Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2016 10:36 - Днес съм готова да прегърна всеки, който носи България в сърцето си
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8613 Коментари: 21 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Хайде приятели, дръжте се! Докато честваме трети март, България ще я има. И ще пребъде. Нека днес тук няма вражди, спорове и неприязън. Русофили, русофоби, тракедонисти, умни, прости, хубави, грозни....днес да сме само българи. Да си кажем от сърце: " Честит празник!"

image





Гласувай:
17


Вълнообразно


1. apostapostoloff - Честито!
03.03.2016 12:21
Намини довечера да ме прегърнеш. Пък сетне...
цитирай
2. ysmivka - Честит празник и на теб!
03.03.2016 13:22
След като те прочета ми остава утехата, че съм наясно поне със себе си:).
цитирай
3. joysii - Намини довечера да ме прегърнеш. ...
03.03.2016 16:27
apostapostoloff написа:
Намини довечера да ме прегърнеш. Пък сетне...

===============
Ах, сетне....!!
цитирай
4. joysii - След като те прочета ми остава ут...
03.03.2016 16:30
ysmivka написа:
След като те прочета ми остава утехата, че съм наясно поне със себе си:).

.......................
Сладка си, Усмивчице!
цитирай
5. apostapostoloff - Сетне...
03.03.2016 17:11
Тиб- таба- луба. Свети Върти Пух. Три до дупка.
цитирай
6. gosho568 - Честит национален празник!
03.03.2016 17:13
Чувствай се прегърната... Поздрави! ;)
цитирай
7. dinkov - Динков
03.03.2016 17:36
"Любов към Родина
с пари не се купува,
за пари не се продава
тя в сърцето се съхранява.

Любовта към България
от сърцето извира
в сърцето се носи
със сърцето умира"

Честит празник joysii.
Ицко
цитирай
8. shtaparov - Виж ти, какво съвпадение- и аз също! ...
03.03.2016 18:31
Виж ти,какво съвпадение- и аз също! Честит празник- за много години,нека да е здраве и късмет!
цитирай
9. kpd - Честито освобождение от турско съжителство!
03.03.2016 18:41
Вярно е, че една нация може да се освободи от тирания и без да е била под робство, но си мисля, че ако не е било такова, защо ли да празнува края на една война, която е донесла репарации от страна на новообразувалата се Българска държава на стойност, доколкото си спомням 50 млн златни рубли, редица други задължения към победилата във войната Руска империя и политическа зависимост от победителя?
(И само за припомняне - коментарът е по повод постинг от колежката, в който се твърдеше, че не сме били под турско робство.)
Все пак честит ден на освобождението ни от турско робство и Национален празник на Република България!
цитирай
10. kuschel - Давай, прегръщай! Вървях 20 км за да ...
03.03.2016 19:36
Давай, прегръщай! Вървях 20 км за да се кача и сляза от Шипка. Страхотно чувство. Даже умора не усетих.
цитирай
11. otempora - Уф, как мразя да ми се натрапва тъ...
03.03.2016 19:37
Уф, как мразя да ми се натрапва тъпата идея,че 500 години народът ми е бил нечий роб! Това ме кара да се чувствам пълна мижитурка, да съм потисната, плаха и нерешителна.
Още, това повдига самочувствиета на хората,чиито роби сме били. Ако аз съм на тяхно място, ще бъда горда, смела и решителна, защото зад гърба си имам славната история на моята империя....и т.н. разсъждения днес ми действат кофти.
Време е, отдавна е време да престанем да се наричаме роби на турците, да престанем да живеем с робско самосъзнание, т.е. - единствената ни грижа да е оцеляването.
Време е българите да заживеят като знаещи, можещи, интелигентни и културни съвременни хора.
цитирай
12. joysii - Чувствай се прегърната. . . Позд...
03.03.2016 22:52
gosho568 написа:
Чувствай се прегърната... Поздрави! ;)

==============
Чувствам се. Мерси!
цитирай
13. joysii - "Любов към Родина с пари не ...
03.03.2016 22:54
dinkov написа:
"Любов към Родина
с пари не се купува,
за пари не се продава
тя в сърцето се съхранява.

