Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2016 17:52 - Без повече компромиси
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1309 Коментари: 5 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Една моя колежка от предишната работа има днес рожден ден. Засилих се да й избирам интернетски букет, но нещо не ми е много възторжено. Сетих се как преди години, когато бях новопостъпила на работа, тя и още няколко от местните, изобщо не ме приемаха с отворени обятия. Гледаха ме враждебно, нацупено, държаха се на дистанция и силно резерве.
  През годините станахме по-близки, но това беше резултат на усилия и старание от моя страна. Все се опитвах да съм  симпатична, забавна, приветлива и много дружелюбна. Играех си успешно ролята, бива ме в това.
   После смених работата с доста по - добра и влиятелна. Колежката ми също се премести, но на по - скапано място. Сега тя се трепе да ми се пише близка, но аз някак не мога да се отърся от онава лепкаво чувство на дискомфорт. Майтапим се, хилим се, ама изкуствено и с превземки.
   Та - няма да й честитя днес рождения ден, защото искам да съм откровена и истинска поне пред себе си. Без повече компромиси.
   Сега ще си направя една разнообразяваща разходка по магазините и съвсем ще си ми дойде душа на място.

image




Гласувай:
6



1. mar866 - ...
10.06.2016 18:00
като обикаляш по магазините, купи нещо евтинко, като за бабета;)
канени сме на кръщене!:)))
цитирай
2. joysii - като обикаляш по магазините, купи ...
10.06.2016 18:12
mar866 написа:
като обикаляш по магазините, купи нещо евтинко, като за бабета;)
канени сме на кръщене!:)))

..................
Ооо, да!
Тя Гин сега името ще смени, утре - мъжо, па после ще подкара да сменя и цялата рода. Брей, това Брюксел, как само й повлия-изкара на бял свят всичката й простотия, комплексарщина и селения, нали!
Поздрави за теб, ставаш все по-готина.:):):)
цитирай
3. apostapostoloff - Гана го закърши в Европата.
10.06.2016 21:17
Сигурен съм, че е в дълбока депресия, защото тази простакеса явно очакваше чудеса, а истината е, че животът зад ганица е много тежък и сложен. Това със сигурност е смачкало фасона на тази куха лейка и селска пръчка.
цитирай
4. joysii - Сигурен съм, че е в дълбока депре...
12.06.2016 12:01
apostapostoloff написа:
Сигурен съм, че е в дълбока депресия, защото тази простакеса явно очакваше чудеса, а истината е, че животът зад ганица е много тежък и сложен. Това със сигурност е смачкало фасона на тази куха лейка и селска пръчка.

.................
Няма вид на обичана, глезена и преуспяла. Същата утрепаначка си е. Снимките й все са по улиците на Европа. Къде е домът й, къде са приятелите й? Скита се сама като кукувица.
цитирай
5. mar866 - ...
13.06.2016 13:00
ама тя повечето виси в България, остави я какво дрънка.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2409376
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930