за Жена на САЩ! :-))))))))))
Ти имаш ли вишо?
Чу


Яловицата затова ли цяла нощ кеси в твоя блог - да учи копи-пейста? :-))))))))))
Чу

цитирай
37. nedovolen - Към11
07.09.2017 12:25
Дървения е екстра, наместо кашон.
цитирай
38. nedovolen - Към 3.
07.09.2017 12:43
Чичо Пепи, заяжданията не хранят изгряващите слънца, а залязващите вече истински управници на света. Те се хранят с генерираната отрицателна енергия от заяждане и мн. др. простотии. Който иска, да ги храни. Само да знае какво го чака след „костюма”. Стига толкоз. Ко да прая кат ме родила мама с един кусур _ вино и ракия на таблетки не вземам. Виж, хмел си рупам. Хай, извинявай :-)
цитирай
39. deleted-4udovi6teto - ма титаничен колос си - nice, a? :...
07.09.2017 12:54
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
ма титаничен колос си - nice, a? :))))))))))))))

Nice!!!!!!!!!!!
С тоя лаф ли тъй възторжено те посрещнаха в издателство "Лю-лю-лю" ? :-)))
Чу


Еееех... сега остава да те обявят за Жена на годината в САЩ! :-)))))))))))
Чу


Ходил съм в САЩ неведнъж, там ми казаха, че който има вишо, го обявяват за умен, а който има 9 дипломи - за Жена на САЩ! :-))))))))))
Ти имаш ли вишо?
Чу


Яловицата затова ли цяла нощ кеси в твоя блог - да учи копи-пейста? :-))))))))))
Чу



О, не, няма смисъл, отчайващо е - опитвала съм.
Човек, който едва сега разбира какво е COPY-PASTE, е трагично загубен за каузата. Безнадежден. няма друга по-точна дума :))))))))))))))))

Отмини го, недей да дремеш край него.
Скучна работа.
Чу
цитирай
40. deleted-4udovi6teto - ма титаничен колос си - nice, a? :...
07.09.2017 12:55
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
ма титаничен колос си - nice, a? :))))))))))))))

Nice!!!!!!!!!!!
С тоя лаф ли тъй възторжено те посрещнаха в издателство "Лю-лю-лю" ? :-)))
Чу


Еееех... сега остава да те обявят за Жена на годината в САЩ! :-)))))))))))
Чу


Ходил съм в САЩ неведнъж, там ми казаха, че който има вишо, го обявяват за умен, а който има 9 дипломи - за Жена на САЩ! :-))))))))))
Ти имаш ли вишо?
Чу


Яловицата затова ли цяла нощ кеси в твоя блог - да учи копи-пейста? :-))))))))))
Чу


Този занаят не съм го крал.
Занаят се краде, ама аз не успях.
Чу

цитирай
41. deleted-4udovi6teto - Дървения е екстра, наместо кашон. ...
07.09.2017 12:57
nedovolen написа:
Дървения е екстра, наместо кашон.

Може поради липса на дървен матрял скоро да ни изпращат и в кашони...
Чу
цитирай
42. deleted-4udovi6teto - Чичо Пепи, заяжданията не хранят ...
07.09.2017 12:58
nedovolen написа:
Чичо Пепи, заяжданията не хранят изгряващите слънца, а залязващите вече истински управници на света. Те се хранят с генерираната отрицателна енергия от заяждане и мн. др. простотии. Който иска, да ги храни. Само да знае какво го чака след „костюма”. Стига толкоз. Ко да прая кат ме родила мама с един кусур _ вино и ракия на таблетки не вземам. Виж, хмел си рупам. Хай, извинявай :-)

Чичо Пепи не е гневлив, ще почерпи подобаващо!
Чу
цитирай
43. tikovpisane - Поздрав!
07.09.2017 17:49
"Което бях донесъл на света,
със него от света ще си отида. "

Прави ми впечатление, че последните ти редове в голяма част от стиховете ти свършват много яко, демек мъдро или поучително. Това ми допада.

Тиков
цитирай
44. deleted-4udovi6teto - "Което бях донесъл на света, ...
07.09.2017 20:19
tikovpisane написа:
"Което бях донесъл на света,
със него от света ще си отида. "

Прави ми впечатление, че последните ти редове в голяма част от стиховете ти свършват много яко, демек мъдро или поучително. Това ми допада.

Тиков

И на мен.
Благодаря.
Чу
цитирай
45. yotovava - Добър поглед, Тиков, затова поезията на Валери заковава :)
07.09.2017 20:20
tikovpisane написа:
"Което бях донесъл на света,
със него от света ще си отида. "

Прави ми впечатление, че последните ти редове в голяма част от стиховете ти свършват много яко, демек мъдро или поучително. Това ми допада.

Тиков

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9364705
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930