Любовта към България
от сърцето извира
в сърцето се носи
със сърцето умира"

Честит празник joysii.
Ицко

.......................
Така е, Ице.
Може да сме гламави и прости, ама те така, това сме ние. Българи. И България е една. Да пребъде!
цитирай
14. joysii - Вярно е, че една нация може да се о...
03.03.2016 22:57
kpd написа:
Вярно е, че една нация може да се освободи от тирания и без да е била под робство, но си мисля, че ако не е било такова, защо ли да празнува края на една война, която е донесла репарации от страна на новообразувалата се Българска държава на стойност, доколкото си спомням 50 млн златни рубли, редица други задължения към победилата във войната Руска империя и политическа зависимост от победителя?
(И само за припомняне - коментарът е по повод постинг от колежката, в който се твърдеше, че не сме били под турско робство.)
Все пак честит ден на освобождението ни от турско робство и Национален празник на Република България!

.............
Сега не обсъждаме термина "робство". Днес празнуваме деня, след който отново е започнало да има държава България.

цитирай
15. joysii - Давай, прегръщай! Вървях 20 км за да ...
03.03.2016 23:00
kuschel написа:
Давай, прегръщай! Вървях 20 км за да се кача и сляза от Шипка. Страхотно чувство. Даже умора не усетих.

....................
Най-вълнуващо е на днешния ден човек да е на Шипка.
Поздрави, Куш!
цитирай
16. joysii - Уф, как мразя да ми се натрапва тъ...
03.03.2016 23:07
otempora написа:
Уф, как мразя да ми се натрапва тъпата идея,че 500 години народът ми е бил нечий роб! Това ме кара да се чувствам пълна мижитурка, да съм потисната, плаха и нерешителна.
Още, това повдига самочувствиета на хората,чиито роби сме били. Ако аз съм на тяхно място, ще бъда горда, смела и решителна, защото зад гърба си имам славната история на моята империя....и т.н. разсъждения днес ми действат кофти.
Време е, отдавна е време да престанем да се наричаме роби на турците, да престанем да живеем с робско самосъзнание, т.е. - единствената ни грижа да е оцеляването.
Време е българите да заживеят като знаещи, можещи, интелигентни и културни съвременни хора.

..................
А да, това е моят постинг. Така мисля аз.
Но това не ми пречи да считам освобождението от Османско владичество за важно събитие, за ново начало, за празник въплъщаващ надеждите на хиляди хора за по-добро бъдеще.
цитирай
17. astrojozi19 - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК
04.03.2016 01:39
ДА ПРЕБЪДЕ БЪЛГАРИЯ
цитирай
18. joysii - ДА ПРЕБЪДЕ БЪЛГАРИЯ ==== Дай, ...
04.03.2016 09:55
astrojozi19 написа:
ДА ПРЕБЪДЕ БЪЛГАРИЯ

====
Дай, Боже!
Поздрави, миличка.
цитирай
19. joysii - Намини довечера да ме прегърнеш. ...
04.03.2016 09:57
wqpwqp написа:
joysii написа:
apostapostoloff написа:
Намини довечера да ме прегърнеш. Пък сетне...

===============
Ах, сетне....!!

Не забравяй преди "Ах, сетне", да минеш през сексшопа и да купиш един по-голям, с брадавици..., че да остане доволен!


.

................
Ако все пак някога се срещнем, и той и аз ще останем доволни. Чувствам го. Сексшоп няма да е необходим. Но...за съжаление пътищата ни не се пресичат никъде другаде освен тук, в блогбегенцето.
цитирай
20. otempora - Твоят е и още как
04.03.2016 10:00
joysii: "А да, това е моят постинг. Така мисля аз.
Но това не ми пречи да считам освобождението от Османско владичество за важно събитие, за ново начало, за празник въплъщаващ надеждите на хиляди хора за по-добро бъдеще."

Но като гледам как такива като тебе, "готови да прегърнат всеки...", с каквито се напълниха магистралите, започнаха и да пишат и да дават мнения по национални проблеми, ми се драйфа.
Мен ако питаш, ти и 2 февруари може да го считаш за важно събитие и да прегръщаш всеки.
цитирай
21. joysii - 21. otempora
04.03.2016 10:22
Драйфа ти се. ОК. Но би могъл да се опиташ да видиш нещата и от друга гледна точка. Не само от своята камбанария. Човек не трябва да робува на миналото. Трябва за знае и помни значимите неща, да си прави изводи.
.............
По повод на робството, никога няма да променя мнението си и винаги ще заставам зад всяка своя дума в този сайт, защото тя не е написана случайно.
..............
Поздрави.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2412243
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930