Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2016 23:13 - Ха здрасти
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3287 Коментари: 15 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Блогбегето, замалко да си забравя паролата за тук, бе, такава сивота и  тъпотия е. Наминавам, поглеждам, свивам устни, хм, скукаааааа и хайде -чао. Ама какво се случва с тоя сайт! Умря! Дайте да го поосвестим малко,бе амигос! Да се пооплюем и пооджавкаме, да се поохвалим, да споделим пикантерийки...
  Само Марчето го дава все още свежо. Ико и той не се предава. Канибалчо възкръсна. И това е. Поздрави за тях!
    Аз.... напоследък нямам никакво вдъхновение и никакво желание да се приобщя към блог.бг, понеже липсват вълнуващи емоции.



image



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - Зузито пише готини коментари. И...
30.10.2016 23:37
Зузито пише готини коментари. Искам да намине пак.
Хайдееее!
цитирай
2. joysii - А хххх пък къде се изгуби? Липсва ми.
30.10.2016 23:39
А хххх пък защо не пише готините си постинги вече? Липсва ми.
цитирай
3. joysii - Гобси прави прекрасни преводи и ...
30.10.2016 23:40
Гобси прави прекрасни преводи и постингите й са чувствени, но и тя рядко се вестява.
цитирай
4. joysii - При Астроадашчето си чета редовно ...
30.10.2016 23:41
При Астроадашчето си чета редовно хороскопите. Поздрави и за нея!
цитирай
5. joysii - Пък Понтис, колко беше готин! Къде ...
30.10.2016 23:42
Пък Понтис, колко беше готин! Къде се изгуби и той....
цитирай
6. joysii - Макито, и тя няма вдъхновение за ...
30.10.2016 23:46
Макито, и тя няма вдъхновение за това днешно блогбеге....Тюх, по-готино беше преди време...
цитирай
7. dinkov - Динков
31.10.2016 01:49
joysii -"Тюх, по-готино беше преди време..." Абе, момиче какво ти става. Дори и права да си, това са мисли на възрастен човек. А възрастен се става на 100 години. Я се вземи в ръце и пускай готини постинги, да се разбере, че си младо гадже и да се подобри качството на блог.бг - то.
А и още нещо: - повече усмивки :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Поздрав.
Ицко
цитирай
8. apostapostoloff - Като дойдеш в София, ми
31.10.2016 05:00
се обади. Ще видиш какви емоции ще ти осигуря! После цяла седмица ще спиш по корем...
цитирай
9. krumbelosvet - Внимавайте на кого се обаждате освен на апостола,
31.10.2016 08:09
да не се наложи да спите на една страна! Я най-добре си спете както си знаете. Аман от агресори.
цитирай
10. joysii - joysii -"Тюх, по-готино беше ...
31.10.2016 09:12
dinkov написа:
joysii -"Тюх, по-готино беше преди време..." Абе, момиче какво ти става. Дори и права да си, това са мисли на възрастен човек. А възрастен се става на 100 години. Я се вземи в ръце и пускай готини постинги, да се разбере, че си младо гадже и да се подобри качството на блог.бг - то.
А и още нещо: - повече усмивки :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Поздрав.
Ицко

================
Ице, здрасти!
Аз съм млад и свеж по дух човек, само понякога се сдухвам. Много неща ме впечатляват и вълнуват. Ама като река да споделя тук нещо и...ентусиазмът ми се изпарява - то в блогбегето -само политика, руснаци, хахави...тук-там малко интересно и забавно.
Ти как си?
цитирай
11. joysii - се обади. Ще видиш какви емоции ще ти ...
31.10.2016 09:15
apostapostoloff написа:
се обади. Ще видиш какви емоции ще ти осигуря! После цяла седмица ще спиш по корем...

..................
Малииии....ама аз спя по гръб,бе Толи. По корем си притискам бюста и не ми е комфортно.:):):):)
Поздрави, bad boy, как си?
цитирай
12. joysii - да не се наложи да спите на една ст...
31.10.2016 09:17
krumbelosvet написа:
да не се наложи да спите на една страна! Я най-добре си спете както си знаете. Аман от агресори.

.....................
Аааа Толито си го харесвам аз. Той е пич на място - знае какво, кога, как и на кого да каже.
цитирай
13. dinkov - Динков
01.11.2016 02:18
joysii - аз също вече по-рядко влизам в блоб.бг-то, много му се срина качеството, а и време нямам защото съпругата ми ме кара да работя :))), а сега компанията имаме нов лаф "мързелът е вроден талант" :))), че затова сме талантливи :))). На въпроса какъв ни е таланта, отговаряме: - ами да говорим глупости... Че тъй де... навсякъде около нас взе да става глупост, ние пригласяме..., да сме в тон с времето. Но и още нещо. Нашето си го взимаме. Няма за кога, станахме на 55+, затова повече усмивки и купони. Лека нощ, че стана късно, а след малко пак трябва да ставам за работа :(... :)))
Ицко
цитирай
14. zuzi0550 - Зузито пише готини коментари. И...
04.11.2016 14:06
joysii написа:
Зузито пише готини коментари. Искам да намине пак.
Хайдееее!


споко бе, Е МЕ, тука съм, ама баба Гина го е закъсала с нета или ''джапанката'' я стяга яко и я няма да напише нещо наистина весело, нещо толкова несвързано, че да паднеме от смях...тя все такива неща пише, така че, появи ли се, смехът е в кърпа вързан.
цитирай
15. joysii - Зузито пише готини коментари. И...
06.11.2016 10:45
zuzi0550 написа:
joysii написа:
Зузито пише готини коментари. Искам да намине пак.
Хайдееее!


споко бе, Е МЕ, тука съм, ама баба Гина го е закъсала с нета или ''джапанката'' я стяга яко и я няма да напише нещо наистина весело, нещо толкова несвързано, че да паднеме от смях...тя все такива неща пише, така че, появи ли се, смехът е в кърпа вързан.

==========
Чак малко ми е съвестно. Гина бЕга да се спасява от мен, от теб от Марчето. Не устоя. Уплаши се. Оня Спароток, изкукуригалият, и той така.
Поздрави.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2409854
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930